Miza 972 Skrevet 7. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 5 timer siden: I får også lige min mening - på gammeltråd, med et emne, der fortsat er utrolig relevant Jeg har ingen dårlige erfaringer med arabere, tvært imod har jeg en fast kunde, der netop er araber, og han er utrolig opmærksom, sympatisk og respektfuld! en fantastisk elsker! de respektløse bliver allerede sorteret fra i vores mail-korrespondance, men det gælder alle nationaliteter! Der er nemlig langt flere respektløs “knep nu?” mails fra dansk mænd,, Siger præcis det samme! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 7. Oktober, 2023 Miza skrev, for 6 timer siden: Siger præcis det samme! Også jeg…. Jeg sorterer ikke efter farve. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 7. Oktober, 2023 Jeg kom i en Swingerklub engang, igennem mange år på Vesterbro i kbh, og dengang var der oftest problemer med arabiske mænd, som ikke respekterede reglerne mht bare rage på kvinderne uden tilladelse og det var et stort problem dernede, de blev simpelthen smidt ud og nægtet adgang, men tænker at der er ligeså mange muslimer/arabiske mænd som godt kan være respektfulde og det er ærgerligt for dem at de bliver sorteret fra hos nogle GP er, for man kan ikke skære alle over en kam jo . Der er jo også mange danske mænd el med lys hudfarve som ikke kan opføre sig ordenligt og der siger man jo ikke at man ikke arbejder med hvide, måske er der en lille snert af rascisme hos dem som fravælger mørk hudfarve, blot et gæt, for ved det ikke , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 12 timer siden: I får også lige min mening - på gammeltråd, med et emne, der fortsat er utrolig relevant Jeg har ingen dårlige erfaringer med arabere, tvært imod har jeg en fast kunde, der netop er araber, og han er utrolig opmærksom, sympatisk og respektfuld! en fantastisk elsker! de respektløse bliver allerede sorteret fra i vores mail-korrespondance, men det gælder alle nationaliteter! Der er nemlig langt flere respektløs “knep nu?” mails fra dansk mænd,, Jeg tror der er meget stor forskel på om du er dansk eller thailands glædespige. Pga sprogproblemer har thaipigerne svært ved at sortere i " ansættelses samtalen". Der er helt sikkert søde og respektfulde muslimske mænd, jeg kender en del. Men det er ikke dem der er majoriteten og dermed ikke problemet. Problemerne er dem der besøger thaipigerne, og ikke kan få udløsning, eller tror at sex er noget med at voldkneppe, udtrykke sin misbilligelse og afsky og gå uden at betale, eller kun betale en brøkdel af det aftalte. Protesterer pigen, smadre disse helte lige en del af interiøret. Jeg kender en del piger i det Århusianske thaimiljø, og har kendt nogle af dem i mere end 10 år. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har hørt den samme historie. Voldsom adfærd, trusler om "jeg kommer tilbage med mine venner" de står udenfor klinikken, sparker på døren, laver telefonchikane, prøver at stoppe kunder på vej ind på klinikken og mere i den dur. Jeg har metervis af mail og SMS samtaler med disse piger, som lige skal have løftet ventilen når de har haft besøg af en af disse gentlemen. Og som nævnt et par gange før, har jeg oplevet deres ageren på slap line fordi de ikke fik det de troede de kunne tvinge igennem. Det er altid pigens skyld når manden ikke kan få den til at gå. Hun bør naturligvis bare lægge sig ned og lægge fisse og røv til det han, og sommetider hans venner. har lyst til. De har jo betalt 1000 kr for en time, så der er hun jo til deres rådighed?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 7. Oktober, 2023 Nu er det nu en gang sådan at penge, de er farveblinde. Og den enes penge derfor skulle være lige så gode som den andens. Hvis den som derfor taber penge på at sige nej til dem, alligevel gør det. Så er det nok fordi at der er tungvejende grunde til at gøre det. Og det sådan set uanset om det er mænd af anden etnisk herkomst end dansk, eller det er pære danske mænd. At stereotyper så kan gå ud over alle, som ufortjent bliver slået i hartkorn med stereotyper. Det er så heller ikke retfærdigt. Men der må bestå en eller anden fælles erfaringsgods for mange piger, siden der er grupper af mænd som de i langt højere grad ser sig nødsaget til at afvise. End andre profiler på kunder. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 12. Oktober, 2023 Vixenida skrev, den 7.10.2023 at 12:03: Jeg har ikke erfaringer, men både fysiologisk og mentalt, har jeg svært ved at generalisere noget negativt. Jeg ville være åben for arabisk, på samme måde som europæisk. Dog hvis det er til den asiatiske del (så som Pakistan), så begynder det at blive for asiatisk til mig og der er der ikke det mentale problemet er, det højere i det fysiologiske aspekt. Du mener at den gennemsnitlige asiatiske tissemand er lille? og det er et minus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 12. Oktober, 2023 Aarhuselsker skrev, den 7.10.2023 at 20:25: Jeg tror der er meget stor forskel på om du er dansk eller thailands glædespige. Jeg har tit hørt klager om hygiejne fra thaipigernes side. Men det kan vi se på tråden der er delte meninger om, og jeg er generelt ikke imponeret over de thailandske pigers intim hygiejne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8095 Skrevet 13. Oktober, 2023 Rejsenetværk skrev, den 7.10.2023 at 22:20: Nu er det nu en gang sådan at penge, de er farveblinde. Og den enes penge derfor skulle være lige så gode som den andens. Hvis den som derfor taber penge på at sige nej til dem, alligevel gør det. Så er det nok fordi at der er tungvejende grunde til at gøre det. Og det sådan set uanset om det er mænd af anden etnisk herkomst end dansk, eller det er pære danske mænd. At stereotyper så kan gå ud over alle, som ufortjent bliver slået i hartkorn med stereotyper. Det er så heller ikke retfærdigt. Men der må bestå en eller anden fælles erfaringsgods for mange piger, siden der er grupper af mænd som de i langt højere grad ser sig nødsaget til at afvise. End andre profiler på kunder. Venlig hilsen Rejsenetværk Hvis man gerne vil have prostitutions erhvervet ligestillet med andre service erhverv, så kan man vel ikke samtidig kræve at man har ret til at sortere i sine kunder efter etnicitet. Så er man vel nødt til at efterleve de samme regler som de øvrige service erhverv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 13. Oktober, 2023 (edited) Jeg ville rigtig gerne svare og give min mening til kende om emnet, men det ville meget hurtigt blive meget politisk og det må man jo ikke herinde så det lader jeg være med, det har den moderator der ikke er her mere også tegnet og fortalt for mig flere gange så det retter jeg mig selvfølgelig efter Redigeret 13. Oktober, 2023 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 13. Oktober, 2023 Bear skrev, for 3 timer siden: Hvis man gerne vil have prostitutions erhvervet ligestillet med andre service erhverv, så kan man vel ikke samtidig kræve at man har ret til at sortere i sine kunder efter etnicitet. Så er man vel nødt til at efterleve de samme regler som de øvrige service erhverv. Den debat har været oppe før….. Forestiller du dig, at man skal tvinge kvinder til at have samleje med personer de ikke tænder på / ikke ønsker samleje med / er bange for / find selv på mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3300 Skrevet 13. Oktober, 2023 Bear skrev, for 3 timer siden: Hvis man gerne vil have prostitutions erhvervet ligestillet med andre service erhverv, så kan man vel ikke samtidig kræve at man har ret til at sortere i sine kunder efter etnicitet. Så er man vel nødt til at efterleve de samme regler som de øvrige service erhverv. Andre forretningsdrivende kan da også udelukke personer fra deres forretninger, ja selv det offentlige kan give forbud mod enkelpersoner, der ikke kan finde ud af, hvordan man opføre sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 641 Skrevet 13. Oktober, 2023 Bear skrev, for 4 timer siden: Hvis man gerne vil have prostitutions erhvervet ligestillet med andre service erhverv, så kan man vel ikke samtidig kræve at man har ret til at sortere i sine kunder efter etnicitet. Så er man vel nødt til at efterleve de samme regler som de øvrige service erhverv. Selvfølgelig ville man i det tænkte eksempel kunne kræve det. En person, der tilbyder seksuelle ydelser, har selvfølgelig ret til at ikke at betjene andre personer seksuelt på grund af etnicitet, nationalitet, køn, seksualitet m.v., idet andet vil være i strid med straffeloven og menneskerettighedskonventionen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1120 Skrevet 14. Oktober, 2023 Jonze skrev, den 12.10.2023 at 11:45: Du mener at den gennemsnitlige asiatiske tissemand er lille? og det er et minus? Det har ikke rigtig noget med størrelsen at gøre egentlig, faktisk er grunden bare naturlig præference biologi som ikke kan forklares. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 14. Oktober, 2023 Bear skrev, for 19 timer siden: Hvis man gerne vil have prostitutions erhvervet ligestillet med andre service erhverv, så kan man vel ikke samtidig kræve at man har ret til at sortere i sine kunder efter etnicitet. Så er man vel nødt til at efterleve de samme regler som de øvrige service erhverv. Njah, lige den del af det, kommer man nok omkring. Hvis man tvinger piger (eller andre) til at have sex med mennesker de ikke har lyst til at have sex med, er det jo et overgreb. Pite skrev, for 15 timer siden: Andre forretningsdrivende kan da også udelukke personer fra deres forretninger, ja selv det offentlige kan give forbud mod enkelpersoner, der ikke kan finde ud af, hvordan man opføre sig. At pigerne ikke skal have sex med dem de ikke vil have sex med, står i mine øjne hævet over enhver tvivl. Men dit argument holder simpelt hen ikke, da der ikke er tale om enkeltpersoner (som du skriver) men hele persongrupper. Hverken det offentlige eller forretningsdrivende slipper jo afsted med at sige de ikke vil betjene sønderjyder, selvom enhver ved at de er dobbeltmoralske, pisseirriterende og næsten umulige at forstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 14. Oktober, 2023 Hvis prostituerede gerne vil opfattes og inddrages som et lovligt erhverv kan de naturligvis ikke afvise folk på grund af race, det giver sig selv..det er det i stemmer for når i stemmer jo, altså at dk er mangfoldighedens land hvor alle er lige og alle accepteres og selvfølgelig også bidrager i den fælles kasse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 14. Oktober, 2023 Mr Black skrev, for 1 minut siden: Hvis prostituerede gerne vil opfattes og inddrages som et lovligt erhverv kan de naturligvis ikke afvise folk på grund af race, det giver sig selv..det er det i stemmer for når i stemmer jo, altså at dk er mangfoldighedens land hvor alle er lige og alle accepteres og selvfølgelig også bidrager i den fælles kasse Man kan ikke tvinge nogen til at have sex, længere er den ikke….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 14. Oktober, 2023 (edited) Liv skrev, for 12 minutter siden: Man kan ikke tvinge nogen til at have sex, længere er den ikke….. Næh, og man kan heller ikke tvinge nogen til at være automekaniker jeg er af den overbevisning at dk har alt for mange regler om alt for mange ting, men jeg er blot en lille minoritet som dog vokser dag for dag Redigeret 14. Oktober, 2023 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 14. Oktober, 2023 Mr Black skrev, for 17 minutter siden: Hvis prostituerede gerne vil opfattes og inddrages som et lovligt erhverv kan de naturligvis ikke afvise folk på grund af race, det giver sig selv..det er det i stemmer for når i stemmer jo, altså at dk er mangfoldighedens land hvor alle er lige og alle accepteres og selvfølgelig også bidrager i den fælles kasse Hvis man tvinges til at have sex med nogen man ikke vil have sex med, er det er overgreb. Hvis man ikke tvinges, men har sex fordi man gerne vil, er det ikke et overgreb. Hvad er det egentlig der er så svært? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 14. Oktober, 2023 Mr Black skrev, for 12 minutter siden: Næh, og man kan heller ikke tvinge nogen til at være automekaniker jeg er af den overbevisning at dk har alt for mange regler om alt for mange ting, men jeg er blot en lille minoritet som dog vokser dag for dag Du synes det er en dårlig regel, at man ikke kan ha sex med hvem man vil eller hvad? Din sammenligning med automekaniker hænger ikke sammen med andet end, hvilken minoritet jeg tænker du tilhører….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 14. Oktober, 2023 (edited) Liv skrev, for 30 minutter siden: Du synes det er en dårlig regel, at man ikke kan ha sex med hvem man vil eller hvad? Din sammenligning med automekaniker hænger ikke sammen med andet end, hvilken minoritet jeg tænker du tilhører….. Det kommer an på hvilket system man skal følge, ?..hvis man skal følge det system som flertallet i det her land ønsker så er alle lige og hvis man driver et lovligt erhverv så må man naturligvis ikke afvise folk på grund af race eller køn, er det så svært at forstå ? I mit system var problemet her slet ikke, men det er så noget helt andet og jeg er 100% arisk race eller hvordan helvede det staves ? Redigeret 14. Oktober, 2023 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 14. Oktober, 2023 (edited) Mr Black skrev, for 29 minutter siden: hvis man driver et lovligt erhverv så må man naturligvis ikke afvise folk på grund af race eller køn, er det så svært at forstå ? Du har åbenbart svært ved at forstå, at voldtægt ikke er tilladt…. Mr Black skrev, for 29 minutter siden: og jeg er 100% arisk race eller hvordan helvede det staves ? Jeg tænkte ikke lige på race, men kapacitet…. Din, ikke automekanikeres, bare for en sikkerheds skyld…. Ha en dejlig dag Redigeret 14. Oktober, 2023 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 14. Oktober, 2023 Liv skrev, for 2 minutter siden: Du har åbenbart svært ved at forstå, at voldtægt ikke er tilladt…. Jeg tænkte ikke lige på race, men kapacitet…. Ha en dejlig dag Det giver absolut ingen mening for mig i den her sammenhæng uanset hvor meget jeg tænker, det du skriver ?…men rigtig god dag til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 14. Oktober, 2023 Mr Black skrev, Lige nu: Det giver absolut ingen mening for mig i den her sammenhæng uanset hvor meget jeg tænker, det du skriver ?…men rigtig god dag til dig også Nej, det var præcis hvad jeg tænkte…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet 14. Oktober, 2023 Mr Black skrev, for 25 minutter siden: ....... hvis man driver et lovligt erhverv så må man ikke afvise folk på grund af race eller køn, er det så svært at forstå ? Det er åbenbart svært at forstå , at fordi det er lovligt at modtage penge for sex, så er der derved ikke tale om et lovligt erhverv. Prostitution anerkendes ikke som et erhverv, og er derfor ikke underlagt lovgivning der skulle sikre, at man ikke må afvise gæster man ikke har lyst til at dyrke sex med.. Det er vel ikke så svært at forstå ?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 14. Oktober, 2023 (edited) Liv skrev, for 5 minutter siden: Nej, det var præcis hvad jeg tænkte…. Men i alle andre sammenhænge skal vi være 100% tolerante og mangfoldige eller hvad ?..blot nysgerrig på alternative måder at tænke på, lidt ligesom når Jehovas vidner ringer på døren, altså man ved godt de er syge i roen og langt ude men alligevel sjovt at høre hvad de siger jo Redigeret 14. Oktober, 2023 af Mr Black 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg