Hop til indhold

Mænd er løse på tråden.

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 30.6.2024 at 11:35:

Det minder mig om hvor nemt vi kvinder egentlig har det med det modsatte køn.. Der skal edermame ikke mere end synet af halvdelen af en babs og så i solgte:lol:.. 

Ak, kære Jennifer. Jeg ville gerne kunne sige, at din undren er ubegrundet. Men det er den ikke. 

Forklaringen er desværre den, som en klog mand engang gav:

”Vores problem er, at vi som mænd er født med både en hjerne og en pik. Men ikke blodomløb nok til, at begge dele kan fungere på samme tid”

Og sådan vil det nok desværre være til alle tider. :-)

Twain

• Svar 50
  • Visninger 7.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Men altså jeg kan trøste jer med at den nye generation af unge mænd i 18-30 års alderen har fået det meget nemmere end i havde det.. Jeg er forarget over de unge kvinders løsagtighed.. Overhørte en sa

• Jeg kan selvfølgelig ikke svare på vegne af den oprindelige trådstarter, men måske det at pigen eftersigende er 18 år, tror jeg desværre at en del efterspørger. Når det er sagt, så er mit gæt at

• Hmmmm….. Hvad er det der får mig til at reagere - blive tændt på en annonce/GP. Først og fremmest at jeg tror på at billederne er retvisende og at jeg kan lide det jeg ser. Herefter at det v

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.