Hop til indhold

Lilly red chilli - Brændt af

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde bokket Lilly til en times pse her til eftermiddag.

https://nympho.dk/n3288/1565/lilly-red-chilli-insatiable-lover-gfe-amp-pse-adventure-new-tour

Kommunikationen har fungeret perfekt, dog kun på mail. Bekræftede vores aftale dagen før vores date, som hun ønsker, og jeg fik adressen, som er på et hotel i kbh.

Jeg står ved hendes dør, og ringer på dørtlf. som giver adgang op til hendes værelse. Der sker ikke noget. Jeg skriver til hende at jeg er der nu.

Efter 20 min. hvor jeg så småt er ved at forlade stedet, kommer der 2 unge og rimelig lækre damer gående, og går ind ad den opgang jeg har ringet på ved. Jeg tænker, at det kunne godt være Lilly derkom der.

Efter 2 min tikker der en mail ind. Hun må aflyse da hun har fået mens. Det er fandme dårlig stil, så jeg sender en fuckfinger retur og kører min vej.

Skrevet

Øv. Ja det er ok at du blive brændt af not du er fremme men ville du havde kneppe hinde vis du vist og kunde ses hun havde sin periode…..

Jeg har besøgt hinde en del gange og det har vær super fedt vær gang. jeg komme helt sikke til at se hinde igen. Vent nok lige en uge tid.

Skrevet
JonDo skrev, for 22 minutter siden:

Øv. Ja det er ok at du blive brændt af not du er fremme men ville du havde kneppe hinde vis du vist og kunde ses hun havde sin periode…..

Jeg har besøgt hinde en del gange og det har vær super fedt vær gang. jeg komme helt sikke til at se hinde igen. Vent nok lige en uge tid.

Jeg har kneppet en kvinde et par gange når hun hade menstruation, og jeg synes det er ret frækt med en smule blod på pikken. Det var ikke planlagt men jeg syntes det var frækt når det skete. Så jeg har ingen problem med det, og det må gerne ske igen. Så der kan vi være forskelligt sarte, som i mange andre situationer. :)

Skrevet

Du er ikke den eneste Lilly har brændt af i denne omgang. Jeg kontakte hende i lørdags med nogle mulige tidspunkter og Lilly svarede så tilbage efter et døgns tid at "Friday at. 09.30 sounds perfect".
Jeg svarede med det samme og bad hende om at bekræfte aftalen og derefter har der været komplet radiotavshed fra Lillys side. Bevares, jeg blev ikke brændt af i nær samme grad som dig men stadig temmelig dårlig stil efter min mening - og endnu værre at der skal gå mere end 20 minutter, før du får besked om at daten er aflyst. Man kan frygte at Lillys popularitet er steget hende til hovedet og at hun er blevet komplet ligeglad kunderne.

Skrevet
  • Author
JonDo skrev, for 3 timer siden:

Jeg er ikke helt sikker på jeg var frisk på en gang blodig sex, men det er nu også mest det med, at hun først annullerer aftalen så sent som hun gør. I øvrigt tror jeg bare det var en dårlig undskyldning, så hende skal jeg helt sikkert ikke spilde mere tid på.

Redigeret af Morny

Skrevet
  • Author
69Hummer skrev, for 2 timer siden:

Du er ikke den eneste Lilly har brændt af i denne omgang. Jeg kontakte hende i lørdags med nogle mulige tidspunkter og Lilly svarede så tilbage efter et døgns tid at "Friday at. 09.30 sounds perfect".
Jeg svarede med det samme og bad hende om at bekræfte aftalen og derefter har der været komplet radiotavshed fra Lillys side. Bevares, jeg blev ikke brændt af i nær samme grad som dig men stadig temmelig dårlig stil efter min mening - og endnu værre at der skal gå mere end 20 minutter, før du får besked om at daten er aflyst. Man kan frygte at Lillys popularitet er steget hende til hovedet og at hun er blevet komplet ligeglad kunderne.

Det er helt sikkert dårlig stil, også det du oplevede. Jeg havde sgu glædet mig, da hun jo lyder fantastisk i sine anmeldelser, nok også derfor skuffelsen blev så stor.

Heldigvis er der andre dejlige GP'er derude

Skrevet

Det er jo helt vildt at hun brænder kunder af med de priser. Hun lader jo guld ligge på gaden. Jeg har selv opgivet hende efter at lave forgæves aftaler med hende mange gange. Hun svarede aldrig tilbage.

/B

Skrevet

Jeg ved ikke om man skal forsvare hende, for jeg synes også det er dårlig stil hvis det er sket som beskrevet.

Men vil bare nævne at man nok ikke skal underkende hvor hårdt et job hun og andre af pigerne har, og så kan man måske godt have brug for at trække stikket med kort varsel og have brug for at sortere ret hårdt i, hvem man tror man har kemi med.

Baseret på min egen erfaring med Chillien, så kan jeg slet ikke genkende hende som en der med vilje ville brænde nogen af….

Så prøv evt igen, hun er nemt en ekstra ventetid værd…:)

Skrevet
Easterneuropeplease skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke om man skal forsvare hende, for jeg synes også det er dårlig stil hvis det er sket som beskrevet.

Men vil bare nævne at man nok ikke skal underkende hvor hårdt et job hun og andre af pigerne har, og så kan man måske godt have brug for at trække stikket med kort varsel og have brug for at sortere ret hårdt i, hvem man tror man har kemi med.

Baseret på min egen erfaring med Chillien, så kan jeg slet ikke genkende hende som en der med vilje ville brænde nogen af….

Så prøv evt igen, hun er nemt en ekstra ventetid værd…:)

Det handler ikke om at forsvarer eller ikke forsvarer, det handler om at udvise respekt for andre og deres tid. Simple as that. 

Og det er manglende respekt fra hendes side, at hun ikke aflyser TS aftale i God tid. Det gælder jo begge veje, og ikke kun når vi mænd skal aflyse. 

Tror desværre @69Hummer har ret i hans antagelse.

Citat

Der er ingen der underkender det, men folk kræver blot den gensidig respekt der altid bliver råbt om. Det er vel ikke for meget at forlange. :) 

Skrevet

Har selv været der et par gange for efterhånden et godt stykke tid siden. Hun er et godt knald. Men hun er for grisk og upålidelig. Jeg kommer ikke igen. 

Redigeret af G.G.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.