Hop til indhold
Guest Frøken_Kinky

Jeres yndlingsmusik lige nu? Vol 2

Recommended Posts

Guest Frøken_Kinky

Skal vi ikke have en ny tråd af denne slags? Jeg eeelskede sådan den gamle vi havde! ^_^<3 *smiler*

Det her nummer er jeg såå vild med! Hører det på repeat lige for tiden <3

Hvad er jeres yndlingsmusik lige nu? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow, den havde jeg aldrig hørt før, det er godt at udvide sit repertoire :D

Her om sommeren vender jeg altid tilbage til dem her, der er virkelig sommer og festival stemning over det: https://www.youtube.com/watch?v=wFiQAIIp8CM  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter John Mayall’s død hører jeg del Blues Breakers, Clapton og Peter Green. Især the supernatural. Google den og tab underkæben. 
Mvh OT. (Kan ikke hitte ud af at linke på Iphone)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frøken_Kinky skrev, for 8 timer siden:

Skal vi ikke have en ny tråd af denne slags? Jeg eeelskede sådan den gamle vi havde! ^_^<3 *smiler*

Det her nummer er jeg såå vild med! Hører det på repeat lige for tiden <3

Hvad er jeres yndlingsmusik lige nu? :)

Jeg elsker den her:

og den her:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lidt ’gammeldags’ i min musiksmag… men her nogle favoritter, jeg vender tilbage til igen og igen:

Led Zeppelin (John Paul Jones, Robert Plant & Jimmy Page) was given tribute at the Kennedy Center Honors on Dec 2, 2012

Stairway to Heaven Heart with Jason Bonham (son of late Led Zeppelin drummer John Bonham):

When Love Comes to Town – U2 & B. B. King

Lily Was Here – Dave Stewart & Candy Dulfer 1989

Metallica - Live

Nothing Else Matters:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frøken_Kinky

Dagens ørehænger <3 Super dejlige Annika, som har den mest sprøde stemme jeg længe har hørt! :wub: Minder mig måske lidt om Natacha?

Redigeret af Frøken_Kinky

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Travolta skrev, for 1 time siden:

Er kommert meget i Gasolin og Kim Larsen humør igen.

@John Travolta - Jeg har det fuldstændig som dig med Kim Larsen.

Her nogle af mine favoritter:

Kim Larsen & Gasolin – Hva’ Gør Vi Nu, Lille Du?

Kim Larsen & Kjukken – Langebro:

Kim Larsen & Kjukken – This Is My Life:

Kim Larsen – Som Et Strejf Af En Dråbe:

Kim Larsen & Kjukken – Kims Larsens sidste sang:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er egentlig ikke den h-e-l-t store Gasolin eller Kim Larsen fan ... 
Men et par af deres numre er helt fantastiske ... 
Blandt andet "Refrænet er frit" ... 
Hvad sku' vi med punk - krise-halvfjerdserne - vi havde Gasolin ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frøken_Kinky

Kender i Topgun?? ... Dagens ørehænger! :wub:

Gooood Weeekend! <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

He-he - må jo nok tilslutte mig en mere heavy del af selskabet :) Her kører den på fuld skrald mel al AC/DC, Pink Floyd  etc.

Som gammel rockmusiker og lydmand - så må jeg sige, at dette nummer, det scorer 12 ud af 10 - det er ganske enkelt århundredes nummer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kim Larsen, Pink Floyd and what have you... alt sammen meget fint og stærkt.

Måske der også findes plads også for lidt sjov, á la soul francais? Morgan Price's saxsolo midtvejs er noget af det mest seksuelle man kan lytte til - har nok aldrig knaldet bedre end denne saxofon ... og jeg er alligevel Bananas the legend.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noget pissekedelig musik hele vejen igennem. Det er jo bare standard kommerciel pop-musik fra fra start til slut og det meste er anglo/amerikansk pis. Der er så meget andet i verden - bare Europa har så meget mere at byde på alle steder og så falder I i svime over reklamemusik. Det er sgu trist.

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 7 minutter siden:

Noget pissekedelig musik hele vejen igennem. Det er jo bare standard kommerciel pop-musik fra fra start til slut og det meste er anglo/amerikansk pis. Der er så meget andet i verden - bare Europa har så meget mere at byde på alle steder og så falder I i svime over reklamemusik. Det er sgu trist.

Fint at du med glæde og godt mod deler dine velmente idéer om hvad vi almindelige bønder skal lytte til i stedet for at falde i svime over reklamemusik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Fint at du med glæde og godt mod deler dine velmente idéer om hvad vi almindelige bønder skal lytte til i stedet for at falde i svime over reklamemusik. 

Jeg har ingen alternativer præsenteret eller har jeg? - og du er vel ikke bonde når du i så mange tråde prøver at fremstå som små-intellektuel og avantgardistisk mens bønder normalt hører til småborgerskabet. Jeg tror du mener "bondrøv" som er noget andet end "bonde".

Men jeg kunne da foreslå Bach eller Handel eller Rodrigo eller for den sags skyld Rodrigues der alle slår det opreklamerede fis der linkes til her. 

Men fint med forskellige smag og behag. Min anke er at alle bare æder let popmusik råt og alle er anderledes på samme måde som alle andre. Der er ikke meget variation i det der linkes til. Trist!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...