Hop til indhold

Planlægning hvor lang tid inde?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er nysgerrig for at høre jer andres planlægningshorisont når i besøger en GP.

Selv er jeg som regel flere uger om at planlægge et besøg da det som regel skal passe ind i en travl kalender og dagligdag med flere bevægelige dele. Samtidig går jeg og lurer på de forskellige sider efter “den helt rigtige” og kun hvis der er en jeg virkelig vil besøge, så laver jeg en aftale.

Aftalen laver jeg som regel 1-2 dage forinden. Desværre så er det med så lang tids planlægningshorisont ofte sådan at lidt onani kort forinden kan nå at fjerne lysten/behovet for at besøge GP, og jeg ender nogle gange med af aflyse igen (altid i god tid).

og så er der de impulsive besøg som oftes er med GPer jeg ikke rigtig helt tænder på alligevel - men liderligheden tager over.

så hvad er den perfekte måde at planlægge for jer? Kunne være godt med lidt inspiration :)

Skrevet

Jeg kan ikke planlægge hvornår jeg har lyst. Ikke mere i hvert fald. Så alle mine besøg er samme dag. 

Skrevet

Det er forskelligt for mit vedkommende. Nogen gange på selve dagen et par timer før, andre gange dagen før. Men aldrig flere dage eller uger.

Det afhænger også meget af hvilken GP det er egentlig, nogen af dem som jeg ved har travlt, spørg jeg altid dagen før eller som minimum 5 timer før det tænkelige tidspunkt.

Kan tilgengæld godt have en gp eller flere i tankerne lang tid før, men handler som regel først på det som beskrevet. Også holder jeg altid hænderne oppe over dynen i 2-4 dage før et besøg hehe.:P

Hvis der så er en helt ny GP jeg ikke har besøgt, skriver jeg næsten altid 4-5 dage før, bare for lige at få en fornemmelse af attituden, kemien og forhøre mig om de ting jeg gerne vil have er muligt.

I stedet for at skrive når det er jeg er liderlig, også ikke altid tænker klart haha.:lol:

Redigeret af Crabman

Skrevet

F.eks. bare i dag, der har jeg forhørt mig hos 3 forskellige GP'er jeg ikke har besøgt før, hvor jeg så nok besøger en af dem i den kommende uge.:P

Redigeret af Crabman

Skrevet

Jeg kigger og beslutter gerne med det samme, vil ikke kunne vente til dagen efter

Skrevet

Bestiller stort set altid dage og uger i forvejen,  så de ikke bliver optaget og så jeg har noget at gå og glæde mig til :wub:

Skrevet
Refresh skrev, for 6 timer siden:

Bestiller stort set altid dage og uger i forvejen

Jeg har en tanke om de så glemmer det, hvis man bestiller lang tid før det egentlige besøg finder sted? Det er ikke tilfældet eller hvad? Selvfølgelig kan man jo lige skrive dagen før, eller på dagen for konfirmation. Men alligevel.:)

Skrevet
GennemsnitligJoe skrev, for 9 timer siden:

Selv er jeg som regel flere uger om at planlægge et besøg da det som regel skal passe ind i en travl kalender og dagligdag med flere bevægelige dele. Samtidig går jeg og lurer på de forskellige sider efter “den helt rigtige” og kun hvis der er en jeg virkelig vil besøge, så laver jeg en aftale.

Denne proces passer meget godt på mig også. Altså med at være omhyggelig med at finde den dag og det tidspunkt, hvor det vil passe mig at besøge nogen.

Selve aftalen laves som regel på dagen. I enkelte tilfælde dagen før. At lave en aftale, hvor man skal mødes nogle timer senere, er klart mere vanskeligt med GP’er end med thaiklinikker, synes jeg.

Crabman skrev, for 8 timer siden:

F.eks. bare i dag, der har jeg forhørt mig hos 3 forskellige GP'er jeg ikke har besøgt før, hvor jeg så nok besøger en af dem i den kommende uge.:P

Her er vi to forskellige. Jeg udvælger én, og forsøger at lande en aftale med hende inden for en vis tidsfrist. Går det ikke, kigger jeg efter en anden. Går det heller ikke, ærgrer jeg mig og dropper næsten altid GP-besøg den dag. Årsag: når man har sat sig op efter at møde en bestemt pige, og det ikke kan lade sig gøre, vil alternativet føles som den næstbedste løsning. Det kan gå an i første runde, fordi der er jo altid mere end kun én  lækker pige derude, men psykologisk kan jeg ikke blive ved med at “nøjes med noget andet”. Heller ikke selvom jeg uden problemer kan finde fem piger, jeg godt kunne tænke mig at besøge.

Skrevet
Refresh skrev, for 6 timer siden:

Bestiller stort set altid dage og uger i forvejen,  så de ikke bliver optaget og så jeg har noget at gå og glæde mig til :wub:

Helt det samme her :razz:

Men det siger jo også noget om, hvilke piger og hvor tit - jeg vender helst tilbage til de samme (få) udvalgte skønne kvinder, hvor der er styr på vagtplanen.

Prøver ind imellem en ny, men kun hvis jeg har en rigtig god mavefornemmelse (eller lidt sydligere), gerne over et stykke tid. Hvis det går godt, risikerer jeg at blive hooked. Hvis det går dårligt... det er faktisk ikke sket endnu, de fleste piger er super søde, når man får ansigt på, men nogen gange var det bare det.

Jeg forstår godt, at man kan få voldsom lyst til at besøge "liderlig tøs, store bryster, kun få dage" eller lignende - men det bliver ved tanken for mit vedkommende.

Jeg har aldrig aflyst. Det er sket, at liderligheden ikke var helt max på dagen, men det kan også ske, hvis man har været opstemt og lavet aftalen en halv fime før, tænker jeg. Endelig er det godt at gøre lidt ud af sig selv, så man er frisk og renvasket og evt. nybarberet, som man nu har det godt med.

I øvrigt skal man helst være ude i god tid for at få en aftale med de piger, jeg gerne vil besøge - og så giver det ligesom sig selv ;-)

Skrevet
GennemsnitligJoe skrev, for 10 timer siden:

Jeg er nysgerrig for at høre jer andres planlægningshorisont når i besøger en GP.

Aftalen laver jeg som regel 1-2 dage forinden. Desværre så er det med så lang tids planlægningshorisont ofte sådan at lidt onani kort forinden kan nå at fjerne lysten/behovet for at besøge GP, og jeg ender nogle gange med af aflyse igen (altid i god tid).

og så er der de impulsive besøg som oftes er med GPer jeg ikke rigtig helt tænder på alligevel - men liderligheden tager over.

så hvad er den perfekte måde at planlægge for jer? Kunne være godt med lidt inspiration :)

Nogle besøg er næsten inkluderet i husholdningsbudgettet. Jeg er single og besøger gerne ca. månedligt piger jeg kender og som jeg fungerer (på alle planer) godt med.

Men jeg sparer også op til perioder med flere eksperimenterende besøg, man er jo nysgerrig.

Her kigger jeg efter anbefalede piger der tænder mig visuelt, har mine favoritydelser eller noget jeg er nysgerrig efter at prøve på menuen.

Det kan give rigtig gode oplevelser se min anmeldelse af Claudia.

Skrevet

Jeg er gået fra spontant altid til stort set planlagt på forhånd og i god tid. 

Eneste undtagelse er nogen af @Danske Natasjas events hvor jeg en eller to dage før har besluttet mig for at deltage i et af hendes events fordi muligheden var der.  

Jeg kan godt lide at have en hvis idé om stedet og indholdet af en aftale på forhånd og om der er særlige kinks eller fetishes jeg vil prøve af eller et særligt set up jeg har lyst til at prøve af. 

Lige pt. ved jeg at jeg vil have aftaler med Nicole Bülow til @Sexy Event Club eventet 9. November hvordan vi leger sammen tager jeg på dagen. 

Jeg ved også at jeg har et genbesøg hos @Miley_for_pleasure i støbe skeen i November men skal lige finde en dato. Indholdet er GFE med fokus på hende og en forlængelse af vores forrige aftale. 

December er afsat til genbesøg med @Lina_bbw det bliver BDSM sub leg og har en trkst klar med forslaget som Lina får når vi er tættere på

December vil jeg getne se en anden GP det er løst aftalt men tid, dato og sted er helt oppe i luften ligenu.

Januar 2025 bliver genvisit hos @Danske Natasja i minimum 2 timer med fræk GFE leg og så nok også en omgang alenetid med en andrn GP til fredagsbaren den måned. 

Herefter er der ingen planen men et solo visit hos @christinedahl ligger meget højt på ønskelisten. 

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet
køb dansk skrev, for 2 timer siden:

Jeg har aldrig aflyst. Det er sket, at liderligheden ikke var helt max på dagen...

Jeg er stort set aldrig "slave" af min liderlighed mere. Jeg har det meget som du, jeg finder få, som jeg danner relationer til og mødet med dem handler om langt mere end rå liderlighed fra min side.

Og, ja, så går jeg af og til på opdagelse når mine faste er på ferie el.lign. og det er næsten værst hvis jeg finder noget rigtigt dejligt, for så skal jeg til at prioritere og få styr på praktiske detaljer, men det er naturligvis et luksusproblem :wub:

Skrevet
Crabman skrev, for 3 timer siden:

Jeg har en tanke om de så glemmer det, hvis man bestiller lang tid før det egentlige besøg finder sted? Det er ikke tilfældet eller hvad? Selvfølgelig kan man jo lige skrive dagen før, eller på dagen for konfirmation. Men alligevel.:)

Jeg besøger stort set kun klinikker og der er der styr på kalenderen. Mine faste ved godt at jeg kommer og dem er jeg alligevel i løbende dialog med, men skal jeg besøge en ny kan jeg godt finde på at sende en lille "glæder mig til at møde dig" besked dagen før.

Skrevet
Crabman skrev, for 3 timer siden:

Jeg har en tanke om de så glemmer det, hvis man bestiller lang tid før det egentlige besøg finder sted?

Det har jeg aldrig oplevet og har ofte lavet aftaler i god tid ofte en måned forud i ekstreme tilfælde 3 måneder før

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Her er vi to forskellige. Jeg udvælger én, og forsøger at lande en aftale med hende inden for en vis tidsfrist. Går det ikke, kigger jeg efter en anden. Går det heller ikke, ærgrer jeg mig og dropper næsten altid GP-besøg den dag. Årsag: når man har sat sig op efter at møde en bestemt pige, og det ikke kan lade sig gøre, vil alternativet føles som den næstbedste løsning

I det her tilfælde er det ikke fordi jeg har et første valg, det er simpelthen fordi jeg bare ikke kan beslutte mig, fordi jeg virkelig gerne vil se alle 3 lige meget haha.:lol: 

@Refresh det er selvfølgelig noget andet på klinik kan jeg godt se, hvor der jo er et booking system.

@Dillermand Junior ah ja okay fair nok. Det var også bare en tanke jeg havde, da jeg aldrig selv har booket flere uger før eller lignende.

Skrevet
Crabman skrev, for 23 minutter siden:

I det her tilfælde er det ikke fordi jeg har et første valg, det er simpelthen fordi jeg bare ikke kan beslutte mig, fordi jeg virkelig gerne vil se alle 3 lige meget haha.:lol:

Jeg er enig med dig i, at det kan være svært at udvælge.

Omvendt har jeg det samtidigt sådan, at jeg ikke kontakter en pige bare for at høre om et eller andet. For pigen er det jo at betragte som spildt tid, med mindre hun ser det som en slags langsigtet relationspleje.

Tager jeg kontakt, er det fordi jeg går efter at lave en aftale med hende inden så længe.

Det er lidt det samme, når en GP i sin annonce har udeladt information om et eller andet, som jeg finder relevant at vide. Fx pris eller bestemte ydelser. Så kontakter jeg hende kun, hvis jeg sigter på at besøge hende, hvis ellers hendes svar er tilfredsstillende for mig.

Skrevet

Jeg kigger som regel annoncer dagen før, prøver så at lave en aftale på selve dagen.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Omvendt har jeg det samtidigt sådan, at jeg ikke kontakter en pige bare for at høre om et eller andet. For pigen er det jo at betragte som spildt tid

Nu påpeger jeg altid det ikke er for at lave en aftale, men for at høre om de ting jeg søger er noget de kan leverer, så der højst sandsynligt bliver et potentielt besøg i den kommende tid. Og skriver næsten altid, det er helt fint hvis ikke de vil svare på det. 

Nu har jeg aldrig hørt noget negativt for det endnu, det bliver faktisk altid modtaget med en positiv besked, og en fuld forståelse fra deres side af. Tror det handler meget om hvordan ens tilgang er til det, og måden man præsenterer sig selv på også.

Så jeg ser det faktisk ikke som om jeg spilder deres tid overhovedet. Hvis jeg gjorde, kunne de jo bare lade vær med at svare mig.:)

Stedet for jeg f.eks. skriver på dagen, og kan komme ud for jeg ikke får svar eller i hvertfald nogen gange går lang tid først. Så ved jeg det på forhånd nogle dage før, også er det nemmere at vælge når det endelig er tid til et besøg. Det ser jeg sgu ikke rigtig noget galt i.

Det ville jo være noget helt andet, hvis jeg bestilte tid hos de 3 piger f.eks. også aflyste med 2 af dem på dagen. Det er at spilde deres tid imo.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Jeg booker ikke før -end jeg kan nå derhen -det er ligegyldigt i min verden. Hvis den ene ikke har tid, må jeg tag den anden -eller vente til den første har tid... Aldrig et problem.

Skrevet
Crabman skrev, for 5 timer siden:

ah ja okay fair nok. Det var også bare en tanke jeg havde, da jeg aldrig selv har booket flere uger før eller lignende.

Selvfølgelig kommer det også an på hvem man laver aftaler med så langt ude i fremtiden og i god tid. Jeg besøger stort set kun Danske GPer og mest de etablerede og der har jeg stort set kun oplevet et afbud fra GPen der kom dagen før og det var ikke fordi aftalen var glemt. 

Skrevet

Min alenetid er generelt fuldstændig umulig - både privat- og jobmæssigt :rolleyes:

Så jeg er nødt til at have en eller anden form for langtidsplanlægning ind over. Indtil nu er jeg heldigvis ikke blevet brændt af.

Men hvad er det man plejer at sige - Forventningens glæde er altid den største :wub:

Skrevet

Jeg har opdaget at jeg skal passe på. Hvis jeg en mandag morgen begynder at kigge efter noget til torsdag,  opdager jeg pludselig, at jeg har booket tid hos en skøn dame kl 14 samme dag….

Så jeg trækker den lidt.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 9 timer siden:

Jeg har opdaget at jeg skal passe på. Hvis jeg en mandag morgen begynder at kigge efter noget til torsdag,  opdager jeg pludselig, at jeg har booket tid hos en skøn dame kl 14 samme dag….

Så jeg trækker den lidt.

Lyder til at du skal have opdateret dit profilnavn :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.