Hop til indhold

Forskellen på mænd og kvinder

Featured Replies

Skrevet

I begyndelsen så manden jorden og tænkte: "Den kan man sikkert lave noget godt med."
Siden så han kvinden og tænkte: "Holy Moses, der er jo den halvdel jeg mangler for at blive en heldel".
Og så så han barnet som kravlede ud fra hende og han vidste at det var det største og vigtigste han nogensinde set, og at han ville gøre alt for at det væsen skulle klare sig godt i verden. Hans værdi som mand var åbenbar - især for ham selv.

Hvad han ikke gjorde var at argumentere på Eroguide for mandens ret til noget slags opdigtet arkaisk humor. Hvad han ikke gjorde var at bruge Eroguide til at skille mænd fra kvinder og lave et nummer af hvor vigtige forskellerne er. Hvad han absolut ikke gjorde var at bruge et site for købesex for at definiere sin kraft, styrke og ret at eksistere.

Han indså formentligt at næppe noget kan blive mere latterligt?

• Svar 73
  • Visninger 4.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• En måske for nogle overraskende stor andel af (nogle) prostituerede glædespigers kunder gæster og betalende elskere betaler fuldstændigt den samme taxametertakst for at tilfredsstille sexarbejderen im

• Det er ikke korrekt at sige, at tryghed og nærhed kun er vigtige for det ene køn. Begge køn har behov for tryghed og nærhed i relationer, men forskellen ligger i, at mænd generelt har højere niveauer

• Ingen tvivl i mit sind om, at der er forskel på kvinders og mænds seksualitet. Der er jo bl.a. derfor at kvinder kan leve af at sælge sex til mænd, mens det omvendte sjældent er tilfældet.

Postede billeder

Skrevet
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Mnjaaar....har nu set mænd genopbringe det samme emne om og om igen i håbet om at få endegyldigt ret i sin påstand.....hvilket jeg faktisk troede var en kvinde-ting, men hvad ved jeg..

Vi bliver jo nødt til at gentage det, når i ikke kan forstå at vi har ret... :lol:

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

Her er to videoer - med samme replik/budskab

Jeg elsker det citat, fordi det indeholder sandhed, humor og provokation i et <3

Mine to andre yndlingscitater om emnet er:

Kvinder gifter sig med mænd i håbet om at de ændrer sig, men det gør de ikke!

Mænd gifter sig med kvinder i håbet om at de ikke ændrer sig, men det gør de!

Og:

Ægteskabet er prisen mænd betaler for sex og sex er prisen kvinder betaler for ægteskab.

;)<3

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

UD-MED-EVA-klubben

Heldigvis har EVA-SOM-PRÆSIDENT-klubben langt større tilslutning :D

Skrevet
Refresh skrev, for 32 minutter siden:

Heldigvis har EVA-SOM-PRÆSIDENT-klubben langt større tilslutning :D

Fa'n heller... det er ikke første gang vi debatterer dette. Jeg gider ik være dronning eller præsident. Det er @Mook der blev valgt til dronning sidst vi havde debatten herinde og jeg siger det gerne igen: 
Skal jeg gå ind i politik, så bliver det under betingelse af at jeg kan blive sexminister! 
SÅ skal vi dælme nok få gang i den offentlige debat om forskellen på mænd og kvinder :D eller mangel på... osv. 
Glem det dér med medvind på cykelstien og at bruge de offentlige kampagne-midler på at dele gratis øl ud. 

Det bliver andet der deles ud fra "The BangBus" i dén valgkampagne. Det bliver blæs(t) på cykelstien og uddeling af gratis brugte trusser på Rådhuspladsen. 
Vi behøver ikke at begynde at samle ind endnu. Jeg har lovet min mor at det ikke bliver i hendes levetid :P

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 1 minut siden:

sexminister

Der er for meget bøvl ved at være minister!

Hvordan lyder sexdiktator?

Uanset hvad, så stemmer jeg for seksuel værnepligt, hvor man for fædrelandets bedste bliver pålagt at oplære mindst to fra den kommende generation i nydelsens kunst ;)

Skrevet
Bananas skrev, for 16 minutter siden:

Hvad han absolut ikke gjorde var at bruge et site for købesex for at definiere sin kraft, styrke og ret at eksistere.

Interessant skabelsesberetning. Ny udgave. Digtet selv? Den springer jeg over for arkaiske neanderthalere har ikke forstand på den slags.

Du må gerne latterliggøre mig, hvis det styrker dig. Den fornøjelse må du gerne få.

Men forskellen mellem mænd og kvinder er der stadig. Og den er vigtig at kende. Desværre blevet glemt i tidens løb, så nutidens unge mennesker løber forvirrede rundt og leder efter identitet og bliver til alt slags mærkværdigt. Sorry to say.

Mvh. Nice and easy

Skrevet
Refresh skrev, for 5 minutter siden:

Hvordan lyder sexdiktator?

Jeg kan ikke engang finde ud af at hundse med folk når de er for længe om at tage bukserne af eller på. Så det bliver et: 

NEJ.JPG

Skrevet
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Hvad han ikke gjorde var at argumentere på Eroguide for mandens ret til noget slags opdigtet arkaisk humor. Hvad han ikke gjorde var at bruge Eroguide til at skille mænd fra kvinder og lave et nummer af hvor vigtige forskellerne er. Hvad han absolut ikke gjorde var at bruge et site for købesex for at definiere sin kraft, styrke og ret at eksistere.

Godt formuleret. Jeg ville ønske jeg så bare kunne nøjes med ar grine af det. Mit problem er nok at jeg som medlem herinde også tænker på hvordan “resten af verden” ser på gruppen af mænd der køber sex og hvis de læser med herinde bekræftes i at det er “nogle grimme typer”. 

Grove, ureflekterede, mandschauvinistiske , uintelligente, sølle mænd, der ikke kan finde ud af at opføre sig så de kan finde kærester og få sex uden at skulle betale for at få lov at råbolle og behandle kvinder sådan som kvinder i deres indskrænkede opfattelse af kvinder, bør behandles.

Associationer til TV2 sangen “Rigtige mænd” hvor der blandt andet siges :” her er kvinden - ned på alle fire. ikke mere vrøvl og ikke mere overflødig snak. ikke mere tid at spilde.” Er ret let at få, men i sangen altså ironisk ment. Her på sitet er der tilsyneladende nogen, der mener det i ramme alvor. Det er dælme bekymrende.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 1 time siden:

Godt formuleret. Jeg ville ønske jeg så bare kunne nøjes med ar grine af det. Mit problem er nok at jeg som medlem herinde også tænker på hvordan “resten af verden” ser på gruppen af mænd der køber sex og hvis de læser med herinde bekræftes i at det er “nogle grimme typer”. 

Grove, ureflekterede, mandschauvinistiske , uintelligente, sølle mænd, der ikke kan finde ud af at opføre sig så de kan finde kærester og få sex uden at skulle betale for at få lov at råbolle og behandle kvinder sådan som kvinder i deres indskrænkede opfattelse af kvinder, bør behandles.

Associationer til TV2 sangen “Rigtige mænd” hvor der blandt andet siges :” her er kvinden - ned på alle fire. ikke mere vrøvl og ikke mere overflødig snak. ikke mere tid at spilde.” Er ret let at få, men i sangen altså ironisk ment. Her på sitet er der tilsyneladende nogen, der mener det i ramme alvor. Det er dælme bekymrende.

Hold da op du er konform!

Du, og en del andre i denne tråd, er  medløbere og køber ind på det I tror er mest populært pt. Glem ikke at i køber prostituerede til at tilfredsstille jer - ellers var i vel ikke herind - medmindre der er andre årsager. Jeg har tidligere nævnt misbruget af en pige hvor ikke en af jer reagerede mens det stod på.

Og så citere en ligegyldig popsang... pinligt siger jeg bare.

Skrevet
Benarbejde skrev, for 2 timer siden:

Glem ikke at i køber prostituerede til at tilfredsstille jer

En måske for nogle overraskende stor andel af (nogle) prostituerede glædespigers kunder gæster og betalende elskere betaler fuldstændigt den samme taxametertakst for at tilfredsstille sexarbejderen imens de selv bliver tilfredsstillet - ofte er det sidste ikke helt muligt for dem uden det første. 
Din - og alle andres - synsvinkel er din egen. At du køber prostituerede for at tilfredsstille dig betyder ikke at alle andre skribenter på Eroguide gør det samme eller at de lige trænger til en selvransagelse fordi de tilgår købesex på en anden måde end du og andre. Det ene er ikke mere rigtigt eller forkert end det andet - synes jeg. 
Så... det handler stadig og igen-igen-igen- ikke om skødehunde, medløbere og naive mænd bare fordi de oplever det anderledes end du - er også min erfaring, 

Fællesnævneren her på Eroguide er køb og salg af sex. ALT andet end denne laveste fællesnævner er det immervæk snævertsynet at kunne udtale sig om på andres vegne, medmindre man statistisk set har et stort antal sexkøberes erfaringer at trække på. Det har vel næsten ingen af køberne. Og vi sælgere har kun dem vi selv får besøg af. Uanset hvor kæmpe stort et antal vi har "under skørterne" af besøg, så vil det være det segment af sexkøbere netop vi personligt tiltrækker. Så vi kan heller ikke udtale os om mange, de fleste eller alle - kun om mange, de fleste eller alle dem der har besøgt os, eller de kolleger vi har haft vagt med og derfor kender lidt til kollegernes klientel "fra kulissen". 
At en sexkøber udtaler sig om en anden sexkøber er... tjah... sært? (indsæt selv et ord man forestiller sig jeg kunne bruge hvis ordet var frit :wub: )

At man har så ilde forståelse for hvem det er der læser med og skriver herinde at man konstant - og dette er ikke tænkt om dig personligt @Benarbejde - og ofte eller hele tiden vælger at bruge sin fritid på at skrive sig frem til at få andre til at indse lyset som man selv gør, og forsøge at manipulere og irettesætte dem der ikke har det som een selv, er mig en gåde. 
Måske er Eroguide medlemmer som flest bare mere snævertsynede end andre folks børn i gennemsnit. Anden forklaring kan jeg ikke finde. Ude i virkelighedens verden og andre brancher oplever i hvert fald jeg stort set aldrig folk der er så polariserede i deres tilgang til et fællesskab. Måske pånær religiøse eller politiske debatter. 
Men dette indlæg er også (ligesom alle andres) en subjektiv gengivelse af hvordan man betragter sin omverden, i udpluk. 

Hvad der opfattes som pinligt og af hvem, er der lige så stor forskel på som på resten.

I bedste mening som altid, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Der er gået personfnidder-fnadder i tråden.

Håber på indholdsdebat i stedet.

Jeg har fremført påstande, som jeg selv tror på. Så ville jeg ønske at uanset, hvor neanderthal og ucharmerende mine synspunkter end opfattes, at det er disse som debatteres, ej hvor ureflekteret jeg er i mine synspunkter. Jeg lærer kun, at der sidder mange rundt omkring og synes, at jeg er et virkeligt dumt og usympatiskt uvæsen. Skulle jeg reagere følgagtigt på sådanne indlæg, og stikke piben ind, vil jeg jo have samme holdning, for der kom ikke nogensomhelst modargumenter.

Man kunne fx. komme med indlæg som giver eksempler på det modsatte, eksempler på at visse dele er der noget om, men andet ikke. Det kunne have været blevet en frugtbar og lærerig debat.

Mvh. Nice an easy.

Skrevet
Nice and easy skrev, den 28.8.2024 at 14:37:

Så skal der ikke være alt muligt i vejen

Så må mænd jo sørge for at der ikke er alt muligt i vejen hvis de ønsker deres kvinder skal have lyst og overskud til sex.. Mænd med den tankegang kunne prøve at lette røven, stille øldåsen, vaske nakkeosten væk og gøre livet nemmere for sin kvinde.. Tilbyde mere end bare økonomisk og fysisk support.. 

Efter kvinder kom på arbejdsmarkedet er der absolut INTET en mand kan tilbyde kvinden som kvinder ikke SAGTENS kunne leve uden.. Den gang vi ikke kunne få et sted at bo eller penge uden at have en mand og være gift var kvinden afhængig af manden så skilsmisser var sjældne.. Nu om dage hvor kvinden kan alt selv er skilsmisser noget der forekommer utrolig ofte fordi vi er ikke nødt til at finde os i mænds pis.. 

Det må være hårdt når det gå op for en at man har absolut og lige præcis ingen medfødt magt længere.. Jeg forstår da godt at mænd vil tilbage til den tid.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Nice and easy skrev, for 38 minutter siden:

Der er gået personfnidder-fnadder i tråden.

Håber på indholdsdebat i stedet.

HØRT! 
Efter 4 år som kvartals-debattør på Eroguide, har jeg mistet troen på at det kommer til at ske. Både i denne tråd og i andre tråde. 
Derfor anser jeg det som nødvendigt at nogen også skubber på fra den ene side når der skubbes fra den anden. Det er vel min egen opgave at sørge for det, hvis jeg synes. Det gør jeg så netop for at nuancere de debatter jeg får øje på når jeg tilfældigvis har en periode hvor jeg er ved skærmen og er herinde i pauserne fra andre skærmtids-projekter. 

Egentlig er det lidt sjovt - for mig i hvert fald - at en tråd der starter med forskel på mænd og kvinder også kommer til at handle om forskellen på mænd og mænd :D 
Men jeg er også nem at få til at trække på smilebåndet. Jeg griner hellere med folk - også dem jeg er dybt uenig med i ny og næ - end jeg griner af folk. 
Og når det er sagt, så ville jeg nok trykke på "face-palm" smileyen oftere end på hjerte-smileyen ved indlæg, hvis den fandtes :P 

For mig er det sjældent personligt. Jeg interesserer mig ganske enkelt ikke for enkeltpersonen i debatterne. Jeg synes dog det er interessant hvad alle skriver, og tror at alle der har mod til at skrive, repræsenterer et større antal der enten ikke skriver eller ikke er medlemmer og derfor ikke kan skrive. 
Det er formodentlig som på de fleste andre fora, sådan at dem der er anonyme skriver mere provokerende indlæg end dem (os) der ikke er det. Fordi de kan. 
Der er i hvert fald en forskel på mænd og kvinder på Eroguide hvad dét angår. I kan sagtens finde frem til os - vi kan ikke omvendt. Derfor er trusler, sabotage og personlige personangreb på telefonen og i indbakken ikke ukendt hverken for mig og nogle af de andre kolleger i mit nærmeste netværk. Det er ulige som fa'n. 
For mig er det den direkte og absolut primære årsag til at jeg ikke kan kontaktes pr. email som sexarbejder. Jeg får for mange hade-mails når jeg debatterer herinde og for mange sabotage-bookinger fra mænd på Eroguide (læsere eller medlemmer) der synes jeg skal holde min kæft og sprede mine ben.
Derfor er det også kun kvartalsvist jeg gider at bidrage med noget herinde. Det er der nogle der sætter stor pris på og andre som synes er øv. Heldigvis flest af de sidste, omend de første er meget aktive og har flere brugernavne eller skifter dem oftere. 
Så her på Eroguide i hvert fald er der meget stor forskel på at være hun og at være han. 

Forskellen på mænd og kvinder - det kan blive en LANG tråd - og hurra for det! :wub::lol:

JenniferRomantica skrev, for 26 minutter siden:

vi er ikke nødt til at finde os i mænds pis.. 

Det koster i hvert fald ekstra for dem der gør det professionelt har jeg hørt :lol:

Jeg deler i øvrigt slet ikke din gengivelse af hvad (i hvert fald mine private mænd) bidrager med eller ikke. Men jeg kan sagtens genkende det du skriver på og mellem linjerne fra veninder gennem årene der bare ikke orker mere og køber sig en kat og en kolonihave og "ordner det selv". 
Når jeg foreslår dem at sugardate, så oplever de at kvaliteten af deres dates er MARKANT bedre end dem de har gennem dating apps, scor.dk eller andre steder. 
Når Kvinden ikke blot er "den der sagde ja" men manden har udvalgt hende i skarp konkurrence med andre, ja så er hun tættere på hvad han ønsker sig i forhold til hvad han kunne støve op gratis. 
DER er der hverken øldåser eller nakkeost med i ligningen :D
Både mændene og kvinderne "opper sig lidt ekstra" og det er i flere tilfælde for disse kvindelige bekendte og veninder endt med at noget der er startet som et semi-sexkøb (old school sugar dating) er endt med samme adresse. I hvert fald flere end det er endt med det samme efter et højre/venstre-swipe eller en scor.dk profil. 
Det er for mig en glædelig overraskelse, men ikke desto mindre en overraskelse. 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 21 minutter siden:

Jeg deler i øvrigt slet ikke din gengivelse af hvad (i hvert fald mine private mænd) bidrager med eller ikke

Jeg prøvede at gøre det tydeligt at det er mænd med holdningen om at kvinder bare skal se flotte ud og sprede benene når det passer manden uden at have ting hun ikke vil der skulle tage sig sammen og stille øldåsen:P.. 

Sådan er laaaangt fra alle mænd jo heldigvis.. Jeg har personligt stiftet bekendtskab med en enkel i mit datingliv så de findes derude.. 

Dog tænker jeg ikke at skilsmisseprocenten kan diskuteres.. Selvom den - tildels - nok også skyldes at skilsmisser er blevet mere socialt acceptable så ændre det ikke på at kvinden i ægteskabet er blevet mere fri til at kræve noget af sin partner.. Det hænger nok igen sammen med at vi ikke på samme måde skal frygte en skilsmisse for vores levestandard behøver ikke at falde som det ellers betød i “gamle dage”.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Jeg prøvede at gøre det tydeligt at det er mænd med holdningen om at kvinder bare skal se flotte ud og sprede benene når det passer manden uden at have ting hun ikke vil der skulle tage sig sammen og stille øldåsen:P.. 

Sådan er laaaangt fra alle mænd jo heldigvis.. Jeg har personligt stiftet bekendtskab med en enkel i mit datingliv så de findes derude.. 

Æv... her troede jeg at vi havde fundet et emne der kunne komme i betragtning til et nyt - vi-er-dybt-uenige-og-elsker-at-debattere-det-alligevel-og-hvor-jeg-glæder-mig-til-at-se-dig-snart-igen yndlings-emne. PÅKKERS... jeg må indse at når jeg savner dig og din pen, så må jeg vende tilbage til fransk uden og danske/udenlandske i andre tråde. De kommer sgu nok igen om lidt, så jeg behøver vel ikke vente så længe :lol: 

Pustekys, lænde-nus og gramsekrammere ad libitum til dig fra mig :wub:<3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 59 minutter siden:

Så må mænd jo sørge for at der ikke er alt muligt i vejen hvis de ønsker deres kvinder skal have lyst og overskud til sex.. Mænd med den tankegang kunne prøve at lette røven, stille øldåsen, vaske nakkeosten væk og gøre livet nemmere for sin kvinde.. Tilbyde mere end bare økonomisk og fysisk support.. 

Efter kvinder kom på arbejdsmarkedet er der absolut INTET en mand kan tilbyde kvinden som kvinder ikke SAGTENS kunne leve uden.. Den gang vi ikke kunne få et sted at bo eller penge uden at have en mand og være gift var kvinden afhængig af manden så skilsmisser var sjældne.. Nu om dage hvor kvinden kan alt selv er skilsmisser noget der forekommer utrolig ofte fordi vi er ikke nødt til at finde os i mænds pis.. 

Det må være hårdt når det gå op for en at man har absolut og lige præcis ingen medfødt magt længere.. Jeg forstår da godt at mænd vil tilbage til den tid.. 

Nu vil jeg så være følgagtig (jeg har jo ikke selv nogen mening hvis jeg er uenig med TS) og blot bemærke at statistisk er det så også i 2/3 af skilsmisser kvinderne der vil skilles, men det kun er 1/3 af tilfældene mændene der vi skilles……

Eller hov, det var jo slet ikke en mening, blot lidt fakta. Ja, jeg må jo være blottet for maskulinitet, personlig integretet og egne holdninger. Nok ikke lige de mine omgivelser ellers fortæller mig:D

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Tak for debat input :)

Jeg synes din reaktion her understøtter det som jeg skrev i starten, citat:

Kvinder kan få lyst til at have sex med mænd som giver nærhed og tryghed. Nærhed føler hun når han udviser omsorg, opmærksomhed, og lytter til hende. Tryghed føler hun, når han kan forsørge og forsvare hende og børnene.

Er det forkert?

Mvh. Nice and easy

Redigeret af Nice and easy
Rettelse

Skrevet
Nice and easy skrev, for 1 time siden:

Man kunne fx. komme med

Armen du ER sgu da også lidt krævende  - OG sår'n er det :lol:

Skrevet

Jeg er nødt til at nævne - føler jeg :D - atter en gang... giver mænd der ikke får sex eller andet af deres Kvinder noget der for Kvinderne svarer til en værdi af 1500-2200 kr. for en times sex eller opmærksomhed, så er der nok ikke så mange kvinder der ikke har lyst til at give lidt den anden vej også. Dem der ikke har, de ville ikke få lyst uanset hvad man byder ind med af omsorg, nærhed, tryghed eller tæsk til forbipasserende der trænger. 

At en mand giver nærhed og tryghed og omsorg og opmærksomhed og lytter til hende er sleeeeeet ikke nok for de fleste kvinder (vil jeg GÆTTE PÅ) til at få lyst. 
Var det tilfældet, var der kurser i hvordan man gør dét på AOF der var udsolgt flere år i forvejen - GÆTTER JEG PÅ. 

De Kvinder jeg møder i par-terapeutisk sammenhæng som sexolog, der ikke har lyst eller ikke har så meget lyst, de angiver sjældent årsagen som værende manglende nærhed, tryghed, omsorg, opmærksomhed og komplimenter som  første tanke eller ytring. Til tider er et eller få af disse medvirkende årsag. Men det er mere kompliceret end som så, og bestemt også sådan at hver relation er tæt på unik. 

Nu er mit "speciale" ifm. par-terapi så hhv. dialoger forventnings- og forsamtaler om åbne forhold (jeg kalder det ikke-monogamisk livsstil) og/eller par hvor Kvinden hormonelt set er i overgansalderen og har mistet lysten til sex helt eller delvist. Så resten har jeg svært ved at gengive typiske tendenser fra. 
Min anden primære klient-gruppe (som sexolog) er mennesker der er født som mænd og er et eller sted i processen til at være en eller anden form for definition af en Kvinde i enten egne eller alles øjne. Med og uden hormoner og operationer. Det er et meget bredt spektrum. Nogle af disse er "henvist" fra kliniske sexologer der ikke kan komme videre med yderligere snik-snak og medicin af etiske grunde. Så de er private klienter (hos mig), også selvom de er blevet peget i min retning af folk med kompetencer der understøttes med offentlige tilskud og sygesikringen. 
Måske skal det nævnes at disse klienter ikke køber sex hos mig eller noget der minder derom. Det er max. en let påklædt langtids-krammer (hvor de kan være så nøgne som de ønsker) fra min side der kan komme i spil. Det handler om krops-identitet og personlig udvikling der sommetider (for dem) har seksuelle over- eller undertoner. Det er ikke rigtigt "sex" andet end på META-niveau kan man sige. 
Jeg har så bare ikke (og heldigvis for det) en profil på Eroguide til dét... endnu. Det bliver først når der ikke er lige så travlt med kysse-bolleriet og Lingam massagerne, hvis det overhovedet bliver ;) Klientellet her på Eroguide er nok lidt langt fra min målgruppe - trods alt :) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 25 minutter siden:

Det bliver først når der ikke er lige så travlt med kysse-bolleriet og Lingam massagerne, hvis det overhovedet bliver ;) 

Jeg skal nok prøve at holde dig til ilden;)

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 17 minutter siden:

At en mand giver nærhed og tryghed og omsorg og opmærksomhed og lytter til hende er sleeeeeet ikke nok for de fleste kvinder (vil jeg GÆTTE PÅ) til at få lyst. 
Var det tilfældet, var der kurser i hvordan man gør dét på AOF der var udsolgt flere år i forvejen - GÆTTER JEG PÅ.

Men jeg tror at det er en væsentlig forudsætning for kvinder for overhovedet at få lysten til sex, at deres mand sætter dem i centrum. Nærhed, omsorg osv = at de connecter. At hun føler sig behandlet som en prinsesse. At hun bliver respekteret. At hun bliver feteret. At hun bliver elsket.

Tryghed = at han vil hende det bedste, og han er ikke en nasserøv.

Mvh. Nice and easy

Skrevet
Nice and easy skrev, for 12 minutter siden:

Men jeg tror at det er en væsentlig forudsætning for kvinder for overhovedet at få lysten til sex, at deres mand sætter dem i centrum. Nærhed, omsorg osv = at de connecter. At hun føler sig behandlet som en prinsesse. At hun bliver respekteret. At hun bliver feteret. At hun bliver elsket.

Tryghed = at han vil hende det bedste, og han er ikke en nasserøv.

Mvh. Nice and easy

Nogle forventer måske prinsessepiedestalen. 

Men det må være svært for begge parter at  afstemme forventningerne.

Bare det som mand at være interesseret og engageret i et eller andet kan give respons hos kvinder, det behøver såmænd ikke være dem det drejer sig om - i første omgang;)

Skrevet
Nice and easy skrev, for 56 minutter siden:

At hun føler sig behandlet som en prinsesse.

Nu kender jeg intet til din alder, men feteret prinsesse - er det ikke kun så noget ungpigeshow ?!? Mænd skal se deres kvinder RIGTIG se dem med alt hvad det indebærer, det skal være oprigtigt, anerkendende naturligt og frækt.. Ligeværd du ved. Kender faktisk ingen kvinder der feeder på at blive kvalt i opmærksomhed.. De er så iøvrigt heller ikke noget for mig og omvendt :D

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 28.8.2024 at 18:50:

Er vi ikke ved at være der hvor vi vi allesammen eller næsten, faktisk godt ved at 99% af hvad der bliver delt online er 95% subjektivt og i 80% af tilfældene er direkte kopieret eller inspireret af andres lige så subjektive indspark? 
Det SYNES jeg med 100% sikkerhed :rolleyes:;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.