Hop til indhold
torben35

Nye Moderatorer

Recommended Posts

Godmorgen

Denne tråd er inspireret af en anden tråd som jeg har fulgt de sidste par dage hvor der var en der gerne ville have slettet en tråd.

Hvor jeg kom til at tænke over hvor er moderatorerne henne hvor der gik lang tid før der blev taget hånd om problemet. 

Jeg kunne se at i april stoppede Keeper og at de kun er 2 tilbage og de skulle gerne være 4 skrev Bryan.

I den anden tråd kom jeg også med det forslag at der burde at være en GP i moderator teamet da de ville kunne se tøde flag i opslag som gik over pigernes grænser.

Endnu bedre ville være at det var en GP som er stoppet så det ikke påvirker hendes forretning.

Pigerne er en vigtig del af siden og har tit nogle gode og sjove tråde/ kommentarer og burde være repræsenteret i moderator teamet.

Mvh Torben

PS. Det er en tråd med henblik på at kunne få nogle flere moderatorer ikke kritik af deres arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig i flere moderatorer. Der burde generelt tages hånd om noget ret hurtigt. Men en GP anser jeg ikke som en løsning. Forestil dig at en bilsælger skulle være herre over sine egne anmeldelser. Det giver ingen mening. Vi anmelder GPer og de skal ikke have veto ret. Jo til en “uvildig” moderator som så kan afgøre om det skal slettes. Nøjagtig som trustpilot etc. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bullaarhus skrev, for 6 minutter siden:

Men en GP anser jeg ikke som en løsning

Jeg skrev også en GP der er stoppet i branchen ville være det bedste så det ikke påvirker hendes forretning.

Jeg så også i en anden tråd at annonce delen på EG halter noget efter ved ikke hvem der står for det.

Men ja du har ret i at det ikke skal være en aktiv GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gode tanker og jeg ville også ønske det ville ske, men desværre er ejeren (admin) af siden vidst ret ligeglad og tager ikke hånd om og udvikler siden længere. Det er derfor de tilbageværende moderatorer er pressede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det skulle give nogen som helst mening at have en aktiv eller forhenværende gp med som moderator, for at kunne hejse det røde flag i forbindelse med anmeldelser.
Så vil det vel kræve en karens tid til en verifikations proces, før en anmeldelse vil kunne blive oprettet i forum.

Jeg tror at hele den konstruktion vil påvirke troværdigheden af anmeldelser negativt, reducere værdien af dem for os mænd som køber sex.

Samt ikke mindst at konstruktionen på en og samme tid, vil kunne svække lysten hos velrenommerede anmeldere til at skrive flere anmeldelser.
Som at det vil kunne give et incitament til at plante anmeldelser med andet formål for øje end at skrive en tilstræbt objektiv uafhængig anmeldelse, der vil kunne undergrave det formål som Eroguide.dk er sat i verden for.

EG risikerer at blive opfattet som en platform for influence marketing uden troværdighed, og uden at læserne har den tillid til EG's uafhængighed som er så afgørende for EG's position som det førende forum for anmeldelser af købesex.

Men forudsætningen for at kunne opretholde den eksisterende model for anmeldelser i forum, det er at EG har det fornødne backup af moderatorer til at kunne agere og reagere med den kortets mulige respons tid.
Altså at de rent faktisk har ressourcerne til at kunne monitorere indholdet tilstrækkeligt intensivt.

Jeg tror at sidstnævnte udgør det svage led i kæden når det kommer til driften af EG, og jeg tror at det er her der bør prioriteres ressourcer til at kunne opruste.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg er med på at en evt gp moderator selvfølgelig ikke skulle kunne slette anmeldelser af hende selv men jeg kan slet ikke se hvorfor en gp ikke skulle kunne være lige så uvildig som en sexkøbsmoderator i alle andre henseender.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

Altså jeg er med på at en evt gp moderator selvfølgelig ikke skulle kunne slette anmeldelser af hende selv men jeg kan slet ikke se hvorfor en gp ikke skulle kunne være lige så uvildig som en sexkøbsmoderator i alle andre henseender.. 

Det er ikke spørgsmålet om en gp moderator kunne være lige så uvildig som sexkøbs moderator som alle andre.
Det der er spørgsmålet for EG, det er om brugerne vil tro på at en gp er det?

Vil brugerne ikke det så risikerer EG at miste den troværdighed som EG lever af, sker det så kan EG ende med at blive opfattet som irrelevant af brugerne.
Bliver EG først oplevet som irrelevant af brugerne risikerer EG at dø.

Medierne dækker kritisk pt 2 fænomener i vækst!

1.
Influence marketing hvor succesfulde influencere tager sig godt betalt for at lægge navn, ansigt og rosende omtale til produkter der ikke i eget navn kan opnå den troværdighed som de får ved at blive anprist af influencere med ekstremt mange følgere.

2.
Skjulte sponsor anmeldelser på anmeldelsesplatforme som giver sig ud for at have samme karakter som Trustpilot og TripAdvisor, men hvor anmeldelserne er købt og betalt af de produkter der anmeldes.

Det er 2 fænomener som ikke eksisterede da EG startede op, men som har udviklet sig over årene efter.

EG skal passe meget på at de ikke arrangerer sig på nogen som helst måde, hvor de om end nok så uberettiget risikerer at blive identificeret med koncepter og strategier som EG ikke er og ikke ønsker at være eksponent for.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 minutter siden:

det er om brugerne vil tro på at en gp er det?

Jeg regner da med at alle er voksne mennesker herinde og godt ved at bare fordi man sælger tandpasta så reklamerer eller hjælper man ikke for alle andre der sælger tandpasta.. 

De andre ting du nævner kan jeg slet ikke se er relevant i forhold til om en sexsælger kan modererer på en anmeldelsesside for sexsalg.. Andet end at det med at sælge anmeldelser herinde skam er noget der sker.. Så måske sexkøberne (der laver de købte anmeldelser) burde være dem der ikke kunne modererer.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Lad os tage et par tænkete eksempler.

• "GP moderatorer" får en dårlig anmeldelse på EG som kan være meget skadelige for hendes omdømme, tro du så ikke at hun vil slette den?

• En GP som "GP moderatorer" kender får dårlig anmeldelse på EG som kan være meget skadelige for hendes omdømme, tro du så ikke at hun vil slette den?

Det ville være som at sætte ræven til at vogte gæs, en "GP moderatorer" vil selvfølgelig varetage sine egne interesser,  der er jo ingen tvivl om at en dårlig anmeldelse kan koste en GP tusindvis af kroner eller i værste fald lukke hendes butik,  så tænker en "GP moderatorer" nok ikke han har fuldstændig ret,  det var et godt indlæg, nej der vil blive trykke på knappen "slet tråd"

Det er lidt som at udnævne en kineser til forbrugerombudsmand, så ville Temu og Wish næppe have de dårlige anmeldelser som de fortjener.

En "GP moderatorer" vil aldrig nogensinde være uvildig...........

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 3 minutter siden:

Lad os tage et par tænkete eksempler.

Og svaret til begge er klart "Nej".. 

Men forestil dig en sexkøber moderator ser en anmeldelse som sviner den pige han holder utrolig meget af.. Tror du ikke han sletter den.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Og svaret til begge er klart "Nej".. 

Du ser det med meget anderledes briller end mig. Hvis du var "GP moderator" og fik en kanon dårlig anmeldelse som var fuldud berettiget, ville du så ikke varetage dine egne interesser? 

JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Men forestil dig en sexkøber moderator ser en anmeldelse som sviner den pige han holder utrolig meget af.. Tror du ikke han sletter den.?

Det skulle da lige være hvis hans kone var GP :P men iht. Dansk lovgivning kan han jo kun være gift med en, så det er næppe det store problem hvis det skulle forholde sig sådan.

Screenshot_20241003_104601_Chrome.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

risikerer EG at miste den troværdighed som EG lever af

Hvilken troværdighed ? 

Administrator reagerer ikke sitets annoncer har været kaos i et halvt år mindst der er kun to moderatorer tilbage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, 1 time siden:

Du ser det med meget anderledes briller end mig. Hvis du var "GP moderator" og fik en kanon dårlig anmeldelse som var fuldud berettiget, ville du så ikke varetage dine egne interesser? 

Det skulle da lige være hvis hans kone var GP :P men iht. Dansk lovgivning kan han jo kun være gift med en, så det er næppe det store problem hvis det skulle forholde sig sådan.

Screenshot_20241003_104601_Chrome.jpg

Nej for jeg ved ligesom - forhåbentlig - alle andre i denne branche at alt er relativt.. Fordi den oplevelse var dårlig er den næstes det ikke med garanti.. Jeg er jo en voksen så jeg sletter ikke ting i et eller andet hysterisk anfald.. Og jeg tænker også en evt gp-moderator skulle være voksen:P.. 

Og igen så synes jeg at jeg gjorde det klart at man som moderator selvfølgelig ikke skulle kunne slette tråde om en selv.. Det ville jo være meget nemt at se hvor der forsvares eller slettes, bare for at forsvarer eller slette, i det tilfælde men ingen herinde ved om en eller flere af moderatorerne igennem tiden har slettet en tråd for en pige han godt kunne lide.. Man kunne evt gøre det sådan at der skulle to moderatorer til før en tråd kunne slettes.. Eller at en senior moderator skal rådføres før der træffes en beslutning.. Jeg ved ikke hvordan det hele fungerer som tingene ser ud nu.. Det kan være teamet allerede rådfører hinanden omkring sletning osv.. 

Tror du da kun at mænd forsvarer deres koner.? Jeg ved at i hvertfald 3 af mine stamgæster ville - hvis de var moderatorer - tage min side “come hell or high water”agtigt..  Og mange andre ville som udgangspunkt stole mere på hvad jeg siger end hvad en eller anden fremmed skriver for deres oplevelse vil have været markant anderledes.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 37 minutter siden:

Hvilken troværdighed ? 

Administrator reagerer ikke sitets annoncer har været kaos i et halvt år mindst der er kun to moderatorer tilbage. 

Ja det er jo det spørgsmål som EG bør stille sig selv!

Der er næppe tvivl om at den goodwill som siden har, den er holdt oppe af at den er opnået i opgangstider som til nu ikke er mistet i en tid med tilbagegang.

Som jeg ser det så bør ejer gøre op med sig selv om han ønsker fortsættende stilstand, afvikling eller udvikling?

Frafald af moderatorer og arbejdspresset på de tilbageværende, kan tyde på en manglende interesse fra ejers side i at prioritere udvikling?

Som jeg ser det kan det kun skyldes det faktum at EG de facto er enerådende indenfor egen niche, og at kernepublikummet derfor ikke har andre steder at gå hen end EG.

Kernepublikummet derfor i praksis intet alternativ har til EG.

Det burde betyde at forudsætningerne kan være tilstede for en ny konkurrent til EG, der vil kunne udfordre den position som EG har indenfor egen niche.

Kommer der ikke en konkurrent til EG, så må vi nok forvente fortsættende stilstand på EG uden at vi oplever hverken afvikling eller udvikling af EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Hvis en GP/forhenværende GP ville blive Moderator.

Så vil denne Ikke kunne deltage i andet end, Moderator arbejde her på siden. Det skal man os have i mente. 

Men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre med en GP/Pige som Moderator.  Selvom der selvfølgelig er betænkeligheder ved at udnævne en GP som Moderator.

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg
torben35 skrev, for 7 timer siden:

Jeg så også i en anden tråd at annonce delen på EG halter noget efter ved ikke hvem der står for det.

Men ja du har ret i at det ikke skal være en aktiv GP.

At annoncerne ikke virker, har intet med moderator teamet. Det er udelukkende Ejeren af sidens ansvar. Du kan evt. Søge på tråde omhandlende problemer med betalingsløsninger, såsom Mastercard etc. I de tråde er det nævnt hvorfor der i starten var problemer med annoncerne.

Uanset om det er en aktiv eller stoppet GP, så vil Så vil denne Ikke kunne deltage i andet end, Moderator arbejde her på siden. Det skal man os have i mente. 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 5 timer siden:

Hvilken troværdighed ? 

Så fordi annoncer ikke virker, så er Eroguide's troværdighed dalet?

Argh c'mon.

Annoncer har såvidt jeg ved, aldrig været sidens formål - Det er mere en bonus til Ejeren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er lidt underligt at sige at en GP ikke kan være moderator pga. en potentiel risiko for at påvirke anmeldelserne.

Det giver i min verden ingen mening! :huh:

Anmeldelserne ER bare vigtige for GP'erne, netop for at kunne markedsføre sig selv og deres forretning - det er der vist ingen der kan være i tvivl om.

Hvis der skulle komme en dårlig anmeldelse - som så vil blive påvirket af en GP-moderator, ville det jo bare være at skyde sig selv i foden og hvem ville dog være interesseret i det? Så kan jeg da love for at vedkommende ville blive afløst på posten - ret hurtigt!

Det gode ved EG er at GP'erne herinde har mulighed for at rette misforståelser og præcisere de forskellige anmeldelser, det har vi jo set rigtig mange gode eksempler på - og det er der sandt for dyden mange anmeldelser der trænger til!

EG er i bund og grund en marketingplatform - hvad enten vi kan lide det eller ej og ikke bare en Trustpilot-thingy (det er noget vås)!

@Rejsenetværk du skriver at EG kan ende ud i Influence marketing og Skjulte sponsor anmeldelser. Jamen hvordan i alverden vil du ændre på det. Det er sådan det er og særligt i den forum form som EG har nu - det er udviklingen og det tror jeg ingen kan ændre på. Og det har jo intet at gøre med om vi har GP mods eller ej.

Jeg synes vi skylder at give pigerne den tillid det er at være moderator og moderere - særligt hvis der går influencer i den - det tror jeg da nok pigerne er bedre til at spotte end vi nogensinde ville være!!

Selvfølgelig vil der være ævl og kævl - der er der sgu på alle diskussionsfora - her handler det måske bare mere om faglig stolthed fra GP'ernes side og det bør vi da respektere!

Det kan kun være godt for alle - og måske medvirke til at flere GP'ere ville have lyst til at bidrage - ikke mindst i debatten. Det vil da alt andet lige være med til give os grødbønder lidt mere nuance på tingene.

Og så synes jeg at de to mods vi har nu - trods alt bør have bare en lille smule kredit for det de laver - for det må da ved gud ikke være nemt!
Jeg er enig at der bør være mindst 4 mods her på EG og de sidste to burde imho være GP'er - så er der da i det mindste lidt balance i tingene.
Det synes jeg EG fortjener.

Det som så bekymrer MIG mest er at der nederst på siderne står:
Copyright © 2012-2022

Hvis det står til troende, så er der da grusomme mangler i sikkerheden - så jeg håber at det bare er en svipser!

Redigeret af Needy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Needy skrev, for 55 minutter siden:

Det som så bekymrer MIG mest er at der nederst på siderne står:
Copyright © 2012-2022

Hvis det står til troende, så er der da grusomme mangler i sikkerheden - så jeg håber at det bare er en svipser!

Der er intet der hedder copyright i DK. Det der burde stå (men som færre kender til) er ophavsret.
Det er dog ligegyldigt om  der henvises til ophavsretten på sitet eller ej, da den gælder uanset om den nævnes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 12 minutter siden:

Der er intet der hedder copyright i DK. Det der burde stå (men som færre kender til) er ophavsret.
Det er dog ligegyldigt om  der henvises til ophavsretten på sitet eller ej, da den gælder uanset om den nævnes.

Det er ikke så meget det med Copyright - men ja du har ret.

Det er datoen! Som jeg ser det er EG ikke blevet opdateret siden 2022 - og det er alt for længe!

Forum-software som EG skal normalt opdateres mindst 2 gange om året: https://invisioncommunity.com/release-notes/

DET bekymrer mig. 

Datoen skal rettes manuelt - så håber da at forummet ER opdateret.

Jeg har været webadmin og moderator for en MC-klub. Så jeg ved hvad jeg snakker om ;)

Redigeret af Needy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Needy skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har været webadmin og moderator for en MC-klub. Så jeg ved hvad jeg snakker om ;)

Så er du jo en rigtig semi-prof :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Og igen så synes jeg at jeg gjorde det klart at man som moderator selvfølgelig ikke skulle kunne slette tråde om en selv..

Rent teknisk er det ikke muligt at lave det sådan.

Man kunne evt gøre det sådan at der skulle to moderatorer til før en tråd kunne slettes

Nu er det ikke EG som der har lavet den platform som EG afvikles på, den er udviklet af Invision Community og jeg tænker ikke lige de laver det om som du ønsker, med mindre du personligt vil sende tusindvis af dollars til dem.

For det andet så vil det jo gøre det så besværligt at være moderatorer og det vil kræve mange flere moderatorer hvis der skulle være to for at træffe en simpel beslutning, det er et helt urealistisk forslag du kommer med JenniferRomantica.

Vi tager et tænkt eksempel.

Der er blevet skrevet om en GP's private forhold i en tråd, det bliver anmeldt fredag kl. 18.00

Moderatorer 1 er online og ser anmeldelsen fredag kl. 18.05 og beslutter at den skal slettes

Moderatorer 2 er i byen til hyggelig fest og får scoret den lækreste babe til festen og hun tager med hjem og de hygger sig hele weekenden, moderatorer 2 logger først på i middags pausen mandag og ser moderatorer 1 besked......

Jeg tro godt at du kan se at det ikke er en særlig god ide.

Jeg ved at i hvertfald 3 af mine stamgæster ville - hvis de var moderatorer - tage min side

Jeg synes at jeg kan fornemme at en fra din fanklub deltager i tråden  :D

mange andre ville som udgangspunkt stole mere på hvad jeg siger

Selvtilliden fejler bestemt ikke noget :lol:

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det var @Twain der skældte mig ud og sagde at mit indlæg var contextomy, dvs. kunsten at citere, så budskabet forvanskes eller forsvinder.

Det er du vist bedre til end jeg er :)

lille_peter skrev, for 38 minutter siden:

Rent teknisk er det ikke muligt at lave det sådan.

Jeg er ret sikker på at der findes plugins til Moderator CP'en der kan lige præcis det @JenniferRomantica skriver, så det passer vist ikke helt?
Hvis ikke det findes er det vel et spørgsmål at sætte de rigtige rettigheder i databasen - tror du er ude på tynd is her!

For det andet så vil det jo gøre det så besværligt at være moderatorer og det vil kræve mange flere moderatorer hvis der skulle være to for at træffe en simpel beslutning, det er et helt urealistisk forslag du kommer med JenniferRomantica.

Vrøvl, telefonen er sgu da opfundet! Uanset hvad er det jo et spørgsmål om hvad man aftaler mods'ne indbyrdes. Om der går 1 time eller 1 dag er vel i for sig fuldstændigt underordnet - hvis dit eksempel skulle give mening ville det jo kræve at du, som bruger (og alle andre brugere), ville sidde klinet til skærmen KONSTANT - men det gør du vel ikke - eller?

Jeg synes at jeg kan fornemme at en fra din fanklub deltager i tråden  :D

Een :huh: 

Unge mand du følger vist ikke helt med? :lol:

Redigeret af Needy

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, 1 time siden:

Selvtilliden fejler bestemt ikke noget :lol:

Fordi at jeg gå ud fra at folk der har mødt mig og tilbragt meget tid med vil tro mere på mit ord end en fremmed så fejler min selvtillid ikke noget eller:ph34r:.? Jeg håber da at du tænker at dine venner og bekendte ville stole mere på dit ord end en fremmed på en hjemmesides ord og ellers så har du en forkert måde at omgås folk på:P.. 

Alt det andet i dit indlæg er der løsninger på.. Men man kan vælge at se problemerne i stedet for.. Der kan laves undtagelser for reglerne så personlig info kan slettes.. Og det er vist ikke procedure at slette den slags tråde (dit tænkte eksempel) men bare redigerer i opslaget.. 

P.s Jeg har ingen interesse i moderator tjansen men det gør da ikke at andre kvinder ikke skulle have lov til at give den et forsøg.. Herre gud jeg overvejede at gå til valg på at bevidst fremavle lave mennesker fordi en høj dame sad foran mig til comedynight med kæresten så tænker ikke min dømmekraft er den der skal gås efter:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...