Hop til indhold

Undgå sexsygdomme?

Featured Replies

Skrevet

Hvad gør i andre for at undgå kønssygdomme som herpes og gonorre? De smitter jo begge ved både oral(begge veje) og kys. 
Vi beder "kunderne" benytte gummi ved vaginal sex samt ved blowjobs. Men skal man helt undgå oral (fra kunden til GP'en) samt kys? 
Eller er det blot en af arbejdsvilkårene som GP? :)

Mvh
Freja

Skrevet
Freja og Frederik skrev, for 3 minutter siden:

Hvad gør i andre for at undgå kønssygdomme som herpes og gonorre? De smitter jo begge ved både oral(begge veje) og kys. 
Vi beder "kunderne" benytte gummi ved vaginal sex samt ved blowjobs. Men skal man helt undgå oral (fra kunden til GP'en) samt kys? 

Mvh
Freja

Total afholdenhed er nok vejen frem. Og hvis det ikke virker, så mindst en iskold afvaskning hver dag. Det skulle tage den værste lyst til seksuelle eskapader:) - og så bliver man jo ikke smittet med noget. Det skulle da lige være med en forkølelse.

Skrevet

Som mand: Holder sig fra steder, hvor pigerne har dårlige forhold og ikke kan sige fra.

Som pige: Afviser uhygiejniske mænd og mænd, som skjuler sig bag taletidskort o.lign. Evt. undgå kys - men det er altså lidt kedeligt...

I øvrigt accepterer, at livet ikke kan leves helt uden risiko, og hvis det i øvrigt var så slemt, ville der nok være meget mere smitte i miljøet.

Redigeret af køb dansk

Skrevet
Freja og Frederik skrev, for 59 minutter siden:

Mvh
Freja

Tror, vist man er fornuftig nok,så tænker man sig om og bruger gummi til det hele og til alle ydelser, service der tilbydes hos en gp. Jeg synes helt sikkert, hvis en gp ikke ønsker oral eller kys,må det respekteres fra kunden og evt også omvendt.

Skrevet
Freja og Frederik skrev, 1 time siden:

Mvh
Freja

Læs anmeldelser. Læs annoncer.

Sortlist enhver der i en annonce eller anmeldelse sælger ydelser uden beskyttelse. Det fjerner nok 90% af smitterisikoen hvis ikke mere.

Vil gerne lave en liste over annoncører hvis andre byder ind. Lad os få de gummi-løse væk! og bekæmpe kønssygdomme.

Man kan også kigge anmeldelser igennem fra folk der efterlyser "uden gummi" og sortliste de piger  de har besøgt. Så reducerer man risikoen yderligere.

Redigeret af Benarbejde

Skrevet

Prostitutions sex har aldrig været skabningens mening fra starten, sex og erotik burde være efterfulgt med ægte kærlighed. Ikke iskoldt begær efter sex og udløsning. Det har heller ikke været meningen at man skal bolle med gummi på, for det ødelægger oplevelsen. Men nu lever vi i en kaotisk verden med købesex, vold og krig så både kønssygdomme og gummi er kommet for at blive. 

Når tråd starter spørger om det er vilkårende for GP'ere, tja måske. Man kan jo reducere muligheden for sygdomme ved at knalde med gummi. Men jeg tror ikke du kan være 100 procent sikker i denne verden for ikke at få noget.

Skrevet

Der er ikke nogen skabermening om prostitution med universet, blot den mening vi selv skaber, og de seksuelle drifter kan sagtens leve deres eget liv helt uden ægte kærlighed. Hold jer til svensk og facesitting som jeg gør, så skulle i være nogenlunde sikre.

Redigeret af W.C. Fields

Skrevet
Freja og Frederik skrev, for 3 timer siden:

Eller er det blot en af arbejdsvilkårene som GP?

Nu er klamydia altså den mest udbredte sexsygdom - og den kan undgås ved at bruge kondom ved analt og vaginalt samleje.

Ved kys og oral er det yderst sjældent at man får en kønssygdom.

Hvis man er så bange for direkte fysisk kontakt til kunderne, bør man overgå til kun at sælge cam-sex, som er den mest sikre form for salgs-/købe-sex ;-)

Skrevet
køb dansk skrev, for 5 timer siden:

Som pige: Afviser uhygiejniske mænd og mænd, som skjuler sig bag taletidskort o.lign.

Kan man da få kønssygdomme af taletidskort? Så vil jeg straks smide mit ud.

Skrevet
wag skrev, for 6 minutter siden:

Kan man da få kønssygdomme af taletidskort? Så vil jeg straks smide mit ud.

OK, den var måske på grænsen - mænd, som kommer ind fra gaden, er jo også anonyme. Men jeg vil gerne selv stå ved, hvem jeg er, overfor pigerne.
Til gengæld holder jeg mig så også til, hvad der fremgår af mit brugernavn :-)

• 3 weeks later...
Skrevet

nogle er i samme "behandling" som sygeplejersker, piercerer, tatovører osv.. det er jeg også selv. Vaccineret mod HepA&B, Monkeypox og immuniseret mod HIV via PrEP. Derudover bliver jeg testet, og bruger naturligvis beskyttelse ved samleje.

Dette hiver ihvertfald mig en masse ro i sjælen <3

Skrevet

En eller anden form for herpes har ca 90% af verdens befolkning. Forkølelsessår er en af dem. Det behøves ikke være i udbrud, men det er i kroppen.

Hvis det gør en nervøs, er total afholdenhed nok den eneste rigtige vej frem.

Skrevet

Tetræsolie i ren form.

Har aldrig haft en kønssygdom, og har boller en del uden. Også SBer.

Smører på lige efter. Det dræber alt.

Skrevet
hamderfrække skrev, den 18.9.2024 at 14:49:

Tror, vist man er fornuftig nok,så tænker man sig om og bruger gummi til det hele og til alle ydelser, service der tilbydes hos en gp. Jeg synes helt sikkert, hvis en gp ikke ønsker oral eller kys,må det respekteres fra kunden og evt også omvendt.

Dejligt at læse at du ville respektere det.

Men min erfaring er at det desværre ikke blev altid respekteret fra kunder. Jeg tilbyder sex kun med Kondom, bj gøre jeg også kun med kondom og jeg kysser ikke.  Og jeg nævner det meget tydeligt.

Men alligevel blev man slikket lige pludselig over mundet, kondom blev smidt eller da onanere han med vilje over ens vulva. I sted for på maven. 

De personer som ikke respekterer mine hygiejniske grænser, må ikke mere komme. En gang er jeg blev så sur over den opførsel at jeg slå ham med min åben hånd og fordi det gik mig selv ondt på hånden tog jeg efter en  tørklæde og slå ham med den over hans nøgle krop med min vred... I bad hos mig måtte han ikke mere og skulle gå. 

Skrevet

Jeg har lige fået mycoplasma fra en thai hvor kondomet sprang.  Anede ikke der var noget der hed det

så der findes mange smitterkilder. 

Skrevet
TheLegend skrev, den 15.10.2024 at 21:48:

Tetræsolie i ren form.

Har aldrig haft en kønssygdom, og har boller en del uden. Også SBer.

Smører på lige efter. Det dræber alt.

Hej @TheLegend

Det behøver vel ikke være i ren form? Eller hva? Så vidt jeg har googlet mig frem, findes det også i creme, sæbe oa.

(Jeg har altid brug for tips, så tak.)

Hvad er SB for noget?

Redigeret af gafka

Skrevet

SB sugarbabes 

Jeg bruger ren form, og nogen gange røg huden. Men oftes ikke.

Ja de findes i cream. Jeg har kun brugt ren. 

Jeg har aldrig haft nogen som helst former for kønssygdomme, om det er tetræsolie eller jeg er god til at vælge ved jeg ikke. Jeg blev jævnlig tjekket, da jeg var aktiv. Men det handler om ansvarlighed, jeg synes det er min pligt, at sikre at når jeg siger til kvinden at jeg er sygdomsfri, så er jeg det. Så blev tjekket 3-4 uger efter hver gang. Nu kan man jo vise sygdomsfrihed på sundhed dk app, der fremgår ikke cpr nummer eller navn, men du kan logge på og vise dem de nye test, og de kan det samme. 

Men jeg har nogle gange måtte sige nej tak og jeg glider ikke op i noget, der virker påvirket, uhygiejnisk eller hvis noget er off. Jeg har det bedst med afklaret kvinder, og hvis jeg mærker svaghed, så vil jeg ikke. Men heldigvis har der kun været få af dem. 

Jeg har været glad for brugen af tetræsolie, men jeg ved intet om det virker og kan ikke være ansvarlig herfor. Men det dræber vira og bakterier. Bruger det også mod fodsvamp, hvis det sker, virker straks og endnu bedre end Lamicil. 

Redigeret af TheLegend

Skrevet
TheLegend skrev, den 18.10.2024 at 08:58:Jeg har været glad for brugen af tetræsolie, men jeg ved intet om det virker og kan ikke være ansvarlig herfor. Men det dræber vira og bakterier. Bruger det også mod fodsvamp, hvis det sker, virker straks og endnu bedre end Lamicil. 

Hvor skal tetræsolie smøres på? På pikken? Og skal det i selve hullet?

Skrevet
TheLegend skrev, den 18.10.2024 at 08:58:

SB sugarbabes 

Jeg bruger ren form, og nogen gange røg huden. Men oftes ikke.

Ja de findes i cream. Jeg har kun brugt ren. 

Jeg har aldrig haft nogen som helst former for kønssygdomme, om det er tetræsolie eller jeg er god til at vælge ved jeg ikke. Jeg blev jævnlig tjekket, da jeg var aktiv. Men det handler om ansvarlighed, jeg synes det er min pligt, at sikre at når jeg siger til kvinden at jeg er sygdomsfri, så er jeg det. Så blev tjekket 3-4 uger efter hver gang. Nu kan man jo vise sygdomsfrihed på sundhed dk app, der fremgår ikke cpr nummer eller navn, men du kan logge på og vise dem de nye test, og de kan det samme. 

Men jeg har nogle gange måtte sige nej tak og jeg glider ikke op i noget, der virker påvirket, uhygiejnisk eller hvis noget er off. Jeg har det bedst med afklaret kvinder, og hvis jeg mærker svaghed, så vil jeg ikke. Men heldigvis har der kun været få af dem. 

Jeg har været glad for brugen af tetræsolie, men jeg ved intet om det virker og kan ikke være ansvarlig herfor. Men det dræber vira og bakterier. Bruger det også mod fodsvamp, hvis det sker, virker straks og endnu bedre end Lamicil. 

aj, nu må I fandeme holde op.. tetræolie beskytter altså ikke mod HIV eller leverbetændelse.. på med dutten !

Skrevet
TheLegend skrev, den 18.10.2024 at 08:58:

Redigeret fredag klokken 08:58 af TheLegend

Har du et link, til produktet du bruger.

Skrevet
Fullerman skrev, 1 time siden:

aj, nu må I fandeme holde op.. tetræolie beskytter altså ikke mod HIV eller leverbetændelse.. på med dutten !

Nemlig <Thumbs_Up>

Det er sgu snart ligesom historien om "Een fjer der blev til fem høns"!

Skrevet
Fullerman skrev, for 1 time siden:

Helt enig. Alternativ medicin virker ikke. Så hed det bare medicin.

Skrevet

Hej derude:)

Jeg har lige en kommentar til det med at smøre pikken med et eller andet efter der er kneppet uden gummi.

Det er noget jeg har  læst i en eller anden avisartikel for mindst 25 - 30 år - ja måske 35 - 40 år, nok snarere det sidste, for hvis i kan skrue tiden meget laaangt tilbage så var der Vietnamkrigen. Den var USA blandet ind i, og når soldaterne var på orlov var det meget benyttet at tage på "Rest and relax" i Bangkok/Thailand. "Slappe af og genvinde kræfter" i selskab med søde:wub: thaikvinder - læs få noget fisse - masser af fremmed fisse. Og dengang hed det gå på badehus.

Også dengang blev der kneppet uden gummi - også med thaikvinderne.

Havde de kneppet uden gummi havde de en creme de straks efter at have trukket sig ud af hende smurte på pikken for at undgå kønssygdomme. Hvor effektiv denne creme var aner jeg intet om, men jeg antager det er noget der fra centralt hold i det amerikanske militær er erkendt nødvendigheden af', - - de kunne jo smitte hinanden via nogle få kvinder der kneppede med dem alle.

Det var en undercover aftale der blev indgået mellem den Thailandske regering og USA om at Thailand accepterede at kvinderne var til rådighed uden at Thailand ville gribe ind. Som modydelse fik Thailand så forhandlet sig til noget ???  - - jeg kan ikke huske hvad - måske noget militærudstyr. USA har stadig baser i Thailand. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Det næste er ikke et bevidst forsøg på afsporing; men blot lidt yderlig info 

Fra 2008 til 2012 havde jeg en butik (som MATAS) i Bangkok det var i et shopping center på Bangkok Airforce. Centret var beliggende i det sikrede/indhegnede område for beboelsesejendommene for udelukkende militærets ansatte og deres familie - ialt ca 5000 beboere.

Jeg har virkelig ved at færdes rundt i dette område været vidne til de thaier der er et resultat af et knald mellem en thaikvinde og en amerikaner det ses meget tydeligt - særligt hvis det er en afrikaner (neger). Også de mange tragedier hvor deres amerikanske far simpelthen nægter sit barn, - også selvom de kender deres barn fra dengang. Der går mange skæbner rundt derude,

En god ven dengang 2008 - 20112 - han hedder Job og er musiker i Militærorkestret det ses meget tydeligt at hans far er en stor neger, han kender sin far og ligeledes opsøgt ham i USA - han var gift dengang og nægter sin thailandske søn der også fandt ud af at han har halvsøskende i USA.

Jeg tror faktisk jeg er en af få civile danskere der har haft lejlighed til uhindret at færdes rundt i hele beboelseskvarteret og noget af det militære område - nej ikke alt, -  men meget. Når jeg kørte ind viste jeg bare mit pas i Checkpoint.

Den på det tidspunkt øverste chef på Bgk Airforce hans barnebarn - hvad med hende - det var min Thailandske kæreste - lille (148/40) søde kære dejlige velskabte feminine sort ryglangt hår. Uddannet på Kongens Universitet  i Chiang Mai. Hun anvendte en P-stav så vi kneppede selvfølgelig uden  gummi.

Nå et langt skriv - nu håber jeg så at jeg ikke bliver smidt ud.

Mange hilsner

Nye tider

NB . på Bgk. Airforce skal alle ansatte og deres familie en gang om året testet for alle kønssygdomme + HIV - og for at ingen glemmer det!! - - så er det på deres ???   -  deres fødselsdag.:huh: - - jeg blev mærkeligt nok aldrig indkaldt.

Redigeret af Nye tider

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.