Hop til indhold

Når der kysses og hvordan der kysses

Featured Replies

Skrevet

Kys markedsføres og tilbydes af glædespiger og efterspørges af kunder.

Men kys er åbenbart ikke bare kys og måske der kan differentieres i annoncer mellem hvilken slags kys der tilbydes?

Kyssevidenskab: 10 ting du ikke vidste om kys

Et godt kys kræver, at vi bruger mindst 5 af vores 12 ansigtsmuskler, og mænd og kvinder lægger vægt på helt forskellige ting, når de skal sige om et kys er godt. Et kys kan signalere alt fra lidenskab og venskab til had og have forræderiske, bibelske bagtanker. Et godt kys kan sættes på formel, og Samvirke har kigget på videnskaben og historien bag kysset.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes, at kys er noget af det mest intime, jeg har oplevet hos gp'er.^_^

Skrevet
  • Author
W.C. Fields skrev, Lige nu:

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes, at kys er noget af det mest intime, jeg har oplevet hos gp'er.^_^

Måske der kan optimeres på markedsføring af kys?

Eksempelvis hvilke slags kys der tilbydes og hvilke der ikke gør.

PS

Hvor længe efter en smøg kan det smages et kvinden der kysser er ryger.

Kan det helt skjules ved at hun tygger pastiller eller andet for skjule at hun er ryger, hvis hun ikke har angivet at hun ryger.

Jeg ved godt at der er regler for rygning rundt omkring, sådan at et sted ikke stinker af røg når kunderne besøger et sted hvor der er piger der ryger.

Er det et rigtig godt salgsargument hvis piger kan skrive at de ikke ryger, hvis det betyder noget for kunder at hun ikke ryger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Som ryger, der kyssede rygere i min ungdom, kan jeg selvfølgeligt ikke have noget imod en rygende kyssemund. Ville være værre, hvis hun lige havde spist hvidløg eller dåsemakrel.

Skrevet
  • Author
W.C. Fields skrev, for 14 minutter siden:

Ville være værre, hvis hun lige havde spist hvidløg eller dåsemakrel.

Tænker at det er nemmere at planlægge sid ud af før en vagt, hvis det er hvidløg og makrel glædespiger godt kan lide.

Det kan de nok godt undvære dagen før, men røg er det nok langt sværere at lægge på hylden sådan at det hverken kan lugtes eller smages at du ryger som glædes pige?

Tænker jeg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Hvis der reklameres med kys, så håber jeg, at den enkelte GP er ærlig ift. hvis de ryger.

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 36 minutter siden:

Tænker at det er nemmere at planlægge sid ud af før en vagt, hvis det er hvidløg og makrel glædespiger godt kan lide.

Det kan de nok godt undvære dagen før, men røg er det nok langt sværere at lægge på hylden sådan at det hverken kan lugtes eller smages at du ryger som glædes pige?

Tænker jeg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk 

En af glæderne ved at besøge de søde damer er jo også, at de ikke er fuldstændigt sterile som et produkt fra apoteket. De er rigtige mennesker, der dufter og smager af noget.

Skrevet

..

Redigeret af Pianistinden

Skrevet

Ombestemte mig

Skrevet
W.C. Fields skrev, for 1 time siden:

Dét er noget jeg ikke forstår, jeg ved godt at der er forskel på tante kys, kind kys og tungekys hos en GP men for mig er det mest intime selve penetrationen, dét at jeg er inde i hende indtil klimaks og øjenkontakten indtil..

Men jeg er ivrig på at lære hvorfor det første skulle være mere intimt end det andet. :)

Skrevet
Max Power skrev, for 11 minutter siden:

Dét er noget jeg ikke forstår, jeg ved godt at der er forskel på tante kys, kind kys og tungekys hos en GP men for mig er det mest intime selve penetrationen, dét at jeg er inde i hende indtil klimaks og øjenkontakten indtil..

Men jeg er ivrig på at lære hvorfor det første skulle være mere intimt end det andet. :)

Som jeg skrev er jeg ikke sikker på, hvorfor. Måske fordi jeg forbinder det med ægte kærlighed.

Skrevet
W.C. Fields skrev, for 19 minutter siden:

Som jeg skrev er jeg ikke sikker på, hvorfor. Måske fordi jeg forbinder det med ægte kærlighed.

Jeg er helt enig med dig. 
Jeg har kysset med 3 gp, fordi der var naturlig tiltrækning, og det var meget bedre end selveste sex delen. 

Skrevet

@Rejsenetværk Interessant artikel, tak for det.

Der står mange ting som jeg egentlig aldrig har tænkt over.

Glemmer aldrig mit første kys :wacko:

Hun var 5 år ældre end mig og havde spist en burger forinden, hun stank af hvidløg og havde kødtrevler mellem tænderne og kørte tungen rundt i munden på mig.

I flere år havde jeg opfattelsen af at det var helt normalt, indtil jeg mødte en pige der bare var 100metermester udi disciplinen kys.

Nu er kys noget af det allervigtigste for mig, det kan bare noget. Det er noget af det mest intime jeg kan forestille mig og giver bare en gensidig følelse af at man vil hinanden og det uanset om det er en GP'er eller kone/kæreste - YUMMI!

Om de eller jeg ryger er fuldstændigt underordnet, det er ikke mere end et stykke tyggegummi kan klare.

Det er noget andet hvis hænder, hår, skæg og tøj stinker af røg, det må sgu være belastende - kunne jeg forestille mig.

Skrevet

For mig er kysseri helt klart det mest intime på sin vis. Det er bestemt det der er det vigtigste for mig. For jeg mener det giver et definitivt svar fra kvinden, om hun også tænder på en og har lyst til en også. Det gælder både under GP besøg eller i den virkelige verden.

Jajaja kald mig bare tosset, men det kan tydeligt mærkes når det bare er "købt" som ekstra eller om der rent faktisk er passion og nydelse i det hos en GP.

Men nej, et kys er ikke bare er kys. Svært decideret beskrive hvad der gør et kys godt, men hvis ikke der bruges tunge er det ikke et "rigtig" kys i min bog. Så er det bare overfladisk og ligegyldigt.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Uhh kys er sku dejligt når det gøres med passion. Så hvis kys skal tilkøbes som en ekstra ydelse er det no go hos mig.

Jeg vil gerne kysse men forventer det ikke pr automatik fra en GP. Men når så en af os i løbet af seancen begynder at kysse så bliver oplevelsen bare endnu bedre, det er som om at det bekræfter kemien, liderligheden, at den dejlige GP ikke bare er på autopilot, men rent faktisk også nyder samværet.

Eller som komikeren skriver: Det er noget af det mest intime han har oplevet hos GP'er. Jeg er enig, når først der kysses med passion så har intimiteten nået et højdepunkt.

Needy skrev, for 10 timer siden:

Det er noget andet hvis hænder, hår, skæg og tøj stinker af røg, det må sgu være belastende - kunne jeg forestille mig.

Øhh håber da ikke jeg er nået indenfor hvis GP'en har skæg, og forventer da et minimum af beklædning (og ikke decideret tøj) hos den dejlige dame. :lol:

Skrevet

Kys synes jeg er svært.. For det er utrolig individuelt.. Jeg bryder mig bare på ingen måder om en helt våd mund og en tunge der kommer længere ind i min mund end mine tænder:lol:.. Det kan bare ødelægge hele oplevelsen for mig.. 

Jeg vil ikke sige at kys er mere intimt end sex for jeg har lige godt kysset en del gutter i “S, P eller K” som teenager.. Jeg har også kysset gutter mødt i byen men jeg har aldrig haft et onenightstand.. Altså privat har jeg kysset mænd jeg ikke ville knalde og pga nogle regler i en leg.. Det samme gør sig ikke gældende for sex:ph34r::lol:.. 

Skrevet

Jeg gentager lige hvad jeg har skrevet i en anden tråd - for 3 år siden.
Det er længe siden der har været en kysse-tråd jeg har lagt mærke til.

Eva Nadine skrev, den 7.9.2021 at 22:54:

Jeg gik på efterskole i de sidste 3 år af folkeskolen. (Ja, det forklarer en del og jeg ved det godt ;) )
Det undrede mig ofte at ingen af os tilsyneladende var særligt enige om hvem der kyssede godt eller skidt. 
Også som voksen har jeg haft fornøjelsen af at sammenligne noter blandt veninder (og få kolleger) i større omfang mht. hvilke mænd der kysser godt og skidt. 
Min teori går på at hvis man kysser ens, så synes man at folk kysser godt. 
Derfor tror jeg egentlig ikke man kan lave en top-liste der på nogen måde er anvendelig for andre. 
Som glædespige har jeg til dels og ganske skamløst baseret min gesjæft på denne teori og brugt min teori/konklusion/antagelse således at jeg ganske enkelt tilpasser min kyssestil til den jeg kysser med, dersom vi ikke kysser særligt ens fra starten. 
Bl.a. derfor markedsfører jeg mig (når jeg gør det) med at jeg er glad for at kysse og ikke at jeg er god til at kysse. 
Meeeen: Jeg kysser bedst! :D 

Ovenstående er naturligvis er skrevet med lige dele selvironi og storhedsvanvid, så nu ikke fylde indbakken med tilbud om at modbevise eller bekræfte min teori i praksis, veller! ;) 

Pustekys, 
Eva :wub: 

At det skulle indekseres i annoncerne hvilken type kys der tilbydes (der er immervæk en del fortolknings-muligheder alene af "tungekys" f.eks.) virker på mig som et usædvanligt ambitiøst og optimistisk projekt i en branche hvor det bl.a. er almindeligt forekommende at:

• alle byer i en radius af 100 km nævnes i annoncerne med hashtag foran også selvom der ikke er udkørsel og ingen helt ved hvorfor
  • tiden der betales for ofte svarer til en minuttakst der er omtrent 60% højere end det der annonceres
  • extras er som en pose bland-selv-slik der er blandet af en svært synshandicappet "stoned" mand man aldrig møder og hvor der tilsyneladende på bøtterne har stået "vingummibamser" men det egentlig er "salte fisk" og hvor "chokofanter" egentlig er "tyrkisk peber"... sådan cirka
  • validerede billeder er... rent gætværk i bedste fald, eller betalt falsk kvalitetsstempel... eller bare en avis forside der er det nye "1000000%" ægtheds-stempel ingen helt ved hvor stammer fra
  • annoncerne alligevel ikke læses, og forventningsafstemningen derfor fejler på forskud
  • dansk (af nationalitet) måske bare betyder at man har været i Danmark i mere end en uge eller har været her før og "dansktalende" er når man kan sige "hej" og "farvel" i stedet for "hi" og "byebye baby"

Men lad os da prøve alligevel... jeg er i hvert fald frisk på et håbløst eksperiment bare fordi det handler om KYS! :D:P:wub:

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.