Hop til indhold

Typen af GP - hvorfor vælger man som man gør?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er på det sidste begyndt at tænke over hvad der får en kunde til at besøge en GP, og her snakker vi udseende udelukkende.

For man ved jo ikke hvordan servicen er før man har prøvet.

Jeg er med på alle har forskellige præferencer, og syn på hvad der gør en kvinde attraktiv for en. Og heldigvis er der jo et stort udvalg af smukke kvinde til alle.

HUSK ! Det her jo ud fra mit synspunkt udelukkende, og hvad jeg finder personligt attraktivt.

Men mit egentlige spørgsmål er:

Hvorfor når man har chancen for være sammen med typen som "Scarlett Johansson - Margot Robbie - Megan Fox" / model typen.

At man så vælger en der ligner Connie fra havnen.

Beklager på forhånd hvis nogen føler sig trådt på, hvilket ikke er min hensigt  overhovedet. Håber nogen vil give deres mening omkring hvorfor de vælger som der gør. 

God weekend.

Skrevet

Som Johnny Madsen siger

Tag de pæneste - de er lettest at komme af med igen :-)

Skrevet

Manglende selvtillid gør, at jeg aldrig ville vælge Scarlett Johansson, hverken den rigtige Scarlett eller typen.

Skrevet

Mine erfaringer ligger mange år tilbage men jeg mindes at dem der var model typen gav en dårligere service end dem der måske ikke lige var model typen ;)

Skrevet

Fordi man HAR haft chancen?! 

Kan det ikke skifte over tid?

Scarlett Johansson - Margot Robbie - Megan Fox

Hvis man ikke finder disse atttraktive i betydning hot, sexy, dem vil jeg sgu gerne knalde. Både krop og ansigt. Nu du kun taler om udseende. 

Simple as that?

Havne-Connie kan jo sagtens tænde en mere. Hvis det helt udelukkende er sex eller optifuck, man er efter. 

Hvordan ser DIN Havne-Connie ud?

Min ligner en mellemting mellem Stefanie Surruqe-Hayek-Kate Winslet gerne i joggingbaus. 

Har en ven. Når vi kører eller går en tur, peger han og siger SE, FUCK HENDE DER og peger på en blond Megan-klon med sili lignende babsenutter....og jeg svarer ARG, EJ VEL. Og omvendt. Præcis som din Megan versus Connie. 

Andre er måske gift med Megan-typer. Hvor det mere almindelige, leverpostejagtige vel så kan blive det sexede sexede, hotte, attraktive. 

Tænker din definition af Connie er leverpostej og 'findes overalt'. 

Margot,  Kate Hudson, Scarlett, Jennifer Lawrence: ikke attraktive/hotte for mig. Slanke, pæne, sjove. Som en veninde eller kusine. Men for pæne. Intetsigende. (Gad dog godt en bytur med Scarlett og Margot). 

Man vælger vel tit en, man tænder på, ser attraktiv eller hot. Udover fetisch, prøve nogle ting eller typer een gang måske. Og herinde virker en del anmeldelser ar bekræfte, at mange ønsker mere end optifuck, trods det enorme udbud af 22-27 årige, østeuropæiske Megan-typer fra især Nympho.dk. 

Har lige googlet Margot og Megan i toget. Den første ligner en søster/veninde/kusine. Intet. Nada. Den anden synes jeg faktisk ser lidt uhyggelig ud (yes, know she was voted world's sexiest once) som en vampyr'iish med stålfrysende øjne, der ville få min tissetrold til at løbe skrigende væk.......

Redigeret af nillerniller

Skrevet
  • Author
torben35 skrev, for 32 minutter siden:

Mine erfaringer ligger mange år tilbage men jeg mindes at dem der var model typen gav en dårligere service end dem der måske ikke lige var model typen ;)

Interessant, for mig er det stik modsat :D Nu vælger jeg dog også kun typer som beskrevet. Kan være jeg ville blive overrasket hvis jeg gik en anden vej.

Skrevet

Vælger forskellige typer afhængigt af humør, lyst, fantasi.
Denne branche er en godt mulighed for at krydse nogle ting af på en bucket list. Måske virker det for dig og du har fundet noget nyt du tænder på, måske virker det ikke og så er det kun en mindre investering du har lagt.

Skrevet

For mig startede det med en træsko liste/bucket list:biggrin:

Ting og pige typer der skulle, undskyld udtrykket, prøves. Nu er det mere et spørgsmål om kvalitet...

Skrevet

Eftersom jeg egentlig ikke har en type så giver det ikke mening at gå efter udseende. Well - Kate Winslet er jo min drømmefantasikvinde, men det handler ikke om udseende men om kompetence og udstråling. I Mare of Easttown er hun tyk og uattraktiv - og alligevel får jeg næsten ondt i maven af henrykkelse.

Så jeg vandrer rundt i junglen og besøger en hytte i ny og næ - helt uden billedekompas. Derinde i hytten sker der imellem ting mellem mig og kvinden som gør at hun vokser i attraktionskraft. Og kommer jeg tilbage vokser hun ofte end mere. Andre gange sker der intet mellem os - og heller ikke de gange har det noget som helst med udseende at gøre.

Så egentlig har jeg intet i denne tråd at gøre. Undskyld.

Skrevet

Bare hun er rimelig slank og har store patter, gerne silikone!

Skrevet

Vælger de helt ordinære, dem andre måske synes virker "kedelige", de kan mange gange være rene vulkaner

Skrevet

Har hun smil på læberne og glimt i øjet på billederne, så er hun noget for mig. Så er jeg lidt ligeglad med om hun er rund eller slank. Og ser jeg meget filler i læber og bryster springer jeg hende over, for det er blevet min erfaring, at kysse kan hun ikke, og brystvorterne kan ikke stimuleres fordi, enten de ømme eller også er de helt uden følelse. (Stakkels kvinder)

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
  • Author

Tak for alle de forskellige synspunkter indtil videre :)

Skrevet

Som jeg skrev i en anden tråd, indrømmet - jeg er æstetoseksuel, i moderat grad ... ;)
.. jeg tiltrækkes af et sødt ansigt, og en pæn krop ... 

Efter mit seneste besøg, her for en uges tid siden, kom jeg til at tænke på 'Erotisk Karisma' ... 
Det er en pudsig størrelse, nogle piger har det, og det handler absolut ikke om udseende alene ... 
Hvis en pige har gennemført erotisk karisma, er ganske meget sådan set ligegyldigt ... 
'Ydelser' er unødvendige ... hun skal bare nydes med alle sanser ... 

Hvis man besøger en ny pige, er det altid en satsning på det punkt - det er umuligt på forhånd at vide - eller få oplyst - i hvor høj grad hun har erotisk karisma ... 
Det kan man kun finde ud af ved selvsyn ... :wub:

Redigeret af sneræven

Skrevet

Jeg synes det er super svært fordi det der fortæller mig mest om jeg finder en kvinde sexet er hendes ansigt og der er stort set ingen af de danske kvinder der har ansigtsbilleder på deres profiler.

Så det er lidt et lotteri! Heldigvis viser det sig at jeg ikke er så skrup skrap til at vælge med øjnene, så flere gange har jeg været lige ved at gå da jeg mødte pigen og så viste det sig at vi virkelig kunne noget sammen i en seng.

Så jeg forsøger at tage udseendet lidt ud af ligningen, selv om det kan være svært (jeg er irriterende kræsen).

Jeg har en gang mødt en virkelig smuk GP, som var meger kedelig i sengen. Det virkede på mig som om hun anså det for rigeligt at hun var til stede.

Omvendt, så har jeg mødt den smukkeste kvinde jeg nogensinde har set og hun er utrolig fræk at være sammen med. 

Skrevet

Jeg vil jo have noget andet end det daglige, så der skal være noget stil over det. Eller lad os kalde det udstråling, en der tør være ved, at det skal være frækt.

Gider ikke betale for, at kneppe en pige, som jeg lige så godt kunne samle op til et enkebal eller på et værtshus ;)

Skrevet
  • Author
Pite skrev, for 6 minutter siden:

Gider ikke betale for, at kneppe en pige, som jeg lige så godt kunne samle op til et enkebal eller på et værtshus

Om vi har samme smag ved jeg jo ikke. Men har det på samme måde som dig, i hvert fald tanken er den samme.

Det var derfor jeg kom med de 3 eksempler fordi i min verden er de typerne som er "uopnåelige" som man ikke bare samler op ved at være en tur i byen som så.:D

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, for 4 timer siden:

Min ligner en mellemting mellem Stefanie Surruqe-Hayek-Kate Winslet gerne i joggingbaus. 

Det var dog alligevel to ret flotte kvinder, hvis det udgør din Connie :lol: Det var ikke lige det jeg forbinder med Connie.

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, for 4 timer siden:

Margot,  Kate Hudson, Scarlett, Jennifer Lawrence: ikke attraktive/hotte for mig. Slanke, pæne, sjove. Som en veninde eller kusine. Men for pæne. Intetsigende.

Satme en flot veninde kreds og familie du så har dig, hvis de ligefrem er intetsigende :-o

Men fair nok, fedt med din ærlige mening. Som jeg på ingen måde deler, men respekterer.:D

Skrevet
  • Author
dfreak skrev, for 3 timer siden:

Bare hun er rimelig slank og har store patter, gerne silikone!

Kan jeg godt relatere til :biggrin: Det kan bestemt også noget "plastik fantastisk" i min verden !

Redigeret af Crabman

Skrevet
Refresh skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes det er super svært fordi det der fortæller mig mest om jeg finder en kvinde sexet er hendes ansigt og der er stort set ingen af de danske kvinder der har ansigtsbilleder på deres profiler.

På een måde, kan det næsten være en fordel - for mig, anyway.
De danske piger er meget naturlige.
De behøver ikke "maje sig ud", af hensyn til kameraet ..  være oversminkede og 'det der er værre' som man så tit ser på annoncerne fra de udenlandske piger,

Men OK, nogen gange har man måske en fantasi om hvordan pigen ser ud, og så skal man lige omjustere den, ved mødet ... 
Kønne er de allesammen, er min erfaring ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Hmm jeg går efter opti fuck typen, jo flottere jo bedre tænker jeg. Men skal jeg være helt ærlig så siger statistikken at de bedste oplevelser jeg har haft er med nogle markant mindre attraktive GP’er, hvor indlevelsen og akten virkede markant mere lystbetonet og ægte…

men vælger nok stadig den lækre med “risko” for dårlig oplevelse vs. den gennemsnitlige mindre attraktive :)

Skrevet

Jeg vælger ikke altid men ret ofte ud fra om jeg fornemmer kemi i den skriftlige kommunikation før eller op til en aftale. 

Fordelen ved det er at jeg ikke kun begrænser mig til optifuck kvinder og stereotypen på mine vådeste drømme men at jeg også besøger kvinder der egentlig normalt ikke er min type eller som af nogen fravælges på udseende og fysik fordi nogen ser dem som kedelige, ikke topmodel, og ikke unge og stramme nok til deres smag. 

Men især iblandt nogen af de sidstnævnte kvinder har jeg haft nogen af mine mest intense, intime og kærlige og ærlige oplevelser og øjeblikke. 

Skrevet
sneræven skrev, for 27 minutter siden:

Kønne er de allesammen, er min erfaring ... 

Tjo, men hun kan nu sagtens være køn uden lige at være min type...

Skrevet

Sommetider tænder jeg på det uperfekte.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.