Hop til indhold

Give sin fulde og ærlige mening, men kan ikke.

Featured Replies

Skrevet

Hvor ville jeg dog ønske man bare en gang imellem havde mulighed for at give sin ærlige mening/sviner, når man så en anmeldelse eller et indlæg man virkelig ikke bryder sig om...:evil: Men grundet retningslinjerne gør jeg det ikke...

Men hvor kan jeg dog blive indebrændt nogen gange over folks sprogbrug eller dumhed....:(  

Kender i den følelse.:D

Redigeret af Crabman

Skrevet

Kender det næsten, ja. Men jeg holder ikke af, at folk kritiserer hinanden personligt. Men bestemt ok, at forholde sig kritisk til indholdet i et indlæg eller anmeldelse.

Skrevet
  • Author
Probator skrev, for 5 minutter siden:

Men jeg holder ikke af, at folk kritiserer hinanden personligt. Men bestemt ok, at forholde sig kritisk til indholdet i et indlæg eller anmeldelse.

Gør jeg nu heller ikke, og der skal også meget til at få mit pis i kog. Men til tider ville det være på sin plads...bare en gang imellem.:P Helt enig i man skal forholde sig til emnet på en konstruktiv måde, men hold nu op hvor er der tit nogen som gør det svært for en. Vælger som regel også bare at holde min mund i de tilfælde.

Skrevet

Selvfølgelig kender jeg følelsen...Men vælger ikke at blive stødt over ordet luder på en side for købesex ^_^

Redigeret af 8000

Skrevet
Crabman skrev, for 3 minutter siden:

Vælger som regel også bare at holde min mund i de tilfælde

Vha. likes kan man udmærket give udtryk for sin mening - og er det helt galt, kan man vælge at bruge knappen oppe til højre og indrapportere et indlæg man synes er utidigt.

Skrevet
  • Author
8000 skrev, for 2 minutter siden:

Selvfølgelig kender jeg følelsen...Men vælger ikke at blive stødt over ordet luder på en side for købesex ^_^

Det kan jeg nu også godt selv se bort fra i de fleste tilfælde, det er mere når der hypotetisk set kommer en anmeldelse, hvor man nærmest får det til at lyde som man bare har "Brugt pigen" og bruger meget hårdt sprog. Det er jo selvfølgelig subjektivt hvad man synes er hårdt sprog...:P

Skrevet
Crabman skrev, for 7 minutter siden:

men hold nu op hvor er der tit nogen som gør det svært for en. Vælger som regel også bare at holde min mund i de tilfælde.

Selvom du er ung og fyrig er du også klog heldigvis. :)

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Vha. likes kan man udmærket give udtryk for sin mening - og er det helt galt, kan man vælge at bruge knappen oppe til højre og indrapportere et indlæg man synes er utidigt.

Den er jeg med på. Men fordi man rapporterer en anmeldelse, grundet man ikke kan lide sprogbruget bliver den jo ikke slettet af.. Eksempel (Jeg gennem pullede hendes lille fisse så hun nærmest ikke kunne gå) Sådan noget bliver en tråd jo ikke slettet af.:lol:

Medmindre man decideret måske sviner GP'en eller andre til. 

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 5 minutter siden:

hvor man nærmest får det til at lyde som man bare har "Brugt pigen" og bruger meget hårdt sprog.

Enig. Det er respektløst og nedladende. Øv at der findes sådanne mænd.

Skrevet
Crabman skrev, for 7 minutter siden:

Eksempel (Jeg gennem pullede hendes lille fisse så hun nærmest ikke kunne gå) Sådan noget bliver en tråd jo ikke slettet af.:lol:

Hvis det bare er lidt farverigt sprogbrug, du føler støder dig - så kan jeg godt se, du har det svært herinde ;-)

Men jeg kan sådan set kun anbefale dig at anmelde de mest grelle tilfælde og ellers selv holde et sobert sprogbrug til efterfølgelse for andre.

Skrevet
  • Author

Det støder mig ja, men har det ikke svært herinde overhovedet.:P Vælger bare hurtigt at scrolle videre, også er det ligsom ude af verden.

Det er sgu ikke noget jeg har gjort, men ja det er nok bare den bedste mulighed. Holder altid tonen pæn fra min side af ville jeg mene, om jeg kan lide indlægget/personen eller ej.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Kender det helt sikkert - forstår ikke en brik af dominans, golden shower og sorte kys, eller hvad pokker danske mænd skal med thai-kvinder...

Måske har nogle GP`er netop behov for at blive "brugt"?

Men forstår og accepterer, at der bare er mere mellem himmel og jord - mellem mænd og kvinder, og transer - ja, hvad ved jeg ;-)

Tænker, jeg i virkeligheden bliver mere tolerant af at læse Eroguide, i stedet for at blive forarget.

Tænker, det nok er mig, der i virkeligheden ikke har fattet noget, når jeg betaler for sex og forventer/håber på en ligeværdig GFE relation med gensidig respekt, og godt ved, jeg bliver snøret!

Væmmes til tider, men jeg kan jo bare holde mig væk, hvis jeg ikke kan lide lugten!

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Fuld forståelse for dit synspunkt.

Et af de udtryk jeg hader er “hvem har været på hende” er der nogen der har været på hende”  “været på hende” det er et menneske vi snakker om, ikke en karrusel. 
Har en enkel gang valgt at give min mening til kende, med en anden bruger, for lang tid siden, det gav også en advarsel, og efterfølgende slettede jeg brugeren og holdt en lang pause.

jeg har løst lidt af problemet ved at bloker et par bruger, så jeg slipper for at se deres indlæg, det burde bare ikke være nødvendigt. 
Tal pænt, og hvis du ikke kan det så hold din mund siger min mor altid. Det burde også gælde herinde.

Det har intet med bruger af ydelser som jeg ikke ønsker elle har lyst til, men udelukket sproget der anvendes, sexuelle præferencer har intet med det at gøre.

Skrevet

Ridiculous. 
It's very easy to say once honest opinion and feeling about a meeting without violating a single guideline. 
Simply use grownup language and etiquette. 
And then you can deliver a far more skating opinion than if you use profanities ! 

Skrevet

Man døder ikke af en advarsel -og hvis det letter -kan det være det værd;-) Man får en ferie eller 2... 

Skrevet
  • Author
Keaper skrev, for 7 timer siden:

Ridiculous. 
It's very easy to say once honest opinion and feeling about a meeting without violating a single guideline. 
Simply use grownup language and etiquette. 
And then you can deliver a far more skating opinion than if you use profanities ! 

It is easy for sure, but it really depends on the review imo, because sometimes a person can be very inappropriate and disgusting imo. And then its very hard to write it in a good way, without attacking the persons personal preferences, and not just the review in a constructive way. Which leads to a warning of some kind.

I do get your point, but aint that simple always.

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Man døder ikke af en advarsel -og hvis det letter -kan det være det værd;-) Man får en ferie eller 2... 

Det gør man selvfølgelig ikke.:P Men nu når man gerne vil følge med herinde på daglig basis ish, så er det ikke så tiltalende hehe.

Skrevet

Jeg tror også, det handler om at udvikle modenhed i sin måde at reagere på. Det kommer ofte med alderen. :) Men desværre også en mangelvare i mange tilfælde. Så, kan man ikke få luft for sin frustration, må man finde PYT knappen frem.

Skrevet

Du skal måske arbejde med dig selv.

Det kan ofte være vanskeligt at ændre folk omkring sig - og eftersom der er så mange forskellige synspunkter, skal man måske bare fokusere på budskabet i stedet for formen. 

Jeg er faktisk træt af folk der ikke kan se bort fra sprogbrug - og bare fokusere på budskabet. Men ærligt talt…. Lad flyve…. Eller gør som du gør her - skab en kulisse hvor man kan snakke om sådan noget. Det er så en kulisse hvor jeg (næsten) ikke orker at gå ind i. Det bliver i min verden nemlig hurtigt sådan lidt dømmende og doserende. 

Så tak for tråden alligevel - for så fik jeg også et legalt sted at aflevere min galde;-)

Redigeret af Jogge

Skrevet
Crabman skrev, for 4 timer siden:

Det gør man selvfølgelig ikke.:P Men nu når man gerne vil følge med herinde på daglig basis ish, så er det ikke så tiltalende hehe.

-Det er da ingen problem selv om, man er på ferie;-) Jeg synes da helle ikke advarsler er "tiltalende" og jeg er da ganske uenig, når jeg har fået 1 og mener mange andre burde have advarsler -men tit er det åbenbart ordvalget/"sige noget andet i mellem linjerne" Men der er nogen der er fredet det er helt sikkert!  Men helle blive smidt ud, og være tro ved sig selv -end finde sig i hvad som helst folk skriver...

Skrevet
  • Author
Jogge skrev, for 6 timer siden:

Du skal måske arbejde med dig selv.

Det kan ofte være vanskeligt at ændre folk omkring sig - og eftersom der er så mange forskellige synspunkter, skal man måske bare fokusere på budskabet i stedet for formen. 

Jeg er faktisk træt af folk der ikke kan se bort fra sprogbrug - og bare fokusere på budskabet. Men ærligt talt…. Lad flyve…. Eller gør som du gør her - skab en kulisse hvor man kan snakke om sådan noget. Det er så en kulisse hvor jeg (næsten) ikke orker at gå ind i. Det bliver i min verden nemlig hurtigt sådan lidt dømmende og doserende. 

Så tak for tråden alligevel - for så fik jeg også et legalt sted at aflevere min galde;-)

Det finder jeg nu ikke ligefrem nødvendigt?

Det handler nok mere om jeg bare skal se igennem fingrene med det, også bare konstatere personen nok ikke er min kop te for at sige det på en rigtig pæn måde. Hvilket jeg nu heller ikke har svært ved.:P

Forstår hvad du mener, og gør jeg skam også for det meste. Jeg kommenterer næsten aldrig på noget jeg ikke bryder mig om i en anmeldelse, lige meget hvor usympatisk jeg finder det. Men jeg mener nu alligevel man godt kan definerer en person ud fra den måde han beskriver ting på, for typisk ligger det dybt i ens personlighed at se tingene/pigerne på en bestemt måde. Ord siger meget om en person imo, det er måske bare mig der har det sådan.;) 

Det var derfor jeg lidt startede denne tråd, så man kunne ytrer sig uden at hænge en specifik person ud.

Velbekommen, og tak for dit svar.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 1 minut siden:

Men jeg mener nu alligevel man godt kan definere en person ud fra den måde han beskriver ting på, for typisk ligger det dybt i ens personlighed at se tingene/pigerne på den måde.

Og det har du fuldstændigt ret i.

Jeg har tit måtte bide mig i selv i tungen for ikke at forgribe mig på tastaturet, når jeg ser en anmeldelse som bare grundlæggende fremstår ubehagelig!

Godt jeg ikke er den eneste :)

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har tit måtte bide mig i selv i tungen for ikke at forgribe mig på tastaturet, når jeg ser en anmeldelse som bare grundlæggende fremstår ubehagelig!

Det kender jeg godt på sin vis. Der er dsv bare mange af dem efterhånden.

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Jeg synes da helle ikke advarsler er "tiltalende" og jeg er da ganske uenig, når jeg har fået 1 og mener mange andre burde have advarsler -men tit er det åbenbart ordvalget/"sige noget andet i mellem linjerne" Men der er nogen der er fredet det er helt sikkert!

Tænker ikke at nogen synes de fortjener en når de har får en.:P Inklusiv den ene jeg selv har fået hehe.

Fredet ved jeg nu ikke, så har du i hvert fald set noget jeg ikke har. Men tænker mere det i hvilken kontekst de bliver skrevet i.

Skrevet

Crabman, du kunne jo også i en tråd som den her konstatere: Denne anmelders (link indsættes) indstilling til pigen/hans handlinger under besøget er mod min overbevisning".

Så har du sagt din mening uden at hænge nogen direkte ud i forbindelse med anmeldelsen.

PS: Du har ret, en hel del anmeldelser indeholder et syn på medmennesker som man må foragte, og man forstår så godt at pigerne ikke altid opfører sig som de selv samme skribenter mener de skal/bør.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.