Hop til indhold

Give sin fulde og ærlige mening, men kan ikke.

Featured Replies

Skrevet
  • Author

@Nightwish det er nu ikke en specifik anmeldelse jeg tænker på overhovedet. Det var mere bare en opsummering på alt det jeg har tænkt på i lang tid, når jeg har set en.

Nightwish skrev, for 38 minutter siden:

PS: Du har ret, en hel del anmeldelser indeholder et syn på medmennesker som man må foragte, og man forstår så godt at pigerne ikke altid opfører sig som de selv samme skribenter mener de skal/bør.

Er helt enig. Jeg får tit afvide fra de kvinder jeg besøger fast, når de har haft en lidt uheldig kunde...

Det er så i den sammenhæng, at de fortæller de sætter pris på en som opfører sig ordentligt som mig. De fortæller så også at de bliver mere sippet angående hvilke kunder de så tager ind. De lærer jo af deres fejl heldigvis.

Skrevet
Crabman skrev, 1 time siden:

@Nightwish det er nu ikke en specifik anmeldelse jeg tænker på overhovedet. Det var mere bare en opsummering på alt det jeg har tænkt på i lang tid, når jeg har set en.

Nå OK. Men essensen er den samme: Kom med hvilke anmeldelser det drejer sig om, uden at det har egentlig sammenhæng med selve anmeldelsen, så kan vi andre som brugere se hvilke anmeldere vi skal ignorere.

Crabman skrev, 1 time siden:

Er helt enig. Jeg får tit afvide fra de kvinder jeg besøger fast, når de har haft en lidt uheldig kunde...Det er så i den sammenhæng, at de fortæller de sætter pris på en som opfører sig ordentligt som mig. De fortæller så også at de bliver mere sippet angående hvilke kunder de så tager ind. De lærer jo af deres fejl heldigvis.

Det samme; opfører nogen sig svinsk overfor pigerne kan det ikke undgå at give bølger i vandet således at pigerne ser den næste ukendte kunde an med en vis skepsis, indtil det er bevist at det ikke er nødvendigt. Det går både udover pigens positivitet, og det som efterfølgende nye kunde oplever.

Skrevet
  • Author
Nightwish skrev, 1 time siden:

Kom med hvilke anmeldelser det drejer sig om, uden at det har egentlig sammenhæng med selve anmeldelsen, så kan vi andre som brugere se hvilke anmeldere vi skal ignorere.

Så hænger jeg jo netop en bruger ud?:lol: Og kan sgu ikke lige huske specifikt hvilke der nu har været igennem tiderne hehe.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Det kræver ofte disciplin, ikke at lade sig rive med. En "ærlig mening" her og der kan man ofte få lyst til. Men det er foruden uhensigtsmæssigt også mod reglerne, og det afsporer trådene!

Er sikker på vi er mange der tænker vores somme tider :mad:

Brug det lille flag øverst i højre hjørne på indlæggene, og anmeld dem der sviner og afsporer! Min erfaring er, at moderatorerne ofte gør noget ved det...

Man skal holde snuden i sporet, og gå efter bolden :)

Skrevet

Jeg tror en anden bruger på sin kloge måde en gang kommenterede ved, at bruge sin PYT knap i teksten. Det kan vel næppe kaldes et personangreb, men forstås let alligevel.

Skrevet

Ellers også helt utroligt så krænkelsesparate folk er her i 2024…

Skrevet
Crabman skrev, for 10 timer siden:

Tænker ikke at nogen synes de fortjener en når de har får en.:P Inklusiv den ene jeg selv har fået hehe.

Fredet ved jeg nu ikke, så har du i hvert fald set noget jeg ikke har. Men tænker mere det i hvilken kontekst de bliver skrevet i.

Vi kender jo os selv bedst -at blive beskyldt for noget, man ikke er eller har gjordt bare pga. ord/formulering opfattes på den negative måde (pålægges ny betydning/dobbelt) Budskabet drukner måske pga. man er forudindtaget... slash man har ikke læst alt...-og misser pointen;-) 

-jamen det kan godt være jeg har det så....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.