Hop til indhold
Rejsenetværk

Fræk dansk transpige, Natasja

Recommended Posts

Hende her har fanget min interesse?

Fræk dansk transpige, Natasja
https://annoncelight.dk/showad/403846 

Er hun mon ny på AL, eller måske bare en overset mulighed på EG?

Nogen der har besøgt hende og som vil fortælle lidt om oplevelsen hvis de har.

Bare lige for at høre, inden at jeg måske vælger at skrive til den mail hun har angivet i sin annonce.

Sådan en annonce kan godt få en til at håbe på en semi prof amatør pige med fornuftige priser, måske lidt god tid uden æggeurs tyranni.
Man kan også tage helt fejl hvis man tror det, og gør man det så er det jo ikke hendes fejl hvordan vi læser hendes annonce :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv luret på den annonce, har skrevet en mail til hende som jeg håber at få svar på.

Tak for EG link, der er lidt mere info som mangler i hendes AL annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
djjohn skrev, for 8 minutter siden:

Har selv luret på den annonce, har skrevet en mail til hende som jeg håber at få svar på.

Tak for EG link, der er lidt mere info som mangler i hendes AL annonce.

Jeg er faktisk i tvivl om hun er aktiv med sin annonce på EG, og hvis hun er om annoncen på EG står til troende?

Hun bruger 2 forskellige g mail, en til EG og en til AL.

Jeg har skrevet til og sendt en sms om at jeg har gjort på den mail hun bruger i annoncen på EG.

Til nu uden svar og måske er de kun annoncen på AL der står til troende?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
djjohn skrev, for 1 minut siden:

@Rejsenetværk du må meget gerne give besked hvis du får kontakt :)

Det har jeg ikke fået, men jeg har pt kun skrevet til den mail hun angiver i sin annonce på EG.

Har du skrevet til den mail hun angiver i sin annonce på AL?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 20 timer siden:

Det har jeg ikke fået, men jeg har pt kun skrevet til den mail hun angiver i sin annonce på EG.

Har du skrevet til den mail hun angiver i sin annonce på AL?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja AL mailen er den jeg brugte

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har fået fat i hende/ham bare ved at skrive en SMS, men det virker som om at hun kun arbejder en gang imellem når hun har lyst, og studierne ikke er i vejen.... Så jeg kom aldrig tættere på en egentlig aftale, desværre 

Del dette indlæg

Link til indlæg
scrummy79 skrev, for 4 timer siden:

Har fået fat i hende/ham bare ved at skrive en SMS, men det virker som om at hun kun arbejder en gang imellem når hun har lyst, og studierne ikke er i vejen.... Så jeg kom aldrig tættere på en egentlig aftale, desværre 

Så kunne godt tage at skrive bare?

Er for tiden ikke aktiv og henvendelser besvares derfor ikke.

Hold øje med når jeg skriver at jeg er aktiv og skriv kun til mig når jeg skriver at jeg er tilgængelig.

---------------

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa!

det er mig som er Natasja :D

jeg bruger ikke denne side så meget, da det har taget over 6 måneder at godkende mine nye billeder og tekst...

er kommet i hormonbehandling, vokset langs hår og sådan.. med her kan man desværre ikke se mine nye billeder 

begge mails er mine og jeg svarer også på beskeder og opkald...når ikke jeg er på uni selfølgelig... når jeg har travlt med uni, et projekt som skal afleveres og sådan, kan det dog godt tage mig lidt tid at vende...

xoxo 

Nat

IMG_20240524_192834.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Natascha DK skrev, for 9 timer siden:

no kidding... havde et besøg idag, som fortalte mig om denne tråd.. hihihi

tænkte jeg lige ville sige hej.. og række tunge

Nu er du opmærksom på at der er interesse for dig, og interesserede er klar over at du er kontaktbar.

Alt i alt er jeg ret godt tilfreds med at have startet denne tråd :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

tee-hee.. det havde jeg nok en anelse om. . . er nu også rigtigt nok, hvad en herinde har skrevet, jeg ser kun folk når jeg har tid fra studier, og også kun når jeg selv er humør til det.

Det fungerer godt for mig, altså jeg føler ikke at det nogensinde er et pres, eller noget jeg ik også selv nyder...

den bedste måde at komme i kontakt med mig, er egentlig bare at ringe eller skrive. . får altid at vide at jeg har en sød stemme :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
norbert skrev, den 21.10.2024 at 16:07:

Whau, det er for alvor noget der frister :)

Vides det, hvad størrelsen er på udstyret ??

Jeg har fået det indtryk af Natasja efter at hun såvel har svaret i denne tråd, som at hun også har kommenteret i tråden under den anmeldelse jeg skrev af min oplevelse med hende.
At hun foretrækker at vi kontakter hende personligt med de spørgsmål vi har, fremfor at vi spørger hinanden og svarer hinanden i forum.

Det vil jeg derfor anbefale at du gør, og hvis du opsøger en aftale og du opnår en aftale så vil jeg ønske dig tillykke.

Min oplevelse var atypisk og i enhver henseende positivt afvigende, fra de forventninger vi normalt har til en købesex oplevelse.

Men nu har hun så opsøgt forum i EG og hun har fået et indblik i miljøet på EG som hun ikke havde tidligere, tilsyneladende ikke et ubetinget positivt indtryk?

Det vil jeg anbefale at du tager i betragtning som en gæst fra forum på EG hvis du besøger hende, og imødekommer så respektfuldt som muligt i en kontakt med hende

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...