Hop til indhold

Forskellen på mænd og kvinder

Featured Replies

Skrevet

For 80 % gælder at:

Kvinder kan få lyst til at have sex med mænd som giver nærhed og tryghed. Nærhed føler hun når han udviser omsorg, opmærksomhed, og lytter til hende. Tryghed føler hun, når han kan forsørge og forsvare hende og børnene.

Mænd ønsker til gengæld sex med sin smukke kvinde. Så skal der ikke være alt muligt i vejen, som hun ikke vil. Hun skal være villig og have lyst, at give ham tilfredsstillelse, for han er hendes helt.

Stenalderen? Ja, sådan tror jeg også det var i stenalderen.

Mvh. Nice and easy.

Redigeret af Nice and easy
Rettelse

• Svar 73
  • Visninger 4.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• En måske for nogle overraskende stor andel af (nogle) prostituerede glædespigers kunder gæster og betalende elskere betaler fuldstændigt den samme taxametertakst for at tilfredsstille sexarbejderen im

• Det er ikke korrekt at sige, at tryghed og nærhed kun er vigtige for det ene køn. Begge køn har behov for tryghed og nærhed i relationer, men forskellen ligger i, at mænd generelt har højere niveauer

• Ingen tvivl i mit sind om, at der er forskel på kvinders og mænds seksualitet. Der er jo bl.a. derfor at kvinder kan leve af at sælge sex til mænd, mens det omvendte sjældent er tilfældet.

Postede billeder

Skrevet
Nice and easy skrev, for 9 minutter siden:

For 80 % gælder at:

Kvinder kan få lyst til at have sex med mænd som giver nærhed og tryghed. Nærhed føler hun når han udviser omsorg, opmærksomhed, og lytter til hende. Tryghed føler hun, når han kan forsørge og forsvare hende og børnene.

Mænd ønsker til gengæld sex med sin smukke kvinde. Så skal der ikke være alt muligt i vejen, som hun ikke vil. Hun skal være villig og have lyst, at give ham tilfredsstillelse, for han er hendes helt.

Jeg tror snarere at langt flere kvinder end mænd er i stand til at have hjenen med i besluningerne selvom understellet rør på sig.

En graviditet havde jo førhen langt større konsekvenser for hende end partneren i engangsknald, der måske var langt væk dagen efter.

Når kvinder giver slip og lader understellet råde er de efter min erfaring præcis lige så varierede  i deres seksualitet som mænd og præcis lige så eventyrlystne.

Skrevet

Ingen tvivl i mit sind om, at der er forskel på kvinders og mænds seksualitet. Der er jo bl.a. derfor at kvinder kan leve af at sælge sex til mænd, mens det omvendte sjældent er tilfældet.

Skrevet
Nice and easy skrev, 1 time siden:

For 80 % gælder at:

Really? Hvor har du det fra, Danmarks statistik eller din egen helt uvidenskabelige undersøgelse?

Skrevet

Det eneste der er nogenlunde sikkert er:

"Hunkøn kan få lyst til sex... og hankøn kan få lyst til sex"...

Og så er de 80% måske nogenlunde opfyldt :)

Med venlig hilsen

Heliot

Skrevet
Needy skrev, for 44 minutter siden:

Really? Hvor har du det fra, Danmarks statistik eller din egen helt uvidenskabelige undersøgelse?

Det er almen viden af ældre dato. Er gået tabt i hippie og rødtrømpe tiden.

Ærgerligt, for den viden kunne ellers redde mange skrantende forhold.

Mvh. Nice and easy

Skrevet
Nice and easy skrev, for 2 timer siden:

For 80 % gælder at:

Stenalderen? Ja, sådan tror jeg også det var i stenalderen.

Mvh. Nice and easy.

80% af al statistik er opfundet til lejligheden og man skal aldrig stole på tal man ikke selv har manipuleret.

Skrevet
Heliot skrev, for 55 minutter siden:

"Hunkøn kan få lyst til sex... og hankøn kan få lyst til sex"...

Vrøvl!

"Hunkøn kan få lyst til sex.... og hankøn har altid lyst til sex"...!

Skrevet

(slettet - forkert tråd )... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Det er ikke korrekt at sige, at tryghed og nærhed kun er vigtige for det ene køn. Begge køn har behov for tryghed og nærhed i relationer, men forskellen ligger i, at mænd generelt har højere niveauer af kønshormonet testosteron end kvinder. Testosteron, som hovedsageligt produceres i mandens testikler, spiller en væsentlig rolle i reguleringen af sexlyst og seksuel adfærd hos mænd. Lavt niveau af testosteron kan ofte føre til en nedsat sexlyst, især hvis niveauet er ekstremt lavt. Jeg taler af erfaring, da jeg selv har oplevet et meget lavt testosteronniveau, som nu reguleres medicinsk.

Når det gælder seksuel adfærd, er dette et komplekst og subjektivt emne, der varierer fra person til person. At udtale sig generelt om seksuel adfærd kræver omfattende forskning og kvalitative studier, hvilket også er blevet gjort. Det er vigtigt at basere argumenter på objektive data frem for personlige opfattelser og generaliseringer, da sådanne tilgange kan virke forældede og unøjagtige.

På et personligt plan har jeg haft flere kærester gennem tiden, og i disse forhold har jeg følt både nærhed og tryghed. Når disse følelser ikke længere var til stede, oplevede jeg, at forholdet ændrede sig. I mødet med glædespiger oplever jeg en form for nærhed, uanset om det er skuespil eller ej, og den oplevelse har værdi for mig. De glædespiger, som jeg besøger oftest, er dem, jeg føler mig mest tryg ved, eller som jeg finder særligt tiltrækkende.

Skrevet
udinaturen skrev, for 10 minutter siden:

Det er vigtigt at basere argumenter på objektive data frem for personlige opfattelser og generaliseringer, da sådanne tilgange kan virke forældede og unøjagtige.

Kan virke….. er nok lidt for diplomatisk udtrykt i dette tilfælde. Det er forældet, fordomsfuldt, forkert, unuanceret kønsdiskriminerende og uendeligt naivt, efter min mening.

Der er forskelle, men det er langt mere kompliceret end som det er udtrykt i TS startoplæg

Skrevet

Nu vi er ved noget med procenter og sådan mænd vs. kvinder... jeg er ikke fan af den ene nedenfor nævnte mands sort/hvid pistol-agtige udtryksform (Not a BIG surprise! :D ) og ved ikke nok om hvorfor han blev udskammet hist og pist. Han forsvandt i hvert fald og overlod den selvbestaltede titel som Guru til sin bror, så vidt jeg har opfattet det. 
Men det han siger her i "interviewet" (det sidste link nedenfor) har nogen så sidenhen tillagt Idris Elba som er mindst lige så maskulin og for mig at se mere naturlig "Alpha Male" og han er så hyper-feminist... og så blev nøjagtigt det samme budskab pludselig skide populært blandt kvinder og trending på instagram og flittigt delt mellem billeder af photoshoppet helt umuligt hjemmebag og babyer der griner til der fløjter banan ud af næsen. 
Idris Elba har aldrig sagt det, viser det sig så. Det er bare nogen der har lavet memes og gjort det til et "Quote by Idris Elba". 
Min pointe er at indpakningen betyder ofte mere end indholdet når folk med deres følelser reagerer, misser de måske engang imellem indholdet. 

"Women fall in love with what they hear, and Men fall in love with what they see.
Which is why Women 
will always wear makeup and Men will always lie."

- unknown original author or source

Her er to videoer - med samme replik/budskab. 
Hvilken går ind hos dig, og hvilken gør ikke? Eller gør ingen af dem fordi det er mig der præsenterer dem og du er med i UD-MED-EVA-klubben? :P 
...eller det omvendte, naturligvis ;) 

Kopieret fra utallige andre Pins - et falsk genbrugs-meme fra Pinterest: 
https://dk.pinterest.com/pin/1129136937795503135/

Alex Hormozi citerer (fejlagtigt) Idris Elba: 
https://www.youtube.com/shorts/dtKSwzkl-nw

Andrew Tate interviewes: 
https://youtu.be/tmVt82nYmL4?si=t4ik7o1uBMssBtst&t=120 

Er vi ikke ved at være der hvor vi vi allesammen eller næsten, faktisk godt ved at 99% af hvad der bliver delt online er 95% subjektivt og i 80% af tilfældene er direkte kopieret eller inspireret af andres lige så subjektive indspark? 
Det SYNES jeg med 100% sikkerhed :rolleyes:;) 

Jeg ved så (af helt andre årsager) med sikkerhed i ikke-angivede procenter at ingen af ovenstående mænd har fundet på det. Og Idris Elba er bare blevet brugt som kransekagefigur - der fakta-checkes forsvindende lidt. 
Det er ikke ligesom for 20 år siden hvor man stolede på hvad der blev sagt i TV-Avisen... som også i 73% af alle tilfælde var subjektivt og mere eller mindre påstands-agtigt. TV2 Nyheder var stort set baseret på underholdningsværdien fra første dag. 
Eroguide? ARGH altså... jeg har så sent som i går været i modvind (måske kun en let brise) fordi jeg var ærlig om i nogle tilfælde at være uærlig eller undlade en længere forklaring når jeg er nødsaget til at aflyse en aftale. 
Hvad er det dog med folk herinde der forestiller sig at det er objektive sandheder og ting præsenteret som fakta skal understøttes af beviser? 
Altsååårh... mænd lyver jo!.. har vi lige hørt fra flere troværdige kilder :lol:

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Slowman skrev, for 43 minutter siden:

Kan virke….. er nok lidt for diplomatisk udtrykt i dette tilfælde. Det er forældet, fordomsfuldt, forkert, unuanceret kønsdiskriminerende og uendeligt naivt, efter min mening.

Der er forskelle, men det er langt mere kompliceret end som det er udtrykt i TS startoplæg

Jeg burde have skrevet, er end kan - enig. For det er det. Komplekse emner som seksuel adfærd er for subjektivt til, at det kan generaliseres. Den ene mand kan have lyst til at blive smækket hårdt i røven med en læderrem, samtidig med at han bliver en lille skøge, og den anden vil have nærhed med kys og intimkontakt under sex.

Skrevet
udinaturen skrev, for 1 minut siden:

Jeg burde have skrevet, er end kan - enig. For det er det. Komplekse emner som seksuel adfærd er for subjektivt til, at det kan generaliseres. Den ene mand kan have lyst til at blive smækket hårdt i røven med en læderrem, samtidig med at han bliver en lille skøge, og den anden vil have nærhed med kys og intimkontakt under sex.

Det kan være den samme mand på henholdsvis tirsdagen og torsdagen.

Jeg er dog ikke i tvivl om at der generelt er forskel på mænds og kvinders måde at håndtere deres seksualitet på og det mener jeg 100% baseret på mine egne helt personlige subjektive erfaringerr:P 

Jeg er ret sikker på at jeg ku lyde pseudo saglig ved at citere nogle hurtigt googlede sexologer , men det er ikke min pointe.

Når kvinder rent faktisk bliver drøn liderlige - hvor er forskellen så?

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 25 minutter siden:

...UD-MED-EVA-klubben...

Nej, nej, nej. Det håber jeg sandelig ikke, at der er nogen der synes eller har gang i.

Du er klog og deler ud af det i rigt mål. Bliv endelig ved med det.

Men vi bliver ikke klogere af at være følgagtige krystere, som ikke tør komme med sine sande meninger. Derimod er det når modsætninger kommer på bordet, at der kan diskuteres, råbes, misforstås, og muligvis opstår en form for enighed endda efter nogen eftertanke.

Ang. forskellen på mænd og kvinder, lægger jeg lige endnu en påstand:

Kvinder vil altid have ret.

Mænd siger du får ret, og tænker, at så får han fred.

:)

:)

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 49 minutter siden:

Altsååårh... mænd lyver jo!.. har vi lige hørt fra flere troværdige kilder :lol:

Enig. Nemlig. Sådan er vi også. Og vi elsker at prale og fortælle gode historier, hvor fakta ikke er i højsædet. Og lyver for at få sex. Det er vist også almindeligt kendt.

Mvh. Nice and easy

Skrevet
Nice and easy skrev, for 12 minutter siden:

Det håber jeg sandelig ikke, at der er nogen der synes eller har gang i.

Det har der været siden jeg skrev mit måske tredje indlæg herinde. Det er en del af hvad der følger med når man stikker hovedet op over de fleste strå på græsplænen. Det gælder ikke kun mig, naturligvis. Det ligger bare til Eroguide at dem der enten siger meget eller noget med pondus bag, får et par hug. Os der er mindst anonyme herinde, rammer det bare på en mere udsat måde end jer der kan være helt og aldeles anonyme og dermed er det en meget uligeværdig situation. 
Sådan er det bare - det følger med når man er debattør på Eroguide og kan personificeres i virkelighedens verden. Pyt med det :) 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden:

Det er en del af hvad der følger med når man stikker hovedet op over de fleste strå på græsplænen.

Som jeg håber, at du fornemmer, holder jeg mest af de længste strå. Også selvom vi ikke er enige :) Hold modet oppe.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet

Her er en påstand mere:

Mænd har humor. Kvinder har ikke. Altså 80%.

Har nærmest aldrig hørt kvinder fortælle gode sjove historier, eller vittigheder. Er det kun når de er sammen med andre kvinder, at humoren kommer frem?

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
Nice and easy skrev, 1 time siden:

Kvinder vil altid have ret

Mnjaaar....har nu set mænd genopbringe det samme emne om og om igen i håbet om at få endegyldigt ret i sin påstand.....hvilket jeg faktisk troede var en kvinde-ting, men hvad ved jeg..

Skrevet
Pianistinden skrev, for 3 minutter siden:

Mnjaaar....har nu set mænd genopbringe det samme emne om og om igen i håbet om at få endegyldigt ret i sin påstand.....hvilket jeg faktisk troede var en kvinde-ting, men hvad ved jeg..

Neanderthaleren svarer:

Jeps. Enig. Der findes masser af kvindagtige hankønspersoner. Dem ville jeg ikke kalde mænd.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
Nice and easy skrev, for 2 timer siden:

Er det kun når de er sammen med andre kvinder, at humoren kommer frem?

Ja :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.