Hop til indhold

Gentlemens Night @ SexyClub

Featured Replies

Skrevet

Gentlemens Night hos Sexyclub med 3 lækre liderlige babes!

Som noget nyt – og aldrig set før – åbner vi dørene hos Sexyclub til et helt nyt slags arrangement.

GENTLEMENS NIGHT hos SEXYCLUB

Det kommer til at foregå Fredag d. 6. September kl. 19-05

Det bliver et slags FKK party, hvor vi mingler, hygger, flirter og vi vil servere vin, øl, sodavand og lidt let til ganen. Derudover vil vi byde på frække lege som fx dildoshow, bukkake ud over vores bryster, og måske giver en af pigerne et stripshow i verdensklasse. Det bliver episk!

Entrepris er 500 kr.

Derudover er der mulighed for at kunne hygge med en eller to piger for en god pris. Så det er en meget god idé at bringe ekstra kontanter, for du vil nemt blive fristet.

Det er jo selvfølgelig ikke påkrævet, at man bliver hele aftenen. Ved tilmelding ser vi dog gerne at du skriver, hvornår du har planer om at komme og gå.

Tilmelding til huset ved opkald på 91966030, når enten Katrine eller Milla er på vagt, eller på [email protected] 

Kærlige og liderlige Hilsner
Isabella, Katrine og Milla

Bemærk! Seksuelle ydelser er ikke inkluderet i entreprisen, og alt er med kondom – undtaget svensk og 
spansk. Det er ikke til diskussion.

Skrevet

Købes seksuelle ydelser til standardpriser? Tænker det bliver … dyrt… med entre .. til 500 og så 1200 for en halv time - så har man betalt 1700 for en halv times sex - eller tager jeg fjel….?

Skrevet

Hov skal lige sige at jeg synes det lyder som en MEGA spændende ide - de her arrangementer er virkeligt noget vi skal værdsætte - mit spørgsmål er bare relevant for jeg håber på at sådanne arrangementer kan sættes sammen på måder så det giver lidt fordel både til pigerne (tjen en god pose penge på kort tid) og mændene (få en masse lækker sex og relaterede oplevelser) til en “skarp” pris:)

Der synes jeg sexparties hvor man betaler måske 2500 og så kan nyde samvær med 4 piger er det bedste jeg har set - hvis man betaler “fuld skrald” for de seksuelle ydelser til Gentlemans night synes jeg umiddelbart det virker ufordelagtigt for mændende - selvom det lyder KNALDhyggeligt og tillokkende at deltage i - kunne da være superlækker med lidt FKK stemning - men jeg vil stadig klart foretrække et 2-3 timers sexparty med en pris på 2-2.5K - 

Bare lige mit input:)

SÅ fedt @IsabellaHerself at i arbejder med det - keep it going!!

Skrevet

Hov jeg er en spade - der står jo “til en god pris” - altså det med at hygge med pigerne. Det kunne være super at vide noget om hvad der menes med “god pris” - kan i løfte sløret for det?

Undskyld, overså det helt! Mener stadig det er relevant at forstå hvor “gode” priserne bliver:)

Skrevet
Jakoblaursen skrev, den 10.8.2024 at 06:56:

...Det kunne være super at vide noget om hvad der menes med “god pris” - kan i løfte sløret for det?

God pris kunne være dejligt, at få en fornemmelse af, hvad der menes med.

Jeg ønsker mig gfe agtige udfoldelser, ej blot pik i mund eller fisse. Hvad siger I til det søde lady'er, er det med i planen?

Jeg forventer at være sammen med 2 kvinder i løbet af den tid jeg kan være tilstede. Og jeg tror at jeg kommer til at få brug for en halv times tid til hver. Ligger det inden for rammerne af, hvad I tænker er muligt?

Jeg har somme tider givet mig selv et sexevent med 2 søde damer efter hinanden i samme lejlighed eller kontor :)

30 min. hver á kr. 800, så jeg lander på 1600. Omtrent det samme som nogle tar for en hel time.

Så jeg håber, at gode priser, er bedre end ovenstående eksempel.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet

@Nice and easy - ja - enig:) Priserne bør deles så man kan afgøre om man vil deltage:)

Skrevet
Jakoblaursen skrev, for 10 timer siden:

@Nice and easy - ja - enig:) Priserne bør deles så man kan afgøre om man vil deltage:)

Eller man kan fravælge arrangementet hvis det er så afgørende for en. 

Der prøves et nyt arrangement støt det eller lad være men hvis der ikke er opbakning så sker den slags ikke nødvendigvis igen, der er massere herinde der efterlyser nye og anderledes oplevelser men når der så sker noget så skal alt overanalyseres og vendes inden eventet overhovedet er afholdt. 

Men sjovt nok når folk rejser udenlands og beslutter sig for at nu skal der ske noget frækt så kastes der gladeligt penge afsted til en indgang eller drinks til piger i Thailand inden man snakker om at ramme et hotelværelse. 

Det er ikke fordi du ser en horde af Danskere stå foran en strip / sex klub i Østeuropa eller en bar i Thailand og lige vender først om entré beløbet eller de drinks man giver mens man chit chatter nu er rentabel eller får beløbet op inden man ender i kanen med nogen. 

Men selv hvis man synes økonomien i det er så vigtig så forstår jeg godt at nogen tænker på hvad får jeg for pengene og laver det her regne stykke :…

Nice and easy skrev, for 23 timer siden:

30 min. hver á kr. 800, så jeg lander på 1600. Omtrent det samme som nogle tar for en hel time.

Så er der flere fejl i den præmis og det regnestykke for det først er 1600 kr for en time langt hen af vejen prisen for Udenlandske piger (Muligvis handlede, tvungne og uden engagement) og ikke standard bordel priserne for de danske kvinder som nærmere er 2-2200 kr for en time altså stadig billigt i den kontekst altså cirka 4-600 kr. billigere. 

Den anden fejl i det regnestykke er hvad følger der ellers med @IsabellaHerself nævner bla. Vin, øl, sodavand og lidt let forplejning / mad det er også med i regnestykket  og så er der med i regnestykket og prisen 

IsabellaHerself skrev, den 8.8.2024 at 20:37:

Derudover vil vi byde på frække lege som fx dildoshow, bukkake ud over vores bryster, og måske giver en af pigerne et stripshow i verdensklasse. Det bliver episk!

Det her følger også med, alt det andet indhold følger også med. De frække show og underholdning de byder på som ikke indgår i et normalt bordel besøg. 

Plus du er normalt ind på bordellet på værelset og sexe og så ud igen bagefter her er med i prisen at man kan kigge forbi uden at købe alenetid og hænge ud i flere timer og hyggesnakke med pigerne nyde underholdningen de finder på og få lidt måske let mad og drikke i de 500 kr entré. 

Omend jeg godt forstår logikken i regnestykket og behovet for at stille det sådan op så holder regnestykket ikke for stedet og pigerne når i nyder forplejningen og underholdningen men ser den som gratis flødeskum der ikke koster noget eller ikke tages med i regnestykket. 

Jeg har tilmeldt mig selv og er sikker på at de tre kvinder både tænker i hvad får herrerne ud af det og for pengene som giver lyst til at komme igen samt hvad skal der til for at det ikke er ren underskuds forretning for os selv. 

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

...Jeg har tilmeldt mig selv og er sikker på at de tre kvinder både tænker i hvad får herrerne ud af det og for pengene som giver lyst til at komme igen samt hvad skal der til for at det ikke er ren underskuds forretning for os selv...

Jeg er også tilmeldt. Og jeg betaler gerne, og vil gerne støtte arrangementet. Har aldrig været i nærheden af danske kvinder i branchen, for jeg synes prisen er lidt høj sammenlignet med, det niveau jeg plejer, at forholde mig til. Så jeg blev henrykt over TS's annoncerede arrangement af to grunde. Nemlig, det som entréen dækker, og naturligvis også vendingen, god pris. I mit hoved er god pris altså det jeg plejer, at betale for mine søde og lækre ungarnske, rumænske, græske, thailandske og spanske GP'ere, men med den fordel i dette tilfælde, at møde danske kvinder på samme prisniveau, for det vil jeg hellere end gerne. Måske, var det noget i samme stil TS havde tænk sig. Jeg synes det må være ok at spørge lidt ind til.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet

Ja det må man men jeg var uenig i regnestykket og så har jeg forståelse for hvorfor  kvinderne kunne have modvilje imod at melde det ud i tråden også ;) Det ka der være gode grunde til ikke at gøre

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 5 minutter siden:

...Det ka der være gode grunde til ikke at gøre...

Det er også ok. Jeg glæder mig i hvert fald over initiativet, og arrangementet. :)

Skrevet
  • Author

Hej søde jer ♥️

Vi har fået overvældende interesse på vores event og super mange tilmeldinger. Så hvis man vil sikre sig en plads, er det en god idé at gøre det i god tid.

Jer interesserede i “en god pris”. Vi kommer ikke til at matche nogen udenlandske piger. Så at ønske 30 min alene til 800 er ganske urealistisk. I betragtning af at 30 min normalt koster 1300.

Vi har ikke ønsket at oplyse, hvad den gode pris er, fordi vi ønsker at alle skal have en hyggelig og liderlig aften, frem for at nærigheden overtager. Så tag en masse kontanter med. 

lyder det ikke dejligt?♥️

Skrevet

Kære @IsabellaHerself.
Jeg føler mig truffet og stødt af dit opslag, og blev ked af læse ordet nærighed om mig selv.
Så undskyld for min interesse for, hvad du mener med en "god pris", som du faktisk reklamerer med. Citat: "Derudover er der mulighed for at kunne hygge med en eller to piger for en god pris"
Men jeg er bare sådan indrettet, at jeg også læser tilbuds aviserne fra div. steder, og i nogen grad også reagerer ved, at indkøbe varer på tilbud.
Da jeg for mit eget vedkommende indtil videre kun har frekventeret GP'ere af udenlandsk herkomst, til de nævnte beløb, synes jeg godt at jeg må forestille mig noget i ca. samme pris. Og det med "god pris" kunne så f. eks. være, at I danske GP'ere giver bedre kvalitet end de udenlandske?

Jeg er tilmeldt eventet, og vil gerne støtte initiativet. Så jeg fylder lommerne med guld, for "guld betyder glæde" som Grundtvig siger. Det skal nok blive hyggeligt så :)

Mvh. Nice and easy

Skrevet
Nice and easy skrev, den 17.8.2024 at 09:55:

Jeg er tilmeldt eventet, og vil gerne støtte initiativet. Så jeg fylder lommerne med guld, for "guld betyder glæde" som Grundtvig siger. Det skal nok blive hyggeligt så :)

Jeg forventede at @IsabellaHerself  hurtigt ville have svaret et eller andet positivt. Det gjorde hun ikke, så jeg fornemmer, at hun stadigvæk synes jeg er nærig.

Hvis hun synes, at jeg er nærig, kan jeg så tillade mig at synes, at hun er gridsk?

Sorry. Stemning ødelagt. Jeg melder fra.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet

De danske GPer har oftest en vagt på en fast dag og ved siden af et hverdagsliv med normalt arbejde ved siden af og et privat / familieliv det er urealistisk at forvente at de tilbringer timevis online herinde og at man reagerer med det samme. Siger det bare. 

Skrevet

@Dillermand Junior enig

dog også enig med @Nice and easy i at priserne selvfølgeligt skal bekendtgøres

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 8 minutter siden:

Det er jeg uenig i at de skal og det er der flere grunde til 

Hvorfor ikke komme med grundene som du PB'ede til mig? Det var da yderst forståeligt og rimeligt.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet

Fordi alt skal diskuteres til døde nogen gange og der så sikkert er nogen der tror det er pigernes grunde fordi nogen læser ting som fanden læser biblen

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 3 minutter siden:

Derudover så har vi afsporet  tråden nok efter min mening

Af hjertet SORRY.

Håber det bliver mega hyggeligt og drivvådt for alle deltagere :)

Mvh. Nice and easy.

Redigeret af Nice and easy
Rettelse

Skrevet

Jeg skal ikke med. Alene lokationen er en forhindring, men det er jo arrangørene der sætter dagsordenen og hvad der skal beskrives, herunder om der skal priser på mv. Så kan potentielle gæster melde til, på dette grundlag eller lade være.

Jeg synes adgangsbilletten er billig og jeg mener ikke man skal deltage i den slags arrangementer, hvis man vil være tilbudsjæger. Det vil under alle omstændigheder ødelægge stemning og oplevelse, hvis man er meget nøjeregnende. 

Det koster, men det er en unik mulighed for at møde flere af pigerne og netværke med andre, hvis man gerne vil det.

Redigeret af Slowman

Skrevet

ENDELIG! 

@IsabellaHerself HURRA for jer! <3
Rigtig god fornøjelse! 
Det er nemlig pivhamrende frækt, hyggeligt og sjovt. Og jeg er super glad for at nogen ENDELIG gør det! 
Lad os få nogle flere frække fester, tak! 

Til skeptikere:

• Hvis man kommer bare for at få en halv times sex med en bestemt pige, så er det fuldstændigt sandt at de 500kr. for "festen" er helt skøre at spendere. Man kan jo bare besøge en glædespige et helt andet sted på en helt anden dag til ordinær pris. 
  • Hvis man kommer bare for at hygge sig i selskab med andre mænd (og kvinder) der føler sig fræk-festlige, så er 500kr for godt selskab, løssluppen stemning, drikkelse og lidt at spise da spotpris! 
  • Hvis man kommer der for begge dele, så er der faktisk ikke rigtigt ret mange steder, datoer eller arrangementer der minder om det. Altså bortset fra stripklubber hvor man KAN købe alenetid bag en lukket dør med en dame der gør andet end at smide tøjet. Og dem er der ikke så mange af.

Det er jo lidt ligesom Saunaklubben før den lukkede og/eller lidt som FKK konceptet i Tyskland som nogle er ret begejstrede for. 
What's not to like? 

Kærligst, Eva <3

PS: Erfaringer der er værd at dele fra vores mange Fredagsbar arrangementer, jeg ville ønske jeg havde vidst fra start:

1. Folk spiser laaaaaangt mindre end man tror. Køb halvt så meget ind til snacks som I ville ha' gjort til et privat arrangement er mit bedste råd. 
  2. Folk melder sig til i laaaaangt større antal uden at dukke op hvis der ikke forudbetales ved tilmelding. Også dem man kender :rolleyes: 
  3. Folk er glade for mobilepay. Man kan oprette en "Gruppe" i en hvilken som helst persons private mobilepay (deres navn fremgår ved betaling) og lave gruppen som "indsamling til fest" - så kan man sende QR koden i privat besked til dem man siger ja til at deltage. Bed folk med STORE BOGSTAVER at skrive deres brugernavn på EG (hvis det er et krav fra jeres side at de er medlemmer) når de betaler på mobilepay. Kald alle andre Peter og deres telefonnummer. Det er svært at holde styr på hvem der har betalt ellers. 
  4. Link til de piger der kommer og lad dem selv svare på hvad de koster på dagen - så undgår man rufferi-gøglet og prisprutteriet og de sure rønnebær.
  5. Begræns sekretærarbejdet så meget som muligt. Skriv svar på brevene (uden navns nævnelse) i tråden i stedet for private beskeder. Folk spørger om det samme alligevel ;) 
  6. Skriv at I ikke ønsker fulde folk, og hvis man vælter mere end een genstand, eller er for storskrydende og fuldemands-begejstret, så forbeholder I jer ret til at bede folk om at forlade festen.
  7. Ha' en kort forventingsafstemning i telefonen med folk først. Nogle har slet ikke forstået konceptet og tror det er Fuck-Buffet for 500 kr. og at der må gramses på alle hele tiden. 
  8. Ha' en telefondame med. Og der bør altid være mindst een af pigerne i fælles-rummet til at flirte og holde festen igang så det ikke bare bliver en sær kø til alenetid bag en lukket dør.
  9. 10 timer er MEGET længe for pigerne at skulle være "på" hvis I kun er 3, vil jeg tro. Det er ikke bare dobbelt så opmærksomhedskrævende at skulle være værtinde, elskerinde, flirterinde, hyggespredende, små-huslig og stadig synes det er sjovt, når man har en hel flok af omkring sig end når man arbejder alene one-to-one. Men måske er jeg bare gammel :P

Redigeret af Evas Fredagsbar

Skrevet
  • Author
Nice and easy skrev, den 18.8.2024 at 16:31:

Jeg forventede at @IsabellaHerself  hurtigt ville have svaret et eller andet positivt. Det gjorde hun ikke, så jeg fornemmer, at hun stadigvæk synes jeg er nærig.

Hvis hun synes, at jeg er nærig, kan jeg så tillade mig at synes, at hun er gridsk?

Sorry. Stemning ødelagt. Jeg melder fra.

Mvh. Nice and easy.

Hej, jeg sidder ikke online herinde hele tiden så derfor går der lige lidt tid imellem svar :-) 

du har al ret til at kalde mig gridsk, hvis det er det du syntes jeg er.
Jeg mener ikke jeg har kaldt
 DIG nærig, men skrev noget med “… nærigheden ikke skal tage over” - sådan i al generelhed <3

husk vi er 3 GP’ere der formulere og svarer, så nu skal i ik tænde fakler og jagte mig. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.