Hop til indhold

At føle sig som en bums og en taber

Featured Replies

Skrevet
  • Author
gøffe skrev, for 2 timer siden:

jeg tænker du skal kigge muligheder frem for hvad du tidligere har beskæftiget dig med, man kan sagtens sadle om her i livet ikke mindst når man stadig er ung som dig

og som flere skriver du skal ikke nedgøre dig selv sygdom kommer uventet uanset hvad det måtte være man bliver ramt af så op på hesten igen og finde nye græsgange

held og lykke

Tak for dine opmuntrende ord det varmede kan du tro !

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig hvad der er skrevet allerede, søg hjælp hos din læge og din fagforening, det kunne lyde som om at du er havnet i en depression efter en uberettiget fyring. 

Og så vær bevidst om at der er masser af jobs at få for tiden, der er mange brancher der skriger efter arbejdskraft.

Og så til sidst, de vise ord fra en ældre herre. Det er min erfaring fra mit efterhånden lange liv, at hver gang en dør lukker, så er der flere der åbner sig, så se din situation som en mulighed for at skifte retning i dit liv arbejdsmæssigt, brug tiden til at finde ud af hvad du godt kunne tænke dig at lave, og læg en plan for at komme derhen, evt. sammen med fagforeningen.

Varme tanker herfra

Bear

Skrevet

Snak med din fagforening hvis du har en, de fleste overenskomster giver ikke ret til fyringer under sygdom ,dog er der 120 dages reglen som du måske ikke har nået endnu, men du skal jo også have en skriftlig opsigelse ,-_-

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.