Hop til indhold
Bebop

Deling af uannoncerede priser?

Recommended Posts

En del gp'er har en annonce, hvor der enten ikke er priser overhovedet, eller hvor der kun er enkelte priser, og andre af deres priser kræver så personlig henvendelse. Her på sitet er der en kultur der siger, at man ikke deler de uannoncerede priser. Men slet ikke alle er enige i den norm. Diskussioner om det kan let afspore en anmeldelse. 

Her er fx @gabriel i diskussion med

@Gløden:

gabriel skrev, for 37 minutter siden:

Det er ikke god skik at hjælpe sælgere med at føre skiftende prissætning herinde som du sagde. Det står dig frit for om du vil gøre det alligevel dog. Det er jo alligevel gratis reklame det vi leverer herinde.

Jeg plejer selv at følge normen om at være diskret, men så kan jeg finde på at skrive fx "standard priser for X" og  X kan så være "en times fuld pakke hos en thai" eller "en time hos en russer med profesionelle modelbilleder og som lyver sig til at være balter".

Denne "diskretion" har jeg indtryk af, at nogle følger i indlæg på forum, men måske bryder i PM? Men jeg er mere interesseret i at diskutere, hvad der er det rigtige at gøre, for jeg er selv lidt i tvivl.

Gabriel har den pointe at skjulte priser er dårlige for konkurrencen og det skader forbrugeren. Det har han jo ret i: Hvis alle skjulte deres pris, så ville kunder betale mere i gennemsnit. Det er markedsøkonomi for begyndere.

Diskretion om pris er altså et hensyn til en gp, og det risikerer at være til skade for kunderne. Så hvorfor er det en norm, som nogle af os følger mere eller mindre?

Jeg kan komme i tanker om et par grunde, en gp kan have til at skjule prisen eller nogle af sine priser:

Mulighed for at holde højere priser ved at forhindre kunder i at sammenligne priser.

Mulighed for at undgå visse ekstraydelser med nogle kunder - det er meget typisk i thamassage-markedet, at der er forskel på hvilke retter der overhovedet er på menuen til forskellige kunder.

Skattesnyd, fordi når der ikke er annonceret priser, så er det lidt sværere for myndigheder at estimere en omsætning.

Humør- og desperationspriser. Ekstremt sjældent, men dog jævnligt, ser jeg især nye gp, men nogle gange også veteraner, ændre deres priser op og ned for at prøve at optimere efterspørgsel og indtjening. Det opfatter jeg selv som turn off, fordi discount i den her branche ikke tiltaler mig, og samtidig vil jeg være bange for at føle mig dum, hvis jeg betaler en pris og bagefter bliver den sat ned. Så hellere lykkelig i uvidenhed.

Kundefiskeri: Ved at tvinge kunder til at skrive efter pris, så har man allerede kontakt og kan måske få solgt "varen" - det er helt klassisk markedsføring, at man skal få kontakt med mulige kunder,ø for at fange dem ind.

Følelsesmæssige forhold, hvis det for en gp føles ubehageligt at annoncere en pris for hele verden for fx 15 minutters sut af fremmed pik, eller at få sprøjtet sæd i ansigtet.

Men hvorfor så være diskret på forum? Det er her jeg er i tvivl.

Jeg går selv mest ind for at være lidt diskret med ekstraydelserne og deres priser, fordi nogle ting måske for en gp afhænger meget af sympati eller andre individuelle faktorer som fx humør den dag. Men hvis en gp automatisk sender en prisliste, når man skriver, hvorfor skal man så være diskret med den? Jeg har oplevet nogle gp, der har sat deres WhatsApp til at sende et autosvar med prislisten, som ikke stod i annoncen. Det virker som kundefiskeri, hvorfor skal jeg støtte det?

Så er der det følelsesmæssige - det er lidt tosidet for mig. Det er ligesom dem der ikke vil anmeldes, fordi det er ubehageligt for dem at læse om og at andre kan læse om det, måske skrevet på en måde, de ikke kan lide. Men bør de så overhovedet sælge sex? På den anden side er jeg jo interesseret i, at nogle af dem gør det og jeg vil ikke skræmme dem væk, for så kan jeg ikke længere købe noget hos dem. Og jeg går ind for ikke at såre andre, men måske er de bare kynikere, der prøver at prisoptimere? Den synes jeg er lidt svær.

Måske er det bare en måde at vise ubetinget respekt på: Hun vil ikke annoncere det, så jeg respekterer det uanset grunden. 

Er der nogen, der har andre argumenter for at gøre det ene eller det andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis prisen ikke er oplyst på annoncen, oplyser jeg den heller ikke i min anmeldelse.

Kan jo også være farligt at oplyse en pris man har fået hos en pige, fordi man kan give forhåbninger til andre om den samme. Her tænker jeg nu mest hvis man har en fast pige man besøger, som ikke oplyser sin pris. Der kan prisen jo varierer fra kunde til kunde. Grundet mange åbenlyse ting imo, antal besøg man har haft, kemien osv. Kan jo være man får noget gratis eller billigere end andre.

Derfor synes jeg ikke man bør oplyse en pris, hvis ikke selv pigen gør.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 31 minutter siden:

Diskretion om pris er altså et hensyn til en gp, og det risikerer at være til skade for kunderne.

Det hele handler om dette udsagn...

At noget er i pigernes interesse og ikke kundernes, mener jeg er et helt forkert perspektiv. Pigernes velbefindende i branchen er i aller højeste grad i kundernes interesse og den eneste måde vi kan opnå de oplevelser vi gerne vil have er at værne om pigerne så godt vi kan næsten uanset hvor svært det kan være at forstå deres behov.

Om hun afviser mig eller vil have flere penge for at være sammen med mig enten pga. noget ved mig eller pga. tidspunktet eller hendes humør eller livssituation, så kunne det aldrig falde mig ind at presse på eller føle mig snydt. Jeg må forholde mig til mine egne grænser og tage ansvaret for at sige ja tak eller nej tak til det hun tilbyder mig.

Jeg mener at man som købesex kunde har et utroligt stort ansvar og er nødt til at se nogle realiteter i øjnene og så selv tage konsekvenserne derefter.

Vi er mange der oplever at få enten flere ydelser end vi har betalt for, ekstra tid eller lign. og jeg kan godt forstå at nogle er misundelige på mig for noget at det jeg har oplevet, på samme måde som jeg er misundelig på noget af det andre beskriver de har oplevet. 

Men har man aldrig oplevet den specielle kemi og særbehandling, så mener jeg at man er nødt til at kigge indad. Opfører jeg mig på en måde så en kvinde kunne få lyst til at give mig særbehandling, har jeg styr på hygiejnen, er mine kriterier for udvælgelse af hvem jeg er sammen med forkerte?

For mig er anmeldelserne herinde primært et spørgsmål om at advare imod svindlere eller kvinder der ikke burde være i branchen.

Jeg skriver meget sjældent anmeldelser, for når det er rigtig godt, så føles det super personligt og at andre ikke rigtig kan bruge det til noget fordi de ikke vil opleve det samme. 

Har det være en almindelig oplevelse, så har jeg ikke lyst til at skrive det, fordi det kan stå i vejen for at en anden mand oplever magi sammen med hende.

De få gange jeg har mødt kvinder i branchen på baggrund af gode anmeldelser herinde er endt i skuffelse, fordi anmeldelserne gav forventninger og det er trods alt de færreste møder der er direkte magiske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 56 minutter siden:

Måske er det bare en måde at vise ubetinget respekt på: Hun vil ikke annoncere det, så jeg respekterer det uanset grunden. 

Nemmerlig <3

Hun har sine grunde og det bør man respektere, så længe man ikke oplever det som et reelt scam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Denne her køber jeg simpelthen ikke. Selvfølgelig viser man diskretion med fx adresse, da dette er for at beskytte annoncøren. 

Ved priser derimod er jeg altså ikke enig i at man "skylder" speciel diskretion. Selvom det er mennesker vi taler om, så er det stadig et frit marked hvor man må forvente at kunder taler sammen. At nogle kunder så vælger ikke at dele priser fordi at de "mener" at få ydelserne billigere, eller har adgang til ydelser andre ikke har, er en helt anden sag. Dette er ikke et hensyn til sælger, det er et hensyn til dem selv. Jeg tænker at det er lige præcis denne tankegang der er en fordel for sælgeren ved at have "lukkede" priser.

Personligt finder jeg annoncer uden priser, for decideret useriøse. Eneste undtagelse er måske thai-miljøet hvor jeg oplever at der er en noget større standardisering af priser og man har en noget bedre forventning af hvor vi ligger cirka (selvom det selvfølgelig også kan variere en smule)

Jeg ved godt at det ikke er det samme, men det er da en sjov tanke, hvis det var på samme måde i andre brancher, så fik man sådan et føtex katalog hver uge, uden priser og kun antydninger af hvilke varer de havde, og så et tlf man kunne ringe eller skrive på :lol:

Men et interessant emne Bebop, og jeg har selv gjort mig nogle af dine tanker, så er også nysgerrig efter hvordan andre har det med det :)

Redigeret af Sku’ vi nu ikke lige...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det uannoncerede prisenr, som jeg har det med uannoncerede services - det er individuelt og alt kan forhandles og kan ikke tages som et udtryk for at jeg kan få hverken den samme pris eller den samme service.

Det er dog med til at give et billede, hvor vi kan hjælpe hinanden med at føle os ind på sådan cirka hvor vi er i markedet.

Jeg betragter det som dårlig stil ikke at oplyse pris og service - medmindre altså at der foreligger en sær-aftale. Jeg kunne aldrig finde på at gå til en GP og sige: Jamen Bebop og Fresh siger at du kysser gratis og nu vil du ikke engang kysse mig for penge :-)

Begrebet "standardpris" er direkte fjollet. Hvis du kender standardprisen, så oplys den for pokker i stedet for at være så kryptisk. Du bliver ikke mere mystisk at den grund - blot en irritation, der ikke vil hjælpe andre.

Der er tidspunkter, hvor jeg har sær-aftaler og hvor GP og jeg ved at hun gør noget særligt for mig ( der hvor jeg er stamkunde) Det er åbenlyst for mig at sådan en aftale deler jeg naturligvis ikke - der er en gensidig indforstået fortrolighedsaftale. Det kommer ingen ved.

Men når jeg beder om en pris eller service, der ikke er oplyst, så står det mig frit for at oplyse den til andre. Det er min holdning. Hvis en GP tydeligt indikerer "ingen sex" eller "ingen anal" eller "ingen kys", men gør det alligevel, så må folk holde deres kæft, hvis de mener at det er en særlig aftale de har - ellers er det blot en risiko GP tager, at hun giver en ydelse, pris eller andet som ikke er reklameret med, men som hun giver alligevel.

Når det er sagt, så har jeg respekt for at andre har en anden holdning. Jeg vil ikke forvente at alle udbasunerer ydelser, services, priser eller andet som de ikke har lyst til at dele. 

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad os lege lidt med tanke:

bebop har en annonce på nettet om ydelser bl.a. anal. Jeg skriver til Bebop:

- hej Bebop. Jeg kikker forbi om 1 time og glæder mig til at røvpule dig, så du har lotesmag i munden hele næste uge. Jeg gider ikke gummi og skal absolut ikke ligge og køre min store pik af i en fedtet gang vaseline. Hvad er din pis???

- Hej Bebop. Jeg kan se, at du tilbyder anal. Hvad skal du have for det og kunne det passe om en times tid??

gad vide om prisen er den samme i begge tilfælde?? Jeg kunne godt forestille mig, at Bebop har forskellige priser :)

ps: Håber ikke Bebop bliver fornærmet over at blive brugt som eksempel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 33 minutter siden:

Jeg ved godt at det ikke er det samme, men det er da en sjov tanke, hvis det var på samme måde i andre brancher, så fik man sådan et føtex katalog hver uge, uden priser og kun antydninger af hvilke varer de havde, og så et tlf man kunne ringe eller skrive på :lol:

Som du selv skriver er det en umulig sammenligning. Men selv i brancher hvor det burde være simpelt forekommer der forskellige værdiansættelser. Det beviseligt samme produkt (lad os sige en vaskemaskine) kan udbydes til priser der varierer med flere tusinde kr. Og det er individuelt om man måske vil køre en time hver vej for at spare 500 kr. eller vil vente 3 dage for at handle billigt på nettet.

Købesex branchen er langt mere kompliceret. Man kan ikke sammenligne to kvinder og den samme kvinde kan være forskellige oplevelser i forskellige situationer. Desuden har jeg svært ved at komme på en anden branche, hvor kunden har så direkte indflydelse og dermed ansvar for oplevelsens kvalitet.

Jeg tror nogle piger i branchen undlader at skrive priser fordi de gerne vil have lidt kontakt med kunden inden de skal møde ham og føler at de igennem de få sms'er eller opkald kan få et indtryk af om det er en kunde de er interesseret i. 

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 27 minutter siden:

Købesex branchen er langt mere kompliceret. Man kan ikke sammenligne to kvinder og den samme kvinde kan være forskellige oplevelser i forskellige situationer. Desuden har jeg svært ved at komme på en anden branche, hvor kunden har så direkte indflydelse og dermed ansvar for oplevelsens kvalitet.

Jeg tror nogle piger i branchen undlader at skrive priser fordi de gerne vil have lidt kontakt med kunden inden de skal møde ham og føler at de igennem de få sms'er eller opkald kan få et indtryk af om det er en kunde de er interesseret i. 

Jeg er stort set enig i det du skriver, men det er ikke prisdifferentieringen i sig selv eller det at den eksisterer jeg sætter spørgsmålstegn ved.

Det er om jeg som kunde skylder annoncøren diskretion ifht at nævne prisen over for andre. Det mener jeg ikke at jeg gør, men at jeg så holder kæft fordi jeg får en god handel selv, er noget helt andet.

Redigeret af Sku’ vi nu ikke lige...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min take på det er at det er op til anmelderen selv at bestemme om han/hun vil skrive prisen.

Jeg ser det ikke som respektløst at skrive det, derimod ikke at skrive prisen i annoncen er manglende respekt for kunders tid.

Jeg ved ikke med jer, men jeg får sjældent svar lige med det samme, når jeg sender en forespørgsel .  Der kan sagtens gå indtil flere timer, førend man får svar.

Så derfor er det sældent at jeg prøver at kontakte piger uden priser.

Så skriv hvad prisen i anmeldelsen,  eller lad være. Jeg skal nok lade være med at brokke mig uanset om det er det ene eller det andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Real interesting subject @Bebob, thank you for bringing it up. Allot of good points and perspectives from the active members. 

I understand points of approach from the sellers  perspective, as in not including prices and/or services in order to have wiggle room to negotiate, to be enticing to initiate contact in order to push the service, keeping options open to extra services based on chemistry or mood of the day etc.

From a customer perspective, and I’m a novice compared with the rest of the experience in this room,, I really appreciate the price and list of available services being clear in the ad. I find it a much more professional approach and  for my perspective adds validity to service provider. I pretty much skip all adds that don’t provide the basics, which for me is picture, services offered and price. Obviously, no rule without exception, if the ladies pictures causes my screen to throw sparks at me, I might inquire, but as a general rule those three basic pieces of information has to be present in the ad.

I guess I would rather have the practical details, services sought, time available and price, sorted so I can focus on the chemistry and enjoying the moment.

@Refresh is absolutely correct in the observation that the more content, secure and appreciated the service providers feel the better it is for us costumers. Furthermore, we, as costumers can keep the quality of the service providers and services offered at a higher rate by respecting the boundaries set by the author of the ad. I agree with @Harran that it’s not necessarily bad style to not include services and price, but it is my choice not to respond to ads that don’t provide the basic, I feel that the less concrete and specific an ad is, the better the odds are that I can get hustled and  to be fair there are allot of scam artist out there.

Personally I’m not in the game to encourage chatting and getting to know one another, I can do that at a party, bar or nightclub. I’m. seeking a talented lady who can provide the services that I’m chasing at a professional level. Obviously, it helps and makes the experience better if there is chemistry and good wibes and for me that starts at an ad on the right website with the basic information present. If a lady feels comfortable enough with my company after a couple of visits to offer me unadvertised services, that is a show of trust.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en rigtig god debat @Bebop tager op - som ofte før ;) 

Man kan nævne listeprisen - synes jeg - hvis det er noget man får i en standard-sms som svar på sin første besked, og der ikke er nævnt noget om rabatter. Så er det ikke en særlig pris DU får tilbud om. Da er det tydeligvis samme pris som alle andre får når de skriver. Så da er det egentlig bare at spare folk (og hende) for et trin i processen. 
Men... jeg synes også det er lidt skørt ikke at skrive priser overhovedet i sin markedsføring. Man kan da som minimum give et par eksempler på f.eks. billigste ydelse og hvad en halv time og en hel time koster - hvis altså man overhovedet sælger dét. 
Så loyaliteten til "jeres brødre" er også noget værd... synes jeg. 

Kunne man ikke skrive cirka-tal? 
Det kan jo ændre sig i næste måned fordi alle andre priser ændrer sig. 
Jeg får sommetider besøg af mænd der har knaldet mig på Cassiopeia eller Pussy Galores for 500kr hver mandag morgen i en rum tid (for 20 år siden) og som ikke kan forstå at de skal betale 1000kr for en halv time og mindre (også tid) ikke kan gøre det. Øh... ja det er sguda fordi det er 20 år siden. Og havde du ikke set skæv ud i kysen eller sagt du måtte ud i bilen efter flere kontanter (som vi jo allesammen har liggende i vores biler når vi forlader dem :lol:) ja så havde jeg snavet dig i gulvet i ren gensynsglæde, og sikkert givet dig mindst 3 kvarter selvom du betaler for en halv time... men nu er det magiske øjeblik ligesom passé, Pomfrit :rolleyes::wub:

Kan der være dage hvor tingene koster mindre end andre dage? Tjah... ikke hos mig. Jeg er som regel fuldt booket og har ikke engang tid til quickies eller kemi-krammer på selve dagen medmindre nogen ikke bekræfter som aftalt om morgenen før kl. 09 og der derfor bliver et frikvarter.  
Kunne jeg finde på at tage en mindre pris hvis mine udgifter ikke var dækket endnu og jeg lukker vagten om to timer og ingen er på vej? 
Det kunne jeg nok... men det har jeg så ikke været udsat for i mindst 15 år. Jeg kan dog sagtens sætte mig ind i at det kan være en årsag til at man ikke reklamerer med sine priser som sælger af sex. 

Jeg klipper mit indlæg over her, da resten kun er for dem der VIRKELIG er interesserede i resten af det jeg tænker om dette emne. 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den laaaange:

Den mere bøvlede og lange dialog jeg godt vil bidrage fuldstændigt hudløst ærligt til - selvom jeg ved at jeg sikkert fortryder det når reaktionerne rammer indbakken her på Eroguide, med folk der vil ha' rabatter i stride strømme og hvor jeg pludselig er "hende jeg altid har ledt efter" (det er jeg temmelig sikkert ikke, men tak for tanken). Jeg tror det er svært at forstå HVOR svært det kan være for os at prissætte. For I er altså ikke lige yndlings allesammen. 
Lidt ligesom når man søger en uddannet maler til en seriøs og snørklet maler-opgave og alle der henvender sig synes da selv at de er da malere... selvom de arbejder på kontor til dagligt og satte et hegn op i sommerhuset for 14 år siden hvor de malede det hele selv og det står der da endnu. 
Sorry... det har LIGE været aktuelt for mig :D Jeg søgte en maler på Annoncelight.dk efter 3 aftaler med proffe malere var glippet, og jeg var blevet desparat. Her på EG må man ikke annoncere efter byttehandler, viste det sig for et par år siden da jeg manglede en VVSer.
(Der ER nu malet og jeg mangler ikke en maler - annoncen ER slettet og jeg er ikke interesseret i andre byttehandler, på forhånd tak for manglende interesse.)

Jeg ved fra mine faste betalende elskere at een af de grunde de angiver for hvorfor de ikke skriver anmeldelser (i hvert fald af mig) er meget som @Refresh skriver det her:

Refresh skrev, for 9 timer siden:

Jeg skriver meget sjældent anmeldelser, for når det er rigtig godt, så føles det super personligt og at andre ikke rigtig kan bruge det til noget fordi de ikke vil opleve det samme. 

Det er faktisk piv-ærgerligt, men mindst lige så forståeligt... fordi: 
Dem der en sjælden gang imellem gør det alligevel, fortæller at de i stor stil får private beskeder - sommetider flere fra samme brugere - hvor de spørger til ret specifikke og sommetider intime detaljer - og til prisen. 
For ham der har skrevet en anmeldelse om et mere eller mindre magisk møde, eller i stil med "Jeg har besøgt Eva Nadine en gang om måneden i 12 år og jer der savner en fast elskerinde med store bryster i en moden alder, vil jeg gerne dele denne oplevelse med så I ikke mister håbet" (det sidste nok mere mellem linjerne), ja for dem er det bare ikke super duper fedt og optur - eller besværet værd - når deres "super personlige oplevelse" bliver degraderet til en kødbørs-dialog om en Kvinde (altså mig i dette tilfælde) de egentlig er ret begejstrede for og måske endda ligefrem betragter som noget der er tæt på en betalings-kæreste. 
De VIL egentlig rigtigt gerne dele oplevelsen, og ved at når jeg sætter pris på dem som faste betalende elskere og at jeg kan finde på at sige (og rent faktisk mene det) noget i stil med "Jamen jeg vil jo egentlig gerne bare ha' et par stykker til der er lidt lissom dig :wub: Så hvis nogen kan genkende noget af det de savner når du beskriver det med dine ord, så er det faktisk den mest målrettede markedsføring jeg kan komme i tanker om. Det er mere ærligt, troværdigt og brugbart for den/de helt rigtige match også for mig." når vi taler om det. Vi taler ikke ret ofte om det, dog. Netop fordi jeg ikke bringer det på bane, da jeg sagtens forstår problematikken, og slet slet slet ikke ønsker mig at mine faste betalende elskere skal opleve at vores særlige stunder bliver revet til plukfisk af mænd der ikke ville matche mig alligevel. Det mister noget af magien når det bliver trawlet igennem af mænd der ikke på og mellem linjerne har opfanget at det ikke er lige netop DEM anmeldelsen er skrevet til eller for. 

Jeg er med på at debatten - som jeg synes er god og vigtig også set fra min side af sengen - ikke rigtigt handler om netop dét. I hvert fald ikke kun. 
Som sexkøber synes jeg det er vanvittigt irriterrende at der ikke skrives priser i annoncer. I mit tilfælde gælder det oftest at jeg er en del af et par der ønsker at købe, og priser for par står bare nærmest aldrig i prislisten - så jeg skal alligevel i prisdialog uanset, så det betyder ikke så meget i sidste ende. Men det er rart at have en idé om cirka hvilket prisleje vi er ude i før jeg overvejer om hun skal med på "the short list" over kandidater. 

For de faste betalende elskere jeg har gælder der mange ting der slet ikke vil være relevant for en der bare overvejer et besøg at vide. 
Hvad jeg tilbyder sådan "rent teknisk" og hvad jeg har på menuen er fuldstændigt det samme for alle. Der er ingen der i al hemmelighed får dispensation fra f.eks. ingen analsex og ingen sæd indenbords, f.eks. 
Men... det jeg ikke sælger til alle kan f.eks. være: Dinnerdates, overnatninger, besøg som par hos en ekstra kvinde, langtidsbesøg osv. 
Det gør jeg ikke, fordi jeg ganske enkelt ikke har lyst til at tilbringe meget lang tid med mennesker jeg ikke ville hygge mig gevaldigt med (i længere tid end et godt knald tager) også selvom de ikke havde penge op af lommen. Derfor er det ikke noget man kan købe første gang. Og i en del tilfælde, måske ligefrem aldrig. 
Så prisen for disse ting der er på menukortet men ikke første gang, er altså meget meget individuel. 
Jeg har faste betalende elskere der betaler en brøkdel af prisen for hvad det ville koste, dersom jeg havde en prisliste der indeholdt det og som var tilgængelig for alle. 

En af mine meget faste betalende elskere har for ganske nyligt skrevet en anmeldelse af en Dinnerdate med mig. 
Her vil jeg afsløre hvad NOGLE AF mine faste gutter kunne have betalt for sådan een - og hvorfor. 

Manden - vi kan kalde ham Peter :P - bestiller en aftale som den sidste på dagen en dag jeg alligevel er på vagt. Han ønsker sig to timers sex og at vi går ud og spiser. En times alene-tid før vi går ud og spiser og en times alene-tid efter vi har været ude at spise.
Peter ville i dette tilfælde betale mig 1.400 kr. for ca. 4 timer (afhængigt af hvor længe vi er om at spise)
Det lyder umiddelbart pivbilligt for de fleste, tænker jeg. I hvert fald her til lands og hos en dansk Kvinde der har relativt travlt og er vel anmeldt. 
Regnskabet og forklaringen er således:
Peter besøger mig et par gange om måneden og det har han gjort længe. Han er egentlig en slags "VIP" eller medlem af hvad jeg kalder "Førstevælger-klubben". OG han har ovenikøbet en slags "VIP dullekonto" hos mig (det er et postkort hvor jeg skriver når han indbetaler og når jeg øh "udbetaler"? Leverer varen? Afbetaler? :wub:) hvor han ind imellem indbetaler det beløb han synes han har til overs til tant og fjas (høhø) når han selv vil det. Så længe der er plus på kontoen, så er der sær-status og klækkelig rabat.
Så han forudbetaler uden overhovedet at have en aftale. Det føles rigtigt godt for ham altid at have noget til gode, fordi han ikke behøver tænke så meget over om han også har råd når han har tid og lyst. 
Derfor - og fordi vi ses ret ofte - får han alting til halv pris. Derfor betaler han kun for een times intimitet, nøgentid, sex og pillowtalk og ikke for to timer som han faktisk får. Halvdelen af min ordinære listepris er 1.800 kr. for den første time og 1.000 kr. for den næste. Halvdelen af 2.800 kr. er 1.400 kr. 
Tiden vi bruger på at spise betaler han ikke noget for - fordi han er VIP og jeg er glad for hans selskab.
Op af lommen har Peter på selve dagen så også penge for hvad vi spiser og drikker når vi er ude sammen mellem de to "runder" i sengen. 

Så noget der - hvis jeg overhovedet "solgte" det til nogen jeg ikke har mødt endnu - der ville koste en listepris på 1.800kr for første time og 1.000 kr. for efterfølgende timer = 4.800 kr får han til 1.400 kr.  
Jeg har ikke ret mange af disse Førstevælger-VIP's. Så dem jeg har sørger jeg for at jeg ser så ofte vi begge kan og har lyst. 

Hvis HAN skrev det som svar på de henvendelser han utvivlsomt får i private beskeder i disse dage, og når de samme mænd så spørger mig og jeg svarer at det er slet ikke til salg, eller at prisen er 4.800 kr. - ja så er DE ikke super glade. Jeg er heller ikke. Peter er ikke. Ingen er og ingen har glæde af det i det hele taget. 

For langt de fleste ville prisen i virkeligheden starte et sted nærmere de 4.800 end de 1.400 - men INGEN vil kunne købe sig til det førend der har været testknaldet og pillowtalk-investeret fra begges sider op til flere gange. 

Når jeg alligevel sætter pris på den ikke-prissatte anmeldelse, så er det fordi at de få mænd der rent faktisk har forstået på og mellem linjerne at det ikke er noget man springer ud i førend man ved om kemien er til stede fra begges sider - og det i øvrigt er "Løntrin 8" man har optjent over laaang tid og mange besøg, de også riiigtigt gerne må finde frem til mig og købe et testknald på en halv time med mulighed for at det har potentiale til noget halvfast. 
Det har det bare sjældent ;) 

En anden fast betalende elsker (vi kan kalde ham Poul) har i øjeblikket 12.500kr. minus en hotel-nat til ubestemt pris til gode på SIN Dullekonto hos mig. Det er prisen for en iMac - og sådan een manglede jeg akut for et par uger siden. 
Han bestemmer helt og aldeles selv hvor meget han betaler, og det har han gjort i 4 års tid. Sidste år var det en sofa til næsten samme pris. Og han betaler også for hotelværelse, middage og sågar frokoster i ny og næ hvor vi ikke engang kysseboller, men bare hygger os med at gå ud at spise sammen. 
Det kan tælles på få fingre hvor mange mænd jeg i min karriere som professionel elskerinde har kendt der har kunnet administrere selv at bestemme hvad vores samvær koster. De to andre er begge afgået ved døden af naturlige årsager, så dem ser jeg kun i drømme... og det betaler de ikke for, selvom den ene af dem efterlod mig sin veteranbil i sit testamente. Det ligger en del år tilbage. 

Så der er altså undtagelser. 

For alle dem der nu overvejer at skrive til mig enten hist eller pist om de kan få 4 timer for 1.400 kr og en fransk hotdog fra tanken, så er mit svar: 
Nej tak. Special price for you: Det koster en krone mere end du har :P

Kærligst, Eva <3

PS: Jeg er væk fra Eroguide.dk igen om et par dage... lige nu har jeg mere eller mindre tvungen skærmtid pga. et par online-projekter der klistrer mig lidt til skærmen... altså den iMac som Poul købte for et par uger siden, og som jeg ikke har afdraget rigtigt på endnu... fordi han ikke har haft tid eller lyst på samme tid  siden da:lol:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Priser og aftaler - og særaftaler. Standardpriser, prislister, ekstraydelser, menukort, og det man kan tilkøbe som ikke er på menukortet.

Det man kan være heldig at få uden beregning og det man selv giver uden det kræves - hjælp, drikkepenge, pc-service, indkøb på vejen til besøget.

Det er indviklet. Ikke sammenligneligt med ret meget andet og da slet ikke indkøb i Føtex, en tøjforretning eller andre steder hvor der er faste priser på varer og services.

Jeg betragter det derfor lidt filosofisk og siger pigen bestemmer prisen. Jeg bestemmer om jeg besøger hende, om jeg kommer igen og om jeg giver lidt ekstra eller en lille gave oveni. Jeg besøger ikke piger, jeg ikke har råd til og jeg vurderer først prisen når jeg har besøgt en pige. Man kan jo faktisk ikke gøre det før.

Om der er priser i annoncer  eller man får den, når man har aftalt hvilken service man får er efter min mening ligegyldig. Det er ikke fordi prisen er ligegyldig, men den er indenfor visse rammer ikke afgørende. 

Jeg nævner ikke priser i anmeldelser (laver sjælden nogen) men oplyser det direkte adspurgt, hvis det er mit indtryk at jeg har givet den standardpris alle som udgangspunkt giver. Har jeg lavet en særaftale, hvor jeg fx besøger en pige ved frokosttid og har frokost med, kommer prisen ikke andre ved. I enkelte tilfælde, hvis pigen ikke har haft aftaler lige efter min har jeg tilkøbt 30 min pillowtalk til en pris der heller ikke vedrører andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg nævner prisen uanset om det fremgår af annoncen.

Min vinkel er at det er en uskik ikke at oplyse priser, det er ret udbredt og jeg forstår ikke det skal være hemmeligt? 

Fremgår priserne af annoncen og jeg får et andet tilbud eller får noget udover hvad man kan forvente sig, holder jeg det for mig selv.

Mangler endnu at se et overbevisende argument for ikke at oplyse priser i annoncerne, giver man så rabat i en ellers anden form må det være en sag mellem de implicerede parter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu var det jo min post der her blev ophøjet til debat, så lad mig lige understrege igen, at jeg vil mene, at meget af det her kan foregå med respekt. Og med en del mere respekt end som jeg også skrev, når folk herinde beskriver i detaljer hvordan en gps tænder, hygiejne, bryster, stramhed, vægt, lugt, osv er.

Jeg vil fastholde, at det er en væsentlig del af overvejelsen ved køb, hvad priserne er og om de er fair. Der er bare et grundelement af skuespil i det her game, lige meget hvor meget god reklame der er i at lade som om det ikke er tilfældet og hvor meget nogen købere gerne vil tro på netop det.

Synes jeg, at en gp bare skal strategisere så de kører maksimale penge i kassen på hver enkelt køber? Nej, det synes jeg egentlig af princip ikke. Det handler selvfølgelig mest om pengene for dem, men det handler om noget andet for os, og det er værd at tage med i beregningen. Jeg synes heller ikke, vi skal snydes af misvisende billeder, underspillet vægt og alder, osv. Derfor læser jeg med herinde. Det ville være væsentligt mindre attraktivt at læse med herinde, hvis forummet her tog bedre hensyn til sælgere end købere. Fordi - vil en sælger synes godt om en dårlig annonce? Nej formegentlig ikke. Er det et vigtigt bidrag vi får med herinde, hvis service var elendig? Ja da. Det har sparet mange herinde for dårlige oplevelser tror jeg på.

Til @Bebops oplæg kunne man nemt forestille sig en pendant for køberen, når det kommer til overvejelser ved at (hjælpe til at) holde priser skjulte. På samme måde som vi har meget at vinde ved at bredt budskabet om dårlig service, så har vi også meget at vinde på at få varierende prissætning ud i lyset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, den 24.8.2024 at 10:11:

Jeg kan komme i tanker om et par grunde, en gp kan have til at skjule prisen eller nogle af sine priser:

Mulighed for at holde højere priser ved at forhindre kunder i at sammenligne priser.

Mulighed for at undgå visse ekstraydelser med nogle kunder

Skattesnyd

Humør- og desperationspriser.

Kundefiskeri

Følelsesmæssige forhold

Fin liste og også en rigtig god trådstart.

Som et ekstra punkt på listen kunne tilføjes noget, som man relativt ofte konstaterer blandt de thaiklinikker, som annoncerer på escortguide, men hvor annoncen kun indeholder massageydelser. Nemlig at deres lejekontrakt forbyder salg af seksuelle ydelser, og udlejeren smider dem ud, hvis det sker. Måske ikke altid, men det åbner for muligheden, og det er jo ikke hensigtsmæssigt for thaimutter, som har lejet sig ind. Derfor reklameres der ikke med dette, hverken som en prissat ydelse eller som en ydelse i det hele taget. Meget ofte kan sex dog tilkøbes alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gabriel skrev, 1 time siden:

Jeg vil fastholde, at det er en væsentlig del af overvejelsen ved køb, hvad priserne er og om de er fair. Der er bare et grundelement af skuespil i det her game, lige meget hvor meget god reklame der er i at lade som om det ikke er tilfældet og hvor meget nogen købere gerne vil tro på netop det.

Jeg er naturligvis enig i at billeder og beskrivelser bør være retvisende. Det er virkelig ærgerligt, når pigerne vejer 20% mere og billederne er 15 år gamle. Det er falsk markedsføring og det er efter min mening, måske det vigtigste i anmeldelser at det lige verificeres at annoncen beskriver virkeligheden. Der må naturligvis gerne skrives erotisk buttet og SKØN MILF, men det er ikke ok at der står man er 160 cm høj og vejer 60 kg, hvis man vejer 70 kg.

Når det kommer til prisen vil jeg fastholde at når jeg køber sex, køber jeg en oplevelse der består af mange forskellige elementer og ikke målbare oplevelser/services at jeg alligevel ikke rigtig kan bruge en prisliste til noget. Og er der prislister, men lange og mange tilkøb, bliver det jo nærmest en parodi at sammenligne alligevel.

Jeg synes anmeldelser skal holde sig til de mere faktuelle og generelle ting. Er annoncen retvisende, hvordan er lokaliteten og hvad er helhedsoplevelsen. En vigtig detalje er - ville man gerne komme igen. Det siger i virkeligheden det meste.

Prisen er, som som udgangspunkt en privat sag mellem køber og sælger, synes jeg. Hvem siger den bør være ens for alle? Der må være meget stor forskel på at betjene de forskellige kunder. Nogen er formentlig langt rarere at have som gæster end andre og der kunne også fint være forskel på om man gerne vil have en tid, hvor der oftest er travlt eller kan tage et tidspunkt, hvor der er gid tid. Jeg forsøger at tage disse tider, men ikke for at få det billigere, mere for at nyde at pigen har god tid.

Det er som om nogen vil gøre købesex til er standardvare. Det er og bliver det aldrig efter min mening. 

Tag to Thai piges tilbud der lyder nærmest helt ens: Massage, b2b, hj, bj uden. 30 minutter 800 kr. Det kan og er oftest en meget forskellig oplevelse på mange måder afhængig af pigen og sikkert også af gæsten. Man ved først bagefter om det var billigt eller dyrt.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, den 24.8.2024 at 11:53:

Lad os lege lidt med tanke:

bebop har en annonce på nettet om ydelser bl.a. anal. Jeg skriver til Bebop:

- hej Bebop. Jeg kikker forbi om 1 time og glæder mig til at røvpule dig, så du har lotesmag i munden hele næste uge. Jeg gider ikke gummi og skal absolut ikke ligge og køre min store pik af i en fedtet gang vaseline. Hvad er din pis???

- Hej Bebop. Jeg kan se, at du tilbyder anal. Hvad skal du have for det og kunne det passe om en times tid??

gad vide om prisen er den samme i begge tilfælde?? Jeg kunne godt forestille mig, at Bebop har forskellige priser :)

ps: Håber ikke Bebop bliver fornærmet over at blive brugt som eksempel :)

Ingen piger burde tage imod gæster de ikke ønsker HELLER ikke selvom prisen så er højere ved den ubehagelige henvendelse.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Ingen piger burde tage imod gæster de ikke ønsker HELLER ikke selvom prisen så er højere ved den ubehagelige henvendelse.. 

Tjaa, tjoo og så lidt alligevel. 

I den nyudkomne bog "Mit liv som luder", nævner hun en situation, hvor hun giver et bj på trods af at være udkørt og egentlig hellere ville hjem,  men han tilbyder hende 15k for det. Det tænker jeg er et valg og en beslutning hun har det ok med i dag.

Jeg har også hørt om en kunde der ikke havde styr på hygiejnen (han var for overvægtig til selv at kunne nå), hvor hun tog ekstra betaling for at de lige gik ud i bad så hun kunne vaske ham først.

Jeg tænker at der er en gråzone hvor man måske ikke ligefrem har lyst, men godt kan være i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Hov, nu så jeg at du skrev ikke ønsker...

Min hjerne læste det som ikke har lyst til. En lille men ikke ubetydelig forskel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel op til den enkelte. 
Der er ingen regler herinde om at man ikke må oplyse priser, selvom det ikke står i annoncen…. 
Jeg giver heller ikke meget for de piger der skriver at de ikke vil anmeldes, det er jo ikke deres kald. Hvis jeg lyster at beskrive et besøg, godt eller dårligt, så gør jeg det…. Det er det dette Forum er beregnet til, og oplyser priser såfremt det passer mig.

Desuden synes jeg det er pisse irriterende, de piger der ikke oplyser priser i deres annoncer….. Gider ikke gætte konkurrencer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 2 timer siden:

Desuden synes jeg det er pisse irriterende, de piger der ikke oplyser priser i deres annoncer….. Gider ikke gætte konkurrencer 

Personligt fortrækker jeg da også at prisen står der, men så hårdt er det vel heller ikke at skrive en enkelt besked og spørger om prisen? :lol: Man binder sig jo ikke ligefrem til en aftale fordi man spørger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 13 timer siden:

Det er vel op til den enkelte. 
Der er ingen regler herinde om at man ikke må oplyse priser, selvom det ikke står i annoncen…. 
Jeg giver heller ikke meget for de piger der skriver at de ikke vil anmeldes, det er jo ikke deres kald. Hvis jeg lyster at beskrive et besøg, godt eller dårligt, så gør jeg det…. Det er det dette Forum er beregnet til, og oplyser priser såfremt det passer mig.

Det du skriver synes jeg så er et fint eksempel på manglende respekt for en person man laver en forretning med. 

Jeg har handlet og formidlet mange handler hvor køber og sælge aftaler at pris mv forbliver en privat sag. Det sker ofte med kunst, samleobjekter, men også med en del andre varer og serviceydelser. 

Kan man man ikke lide det er det naturligvis helt ok, men så synes jeg bare man skal handle et andet sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...