Hop til indhold

Endelig oplevede jeg VixenIda!

Featured Replies

Skrevet

Så lykkedes der endelig at få et møde i huset med verdens dejligste Ida! Der kommer en længere anmeldelse senere, men gutter... kæmpe anbefaling herfra! Denne anmeldelse er blot hurtig, da jeg ved @Vixenida godt kunne være klar på flere møder i aften, så skynd jer! Måske i er de heldige....

Skrevet

Tak for søde ord <3 Dejligt at have besøg af dig og gøre Aarhus endnu varmere end den er på denne tid af året ;) 

Redigeret af Vixenida
ekstra

Skrevet

Se det er en af grundene til jeg ikke er fan af at bo i Aalborg

@Vixenida er noget af det skønneste, smukkeste og frækkeste skabt på denne jord.

øv bøv når der er brug for planlægning herfra

Skrevet

Godt at høre at TS havde en god aften:-)

Kan dog ikke lade være med at tænke på at hvis det havde været en pige fra Ungarn eller Rumænien der havde kommenteret så hurtigt på en anmeldelse, var TS blevet stenet eller jaget ud af byen med høtyve :biggrin:

Skrevet

Skulle lige se hvad TS er, men tråd starter kan jeg regne ud :) 

Han er ægte nok :D ! og god <3 

Skrevet
Vixenida skrev, for 17 minutter siden:

Skulle lige se hvad TS er, men tråd starter kan jeg regne ud :) 

Han er ægte nok :D ! og god <3 

Hej Vixenida. Jeg kan forstå på ts, at du måske kunne være åben for flere møder i aften? af denne grund har jeg lige oprettet denne profil, jeg kan dog desværre erfare at jeg ikke kan sende private beskeder, grundet ny profil, derfor tillader jeg mig at brude denne tråd, til at høre hvorvidt du eventuelt har tid til et møde.

Skrevet

Efter længere tid, fik jeg endeligt genset Vixenida :wub:

Det er efterhånden allemands viden at 1+1=2, jorden er rund, og hvis muligheden byder sig for at opleve hendes gudesmukke mås, så skylder man sig selv og menneskeheden at tage den :lol:

Redigeret af banan

Skrevet
banan skrev, for 2 timer siden:

hvis muligheden byder sig for at opleve hendes gudesmukke mås, så skylder man sig selv og menneskeheden at tage den :lol:

Det er virkeligt et skønt syn :wub: <3

Skrevet

Hvor skal man holde øje for at se, hvornår du er aktiv Ida? :)

Skrevet

Jeg prøvede både på OF og på hendes insta, men jeg har ikke modtaget nogen respons endnu desværre

Skrevet

Har samme oplevelse som AnonymForSjov og andre. OF og Insta ligger helt død. En skam, for jeg har en sund stak pengesedler at smide i hendes retning i bytte for gode oplevelser. Kan man få et hint, Ida..?

Skrevet

Hun er hobby GP hun laver aftaler når hun har tid og lyst og mit indtryk er at hun efterlyser når behovet er der og hun mangler aftaler og ellers ikke. 

Personligt har min tilgang været ikke at presse på efter en aftale og rykke efter en men at lade Ida selv komme til mig med tilbudet når hun søgte aftaler. 

Derudover tror jeg at det er vigtigt at man forstår hendes set up fra start af og respekterer det :)

Skrevet

Jeg har desværre heller ikke haft held med at få en aftale i hus endnu. Håber det lykkedes en dag :-) heldige jer, som har haft muligheden med skønne Ida!

Skrevet

Jeg synes det er helt fair, at hun er selektiv og kun mødes; når hun har tid og lyst (og ikke udelukkende gør det for pengene) - det gør oplevelsen bare endnu mere fræk og autentisk, kunne jeg forestille mig. Skriv gerne, når tiden passer @Vixenida <3

Redigeret af meorts

Skrevet
Craw skrev, den 22.9.2024 at 09:14:

Hvor skal man holde øje for at se, hvornår du er aktiv Ida? :)

Bare skriv til hende her. Hun svarer hurtigt. 

Skrevet
erwin c skrev, 1 time siden:

Bare skriv til hende her. Hun svarer hurtigt. 

Ikke alle hun svarer, hvad jeg har erfaret. Hun har ikke svaret mig, men bebrejder hende på ingenmåde. Kunne forestille mig, at hun fik mange henvendelser, og hvis hun gør det deltid kun :-) men prøv lykken!

Skrevet

Hun skrev til mig for lidt tid siden om jeg ville mødes. Kunne desværre ikke den dag. Øv siger jeg bare !

Skrevet
Winniethepooh skrev, den 21.9.2024 at 19:51:

Godt at høre at TS havde en god aften:-)

Kan dog ikke lade være med at tænke på at hvis det havde været en pige fra Ungarn eller Rumænien der havde kommenteret så hurtigt på en anmeldelse, var TS blevet stenet eller jaget ud af byen med høtyve :biggrin:

Der er ret så stor forskel.

Hun er en velanmeldt GP.

Dog synes jeg at TS skulle have skrevet den længere anmeldelse som han proklamere med vil komme, nu, fremfor senere :D 

Skrevet
  • Author

Så er der gået et par dage, og jeg er faldet til ro igen... Lad mig endnu engang starte med at takke @Vixenidafor en helt vildt dejlig oplevelse <3

Som mange andre nok har erfaret, er det at få lov at oplevene Ida et privilegie som ikke altid kommer nemt. Jeg tror faktisk at det er over et halvt år siden, at Ida og jeg første gang var i kontakt sammen. Jeg havde egentlig lagt forhåbningerne om et møde lidt væk, og ikke haft kontakt i et par måneder. Så så jeg at hun var online i starten af sidste uge, og tænkte, nu giver jeg det lige et sidste skud. Og bum, hun var klar! Hun ville meget gerne se mig lørdag, og dermed kunne jeg ellers gå en hel uge og fantasere om hvad der ventede mig. Netop det, tror jeg faktisk gjorde min oplevelse langt bedre. Det var noget som byggede op over flere dage. Vi skrev lidt frem og tilbage om hvad der ventede os, og på selve dagen kunne jeg virkelig mærke hvor meget Ida også selv glædede sig til mødet!

Tiden var kommet, og jeg begyndte at trille hen mod hvor vi har aftalt. Så stod jeg der, og ventede et par minutter. Pulsen steg, og jeg måtte arbejde hårdt for ikke at vise bilen i buksen til folkene som gik forbi. Så kom den sidste information, og jeg listede mig op. Døren på klem, og jeg kunne spotte hendes smukke ben. Et skridt længere ind i rummet, og der lå hun, strittende med røven i vejret, helt nøgen...:o

Jeg listede mig hen til hende, lagde pengene på bordet, og begyndte at løsne bæltet. Den lyd tror jeg også fortalte Ida, at nu var det tæt på! Jeg kunne se hendes røv begynde at bevæge sig lidt, som en slags "nu skal du komme her og tage mig!". Bukserne røg af, og min tunge fandt hurtigt vej til hendes vidunderlige fisse. Det tog ikke mange slik, før hendes stønnen blev højere og højere. Hun var helt sikkert klar! Jeg hoppede op i sengen på knæ, og lod min pik let lege med hendes klit, pirrende, før jeg greb fat om hendes vidunderlige baller, inden den gled ind. Tempoet var hurtigt i været, og det var tydeligt på Ida at mærke at hun gerne ville have det lidt "hårdt" og hurtigt. I sekunderne som jeg begyndte at kneppe langsommere (det er virkelig en øvelse at kontrollere sig selv, for den fisse passede som fod i hose til min pik <3), begyndte hun nemlig selv bare at presse sig frem og tilbage. Jeg tror oprigtigt hun synes det var vildt dejligt! Efter at kneppe et par minutter, gik jeg ned fra sengen, og hun pressede sig tilbage, sådan så jeg nu kunne tage hende stående. Her fortsatte vi, stadig med mine hænder fast om hendes baller, indtil jeg eksploderede fuldstændig...:P

Jeg trak mig ud, begyndte at tage mit tøj på, mens hun stadig lå og stønnede en smule. Jeg gav hende et lille kys på røven som farvel, og listede ellers afsted igen.

Jeg var helt rundt på gulvet, og jeg stod ved den første fodovergang på min vej hjem, og glemte helt at gå over. Min hjerne var stadig oppe på det værelse, og jeg stod stadig og kiggede på det vidunderlige syn jeg lige havde set. Jeg kom hjem, og har de seneste dage tænkt utallige gange tilbage på det syn. Synet af hendes røv, med min pik godt inde i hende.

@Vixenida tak for dig!<3

Skrevet

Et link kunne være dejligt

Skrevet
  • Author

Et link kan du desværre ikke få. Al kontakt til Ida er foregået her igennem Eroguide :)

Skrevet
DonDD skrev, for 13 timer siden:

Så er der gået et par dage, og jeg er faldet til ro igen... Lad mig endnu engang starte med at takke @Vixenidafor en helt vildt dejlig oplevelse <3

Som mange andre nok har erfaret, er det at få lov at oplevene Ida et privilegie som ikke altid kommer nemt. Jeg tror faktisk at det er over et halvt år siden, at Ida og jeg første gang var i kontakt sammen. Jeg havde egentlig lagt forhåbningerne om et møde lidt væk, og ikke haft kontakt i et par måneder. Så så jeg at hun var online i starten af sidste uge, og tænkte, nu giver jeg det lige et sidste skud. Og bum, hun var klar! Hun ville meget gerne se mig lørdag, og dermed kunne jeg ellers gå en hel uge og fantasere om hvad der ventede mig. Netop det, tror jeg faktisk gjorde min oplevelse langt bedre. Det var noget som byggede op over flere dage. Vi skrev lidt frem og tilbage om hvad der ventede os, og på selve dagen kunne jeg virkelig mærke hvor meget Ida også selv glædede sig til mødet!

Tiden var kommet, og jeg begyndte at trille hen mod hvor vi har aftalt. Så stod jeg der, og ventede et par minutter. Pulsen steg, og jeg måtte arbejde hårdt for ikke at vise bilen i buksen til folkene som gik forbi. Så kom den sidste information, og jeg listede mig op. Døren på klem, og jeg kunne spotte hendes smukke ben. Et skridt længere ind i rummet, og der lå hun, strittende med røven i vejret, helt nøgen...:o

Jeg listede mig hen til hende, lagde pengene på bordet, og begyndte at løsne bæltet. Den lyd tror jeg også fortalte Ida, at nu var det tæt på! Jeg kunne se hendes røv begynde at bevæge sig lidt, som en slags "nu skal du komme her og tage mig!". Bukserne røg af, og min tunge fandt hurtigt vej til hendes vidunderlige fisse. Det tog ikke mange slik, før hendes stønnen blev højere og højere. Hun var helt sikkert klar! Jeg hoppede op i sengen på knæ, og lod min pik let lege med hendes klit, pirrende, før jeg greb fat om hendes vidunderlige baller, inden den gled ind. Tempoet var hurtigt i været, og det var tydeligt på Ida at mærke at hun gerne ville have det lidt "hårdt" og hurtigt. I sekunderne som jeg begyndte at kneppe langsommere (det er virkelig en øvelse at kontrollere sig selv, for den fisse passede som fod i hose til min pik <3), begyndte hun nemlig selv bare at presse sig frem og tilbage. Jeg tror oprigtigt hun synes det var vildt dejligt! Efter at kneppe et par minutter, gik jeg ned fra sengen, og hun pressede sig tilbage, sådan så jeg nu kunne tage hende stående. Her fortsatte vi, stadig med mine hænder fast om hendes baller, indtil jeg eksploderede fuldstændig...:P

Jeg trak mig ud, begyndte at tage mit tøj på, mens hun stadig lå og stønnede en smule. Jeg gav hende et lille kys på røven som farvel, og listede ellers afsted igen.

Jeg var helt rundt på gulvet, og jeg stod ved den første fodovergang på min vej hjem, og glemte helt at gå over. Min hjerne var stadig oppe på det værelse, og jeg stod stadig og kiggede på det vidunderlige syn jeg lige havde set. Jeg kom hjem, og har de seneste dage tænkt utallige gange tilbage på det syn. Synet af hendes røv, med min pik godt inde i hende.

@Vixenida tak for dig!<3

Hvor lang tid varede den seance ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.