Hop til indhold
Rejsenetværk

En betalt succesfuld date med Dansk transpige Natasja

Recommended Posts

Jeg har forårsaget en del, forstår jo nu helt velfortjent interesse for en sjælden annonce med en model smuk dansk transpige:

Fræk dansk transpige, Natasja

Natasja på Annoncelight.dk

Natasja på Eroguide.dk

At opnå skønhedens opmærksomhed har vist sig som lidt af et projekt, men jeg har tror jeg nu et velbegrundet håb om at det vil blive lidt lettere fremover.

Som I kan læse i de annoncer der linkes til i tråden, så tilbyder hun en ramme om oplevelsen med hende både på tid og pris som vi er ganske uvant med når vi køber sex.

Jeg har nu haft den udsøgte fornøjelse at nyde en aften sammen med Natasja, der nærmest havde karakter af en date der begyndte godt og som endte godt.
Den eneste forskel på en ægte date der fører fra mødet på en kaffebar til sex som kulmination, var at Natasja tog sig rimelige 2000 kr betalt.

Men ellers så bestod der ikke skyggen af forbehold for tiden til vores aftale, hvor det viste sig at hun simpelthen bare havde den tid vores aften sammen ville vare.

Faktisk begyndte vores dialog allerede inden, hvor jeg sendte hende en længere mail om min interesse for at møde hende.
Hvor jeg redegjorde for at jeg har en krummerik, at jeg ville være indforstået med hvis det ikke fungerer og at jeg ville være glad for en oliesvensk til afslutning hvis alt andet glippede.

I mangel af svar henledte jeg hendes opmærksomhed på min mail med en sms til hende.

Herefter kan jeg lige love for at udviklingen skiftede fra fravær af hende, til en uventet grad af engagement fra hendes side i at kommunikere med mig.

Over flere dage var vi på sms som var vi kåde teenagere, der bare ikke kunne vente på at møde hinanden for første gang.

Det førte til hendes accept af min invitation til at mødes for min regning hos Espresso House i Ballerup Centret, med efterfølgende middag på den italienske restaurant La Rustica i Ballerup Centret.

Ballerup Centret

Lørdag den 12/10 kl 17 indfandt jeg mig derfor forventningsfuldt hos Espresso House, hvor jeg indtog en sofa med en Ice Espresso.

Kort efter indfandt en sand diva af en Catwalk look a like model sig og hilste hjerteligt på mig.

Jeg blev slået bagover af synet af en gennemført flot transpige i transition til et liv som kvinde.

Høj, åleslank med lange ben og en super smal velformet bagdel, små bryster og et smukt ansigt med et vidunderligt langt glat blondt hår.

Stram trøje med vest, halsklud med pynt, øreringe, stramme uldbukser og højhælede sko :)

Hertil en rigtig diva taske funklende hvid med håndtag, lige til at svinge koket med - jeg var og jeg er stadig solgt.

Vi var med det samme på bølgelængde, jeg gav hende en kuvert med betalingen og bestilte en iskaffe til hende.

Samtalen forløb utvungent, ordene faldt let og vi var begge glade for at indlede vores aften sammen med konversation over god mad og drikke inden at turen gik videre til hende private diskrete sted.

Prof det er hun bare ikke sådan som klicheen lyder i forum på EG, hun fniste hele vores aften som en forlegen skolepige der havde vovet sig ud i mørket for at møde ham fra Tik Tok.
Det var sødt og en for mig noget uvant oplevelse i købesex sammenhæng, som det næsten virkede til at hun ikke så sig selv i sammenhæng med.

Arm i arm fortsatte vi til den italienske restaurant hvor hun begrænsede sig til blot en hovedret, jeg fik forret, hovedret og dessert.
Hun smagte dog en tigerreje fra min forret, maden var ok ikke dårlig men heller ikke uovertruffen.

Jeg holdt mig til en flaske Pellegrino, Natasja nød 2 glas rose til sin mad.

Under middagen undskyldte hun sig 2 gange med at hun måtte på toilettet, viste det sig for at pleje udseendet foran spejlet med fra tasken til formålet medbragt :)
Forstå det hvem der kan, jeg forstod det nok ikke for hun er jo bare smuk som hun er.

Til sidst måtte hun vente på mig, jeg måtte på det lille hus med tandbørste og tandpasta, det har jeg altid med når jeg spiser ude.

Efter ca 1,5 time bad jeg om regningen, fik betalt med lidt tips på toppen og vi forlod restauranten spadserende sammen gennem centrets lange gange til vi fandt ud i det fri.

Her spurgte hun om det var ok hun røg en smøg, havde jeg foretrukket at hun ikke gjorde det ja, men jeg sagde ja og hun nød en velfortjent og forstod jeg tiltrængt cigaret.

Da hun havde røget færdig prajede jeg en taxi og vi kørte til hendes sted i Ballerup.
Fik betalt taxien da vi nåede endestationen og hun inviterede mig indenfor.

Her tog hun en grundig mundskyller, fandt et håndklæde til mig og introducerede mig til et såre vel assorteret sortiment til vedligeholdelse og soignering af krop og hår på toilettet.

Natasja afførte sig forførende sine klæder og nu kunne jeg nyde hende i bar dejlig figur, hvilket jeg gjorde i fulde drag.

Vi endte i hede omfavnelser hvor vi kyssede og tungekyssede trods røg og efterskyl, hun kom på knæ og tog min slappe lille mand i munden uden regnfrakke, men helt in natura!

Det virkede og jeg fik en krum stiv pik, da jeg var klar undskyldte hun og forsvandt kort ud på toilettet.
Hvorefter hun kom tilbage med en But Plugg, hun forklarede at da hun er så snæver bagi ville hun lige udvide indgangen først med en But Plugg.

Glæd jer jer der kommer efter mig :-P

Vi forlagde fra lodret position til vandret i sengen, og her blev det til endnu en gang kærlige gensidige kærtegn, kys og omfavnelser.

Hun er øm omkring sit hår der koster hende dyrt i vedligehold, så vær gerne lidt tilbageholdende med at rode i hendes frisure.

Hun tager vel imod nakkemassage og kærtegn af kinder og under ørerne.

Tiden oprandt hvor vi vurderede at det var et forsøg værd at jeg gennemførte et analt samleje, på kom kondomet med en klat glidecreme.

Jeg havde i hendes påsyn under middagen taget en blå pille og det gik igen som det før er gået, var ikke overrasket.

Det lykkedes at trænge ind i doggy position, skiftende til missionær og jeg kørte på af fuld kraft men gav op.

Af kom kondomet, hun  gik i gang med en ny omgang blow og sagde ja til at få udløsningen i munden.

Som hun sagde hellere i munden end i håret ;)

Det lykkedes heller ikke, jeg bad om en hård oliesvensk som hun udførte med et dedikeret engagement.
Men det var ikke hårdt nok.

Jeg overtog mens hun så på, kørte virkelig hårdt på og var lige ved at give op.
Men til aller aller sidst lykkedes det mig og jeg kom udover min egen mave, hun stak mig køkkenrullen og det var så sådan det endte igen for mig.

Som forventet og jeg var mere end tilfreds!

Natasja udgør et vidunderligt selskab i som udenfor sengen.
Det er med tak jeg erindrer en skøn aften sammen med Natasja.

Vi var nu nået til hvor jeg godt kunne afsløre hvem jeg er, for nogen havde henledt hendes opmærksomhed på min tråd om hende på EG.
Den havde hun flere gange nævnt under mit besøg, hun var meget overrasket herover.

Over et koldt glas fik vi en snak om Eroguide.dk og et miljø som hun tydeligvis ikke ser sig selv som en del af, men som hun nysgerrigt lyttede til mine ord om.

Jeg spurgte om hun var ok med at jeg skrev en anmeldelse af min oplevelse med hende, det var hun og hun ville med interesse læse om hvordan jeg havde oplevet mødet med hende.

Ca 4,5 timer efter at vi mødtes på Espresso House var det tid til at bryde op, på mit og ikke på hendes initiativ for hun havde den tid det skulle være.

Bad hende bestille en taxi, det gjorde hun og en rum tid efter holdt taxien udenfor.
Vi krammede farvel, jeg kørte til Ballerup station og videre herfra hjem til mig selv. 

Tak til Natasja og til jer der læser denne anmeldelse, skynd jer at anmode om en betalt date med Natasja - hun er hver en kr værd!

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
niskanen skrev, for 28 minutter siden:

@RejsenetværkTak for en god og grundig beskrivelse af din oplevelse med Natasja.

Jeg forstår dog ikke lige valget af Ballerup Centeret for en date med en dame? 

Tak for ros :)

Jeg valgte Ballerup Centret fordi at hun skriver sådan i sin annonce på Eroguide.dk

"Ballerup Idrætsby 22, Ballerup 4000"

Da hun meget velvilligt tog imod min invitation til at mødes på en kaffebar, og spise sammen på en italiensk restaurant inden at vi sammen ville tage til hendes sted i Ballerup.
Der passede Ballerup Centret bedst logistisk for os begge, som det sted vi kunne mødes inden at vi ville fortsætte sammen til hendes sted.

Indrømmet valget beroede kun på logistik, og kan I invitere hende i andre omgivelser end et stort indkøbscenter vil jeg anbefale at I udser jer et mere intimt og hyggeligt spisested.

For mig udgjorde det en merudgift som jeg syntes stod rigtig godt til så generøs hun er med sin tid til en aftale for 2000 kr, og pengene var givet godt ud i tillæg.

Det er helt unikt at Natasja definerer en oplevelse med hende som alt andet end tid for prisen, og at hun investerer sig selv i at mødes med sine gæster som tog hun på en date i personligt ærinde uden penge mellem os.

Den oplevelse skulle I unde jer selv!

Men for at kunne få den oplevelse med indebærer det at I vil ses med en transseksuel kvinde i det offentlige rum, og vil I ikke det må I få det bedste ud af det på anden vis hos Natasja privat med god tid som I har når I besøger hende.

PS

Jeg døjer desværre med atopisk eksem og jeg havde brugt den creme inden jeg bruger, men igen kunne pigen mærke mine ru hænder - desværre :(
Natasja stak fluks hovedet indenfor på hendes toilet og fandt den lækreste blødgørende creme, som hun blidt masserede ind i huden på mine håndflader.
Det gjorde underværker og herefter kradsede jeg hende ikke med mine nu fløjsbløde hænder :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 22 timer siden:

Tak til Natasja og til jer der læser denne anmeldelse, skynd jer at anmode om en betalt date med Natasja - hun er hver en kr værd!

Hej Netværk.

Tak for din gode og sobre beretning, som bestemt vækker interessen for et besøg hos Natasja. Men jeg savner nogle ord om hendes pik, og anvendelsen af denne sammen med dig. Kan man bruge den frit? er hun også aktiv? Har læst hendes annoncer men heller ikke her står svar på mine spørgsmål. 

bedste

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de rosende ord

1955 skrev, for 2 minutter siden:

Men jeg savner nogle ord om hendes pik, og anvendelsen af denne sammen med dig. Kan man bruge den frit? er hun også aktiv?

Nej grundet at hun er på hormoner som i øvrigt virker visuelt helt over forventning, så kan hun ikke selv opnå rejsning.

Og derfor er hun heller ikke aktiv .

Tak for at du spurgte og jeg tror faktisk at det vil være en god ide hvis hun skriver det i annoncen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skøn anmeldelse, tak.

Hun ser rigtig sød ud! Har hun bryster sfa. hormonbehandlingen - eller silikonebryster? Må man sutte hendes pik?

Venlig hilsen,

Johnnybegood

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnnyBeGood skrev, for 20 minutter siden:

Skøn anmeldelse, tak.

Hun ser rigtig sød ud! Har hun bryster sfa. hormonbehandlingen - eller silikonebryster? Må man sutte hendes pik?

Venlig hilsen,

Johnnybegood

Tak

Hun har naturlige små bryster som en følge af hormon behandlingen, og så har hun en helt overaskende kvindelig stemme.

Ved ikke om du må sutte på hendes pik, jeg spurgte ikke.

Du kan spørge hende eller Natasja kan svare på dit spørgsmål i denne tråd hvis hun vil.
Hvis hun ikke vil så ring eller skriv til hende :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

heeeey!

tee-hee.. ja, det er så mig som er Natasja.. bestemte mig for den danske stavemåde da jeg skiftede cpr og navn :p

Først vil jeg rigtig gerne sige tak for den vildt søde .. umm . . beskrivelse af vores date. Må indrømme det er lidt mærkeligt sådan at læse om sig selv på den måde, ikke en en dårlig slags mærkelig, men lidt ... weird, aligevel :D

Altså jeg er jo nok ikke rigtig det I nok ville kalde en "rigtig professionel", men bare en almindelig, og meget sex glad/freaky student :P (oki måske ik heeelt almindelig) Da jeg gik i gang med det her, besluttede jeg bare at være meget åben med hvem jeg er.

Mine billeder er bare selfies jeg har taget, uden at bruge filter eller den slags, vender mig bare rundt til jeg synes lyset falder i den bedste vinkel. Er udemærket godt klar over at enhver som kender mig, eller ser mig på uni... totalt ville vide det er mig, hvis de faldt over min annonce :p

Men det er jeg egentligt helt oki med, skammer mig ikke over det overhovedet!

Men jeg har dog ikke lyst til også at skrive om hvad jeg har under mit tøj eller mine seksuelle præferencer og al den slags. Det ville jeg nemlig ikke have det så godt med at nogle som kender mig læser, hvis det ligesom giver mening... Eller måske er det bare mig som er lidt naiv . . har det dog oki med I skriver om det her - mon ik det er de mere.. lad os sige.. hærdede, som læser det :D

Men I er altså meget velkommene til at ringe eller skrive, og så kan vi snakke om det sammen... Og jeg er faktisk ret sød at snakke med ja

IMG_20240701_215650.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...