Hop til indhold
torben35

Nye Moderatorer

Recommended Posts

ScorchingHawk skrev, for 15 timer siden:

Jeg ville virkelig gerne sige, at jeg synes, at det er virkelig fint, at der stadig er to moderatorer herinde der gider at bruge tid på det. Det ved jeg bare ikke helt om jeg længere kan efter at have set noget af deres ageren mod forskellige medlemmer.

Du virker lidt bekendtB)......Taler du evt lidt, af egen erfaring her??

Del dette indlæg

Link til indlæg
ScorchingHawk skrev, for 16 timer siden:

Jeg ved for øvrigt ikke hvad de to moderatorer Stapler og Bryan Mills har sagt – om de kunne tænke sig 4-5 moderatorer

Opslaget fra april stod der at 4 moderatorer ville være at foretrække. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 3.10.2024 at 22:47:

P.s Jeg har ingen interesse i moderator tjansen men det gør da ikke at andre kvinder ikke skulle have lov til at give den et forsøg.. Herre gud jeg overvejede at gå til valg på at bevidst fremavle lave mennesker fordi en høj dame sad foran mig til comedynight med kæresten så tænker ikke min dømmekraft er den der skal gås efter:lol:.. 

Hvorfor ikke det? Der er da et par stykker der trænger til både stryg og slag - og som kan li det! :lol::ph34r:

Det minder om en gang jeg var i biffen med konen - vi havde lige sat os og selvfølgeligelig skulle der komme et par neanderthalere og sætte sig foran os!

Jeg kunne godt se noget hvis jeg hældede hovedet til højre - min kone kunne absolut ingen ting se - hun var så 151 cm høj.

Det blev konen godt mokken over, så hun fik fat i sådan et børnesæde, en slags forhøjer til at sidde på, der mest af alt ligner en omvendt vaskebalje - så nu var hun lige pludselig 1½ hovede højere end mig! Vi plejede altid at holde hinanden i hånden i biffen - så det var sådan lidt - hmm!

På den anden side af min kone, sad en lille dreng med sin far - han gjorde selvfølgelig store øjne.

Det sjove var at da jeg efter filmen skulle ud på toilettet og pisse - så kom drengen og hans far også ud på toilettet. Der kunne jeg høre drengen sige til sin far:
Faar, er det ikke ham med den HØJE dame? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...