Hop til indhold

Sex = siger mig intet.

Featured Replies

Skrevet

Er der andre hvor sex lige pludselig , intet betyder. Længes ikke efter det , glemt hvor dejligt det var.

Skrevet

Heldigvis ikke, men jeg kan nu mærke at jeg kun er tiltrukket af meget lækre og smukke kvinder i 20’erne. 

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 13 minutter siden:

Heldigvis ikke, men jeg kan nu mærke at jeg kun er tiltrukket af meget lækre og smukke kvinder i 20’erne. 

Same. Ikke nødvendigvis piger i 20erne, men lækre kvinder som står knivskarpt. 

Skrevet
sweetstone skrev, for 23 minutter siden:

Er der andre hvor sex lige pludselig , intet betyder. Længes ikke efter det , glemt hvor dejligt det var.

Er du mand eller kvinde? Er du kvinde er i mange det har det sådan. Er du mand -er det bare et spørgsmål, om at finde noget der tænder dig -man kan godt "lulle sig selv ned på lyst" Også hvis man er uheldig et par gange ved de glubske gp -det dræner...

Skrevet

Sex betyder heldigvis meget for mig. 
Alder ikke afgørende, bare der er god gnist, dejlig udstråling, god hygiejne. 
Så gør det heller ikke noget at kvinden gør lidt ud af sig selv, både hvad angår kroppen (morkrop er helt fint) gider ikke modellerne, men at de forsøger at holde dig i nogenlunde form er for mig rigtig fint. 
jeg er selv 57 og passer godt på min krop og mig selv, og kan mærke at jeg tænder mest på kvinder på samme alder eller ældre. 

Skrevet
  • Author

Lidt info. Har dyrket købesex/massage igennem 40 år, lige pludselig er lysten væk ?

Skrevet
sweetstone skrev, for 21 minutter siden:

lige pludselig er lysten væk ?

Du skal nok have boostet dit Testosteron niveau. Så kan du nok igen.

Skrevet

ikke at jeg føler det samme som dig omkring sex , men pga købesex oplever jeg da , at jeg har fået for meget af det gode . smukke piger betyder ikke så meget mere for mig som de gjorde , dem har jeg jo sex med hver dag . der skal ligesom mere til for at jeg bliver rigtig tændt , fx kemi , personlighed , relationen .

det hjælper at holde sig lidt væk fra købesex , så bliver man ikke " træt " af det

Skrevet

Tag til lægen og få tjekket dit testosterone niveau.

Og hvis niveauet er super lavt, så giver det jo god mening. Så kan du overveje TRT og få en fornyet ungdom ;)

Skrevet

Må indrømme, at sex ikke betyder så meget for mig som for 30-40 år siden. Den manglende lyst er ikke kommet pludseligt, men stille og roligt.

Skrevet
sweetstone skrev, 1 time siden:

Lidt info. Har dyrket købesex/massage igennem 40 år, lige pludselig er lysten væk ?

Gør noget du aldrig har gjort før... F.eks. tag en tur til Thailand. Eller hvis du er godt tilfreds med din ulyst -så er det jo sådan der er. Min kone har levet i 49år uden lyst, hun har haft lyst i 3-4år -så sluttede det igen -da det var hun ikke kunne blive gravid pga. alder... Og nu mener hun sex er spild af tid -når det er så mange ting der er meget sjover...

Skrevet

For mig er det omvendt- nogle gange kan jeg besøge op til 3 piger på en dag- :lol:eller den samme pige 2 gange på en dag- men jeg har altid haft meget sex lyst og bliver nemt ophidset når jeg ser smukke kvinder.

Jeg er ellers enig med Møffe- ringe oplevelser med GPer har en negativ effekt på sex lysten.

Skrevet
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

At det intet betyder, er ikke tilfældet for mig, men jeg kan godt genkende, at der ind imellem er perioder, hvor jeg har undret mig over min egen manglende (eller i hvert fald lave) lyst til sex. I mange år har det ellers været sådan, at der ikke skulle meget til at tænde gnisten og liderligheden, men det er ikke altid sådan længere.

Skrevet

Sådan har jeg aldrig haft det men jeg er også yngre end dig. I perioder er jeg stresset. Der hjælper det at løbe og prøve at koble af. Eller at have nok sex til at jeg ikke bliver stresset.

Jeg er nysgerrig på en ting. Har du stadig behov for eller glæde af nærvær? Jeg spørger fordi jeg håber jeg stadig kan få B2B den dag det ikke længere funker på almindelig vis.

Skrevet

Jeg har haft manglende sexlyst og jeg er begyndelsen af tresserne. Men at tabe overflødige kilo, spise fornuftigt og gå til styrketræning har hjulpet gevaldigt. Hård omgang at starte på førnævnte ting. Humøret og sex evnen - og lysten har fået et gevaldigt boost

Skrevet

Har aldrig mistet lysten til sex. Er i dag 64 - og havde jeg en kone som gad/kunne, så havde jeg gerne sex MINDST 4 gange om ugen - og da gerne mere.

Min forrige kone, som jeg møde da jeg var 27 - det var en anden sag - i det første 6-7 år havde vi sex mindst en gang om dagen - skønne tider.

I dag må jeg så "nøjes" med at købe mig til det et par gange om måneden, hvilket ind imellem er frusterende - men der er nul at hente på hjemmefronten pga sygdom, og så er det jo sådan det er. Men lidt svært at forsvare at bruge mere end 3 kilo på sex om måneden  :wub:

Skrevet
sweetstone skrev, for 10 timer siden:

Du siger "pludselig". Hvor længe har du haft det sådan? 

Jeg er en meget gammel mænd og sex er ikke længere lige så vigtigt som det var. I perioder kan jeg være temmelig uinteresseret. Jeg er dog så heldig at jeg får besøg i ny og næ af skønne kvinder. Det kan foregå sådan at vi tilbringer hele aftenen, spiser, snakker, ser en film eller noget og jeg tænker ikke overhoved på sex. Så går vi i seng, hun kryber tæt indpå mig - og så vågner jeg alligevel og får en gevaldig lyst. Det er som at der skal krop og hud til for at jeg skal vågne. Sexlysten standser nogle dage, og så glemmer jeg igen - til næste gang.

Men hvis jeg var helt beroende af købesex for at få noget, så ville jeg måske ha stoppet med sex allerede. Lysten kommer først når jeg har hende nøgen og tæt indpå, ikke ved at kigge på annoncer og planere besøg. 

På den anden side ved jeg jo ikke hvis det ville være anderledes hvis jeg aldrig fik sex?

Skrevet
Ulv skrev, for 14 timer siden:

Jeg har haft manglende sexlyst og jeg er begyndelsen af tresserne. Men at tabe overflødige kilo, spise fornuftigt og gå til styrketræning har hjulpet gevaldigt. Hård omgang at starte på førnævnte ting. Humøret og sex evnen - og lysten har fået et gevaldigt boost

For ca 5 år siden faldt/forsvandt min sexlyst pga sygdom, og jeg fik den tilbage ved samme model.
Vægttab, motion og vigtigst hård styrketræning. Det er en lang vej, da specielt styrketræningsbænk kræver tilvænning sf kroppen ( særligt led og sener) før man rigtig kan gå til den. 

Skrevet
sweetstone skrev, den 3.8.2024 at 11:47:

Jeg oplever, at karakteren af god sex med alderen har ændret sig for mig. Klassisk ind - ud sex er ikke længere interessant, men jeg siger ja tak til nærværende, undersøgende, langsomt tantra-agtigt samvær med eller uden penetration. 

Hvis du fuldstændig har mistet lysten til al slags sex, vil jeg forslå dig et tjek hos lægen, bare for en sikkerheds skyld.

Skrevet
latinas4ever skrev, den 3.8.2024 at 17:39:

Sådan har jeg aldrig haft det men jeg er også yngre end dig. I perioder er jeg stresset. Der hjælper det at løbe og prøve at koble af. Eller at have nok sex til at jeg ikke bliver stresset.

Jeg er nysgerrig på en ting. Har du stadig behov for eller glæde af nærvær? Jeg spørger fordi jeg håber jeg stadig kan få B2B den dag det ikke længere funker på almindelig vis.

Interessant spørgsmål. Nu håber jeg ikke vi bliver “dømt” for afsporing, men jeg oplever stor glæde ved nærvær. Både hvis jeg giver massage, nyder en skøn kvindekrop med alle sanser. Og jo også hvis jeg får god massage - oliemassage, b2b, tantra eller bare erotisk massage.

Det er altsammen dejligt, men udfordringen kan være at lysten til udløsning/orgasme bliver stor, evnen til rejsning måske også, men at det at få udløsningen kan svigte og det tager selvfølgelig noget af glæden.

Det forhindrer mig nu ikke i at forsætte…. For piger er bare dejlige og massage skønt.

Skrevet

Kan godt mærke det ikke er som før i tiden. 

Både alder og medicin spiller ind.

Styrketræning som andre nævner oplever jeg også hjælper, hvilket får mig til at tænke jeg hellere må komme i gang igen.

Skrevet
pacer skrev, for 10 timer siden:

Styrketræning som andre nævner oplever jeg også hjælper, hvilket får mig til at tænke jeg hellere må komme i gang igen.

Sjovt, som vi kan tage de gode råd alvorligt når det gælder potensen.

Skrevet

Hvad er TRT ?

h3h3h3h3 skrev, den 3.8.2024 at 13:24:

Tag til lægen og få tjekket dit testosterone niveau.

Og hvis niveauet er super lavt, så giver det jo god mening. Så kan du overveje TRT og få en fornyet ungdom ;)

Skrevet
Liv skrev, den 4.8.2024 at 13:11:

Jeg oplever, at karakteren af god sex med alderen har ændret sig for mig. Klassisk ind - ud sex er ikke længere interessant, men jeg siger ja tak til nærværende, undersøgende, langsomt tantra-agtigt samvær med eller uden penetration. 

Hvis du fuldstændig har mistet lysten til al slags sex, vil jeg forslå dig et tjek hos lægen, bare for en sikkerheds skyld.

Præcis samme udvikling jeg selv har oplevet. Derfor er en god tantra massage ofte en bedre oplevelse end sexmøde (og de fuldkropsorgasme det kan give oplever jeg heller ikke ved alm sex).

Til Trådstarter, jeg tror det vigtigste er at finde din egen vej og lyst igen og acceptere fuldt ud at din lyst nu måske ser anderledes ud end tidligere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.