Hop til indhold

Gentlemens Night @ SexyClub

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Nice and easy skrev, den 17.8.2024 at 09:55:

Da jeg for mit eget vedkommende indtil videre kun har frekventeret GP'ere af udenlandsk herkomst, til de nævnte beløb, synes jeg godt at jeg må forestille mig noget i ca. samme pris. Og det med "god pris" kunne så f. eks. være, at I danske GP'ere giver bedre kvalitet end de udenlandske?

jeg syns ikke rigtig man kan stille det sådan op, men husk nu at vi piger i branchen også ved hvad der foregår andre steder.

Det er selfølgelig ikke alle udenlandske kvinder, men JEG har personligt set nogle priser og ydelser som jeg hverken kan eller vil matche. 
og jeg vil beskytte mig selv. 

Du må selfølgelig forestille dig alt det du vil, men bollefabrik-priserne bliver det ikke.♥️

ha en dejlig dag, knus ISABELLA

Skrevet
  • Author
Evas Fredagsbar skrev, den 22.8.2024 at 12:40:

1. Ha' en telefondame med. Og der bør altid være mindst een af pigerne i fælles-rummet til at flirte og holde festen igang så det ikke bare bliver en sær kø til alenetid bag en lukket dør.
  2. 10 timer er MEGET længe for pigerne at skulle være "på" hvis I kun er 3, vil jeg tro. Det er ikke bare dobbelt så opmærksomhedskrævende at skulle være værtinde, elskerinde, flirterinde, hyggespredende, små-huslig og stadig synes det er sjovt, når man har en hel flok af omkring sig end når man arbejder alene one-to-one. Men måske er jeg bare gammel :P

♥️ 

vi har selfølgelig en tele på hele tiden, og planen er at der altid er én der kan mingle :D 

10 timer er bare en skøn, de tilmeldte kommer på samme tidspunkt ca - og resten af tiden kan folk også ringe og booke eller komme til døren ♥️

dejlig dag til dig Eva! ♥️

isabella

Skrevet
  • Author

SÅÅÅÅÅ er det idag!

vi glæder os total meget til at holde vores lille event :D

det bliver så hyggeligt ;-)  

Skrevet

Godt at læse at det blev en succes :)

Gentlemens Night i Sexyclub - Isabella og Katrine Sexyclub

Jeg håber både at arrangementet kan gentages, det kan udvikles og at det kan vokse.

Men jeg mener at det er i alles interesse at priserne for sex til arrangementet oplyses på forhånd.

Helt på linje med prisen for entreen og hvad den inkluderer.

Som jeg ser det så handler det ikke her om hvilken pris som glædespigerne synes er god, og som de ikke informerer om på forhånd.

Det handler om, om interesserede mænd synes at en pris er god som de har fået oplyst på forhånd.

Hvis de synes at prisen er god, så kender de både prisen for entre og prisen for sex.

Og de kan på et oplyst grundlag træffe en beslutning om, om de ønsker at deltage eller ikke.

Det er absolut lige så relevant som når prisen oplyses for at deltage til et sexparty eller et gangbang.

Der er bordeller med danske piger der har en menu med vejledende priser med forbehold for pigernes egne priser på deres egne vagter, og der er bordeller med danske piger der ikke har det.

Personligt finder jeg at det optimale vil være at prisen oplyses på et godt tilbud til et arrangement, hvor man har betalt 500 kr i entre som de førnævnte vejledende priser kan sammenlignes med.

Som jeg ser det så handler god økonomi i at deltage ikke kun om prisen for sex + prisen for entreen! 

Det handler også om omkostningerne til at afholde et arrangement, der kan rumme langt flere deltagere det samme sted på samme tid.

Hvor det derfor vil være muligt at omsætte flere halve og hele timer indenfor det samme tidsrum.
End i sammenligning med normale vagter samme sted i samme tidsrum.

Hvis pigerne både har en entre fra hver gæst på 500 kr som de ikke har til daglig, og de forhåbentlig opnår flere mandlige gæster der køber flere halve og hele timer under deres besøg.
For den udgift de hver i sær har til at de sammen afholder arrangementet, så antager jeg at de oplever at de hver især har en mindre udgift til deres deltagelse i arrangementet end den udgift de har til en vagt til daglig.

Derfor mener jeg oprigtigt at det bør komme til udtryk i en god pris for sex til arrangementet, som de oplyser om på forhånd.

Den pris behøver ikke at ligge på niveau med priserne hos udenlandske piger!
En god pris kan stadig både være højere end den pris udenlandske piger tager og lavere end de vejledende priser.
Sådan som de opleves på nogle bordeller med danske piger der ikke oplyser dem, og sådan som de opleves på bordeller med danske piger der oplyser dem på deres hjemmeside.

Ja jeg ved godt at der er udgifter også til traktementet der dækkes af 500 kr til entreen, og at der er underholdning inkluderet.

Men hele pointen i FKK som et koncept, sådan som vi kender det fra Tyskland består i at der kan drives stordrift.
Også i en lille skala som til et arrangement som Gentlemens Night i SexyClub!

Hvor driften helt eller delvist dækkes af husets indtægter fra entreen, hvor pigerne enten ikke eller kun delvist bidrager med entre til driften af huset.

Hvor besparelserne der kan opnås også influerer på de priser pigerne tager for sex i klubben, priser der opleves som gode af de mandlige gæster i sammenligning med priserne for sex på en traditionel vagt på et klassisk bordel.

Hvis ikke disse indbyrdes forbundne sammenhænge kommer til udtryk, i den samlede udgift til at besøge et dansk FKK lignende arrangement.
Så er der enten intet sparet i sammenligning med at besøge pigerne til daglig på deres normale vagter, eller det bliver måske samlet set dyrere at deltage i et FKK lignende arrangement end det vil være at besøge pigerne til daglig.

Men jo FKK oplevelsen står stadig tilbage som en unik oplevelse, der adskiller sig fra et besøg på traditionel vis til daglig på et dansk bordel.
Også selv om gæsterne oplever at det ikke er billigere, det er måske dyrere end til daglig.

Op til pigerne, jeg ønsker dem alt det bedste uanset den pris de tager.
Som de altid siger, de har grisen derfor bestemmer de prisen.

Vi mænd får så som altid afgøre om vi vil betale prisen, men prisen den mener jeg at vi bør kende på forhånd så vi kan afgøre det på forhånd om vi vil betale den.

Husk også at når først mænd er ankommet så har de muligheden for hvis de vil, i modsætning til som til daglig at købe sex mere end 1 gang.

Hver eneste gæst der gør det tæller for 2 i stedet for 1 besøgende i sammenligning med på en normal vagt til daglig på bordellet.

Det er der mange mænd der gør under et besøg over 6 - 12 timer i en FKK klub i Tyskland.

Det handler som jeg ser det om nøjagtig det samme som konkurrencen i restaurations branchen!

Det handler om at få volume i sin forretning, flow i døren og at få omsat alle bordene så mange gange som det kan lade sig gøre indenfor dagens åbningstid.

Jeg personligt sætter pris på koncepter der ikke er discount, men budgetkoncepter hvor der er en rigtig god sammenhæng mellem kvalitet og service.

Jeg kommer hellere end gerne de steder der for at få et flow i døren og undgå tomme borde, giver en skarp pris mod at de betinger sig at du har bordet i max 1,5 - 2 timer før næste booking overtager.
I stedet for opskruede priser, en tjener på hver finger og en restaurant hvor du kan sidde lige så længe du vil i lokalet hvor halvdelen af bordene konstant er tomme.

Men restauranter har samme problem som bordeller har, gæster der booker bord uden at gæsterne dukker op.
Restauranten taber både på de gæster der ikke møder op, og de gæster de har sagt nej til fordi bordet var jo booket.

Jeg bakker derfor fuldt og helt op om de restauranter der opkræver eksempelvis den fulde pris for en luksus brunchbuffet samtidig med at du booker dit bord.
Det er ikke særligt udbredt endnu, men der er flere og flere der begynder at gøre det.

Det er den vej vi skal gå hvis vi ønsker os gode tilbud, det at der kan forlanges forudbetaling og at vi er villige til at betale prisen helt eller delvis forud.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Men jeg mener at det er i alles interesse at priserne for sex til arrangementet oplyses på forhånd.

Det er ikke i alles interesse fordi hvis du tænker en smule udover egen interesse og næsetip så ville du vide at mange brugere ville pege på priserne til sær events og kræve samme pris til normale aftaler på stedet og spamme og spilde pigernes tid på PMs, mails eller smser i forsøget på at prutte priserne og være aggresive og fornærmede når det ikke lykkedes. 

Ja jeg ved godt at der er udgifter også til traktementet der dækkes af 500 kr til entreen, og at der er underholdning inkluderet.

Du glemmer faktoren at det hele skal løbe rundt på trods af at for mange mænd / brugere herinde er dybt useriøse og ustabile og tilmelder sig men aldrig dukker op. 

Men hele pointen i FKK som et koncept,

Selvom man måske er inspireret af FKK klubber og elementer derfra så tror jeg det er vigtigt at holde fast i at det aldrig bliver som en FKK klubs events og sammenligningerne direkte med dem er derfor ikke noget der giver meget mening. 

Husk også at når først mænd er ankommet så har de muligheden for hvis de vil, i modsætning til som til daglig at købe sex mere end 1 gang.

og de har muligheden for ikke at købe sex ;) hvilket også skal tages med i den overordnede økonomi og budget. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 58 minutter siden:

Det er ikke i alles interesse fordi hvis du tænker en smule udover egen interesse og næsetip så ville du vide at mange brugere ville pege på priserne til sær events og kræve samme pris til normale aftaler på stedet og spamme og spilde pigernes tid på PMs, mails eller smser i forsøget på at prutte priserne og være aggresive og fornærmede når det ikke lykkedes. 

Hvis du går langt nok tilbage i arkivet til 2015 så vil du kunne læse beretninger om et FKK lignende koncept som det nu lukkede bordel Mon Cherie i Rødovre forsøgte sig med.
Men som de desværre opgav efter få gange til trods for rigtig gode anmeldelser af gode oplevelser af os som deltog de gange det blev til.

Formentlig på grund af for få gæster de første gange til for mange piger, der vel mente at de omsatte for lidt.

Ærgerligt for de havde nok branchens bedste lokaler med bar og bollerum til at kunne rumme mange piger og mange mænd, skulle det være.

De annoncerede med en entre på 300 kr, kaffe/te, vand og sandwich og 800 kr for 30 minutter standard minutter med standard ydelser.
Helt åbent og fordi der var entre og at de kunne rumme flere gæster til flere piger til en større omsætning af samme grund.

Altså i teorien og i princippet, hvis de havde nået at udvikle deres koncept til at de også ville ske, men det nåede de ikke.

Ikke at jeg mener entreen bør være 300 kr og prisen 800 kr, men jeg hørte intet om at de oplevede efterfølgende at blive kimet ned med forespørgsel om prisen gjaldt til daglig.

Alle vidste og burde forstå at det var et særarrangement med entre og priser der kun gjaldt til det arrangement.

Der er altså fortilfælde for at priser er blevet oplyst.

Jeg kan kun opfordre til at steder og piger der måtte ønske at forsøge sig, at de oplyser alle priser når de annoncerer for deres arrangement.

Du glemmer faktoren at det hele skal løbe rundt på trods af at for mange mænd / brugere herinde er dybt useriøse og ustabile og tilmelder sig men aldrig dukker op. 

Vær hardcore og forlang depositum, eventuelt entre og en bon til en forudbetalt 30 minutters sceance.
Aflys hvis ikke der er nok der vil det, for så må vi bare undvære at få tilbuddet hvis vi mænd ikke vil forpligte os økonomisk på forhånd.

Det er da meget muligt du har ret i at et event hos SexyClub aldrig bliver som en FKK klubs event, og dem om det - fint så!

Men nu har de taget handsken op, de har prøvet det af og heldigvis lyder det til at det blev en succes, forhåbentlig kan de få fortsættende succes.

Men sammenligningen med FKK i Tyskland er i allerhøjeste grad relevant, for det eneste der i princippet mangler det er at skalere op til nogle rammer der kan rumme en form for stordrift.

Rammerne var til det i kælderen hos Mon Cherie, i princippet bestod mulighederne men de blev ikke realiseret.

Dengang fulgte jeg op med forslag til at stifte en medlemsklub, til hvis problemet var den frie og offentlige adgang til arrangementet?
Måske kunne vi blive medlemmer nok af en virtuel klub, der kunne formidle nok deltagere fra en medlemsklub på nettet?

Mange mente ikke at tiden var til det dengang i 2015, nu skriver vi 2024 og måske vi skulle forsøge os med en klub til FKK?

og de har muligheden for ikke at købe sex ;) hvilket også skal tages med i den overordnede økonomi og budget. 

Måske man netop skulle undlade at give mænd mulighed for at deltage uden at købe sex?
Forlang at de køber en bon, der så er spildt hvis de ikke benytter den på dagen.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 26 minutter siden:

Vær hardcore og forlang depositum, eventuelt entre og en bon til en forudbetalt 30 minutters sceance.
Aflys hvis ikke der er nok der vil det, for så må vi bare undvære at få tilbuddet hvis vi mænd ikke vil forpligte os økonomisk på forhånd.

Dét der køber jeg gerne ind på. Så er man som køber på fast grund. Super input. TAK.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 22 minutter siden:

Men sammenligningen med FKK i Tyskland er i allerhøjeste grad relevant, for det eneste der i princippet mangler det er at skalere op til nogle rammer der kan rumme en form for stordrift.

Din forudsætning er at de kan skalere op til stordrift men hvad hvis det slet ikke er muligt eller det slet ikke er ønsket og formålet med arrangementerne hvad nu hvis det i virkeligheden helt lavpraktisk er at lave noget anderledes og få skabt nye kontakter der ikke plejer at komme på stedet ;)

Rejsenetværk skrev, for 27 minutter siden:

Måske man netop skulle undlade at give mænd mulighed for at deltage uden at købe sex?

Måske det bare ender som i de mange Gang Bangs der bliver aflyst her og der og hele tiden pga. for få tilmeldte. 

Rejsenetværk skrev, for 29 minutter siden:

men jeg hørte intet om at de oplevede efterfølgende at blive kimet ned med forespørgsel om prisen gjaldt til daglig.

Var du i en position hvor de gav den info til dig indefra for ellers er det jo ligegyldigt info at du ikke hørte om det. Derudover så var 2015 for  9 år siden tiden er ændret se hvor mange opslag der idag på forum handler om kunder der forsøger at presse priserne, presse sig til rabatter eller mener at depositummer bør de få tilbage hvis de har en undskyldning for at udeblive

Rejsenetværk skrev, for 34 minutter siden:

nu skriver vi 2024 og måske vi skulle forsøge os med en klub til FKK?

Tiden er næppe til det nu heller i Danmark 

Skrevet

Hovedsagen er at SexyClub forsøgte, at det var et vellykket arrangement og at de forhåbentlig kan og vil gentage det.

Hvis det så fungerer for dem at de ikke oplyser priser for sex til arrangementet, og hvis de uden at gøre det både kan tiltrække nok deltagende mænd og opnå en tilfredsstillende omsætning.

Så er det sikkert udmærket for dem.

Men forhåbentlig kommer flere på banen, prøver egne arrangementer og hvis der gør det håber jeg at de vil oplyse alle priser til deres arrangementer forlods.

Så  er der også den forskel fra 10 - 20 år tilbage i tiden og så nu.

Der bestod en kerne af deltagere til sexparty, gangbang mm som altid og gerne skrev anmeldelser af deres deltagelse i de arrangementer der blev afholdt.

En sådan kerne af anmeldere består slet ikke i dag, som der gjorde det dengang.

Jeg vil derfor stærkt opfordre til at dagens deltagere i events, ikke bare fokuserer på hvilket et oplyst grundlag de kan træffe en beslutning om egen deltagelse på. 

Stedernes egne annoncer og de få anmeldelser der skrives af dem som selv deltager.

Men at de udover blot at opsøge den gode oplevelse selv, så også vælger at formidle deres gode oplevelse i en anmeldelse i forum på Eroguide.dk

Der består en sammenhæng mellem at der bringes i udbud, og at egne oplevelser af at deltage formidles videre så flere kan blive interesseret i selv at deltage.

Og så det at der kan bringes flere arrangementer i udbud, der kan tiltrække flere nye interesserede i at deltage.

Hvis alles motiv til at deltage blot består i egen tilfredsstillelse, og hvis alle blot lukker døren pænt efter sig efter endnu en god oplevelse uden at ønske at formidle den til et større publikum.

Så er det op af bakke for pigerne i branchen at tiltrække interesse for alle deres gode initiativer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.