Hop til indhold

Eroguide fik lige dagens sviner

Featured Replies

Skrevet

Årh, comeon Jernsvin. Du dummede dig med et malplaceret forsøg på at være morsom. Det ville klæde dig bare at indrømme, at den var en om'er og komme videre, i stedet for den her rygsvømning.

Og så har jeg iøvrigt ikke flere bemærkninger, da jeg ikke vil afspore tråden yderligere.

• Svar 76
  • Visninger 7.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• og den der buldrer mest er som regel den mest tomme....   den der ser det som sin forbandede pligt at skrive underholdende er den der mindst evner det   den der langer mest ud efter andre, er som

• Støvlemanden
    Støvlemanden

Har fået læst de to artikler, som iøvrigt er ledsaget af tre anmeldelser udformet af Tip toe, Larokz og sexrevy. Der er nok en tendens i artiklerne til, at der bliver peget fingre ad os brugere, men d

• Hvorfor prøver du hele tiden at spænde os andre for din vogn? Find dog et andet forum, hvor du kan finde ligesindede - selvom det nok bliver svært 

Skrevet

Årh, comeon Jernsvin. Du dummede dig med et malplaceret forsøg på at være morsom. Det ville klæde dig bare at indrømme, at den var en om'er og komme videre, i stedet for den her rygsvømning.

Og så har jeg iøvrigt ikke flere bemærkninger, da jeg ikke vil afspore tråden yderligere.

Du er da ellers velkommen til også at forklare, hvad der menes med perfid og i den her sammenhæng.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.