Hop til indhold

Endelig oplevede jeg VixenIda!

Featured Replies

Skrevet
Den Anonyme skrev, den 23.9.2024 at 22:03:

Der er ret så stor forskel.

Hun er en velanmeldt GP.

Dog synes jeg at TS skulle have skrevet den længere anmeldelse som han proklamere med vil komme, nu, fremfor senere :D 

Det ændrer vel ikke på at det nærmere fremstår som en reklame og ikke en anmeldelse som formålet ved dette forum vel netop er? 

DonDD skrev, den 21.9.2024 at 18:59:

kæmpe anbefaling herfra! Denne anmeldelse er blot hurtig, da jeg ved @Vixenida godt kunne være klar på flere møder i aften, så skynd jer! Måske i er de heldige....

Jeg synes bare det lugter langt væk af en der mangler kunder den pågældende aften og prøver at spare lidt annoncekroner 

Men som du selv skrev, er hun populær, så husk at give mig en masse sure smileys

Skrevet
  • Author

Hmmm. Jeg ved ikke helt om jeg som TS burde bruge min energi på at forsvare mit eget opslag. Det var velment som en hurtig videreformidling sådan at andre også kunne nå at få samme oplevelse. Jeg ved, som der står i min anmeldelse, at det at få en aftale med Ida godt kan være svært. Så nu hvor muligheden var der, ville jeg da blot informere mine "venner" herinde om at der var mulighed for en god oplevelse. Egentlig kun velment. Men nårh ja, man kan vel ikke tilfredsstille alle. God aften derude B)

Skrevet
Winniethepooh skrev, for 40 minutter siden:

Men som du selv skrev, er hun populær, så husk at give mig en masse sure smileys

Ingen sure Smileys men hvis du mener seriøst det er falsk reklame så brug dog anmeld knappen istedet for. Det er den rigtige fremgangsmåde. 

Winniethepooh skrev, for 42 minutter siden:

Jeg synes bare det lugter langt væk af en der mangler kunder den pågældende aften og prøver at spare lidt annoncekroner 

Du kunne nærmest ikke tage mere fejl af @Vixenidas karakter eller hendes behov for aftaler. Det ville du vide hvis du havde været heldig nok til at få en aftale med hende. Som en der har besøgt hende ved jeg at det er lysten og og den kinky oplevelse mere end for at tjene penge. Hvis pengene trak mest og manglede i lommen så kunne hun med lethed hive flere aftaler i hus eller være mere aktiv. 

Det understøttes yderligere af de mange der gerne vil en aftale med hende men som giver udtryk for at det endnu ikke er lykkedes for dem.

DonDD skrev, for 38 minutter siden:

Jeg ved ikke helt om jeg som TS burde bruge min energi på at forsvare mit eget opslag.

Det behøver du heller ikke det er en ret useriøs og fjollet anklage fra en bruger der ikke ved bedre og måske lidt misundelse oveni. ;) Erfarne herinde ved at hvis Vixenida skrev i hyggesnak om nogen havde anbefalinger til en stavblender så ville de første 10 svar være sex sultne mænd der gav udtryk for lyst til en aftale med hende. :lol:

Skrevet
Winniethepooh skrev, for 2 timer siden:

Det ændrer vel ikke på at det nærmere fremstår som en reklame og ikke en anmeldelse som formålet ved dette forum vel netop er? 

Jeg har også det seneste års tid haft glæde en del besøg hos Ida. Værdsætter især de gange hun aflyser hvis lysten ikke er der, ligesom hun altid har haft forståelsen for når jeg har været nødt til at rykke en aftale. Det har betydet at alle de gange vi har ses har det været en god oplevelse. Ida er altid oplagt og går op i man for en god oplevelse. 

Redigeret af Dentilbagevendende

Skrevet
DonDD skrev, den 21.9.2024 at 18:59:

Så lykkedes der endelig at få et møde i huset med verdens dejligste Ida! Der kommer en længere anmeldelse senere, men gutter... kæmpe anbefaling herfra! Denne anmeldelse er blot hurtig, da jeg ved @Vixenida godt kunne være klar på flere møder i aften, så skynd jer! Måske i er de heldige....

Hvor lang tid varede det cirka? 

Skrevet
Dentilbagevendende skrev, 1 time siden:

Jeg har også det seneste års tid haft glæde en del besøg hos Ida. Værdsætter især de gange hun aflyser hvis lysten ikke er der, ligesom hun altid har haft forståelsen for når jeg har været nødt til at rykke en aftale. Det har betydet at alle de gange vi har ses har det været en god oplevelse. Ida er altid oplagt og går op i man for en god oplevelse. 

taaak <3 altså jeg vil sige, at hvis kunder aflyser (særligt last minute) så er jeg mindre interesseret i at aftale noget igen :) Det er vigtigt at I ved dette.

Skrevet
Winniethepooh skrev, for 6 timer siden:

Det ændrer vel ikke på at det nærmere fremstår som en reklame og ikke en anmeldelse s.....

Hvis du mener at en anmeldelse er falsk, så kan du skrive en rapport - og ikke begynde en dialog om kvaliteten af anmeldelsen, @Winniethepooh

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.