Hop til indhold

Mand dømt for menneskehandel

Featured Replies

Skrevet
Needy skrev, for 5 minutter siden:

Tænker du på en eller anden form for psykisk afhængighed?

Realkreditlån er en populær form... :lol:

Men seriøst, så kan det være super kompliceret. Hvis man kommer fra en fortvivlende situation som man vil gøre alt for at komme ud af, så vil et menneske der viser bare en lille smule interesse kunne få en til næsten hvad som helst.

En anden mulighed er trusler om vold imod kvinden og mennesker hun holder af og endnu en faktor kan være tilgængeligheden af stoffer.

Der er mange triste skæbner i verden. 

Skrevet
ErnstOle skrev, for 8 timer siden:

Hvis du ikke kan mærke som en pige gør det frivilligt, så er det nok ikke dit ego den er galt med. 

Okay, maestro. Selvom jeg gør mit bedste, så lader du lige din ufejlbarlighed kalde mig og andre for idioter. Det må være dejligt at være sådan én.

Skrevet
Needy skrev, for 10 minutter siden:

Tænker du på en eller anden form for psykisk afhængighed?

Ja, jeg tænker på psykisk vold, trusler mv.

Der er adskillige eksempler på, at mænd har tvunget kvinder til prostitution….. Det er nødvendigt at mænd bruger det øverste hoved, sund fornuft, empati og almindelig logisk tankegang i forbindelse med køb af sex.

Skrevet
Liv skrev, for 6 minutter siden:

Det er nødvendigt at mænd bruger det øverste hoved, sund fornuft, empati og almindelig logisk tankegang i forbindelse med køb af sex.

Ja. Og stadig kan alle tage fejl. Undtagen @ErnstOle.

Skrevet
Liv skrev, for 9 minutter siden:

Ja, jeg tænker på psykisk vold, trusler mv.

Der er adskillige eksempler på, at mænd har tvunget kvinder til prostitution….. Det er nødvendigt at mænd bruger det øverste hoved, sund fornuft, empati og almindelig logisk tankegang i forbindelse med køb af sex.

Det er absolut nødvendigt helt enig og skulle ikke være noget man bør minde sexkøberne om, det burde være en selvfølge! Jeg fuldstændig enig med dig i det du skriver.

Men det er heller ikke det jeg brokker mig over.

Det som ham geniet > @ErnstOle gør, svarer jo fuldstændigt til at han samler en megafon og løber hen til til den lokale kirke, sparker døren op, og råber ud i kirkerummet: "I ER ALLE SAMMEN HEDNINGE", i håbet om at en eller anden føler sig ramt. 

I stedet for at komme med lige præcis det du skriver, det kan jeg bedre forholde mig til.

Undskyld jeg hidser mig op, jeg har Taterblod i årerne :)

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 12 timer siden:

Det er absolut nødvendigt helt enig og skulle ikke være noget man bør minde sexkøberne om, det burde være en selvfølge! Jeg fuldstændig enig med dig i det du skriver.

Men det er heller ikke det jeg brokker mig over.

Det som ham geniet > @ErnstOle gør, svarer jo fuldstændigt til at han samler en megafon og løber hen til til den lokale kirke, sparker døren op, og råber ud i kirkerummet: "I ER ALLE SAMMEN HEDNINGE", i håbet om at en eller anden føler sig ramt. 

I stedet for at komme med lige præcis det du skriver, det kan jeg bedre forholde mig til.

Undskyld jeg hidser mig op, jeg har Taterblod i årerne :)

Tja, når du nu åbenlyst overdriver og har behov for at kalde mig øgenavne, så tyder det jo på, at du har manglende evner til at forstå det jeg skriver og til at argumentere.

Hvis du nu lige slår koldt vand i blodet. Så vil du kunne se, at jeg skriver at alle sexkunder bør tænke sig om, og reagere på forskellige signaler, når de besøger sexarbejdere. Det er selvfølgelig forkert, når jeg skriver det, men rigtigt, når de lyserøde i tråden skriver det.

Jeg står ved, at der er nogle (læs nogle, og ikke alle) som må have dårlig smag i munden over at have besøgt den forurettede.

Du (og @onkelpoul for den sags skyld) kan så komme med jeres generelle ansvarsfraskrivelser om at man ikke kunne vide at hun var tvunget osv. Du ved åbenlyst ikke hvad menneskehandel omfatter, og tror at pigen har været holdt indespærret og kunderne har kunne møde hende via det mørke net, når det formentligt har været igennem de almindelige annonceside/sugardaters osv.

Jeg antager at i læser anmeldelser herinde, og her vil i jo netop kunne se, at en del brugere besøger og anmelder piger, der åbenlyst ikke gør det af lyst. Men det er selvfølgelig lettere at kigge væk og mene at det kunne folk ikke vide, for der er ingen, der har fortalt dem det.

Redigeret af ErnstOle

Skrevet
  • Author
onkelpoul skrev, for 12 timer siden:

Ja. Og stadig kan alle tage fejl. Undtagen @ErnstOle.

Nej, det kan alle ikke. Men det kan personer, der ikke bruger det øverste hoved, ikke bruger sund fornuft, ikke besidder empati og almindelig logisk tankegang i forbindelse med køb af sex.

Skrevet
  • Author
onkelpoul skrev, for 13 timer siden:

Okay, maestro. Selvom jeg gør mit bedste, så lader du lige din ufejlbarlighed kalde mig og andre for idioter. Det må være dejligt at være sådan én.

Fik du det bedre af at kalde mig maestro?

Fint, og nej jeg kalder ingen idioter, det er noget du skyder mig i skoen (da din argumentation ikke rækker til mere?).

Men hvis der er åbenlyse signaler om, at pigen ikke gør det af egen fri vilje/lyst, og man ikke kan gennemskue disse signaler , så mangler man nogle menneskelige egenskaber, og ja, så er det nok ikke ens ego, der er det værste.

Skrevet

@ErnstOle Jeg kalder dig ikke øgenavne, det er bare en konstatering.

Jeg kan sagtens forstå din pointe og hvad du vil med dit indlæg, problemet er bare at du ikke læser hvad jeg skriver.

Needy skrev, for 20 timer siden:

Jeg syntes det er rigtig godt at du hejser flaget og beder os om lige at tænke os om en ekstra gang, det er der jo flere eksempler på. Det skal du have ros for.

Og så slynger du om dig med postulater om at der helt sikkert er en herinde, der har udnyttet en psykisk syg kvinde seksuelt.

Så spørger jeg bare i al fredsommelighed, er det noget du tror eller noget du ved?

Her er en mere:

ErnstOle skrev, 1 time siden:

Du ved åbenlyst ikke hvad menneskehandel omfatter, og tror at pigen har været holdt indespærret og kunderne har kunne møde hende via det mørke net, når det formentligt har været igennem de almindelige annonceside/sugardaters osv.

Igen, er det noget du tror eller noget du ved??

Jeg har efterhånden læst riiigtig mange anmeldelser herinde og det er ikke fordi jeg efterhånden er blevet lidt tyk bag ørene, men af oprigtig interesse i hvilke situationer man kan komme ud for som sexkøber, da min erfaring på området ikke er så stor. Det er helt klart min opfattelse at de (lad os sige uheldige) oplevelser brugerne herinde har haft, har da på ingen måde været med direkte henblik på udnyttelse. Efterfølgende er der mange der retrospektivt har tænkt over hvad det her nu var for noget. Det kan du sgu da ikke klandre folk for! Min pointe med det mørke web er at de personer der skulle have interesse i denne ulækre form for sexkøb opsøger det der og ikke på annoncelight eller andre mere eller mindre respektable hjemmesider.

Nedenstående er det eneste konstruktive du har bidraget med indtil videre, hold fast i det!

ErnstOle skrev, den 13.9.2024 at 15:20:

Oplyse brugerne herinde om, at der er en kæmpe skyggeside af denne branche/hobby, og at det også rammer danske piger. Derudover en påmindelse om, at sexkunder bør bruge det øverste hovede i de tilfælde, hvor man er i tvivl om pigen vil det her frivilligt. 

Redigeret af Needy
Præcisering

Skrevet
ErnstOle skrev, for 2 timer siden:

Men hvis der er åbenlyse signaler om, at pigen ikke gør det af egen fri vilje/lyst,

Det var så langt, du kunne komme mig i møde, hvad? Det er vel en slags erkendelse af, at der ikke altid er det, og at du dermed også selv kan have været ved et handlet menneske. Så er vi et bedre sted, som er langt fra din indledende frelste møgskovl.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.