Needy 1721 Skrevet 27. Oktober, 2024 Den med Monty Python havde jeg faktisk som ringetone på mobilen - og de har jo ret! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 27. Oktober, 2024 (edited) Naboen skrev, for 6 timer siden: Er jeg lidt nede i humøret , så forsøger jeg at vende det med disse to og det virker 9/10 gange Jeg har været lidt nede i humør i 50 år. Sikkert derfor jeg er stor fan af Death Cab for Cutie ... Ben Gibbard har i de 30 år bandet har eksisteret, aldrig forsømt aldrig en lejlighed til at græde over eet eller andet ... Tabt fortid, Tabt kærlighed. Klodens tilstand. You name it ... Men at han formår at få selv lykkelig kærlighed gjort til noget meget mørkt og gloomy, er alligevel imponerende ... Lad jer ikke narre af fuglesangen - den får han hurtigt gjort kål med ... Redigeret 27. Oktober, 2024 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 28. Oktober, 2024 sneræven skrev, for 18 timer siden: Lad jer ikke narre af fuglesangen - den får han hurtigt gjort kål med ... Ja det skal jeg da lige love for En af de sjældne hvor videoen er lige så god som musikken - tak for det, det er noteret! Vi må sgu til at få dig i bedre humør igen @sneræven ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 28. Oktober, 2024 sneræven skrev, for 18 timer siden: Jeg har været lidt nede i humør i 50 år. Forhåbentlig kun i perioder?... Sådan har jeg det også af og til.. og så lytter jeg gerne til musik og sang You’ll Never Walk Alone – Gerry & The Pacemakers: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 28. Oktober, 2024 DEN lader vi lige stå et øjeblik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 28. Oktober, 2024 (edited) Heliot skrev, 1 time siden: Forhåbentlig kun i perioder?. Njah .. egentlig ikke (kun i perioder) .. men det er nu ikke fordi jeg vil fylde det hele med gloom - selv om jeg e-l-s-k-e-r gloomy numre - især de der er rigtig langt ude ... der kommer nok flere ... Men synes selvironi er et godt redskab ... Jason Lytle er stor fan af folk det går helt galt for ... den depressive selvironis sande mester ... Har vist eet af deres numre før, og ham her går det bestemt heller ikke særlig godt for ... ... og så, da jeg var på jagt for at finde et passende svar .. insisterede YouTube på at jeg skulle se nedenstående ... Véd ikke helt hvorfor, da den intet har med emnet at føre ... Men den er rigtig go', lige min stil ... , Har aldrig hørt band'et før, men det skal der kigges nærmere på ... Redigeret 28. Oktober, 2024 af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 28. Oktober, 2024 Heliot skrev, for 56 minutter siden: You’ll Never Walk Alone Nummeret fik mig til at tænke på Unchained Melody med The Righteous Brothers. Her er den i en sprød udgave med Benedetta Caretta: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 28. Oktober, 2024 (edited) sneræven skrev, for 1 time siden: ... og ham her går det bestemt heller ikke særlig godt for ... Åhh nej, det er næsten ikke til at bære... (Jeg har det bedst med lykkelige slutninger... ) Redigeret 28. Oktober, 2024 af Heliot edit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 29. Oktober, 2024 De to gutter er altså herlige ... Der er ikke noget der kan ødelægge en god depression som når nogen laver noget der er så totalt out of sync ... Så tak til @Morgensvie for tippet ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 31. Oktober, 2024 Jeg var vild med Suzi Q da jeg var knægt - syntes hun så lækker ud i sit læderoutfit. Stod tit og savlede over hendes pladecovers nede i Accord Her er hun dog ikke i lædertøj - i en liveoptagelse fra Prag 1979 - og selvom hun er lavdebegavet kan hun da godt fylde scenen ud 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 31. Oktober, 2024 Jeg har et Karol Krush, her med Nicki Minaj. Videoen har jo en gennemført stil. Derfor blev den et meme og ud over de halvanden milliarder views var der et hav af parodi videoer der i sig selv fik en bunke views. Hvor de to piger f.eks. blev byttet ud med mænd og lignende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 31. Oktober, 2024 latinas4ever skrev, for 34 minutter siden: Jeg har et Karol Krush, her med Nicki Minaj. Videoen har jo en gennemført stil. Derfor blev den et meme og ud over de halvanden milliarder views var der et hav af parodi videoer der i sig selv fik en bunke views. Hvor de to piger f.eks. blev byttet ud med mænd og lignende. Jeg er vild med den her video Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 968 Skrevet 31. Oktober, 2024 Mook skrev, for 43 minutter siden: Jeg er vild med den her video Hun er f..... også lækker. Jeg hørte ikke engang sangen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 31. Oktober, 2024 John41 skrev, for 25 minutter siden: Hun er f..... også lækker. Jeg hørte ikke engang sangen Hahahah, og det var godt du ikke har hørt den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 1. November, 2024 Ry Cooder – Theme From Southern Comfort: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 1. November, 2024 Heliot skrev, for 2 timer siden: Ry Cooder – Theme From Southern Comfort: Smooooth - lækkert! Den kendte jeg ikke - Tak! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 1. November, 2024 (edited) Lidt et 'genre-hop' ... Jeg må erkende, jeg er meget til det visuelle ... ka' godt li' en go' musikvideo .. Længere oppe var der et nummer med Björk ... Islandske bands og sangere er som regel noget helt for sig ... Her er det een af de mest spektakulære videoer, jeg har set ... Nok ikke mindst fordi jeg osse er fan af 'blød' Fantasy ... Det islandske Folk-Rock band Of Minsters And Men ... ... det må dæl'me se flot ud på et biograflærred ... Redigeret 1. November, 2024 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3309 Skrevet 2. November, 2024 Min ynglings pt er denne her: Jeg kan slet ikke stå stille til den, der salses ned af gaden når den dukker op på playlisten 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4601 Skrevet 2. November, 2024 And now to something completely different: Når jeg hører dette, løber der vilde strømme op og ned ad ryggen, hårene rejser sig og hjertet svømmer over: Som Ian Andersson synger i åbningen til Thick as a Brick: "I may make you feel, but I can't make you think" Callas kunne noget, men også andre sopraner synger denne med bravour, den giver altid samme reaktion. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 2. November, 2024 Oldtimer skrev, 1 time siden: And now to something completely different: Meget smuk sang! Første gang jeg hørte den, var da jeg var “tvunget” til at se filmen “Værelse med udsigt” som følge af et tabt væddemål Her var det Kiri Te Kanawa der sang den. Jeg gad ikke at se filmen men jeg vågnede sgu op da jeg hørte sangen - og ikke mindst stemmen. Når nu vi er i den boldgade får jeg altid tics i højre øjenkrog når jeg hører “Ave Maria”. Den smukkeste udgave jeg har hørt var da min kone og jeg var på forlænget weekendtur til Prag. Da vi spadserede henover Carlsbroen stod der en ung blind kvinde og sang den her meget højt og rent - helt uden musik - hold kæft jeg var færdig mand! Den smukkeste udgave jeg kunne finde ses her med Lynn Hillary: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 2. November, 2024 Pianistinden skrev, for 1 time siden: Jeg kan slet ikke stå stille til den, der salses ned af gaden når den dukker op på playlisten Klassisk musik kan helt bestemt noget! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3309 Skrevet 2. November, 2024 Needy skrev, for 1 minut siden: Klassisk musik kan helt bestemt noget! Du skal høre den helt til ende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 2. November, 2024 (edited) Pianistinden skrev, for 20 minutter siden: Du skal høre den helt til ende Det har jeg da også - men er det ikke et moderniseret Bach nummer? Edit: Det var det så ikke, det er Mozart Symphony No. 40 Men din udgave er langt bedre Redigeret 2. November, 2024 af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 2. November, 2024 Mook skrev, den 31.10.2024 at 19:43: Jeg er vild med den her video J Lo er også cool. Mind mig om at jeg skal blive bedre til at falde ned af trapper hvis jeg er i nærheden af Mook for hun slår hårdt Nu må i ikke sætte Pavarotti på. Har det underligt med O Sole Mio fordi mine forældre hørte den så højt at hele huset rystede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3309 Skrevet 2. November, 2024 Needy skrev, for 19 minutter siden: Det har jeg da også - men er det ikke et moderniseret Bach nummer? Godt godt, det er rigtigt nok klassisk (Mozart) med et super twist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg