Guest gameguy Skrevet 3. Marts, 2014 Hvorfor prøver du hele tiden at spænde os andre for din vogn? Find dog et andet forum, hvor du kan finde ligesindede - selvom det nok bliver svært Jeg har absolut ingen ambitioner om dette. Du er hinsides enhver rækkevidde. Hvorfor finder du ikke selv et andet forrum?? Du lever i en vildfarelse der nærmest grænser til det groteske. Du tror du er ååh så velsignet og from - hold da kæft hvor man brækker sig. Dit vid og niveau er så lavt at jeg nærmest ikke længere gider at kommentere på dine enfoldige korte og intetsigende svar. Jeg undrer mig over, at en begavet mand som borende X kan billige dine skriverier gang på gang, uden blot at have en lidt mere nuanceret tilgang til tingene, Men ok jok dog endelig rundt i jeres egen spinat! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 3. Marts, 2014 Der er jo nok også en årsag til, at der er så få lyserøde herinde. Jeg tror den kloge lyserøde bliver væk herfra. En hurtig optælling siger ca. 150 lyserøde, men dertil skal nok ligges ligeså mange, der bare har valgt at være alm. brugere eller som bare ikke ved at de ved at rette henvendelse til Admin kan blive lyserøde og få lov at annoncere gratis herinde. Men det er bare dejligt med flere lyserøde herinde, som kan give de kortsynede købesexforbrugere lidt modspil og måske få dem til se lidt længere frem end deres erigerede tisselem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 3. Marts, 2014 Kunne du måske så ikke bare føle dig 'aparte' og ikke 'stueren' i et lidt mindre larmende toneleje ? Jeg har mange mange gange appeleret til en lidt modereret skrive stil.... Jeg går absolut ind for ytringsfrihed. Men det var kun et spørsmål om tid før at Eroguide ville blive udstillet i pressen. Jeg kan ikke helt slippe den følese af at der sidder nogle halv bitre mænd herinde som i virkeligheden skammer sig så meget over deres naturlige lyst at de bliver nødt til at bruge et frastødende sprog om pigerne for at retfærdiggøre sig selv og deres handlinger. Jo det kunne jeg/man nok! Jeg er på ingen måde hverken halvbitter, bitter eller indebrændt. Men af og til kalder man jo en spade for en spade. Hvorfor ikke vedkende sig tingenes tilstand?? Hvorfor rende rundt og være naiv i en osteklokke?? Jeg spørger bare!! Jeg har ingen berøringsangst og har ingen ambition om at blive frelst eller fremstå som frelst som visse andre! Tænk engang! Borende X er så indigneret, at jeg ikke engang kan sende ham PM fordi han har blokeret mig - hold da kæft hvor en Svag...... guess what? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 142 Skrevet 3. Marts, 2014 Langt hen ad vejen synes jeg, at vi her på siden behandler glædespigerne respektfuldt, og hvis der endelig er nogen, som vi herinde behandler med manglende respekt, så er det hinanden, når vi slår ned på forumaktive med vores respektive kæpheste. Hallllllløjjjjssssa ... det kan godt være, at det er for meget forlangt at få kammertonen tilbage, men kunne vi så ikke genoptage en tone, der er et pigekammer værdigt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 3. Marts, 2014 Jeg synes sådan set, at det vel egentlig bare var et spørgsmål om tid før sådan en artikel blev bragt. Eroguide ligger vel bare, som de har redt. Ja, der er mange anmelderser herinde, som viser hvor meget respekt mange af os har for pigerne. Men, der er der ligeså mange der viser det stik modsatte. Når jeg som sexkøber, synes at en del anmelderser går langt over stregen, hvordan tror I så lige de mennesker der ikke gør eller ikke kender noget til branchen overhovedet vil synes. Ting, som at give pigerne karaktere på deres udseende, sexuelle performance, og dets lige synes jeg altså ikke om. Det er vel ikke kødkvæg vi besøger. Jeg hur luret herinde I ret lang tid, uden at ville deltage, og en af grundene til dette, er netop den hårde tone jeg synes hersker herinde. Både overfor pigerne og som også brugerne imellem. Hvad snakker du om?? Det skrevne ord har da ikke nødvendigvist en skid at gøre med om man har respekt for pigerne eller ej. Er i da så dumme, at i tror man kan drage så simple slutninger. Løgneren siger altid han er ærlig osv. Dem som gør sig til helgener er som regel de aller værste. Det er da vores forbandede pligt at skrive underholdende. Hvis man ikke kan tåle lidt provokationer og power er man da en vatpik! Hvor herre bevars! Skal der skrives rosenrødt dør vi sgu da over at læse videre - mange gør i hvert tilfælde. Skal sitet overleve er det da vigtigt at nogle tør gå til yderlighederne. Vil i da have et drengekor eller hvad? Vil i indmeldes i Borende og Jernets menighedshåd, hvor farisærende vasker hænder? Velbekomme. Dog vil jeg så i givet fald foretrække Borende som dog i det mindste udviser begavelse og intellekt i sine skriverier. Man kan så undre sig over, at en så begavet mand følger en type som på ingen måde hverken kan matche eller udfordre hans intellekt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Marts, 2014 Hmm Game. Har du lagt mærke til at der ikke er nogen der er enige med dig vedrørende din ønskede debat tone? Pt kan du finde meningsfæller på Gimel. Men det ved du jo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 3. Marts, 2014 Hvad snakker du om?? Det skrevne ord har da ikke nødvendigvist en skid at gøre med om man har respekt for pigerne eller ej. Er i da så dumme, at i tror man kan drage så simple slutninger. Løgneren siger altid han er ærlig osv. Dem som gør sig til helgener er som regel de aller værste. Det er da vores forbandede pligt at skrive underholdende. Hvis man ikke kan tåle lidt provokationer og power er man da en vatpik! Hvor herre bevars! Skal der skrives rosenrødt dør vi sgu da over at læse videre - mange gør i hvert tilfælde. Skal sitet overleve er det da vigtigt at nogle tør gå til yderlighederne. Vil i da have et drengekor eller hvad? Vil i indmeldes i Borende og Jernets menighedshåd, hvor farisærende vasker hænder? Velbekomme. Dog vil jeg så i givet fald foretrække Borende som dog i det mindste udviser begavelse og intellekt i sine skriverier. Man kan så undre sig over, at en så begavet mand følger en type som på ingen måde hverken kan matche eller udfordre hans intellekt! Det er muligt at du selv føler dig som klassens uartige dreng.... Men dine provokerende og 'underholdende ' indlæg. Men der sidder faktisk en del mennesker rundt i landet og kæmper for DIN ret til at besøge 'Ludere'. Står du åbent frem ? Eller er DU en Vatpik som sidder og gemmer dig anonymt bag en profil ? Du tordner frem med din holdning til diverse ord. Mens der er nogle mennesker som kæmper for denne her sag. Og ærlig talt vil det godt nok være trist hvis 'provokerende' indlæg ala dine skal være med til at afgøre hvad jeg må og ikke må !! Det er ikke forbudt at du tænker dig om en gang eller to inden du skriver. Desværre kommer du til at virke som en der bare får et kick ud af at fyre en masse ord af, mens du sidder og gemmer dig.....anonymt.... ! Det er jo ikke ligefrem fordi at du gør debatterne nuanceret - tværtimod smadrer du dem gang på gang. Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 4. Marts, 2014 Hvad snakker du om?? Det skrevne ord har da ikke nødvendigvist en skid at gøre med om man har respekt for pigerne eller ej. Er i da så dumme, at i tror man kan drage så simple slutninger. Løgneren siger altid han er ærlig osv. Dem som gør sig til helgener er som regel de aller værste. Det er da vores forbandede pligt at skrive underholdende. Hvis man ikke kan tåle lidt provokationer og power er man da en vatpik! Hvor herre bevars! Skal der skrives rosenrødt dør vi sgu da over at læse videre - mange gør i hvert tilfælde. Skal sitet overleve er det da vigtigt at nogle tør gå til yderlighederne. Vil i da have et drengekor eller hvad? Vil i indmeldes i Borende og Jernets menighedshåd, hvor farisærende vasker hænder? Velbekomme. Dog vil jeg så i givet fald foretrække Borende som dog i det mindste udviser begavelse og intellekt i sine skriverier. Man kan så undre sig over, at en så begavet mand følger en type som på ingen måde hverken kan matche eller udfordre hans intellekt! Jeg synes din første sætning er sjov. For hvis du spurte pigerne herinde om de ville have besøg af dig, ville svaret sikkert være et rungende nej. Og det ville jo så være en mening, de udelukkende har dannet udfra dine skriverier. Jeg kan ikke helt se hvad, du mener med at folk gør sig til helgener. Hvis det er at være en helgen, og ville omtale pigerne pænt, så vil jeg gerne være helgen. Det med at skrive underholdende, er vel subjektivt. Jeg finder foreksempel ikke dine provokationer for underholdende. De er egentlig bare enerverende. Hvis det gør mig til en vatpik, I dine øjne, så har jeg det fint med at være en vatpik. Jeg mener ikke, at det hele skal være rosenrødt. Men når en del af de yderligheder, der bliver skrevet I diverse anmeldelser, I alle andre sammenhænge ville være blevet kaldt for voldtægt, så synes jeg altså bunden er nået. Der er jo ikke nogen grund til ligefrem, at kaste benzin på modstandernes bål. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2014 Jeg har absolut ingen ambitioner om dette. Du er hinsides enhver rækkevidde. Hvorfor finder du ikke selv et andet forrum?? Du lever i en vildfarelse der nærmest grænser til det groteske. Du tror du er ååh så velsignet og from - hold da kæft hvor man brækker sig. Dit vid og niveau er så lavt at jeg nærmest ikke længere gider at kommentere på dine enfoldige korte og intetsigende svar. Jeg undrer mig over, at en begavet mand som borende X kan billige dine skriverier gang på gang, uden blot at have en lidt mere nuanceret tilgang til tingene, Men ok jok dog endelig rundt i jeres egen spinat! Hod venligst mig uden for din tilsvining af Jernsvinet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. Marts, 2014 Løgneren siger altid han er ærlig osv. Dem som gør sig til helgener er som regel de aller værste. Det er da vores forbandede pligt at skrive underholdende. og den der buldrer mest er som regel den mest tomme.... den der ser det som sin forbandede pligt at skrive underholdende er den der mindst evner det den der langer mest ud efter andre, er som regel den der er den største kujon.... den der snakker højest om at skrive realistisk og ærligt er altid den der lyver mest for sig selv... ovenstående er definitionen på kedelig støj på en alt for høj volumen... 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 4. Marts, 2014 Jeg synes sådan set, at det vel egentlig bare var et spørgsmål om tid før sådan en artikel blev bragt. Eroguide ligger vel bare, som de har redt. Ja, der er mange anmelderser herinde, som viser hvor meget respekt mange af os har for pigerne. Men, der er der ligeså mange der viser det stik modsatte. Når jeg som sexkøber, synes at en del anmelderser går langt over stregen, hvordan tror I så lige de mennesker der ikke gør eller ikke kender noget til branchen overhovedet vil synes. Ting, som at give pigerne karaktere på deres udseende, sexuelle performance, og dets lige synes jeg altså ikke om. Det er vel ikke kødkvæg vi besøger. Jeg hur luret herinde I ret lang tid, uden at ville deltage, og en af grundene til dette, er netop den hårde tone jeg synes hersker herinde. Både overfor pigerne og som også brugerne imellem. Hørt, hørt. Det er desværre også det der har fået mig til at deltage mindre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2014 Jeg har ingen berøringsangst og har ingen ambition om at blive frelst eller fremstå som frelst som visse andre! Tænk engang! Borende X er så indigneret, at jeg ikke engang kan sende ham PM fordi han har blokeret mig - hold da kæft hvor en Svag...... guess what? Nej, det med manglende berøringsangst har jeg skam fundet ud af for længst. Der er en grund til, at jeg har klappet postkassen i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 4. Marts, 2014 Det er så ok og jeg skruer nu lidt ned for blusset - det blev vist lidt for voldsom! *SS* Sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 4. Marts, 2014 Det er muligt at du selv føler dig som klassens uartige dreng.... Men dine provokerende og 'underholdende ' indlæg. Men der sidder faktisk en del mennesker rundt i landet og kæmper for DIN ret til at besøge 'Ludere'. Står du åbent frem ? Eller er DU en Vatpik som sidder og gemmer dig anonymt bag en profil ? Du tordner frem med din holdning til diverse ord. Mens der er nogle mennesker som kæmper for denne her sag. Og ærlig talt vil det godt nok være trist hvis 'provokerende' indlæg ala dine skal være med til at afgøre hvad jeg må og ikke må !! Det er ikke forbudt at du tænker dig om en gang eller to inden du skriver. Desværre kommer du til at virke som en der bare får et kick ud af at fyre en masse ord af, mens du sidder og gemmer dig.....anonymt.... ! Det er jo ikke ligefrem fordi at du gør debatterne nuanceret - tværtimod smadrer du dem gang på gang. Trine Hej igen Trine og alle jer andre som angiver "likes" til dette. Det viser bare desværre, at i ikke har forstået ret meget af mine skriverier eller bare ikke orker at læse det ordentligt igennem, hvilket på sin vis er forståeligt nok. Jeg behøver jo netop ikke at stå frem fordi jeg erkender at det på en eller anden måde er moralsk forkert ligesom fx 50 pct. ca. af den danske befolkning og flertallet af vores svenske brødre. Når man foretager sig noget, som ikke er helt fint i kanten ønsker man jo ikke at stå frem vel?? Det gør i andre heller ikke, men jeg har svært ved at forstå hvorfor nu når i syntes det er helt stuerent og legitimt?? Såmænd bare min pointe for at gøre det enkelt! Hej igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 4. Marts, 2014 og den der buldrer mest er som regel den mest tomme.... den der ser det som sin forbandede pligt at skrive underholdende er den der mindst evner det den der langer mest ud efter andre, er som regel den der er den største kujon.... den der snakker højest om at skrive realistisk og ærligt er altid den der lyver mest for sig selv... ovenstående er definitionen på kedelig støj på en alt for høj volumen... Såså spis lige brød til engang! Du er da også selv rimelig aktiv her og holder dig jo heller ikke selv tilbage. Men ok jeg dæmper lidt ned, hvis folk så vil gøre mig den tjeneste ikke at være forudtagne, når de læser mine input! Jeg bevæger mig ind i smult vande og går lidt i flinkeskolen igen! OK ?? Friends?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 4. Marts, 2014 Hod venligst mig uden for din tilsvining af Jernsvinet. Jeg svarer bare igen på hans konstante angreb imod min person og mine indlæg. Disse angreb er personlige. Hvad ville du sige til fx at man ønskede dig ophængt i det han på morsomste vis kalder kartowlerne med en satirisk tegning vedhæftet?? Jeg tror du selv ville blive rimelig rasende faktisk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 4. Marts, 2014 Hej igen Trine og alle jer andre som angiver "likes" til dette. Det viser bare desværre, at i ikke har forstået ret meget af mine skriverier eller bare ikke orker at læse det ordentligt igennem, hvilket på sin vis er forståeligt nok. Jeg behøver jo netop ikke at stå frem fordi jeg erkender at det på en eller anden måde er moralsk forkert ligesom fx 50 pct. ca. af den danske befolkning og flertallet af vores svenske brødre. Når man foretager sig noget, som ikke er helt fint i kanten ønsker man jo ikke at stå frem vel?? Det gør i andre heller ikke, men jeg har svært ved at forstå hvorfor nu når i syntes det er helt stuerent og legitimt?? Såmænd bare min pointe for at gøre det enkelt! Hej igen Så tager vi den lige endnu en gang til for gameguy, som åbenbart heller ikke selv orker læse det hele igennem: Det er ikke, fordi vi selv synes, det ikke er stuerent, at vi ikke tør stå frem - det er derimod, fordi andre ikke synes det. Men hvis vi selv syntes det var amoralsk, så er det ifølge gameguys kringlelogik i orden ikke at stå frem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 4. Marts, 2014 Så tager vi den lige endnu en gang til for gameguy, som åbenbart heller ikke selv orker læse det hele igennem: Det er ikke, fordi vi selv synes, det ikke er stuerent, at vi ikke tør stå frem - det er derimod, fordi andre ikke synes det. Men hvis vi selv syntes det var amoralsk, så er det ifølge gameguys kringlelogik i orden ikke at stå frem Ja lige præcist. Og du skylder så også lige at fortælle hvorfor du så ikke fortæller det til konen eller kæresten nu da det er så stuerent!! Er det ok at bolle ved siden af når man er gift eller har en kæreste når man ikke har været åben om det eller aftalt et åbent forhold?? I givet fald er det så også ok at din kæreste/kone gør det samme bag din ryg ikke?? Jeg mener ikke det er ok og skammer mig faktisk af og til over disse ting. Hvis man ikke gør det synes jeg man er følelseskold og kynisk og faktisk meget værre end selv mine værste bandbuller her på mediet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2014 (edited) Jeg svarer bare igen på hans konstante angreb imod min person og mine indlæg. Disse angreb er personlige. Hvad ville du sige til fx at man ønskede dig ophængt i det han på morsomste vis kalder kartowlerne med en satirisk tegning vedhæftet?? Jeg tror du selv ville blive rimelig rasende faktisk! Jamen stadigvæk: Hvad Fanden har det med mig at gøre? Du nævner mig i 2-3 indlæg, snart som hellig helgen, snart som intelligent, snart som vatpik. Sig mig, har du udviklet en X-ofrobi, eller er din diagnose en anden, siden du ustandselig skal have mig ind over? Redigeret 4. Marts, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2014 Han er bare vild med dig X, du har sat dig på tværs i Gameguys indre univers, univers, univers... :-D 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 4. Marts, 2014 Ja lige præcist. Og du skylder så også lige at fortælle hvorfor du så ikke fortæller det til konen eller kæresten nu da det er så stuerent!! Er det ok at bolle ved siden af når man er gift eller har en kæreste når man ikke har været åben om det eller aftalt et åbent forhold?? I givet fald er det så også ok at din kæreste/kone gør det samme bag din ryg ikke?? Synes ellers lige jeg havde fremhævet det med rødt Mht. om jeg synes det var OK, om min overvægtige kone bollede ved siden af? Ja, det synes jeg, hun også skulle have lov til - så kunne det være hun ville slanke sig og jeg kunne selv få større frihed til at bolle udenom Hvis andre mænd og kvinder havde det på samme måde, ville vi allesammen få et mere spændende og indholdsrigt liv, hvor folk ikke gik så meget op i statussymboler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 5. Marts, 2014 Så har Jyllandsposten en leder om emnet idag som afrunding på temaet. Link: http://jyllands-posten.dk/opinion/leder/ECE6535224/habloest-forbud/ Den kunne vi stort set ikke have skrevet bedre selv 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 5. Marts, 2014 Jamen stadigvæk: Hvad Fanden har det med mig at gøre? Du nævner mig i 2-3 indlæg, snart som hellig helgen, snart som intelligent, snart som vatpik. Sig mig, har du udviklet en X-ofrobi, eller er din diagnose en anden, siden du ustandselig skal have mig ind over? Så vigtig er du nu heller ikke, men du blander dig jo også i mine skriverier og har desværre ikke enten vilje eller format til altid at svare negativt på mine skriverier. Det kan jeg dog godt leve med, så vigtig er du nu heller ikke trods alt! Have a nice day! Ps. går ud fra at du mener X-Ofobi ?? Det heder en fobi ikke frobi,men det ved du jo nok godt! Driller bare lidt!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 5. Marts, 2014 Tak til Jyllandsposten - af hjertet tak! Citater! Grænsen er flydende, og derfor vil en håndhævelse af et forbud formentlig koncentrere sig om de helt simple og enkle aftaler, hvorved man udelukkende vil ramme, hvad man med en vis ret kan kalde prostitutionens proletariat, mens handelen vil florere uanfægtet i mere velbjærgede kredse. Samtidig kunne man overveje at gøre handel med seksuelle ydelser til et legitimt, lovreguleret erhverv med næringsbrev og regnskabspligt. Det ville være et bedre middel til at imødegå den kriminalitet, som følger af fordømmelsen, fortielsen og fornægtelsen. Venlig hilsen Rejsenetvaerk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Marts, 2014 Så vigtig er du nu heller ikke, men du blander dig jo også i mine skriverier og har desværre ikke enten vilje eller format til altid at svare negativt på mine skriverier. Det kan jeg dog godt leve med, så vigtig er du nu heller ikke trods alt! Have a nice day! Ps. går ud fra at du mener X-Ofobi ?? Det heder en fobi ikke frobi,men det ved du jo nok godt! Driller bare lidt!! Ak ja, de tyrkfejl. Jeg må blot konstatere, at du er håbløst ude for pædagogisk rækkevidde. Ebenfalls einen relativ schönen Tag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg