Hop til indhold
Guest Sisse

Et pænt farvel

Recommended Posts

Guest Sisse

Jeg er så heldig at have nogle søde dejlige opmærksomme faste kunder. Og når man begynder at kende lidt til folk. Og møder dem igen og igen er det næsten umuligt ikke at begynde at drage omsorg for dem. Holde af dem og sommetider endda også gå spekulere på hvordan det nu gik med det der møde han fortalte han skulle til. Eller glæde sig til at se dem efter en ferie...

fordelen ved glædes pigerne er at man ikke skylder os noget. Man betaler os så at sige ikke for at komme men der i mod for at gå... man er fri for den dårlige samvittighed og ikke mindst den dumme trælse afsked.

Jeg ved godt at jeg kun har mine gæster til låns. Men når en pludselig forsvinder går det mig alligevel lidt på. Jeg har altid troet jeg ville sætte pris på et farvel. Men da jeg for noget tid siden oplevede en af mine søde gæster skrev og fortalte at økonomien ikke længere var til flere besøg. Blev jeg selvfølgelig glad fordi han havde så meget respekt for mig at han gav besked om det. Men det var overraskende også lidt trist at vide at nu ser man ikke folk mere...

jer med faste piger.. hvordan stopper i.

Forsvinder i bare ud i intetheden igen eller giver i pigen besked om at det nu er slut. I drager andre steder hen og takker for tiden...

Pigerne har det jo også med blot at forsvinde. Ville i sætte pris på et pænt farvel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker af og til på det og ikke mindst i forbindelse med det sidste dekret fra EU om at straffe os sexkunder.

Jeg håber ikke at det er det skal stoppe mig og heller ikke økonomien, men hvad det er der end sker så sender jeg helt sikkert en sms til min ynglingspige og siger tak og pænt farvel og håber på en eller anden måde at hun gør det samme hvis hun en dag vælger at stoppe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg er så heldig at have nogle søde dejlige opmærksomme faste kunder. Og når man begynder at kende lidt til folk. Og møder dem igen og igen er det næsten umuligt ikke at begynde at drage omsorg for dem. Holde af dem og sommetider endda også gå spekulere på hvordan det nu gik med det der møde han fortalte han skulle til. Eller glæde sig til at se dem efter en ferie...

fordelen ved glædes pigerne er at man ikke skylder os noget. Man betaler os så at sige ikke for at komme men der i mod for at gå... man er fri for den dårlige samvittighed og ikke mindst den dumme trælse afsked.

Jeg ved godt at jeg kun har mine gæster til låns. Men når en pludselig forsvinder går det mig alligevel lidt på. Jeg har altid troet jeg ville sætte pris på et farvel. Men da jeg for noget tid siden oplevede en af mine søde gæster skrev og fortalte at økonomien ikke længere var til flere besøg. Blev jeg selvfølgelig glad fordi han havde så meget respekt for mig at han gav besked om det. Men det var overraskende også lidt trist at vide at nu ser man ikke folk mere...

Forsvinder i bare ud i intetheden igen eller giver i pigen besked om at det nu er slut. I drager andre steder hen og takker for tiden...

Pigerne har det jo også med blot at forsvinde. Ville i sætte pris på et pænt farvel.

Rent personligt synes jeg, at det ville være forkert ikke at sige pænt farvel til sin(e) faste pige®, hvis man vel og mærke har haft gode gensidig stunder sammen.

Bare fordi det er uforpligtende at mødes med en glædespige, behøver det ikke at være upersonligt.

Jeg har faktisk på et tidspunk fortalt min favorit, at jeg af personlige årsager enten måtte stoppe med a besøge hende eller i bedste fald skøre besøgene ned til 1 om måneden eller sjældnere.

Det gjorde det jo lettere at genoptage besøgene da helbredet og økonomien blev bedre. 

Hvis pigen vælger at stoppe, ja så tror jeg de fleste faste gæster vil sætte stor pris på at høre det i forvejen, specielt hvis det skyldes glædelige ting (uddannelse, ægteskab, graviditet, nyt arbejde osv.)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan jeg så bidrage med hvordan jeg taklede det sidste år.

På et tidspunkt var jeg usikker om jeg havde noget arbejde efter et givent tidspunkt, derfor skrev jeg en mail til mine 3 faste leverandører at pga. denne situation, var jeg desværre nødt til at prioriterede økonomien anderledes fremadrettet. 

Dette var der naturligvis fuld forståelse for. Da jeg fik arbejde igen, kom tiden da jeg skulle på sygehuset ,desværre med nogle trælse oplevelser til følge, så dette blev ligeledes mailet til dem så de ikke skulle tro at jeg bare blev væk, forløbet var også over ½ år.

Har så, da jeg blev frisk igen sms´et at nu var jeg klar til eventyr igen, svaret var, at de så frem til mine visit fremadrettet og var glade for at blive orienteret om hvordan det hang sammen, da de ellers ville have været underligt til mode.

Det viser den empati og omsorg de udviser for deres visitører.

Venligst landsbytossen  -uden smartphone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville være underligt ikke at sige pænt og kærligt farvel til ens favorit pige, lige som det ville være trist ikke at få sagt farvel hvis pigen nu stoppede...

Så jeg ville foretrække, og planlægge, det sidste store knald.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selv om jeg nærmest lige er startet i dette univers, har jeg allerede tænkt tanken at jeg da ville skrive til dem som evt. Var blevet et fast besøg, hvis jeg stoppede helt, eller af den ene eller anden grund holdt pause på ubestemt tid.

Helt ubevidst har jeg faktisk allerede skrevet til nogen at der i 2014 ville være langt mellem snapsene.

Og det er også rart at få at vide hvis en glædes pige stopper som nicegent skriver, så man ved at det forhåbentligt går hende godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu flere gange oplevet at min yndlingspige forsvinder fra den ene dag til den anden uden at man får sagt ordentligt farvel. Det er lidt frustrerende og hvis i har det på samme måde som os kunder, må det være en lidt tom og undrene fornemmelse man sidder tilbage med. Vil til enhver tid sige personligt farvel ved sidste besøg, men har altså ikke prøvet det endnu, da det er Thai pigerne der tit "forsvinder" lige pludselig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes bestemt, man skylder hinanden et pænt og markeret farvel. Enten årsagen ligger hos pigen eller gæsten.

Her tager jeg for givet, at der er tale om en pige, man har besøgt flere gange og er lidt kendt med.

Man har delt det mest intime, der findes, delt sorger og glæder, delt et par gode grin, delt mange gode timer sammen og delt lidt af hinanden.

Sisse siger, at hun kun har gæsterne til låns. Omvendt har vi også kun pigerne til låns. Det tidspunkt kommer for os alle, hvor vejene må skilles. Sådan er vilkårene

Et par dage før jul var jeg selv ude for, at min sexformidler ændrede i forretningskonceptet, hvilket betød, at det var sidste gang i Gladsaxe.

Jeg satte stor pris på, at hun fortalte mig det, og jeg ville gøre det samme, hvis jeg blev nødt til at stoppe.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil sætte rigtig meget pris på at vide, at den dag, så er det slut.

Så ville jeg kunne nå et sidste besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg skylder ikke en pige noget som helst til en timepris a 2.000 kr. Uanset hvad I prøver at gøre det til, så er det cool business at få en mand til at betale den pris for en times samvær og sex. Glæder og sorger er noget jeg deler med en kæreste, venner, nære kolleger eller min frisør - ikke med en prostitueret (undskyld, men jeg har det efterhånden med ordet 'glædespige' som andre har det med l****....det giver mig kvalme).

Del dette indlæg

Link til indlæg

....

...

Selvfølgelig er det midlertidigt og uforpligtende, det er spillets regler. Men når jeg besøger en faste pige igen og igen er det ikke bare uforpligtende sex - det er også fordi jeg holder af pigen som person.

En gang vil det være sidste gang - og det bliver vemodigt. Jeg vil ikke udelukke, at der kunne falde en enkelt tåre :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skylder ikke en pige noget som helst til en timepris a 2.000 kr. Uanset hvad I prøver at gøre det til, så er det cool business at få en mand til at betale den pris for en times samvær og sex. Glæder og sorger er noget jeg deler med en kæreste, venner, nære kolleger eller min frisør - ikke med en prostitueret (undskyld, men jeg har det efterhånden med ordet 'glædespige' som andre har det med l****....det giver mig kvalme).

Hvis det er cool business, hvorfor kan man så nogen gange blive tilbudt personlig "rabat", af den ene eller anden grund... Så mister hun jo penge ?!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun været ude for det modsatte, at min faste pige trappede med og stoppede. Hun skrev det i sin nyhedsmail (en god idé, som flere kunne indføre). Desværre trappede hun hurtigere ned til stop, end hun i starten annoncerede, så jeg fik ikke aflagt et farvelbesøg. Det kunne jeg virkelig godt have ønsket at have gjort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Tzatiki du er jo et glimrende eksempel på hvor forskellige mennesker er i deres tilgang til alt det her.. jeg tror faktisk mange mænd der ude tænker lige som dig at jo mindre de skal forholde sig til pigerne jo bedre. Og fred være med det. Du har det nok ligesom jeg har det med min bankmand. Han skal bare holde sin mund og gøre som der bliver sagt. Han får sin gode hyre for det. Men det ændre nu ikke på at da han for nylig fik en blodprop og var længe væk blev jeg en anelse bekymret. Han har trods alt været min rådgiver siden jeg var 18 og gjort det ganske udemærket. Så sendte en blomst til banken da han kom tilbage.

Jeg må indrømme at jeg i den seneste tid har spekuleret over hvordan man på mest elegant vis forlader alt dette. Og jeg må indrømme at jeg nok er så tilpas stor en kujon at jeg blot en dag er pist væk.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg i den seneste tid har spekuleret over hvordan man på mest elegant vis forlader alt dette. Og jeg må indrømme at jeg nok er så tilpas stor en kujon at jeg blot en dag er pist væk.....

Det synes jeg da ikke, at vi har fortjent :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Hvis det er cool business, hvorfor kan man så nogen gange blive tilbudt personlig "rabat", af den ene eller anden grund... Så mister hun jo penge ?!

Det ved jeg ikke. Har ikke prøvet det, da jeg ikke er en fast gæst. Rabat eller ej. For mig er det stadig business - hvordan kan det overhovedet være andet? Det udelukker naturligvis ikke, at der samtidig kan skabes en særlig relation over tid, nøjagtig som der kan mellem en kunde og tandlægen, bankmanden, frisøren, restauratøren osv.

Nuvel, der er lige den ret betydelige forskel, at når man er intimt sammen med et andet menneske, så kan der for nogle opleves et bånd, som er stærkere end ved nævnte andre eksempler. Jeg respekterer da også de mennesker, der føler et behov for at dele intime detaljer om sit liv med den pige, som de jævnligt knalder med. Jeg tror bare, at det er vigtigt, at man ikke lader sig rive med af følelser, når der er tale om en relation, der er skabt på forudsætning af en timepris på 1500 - 2000 kr.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har faktisk fornylige måtte meddelele min ynglings pige at jeg ikke kune besøge hende så merget som jeg plajer at gøre

Jeg skriv en merget lang mail til hende og fortalte det som det var at jeg ude i den virkelige verden have mødt en dejlig og sød kvinde og jeg ville ikke sæte det forhold som vi bege mente der var en lang framtid i overstyet ved et besøge hos ynglinspigen

Hun svaret hurtigt ved at skive om vi ikke lige skule ringe sammen

Hvilket vi så gjord næste dag vi fik en god lang snark om hvad vi have oplevet sammen og lidt om fremtiden

Vi sage på gensyn ikke farvel , det var faktisk godt lige at sludre lidt med hende i Tlf

Jeg Komer nok til at besøge hende igen :-) nok ikke så merget som før men et gensyn bliver det nok til :-)

Men det var rigtigt dejligt at få en Tlf snark om tingne og jeg ville prioter tingene på anden måde et stykke tid hvilket hun hav stort forståelse for

Men at sige helt farvel det bliver ikke næmt :-(

Bager

Redigeret af bager

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har faktisk fornylige måtte meddelele min ynglings pige at jeg ikke kune besøge hende så merget som jeg plajer at gøre

Jeg skriv en merget lang mail til hende og fortalte det som det var at jeg ude i den virkelige verden have mødt en dejlig og sød kvinde og jeg ville ikke sæte det forhold som vi bege mente der var en lang framtid i ved et besøge hos ynglinspigen

Hun svaret hurtigt ved at skive om vi ikke lige skule ringe sammen

Hvilket vi så gjord næste dag vi fik en god lang snark om hvad vi have oplevet sammen og lidt om fremtiden

Vi sage på gensyn ikke farvel , det var faktisk godt lige at sludre lidt med hende i Tlf

Jeg Komer nok til at besøge hende igen :smile: nok ikke så merget som før men et gensyn bliver det nok til :smile:

Men det var rigtigt dejligt at få en Tlf snark om ringen og jeg ville prioter tingene på anden måde et stykke tid hvilket hun hav stort forståelse for

Men at sige helt farvel det bliver ikke næmt :sad:

Bager

Held og lykke med det hele, Bager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Tzatiki du er jo et glimrende eksempel på hvor forskellige mennesker er i deres tilgang til alt det her.. jeg tror faktisk mange mænd der ude tænker lige som dig at jo mindre de skal forholde sig til pigerne jo bedre. Og fred være med det. Du har det nok ligesom jeg har det med min bankmand. Han skal bare holde sin mund og gøre som der bliver sagt. Han får sin gode hyre for det. Men det ændre nu ikke på at da han for nylig fik en blodprop og var længe væk blev jeg en anelse bekymret. Han har trods alt været min rådgiver siden jeg var 18 og gjort det ganske udemærket. Så sendte en blomst til banken da han kom tilbage.

Nu lyder det måske også som om, at jeg er "kold i rø...". Det er jeg faktisk ikke. Jeg kan godt lide den intimitet, der kan skabes på 30 eller 60 minutter. Jeg prøvede bare at dreje fokus hen imod det faktum, at selvom der måtte opstå en særlig omsorg mellem køber og sælger, så er det noget, der er skabt på et baggrund af en timepris på 2.000 kr (plus/minus).

Det udelukker selvfølgelig ikke, at der i nogle få tilfælde vil kunne opstå en kemi, der rækker ud over det sædvanlige - men så må det være noget, der efterfølgende foregår uden for arbejdstiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Det synes jeg da ikke, at vi har fortjent :)

Nej x det har i så sandelig ikke.... men jeg tror ikke jeg kan holde til at skulle sige farvel til så mange mennesker på en gang. Bare opmærksomheden i forbindelse med min fødselsdag var overvældende. Jeg ved godt at det er fejt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ved jeg ikke. Har ikke prøvet det, da jeg ikke er en fast gæst. Rabat eller ej. For mig er det stadig business - hvordan kan det overhovedet være andet? Det udelukker naturligvis ikke, at der samtidig kan skabes en særlig relation over tid, nøjagtig som der kan mellem en kunde og tandlægen, bankmanden, frisøren, restauratøren osv.

Nuvel, der er lige den ret betydelige forskel, at når man er intimt sammen med et andet menneske, så kan der for nogle opleves et bånd, som er stærkere end ved nævnte andre eksempler. Jeg respekterer da også de mennesker, der føler et behov for at dele intime detaljer om sit liv med den pige, som de jævnligt knalder med. Jeg tror bare, at det er vigtigt, at man ikke lader sig rive med af følelser, når der er tale om en relation, der er skabt på forudsætning af en timepris på 1500 - 2000 kr.

Selvfølgelig er det et specielt setup med penge og aftalt tid.

Jeg skylder heller ikke nogen noget i form af at komme igen osv.

Men jeg vil nu gerne forklare pigen hvorfor situationen evt. har ændret sig.

Endda overfor en som jeg kun har skrevet med, men det endnu ikke er blevet til et besøg hos.

Det kunne jo være at der blev mulighed engang i fremtiden.

Så ved hun jo også hvorfor jeg ikke kom på besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, når en fast gæst, som man eventuelt har kendt i lang tid pludselig falder fra, så kan det jo ikke undgås, at man lægger mærke til det. Og så kan man godt gå og spekulere lidt over grunden til det.

Jeg ville da foretrække at få en lille besked om et eller andet... Men jeg har efterhånden erfaret, at de er flyvske de gæster. ;) Jeg har en lille skare, som jeg har kendt nærmest siden dag et, men ellers er de faste gæster blevet jævnt udskiftet igennem tiden. Gamle falder fra, mens nye kommer til. Og det er ikke tit, at man nogensinde får et heads up.

Husker dog én, som jeg pludselig aldrig så igen... For jeg havde glemt at afkræve betalingen! ;)

Med hensyn til min egen afgang, så har jeg egentlig bare tænkt mig lige så stille at give besked til mine faste gæster, efterhånden som jeg ser dem. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Potatohead

Fortrydelsens kunst. Hvorledes kan man sige farvel til de lange stænger, den smækre krop og især den prægtige kvinde der udgør Sisse.

Jeg mener man opnår et mere personligt forhold ved getagne besøg og køber ikke sammenligningen med bankmand/mekaniker osv.

Man udveksler personlige detaljer og nogle gange intime ting, hvilket jeg ikke gør med min bankkvinde. Det er professionelt jo, men menneske er menneske og føler man sig tryg nok, åbner man sig mere og mere op og udveksler liv som man ser det. Jeg er tryg ved denne kvinde, måske fordi hun er tryg i sig selv og indgyder dette. Min frisør er ved gentagne besøg, også venlig, men intimiteten ved en glædespige gør, når det er bedst, at man giver sig hen og udveksler detaljer. Krop mod krop, det somatiske og sansernes tilkendegivelser af at dette er et menneske jeg stoler på, opnår jeg ikke ved en frisør. Måske udgangspunktet er forskelligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tør slet ikke tænke på at skulle sige endeligt farvel til min yngling...

Jeg får helt ondt i maven bare af at tænke på det.

Så jeg forstår godt Sisse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...