Hop til indhold

Jeres yndlingsmusik lige nu? Vol 2

Featured Replies

Skrevet

Nice sang @Mook .

@Mook og @VildMedThai . Nu hvor i er her. Jeg har et spørgsmål til jer to. Kender i det med at have en sang i hovedet man ikke aner hvad er og man ikke kan lade være med at tænke på den?

For en del år siden, før jeg kom på Eroguide, besøgte jeg en thaipige. Hun kom fra det nordlige Thailand og var halvt kinesisk men hun sagde hun betragtede sig selv som thai. Hun spillede en sang der kører i hovedet på mig ind i mellem. Jeg ved ikke om hun gjorde indtryk på mig eller hvad det var.

Det er nok en del år siden sangen var populær. Det var en kvinde der sang den. Jeg tror hun sang på thai men jeg kan ikke udelukke det var kinesisk. Måske kan i ikke genkende sangen men i er mit bedste håb for at finde ud af hvad det er for en sang. Jeg prøvede en app hvor man kan fløjte en sang og den søger efter sangen men den kunne ikke finde den. Her er omkvædet ifølge min hukommelse. Siger det jer noget som helst? Måske vil det bare altid være et mysterie. Det er så længe siden at jeg heller ikke er sikker på hvem pigen var så jeg kan ikke besøge hende bare for at spørge om den sang... hun ville nok blive ret overrasket.

https://jumpshare.com/s/hmRY7yv3JQpW2fTQun1C

• Svar 1.6k
  • Visninger 183.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Mister nysgerrig
    Mister nysgerrig

Denne her udgivelse af en ældre klassiker med mange musikere fra hele verden synes jeg er ret fed.  

• Lige det som jeg høre og jeg synes det så passende faktisk. 

• Thanks for sharing @sneræven  I understand what you mean...and yes, there is a big difference growing up in such different places. The name "Childhood Street" is already deeply poetic…The stree

Postede billeder

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.