sean4321 79 Skrevet 22. Oktober, 2024 Crabman skrev, den 20.10.2024 at 19:07: Så hvis man stadigvæk ikke har fået besøgt den dejlige kvinde, så er det MÅSKE snart sidste chance. Krydser fingre for det ikke bliver sådan haha. Forsat god søndag aften. Uha, det var en træls nyhed du kom med Hun er nok den GP jeg har besøgt aller mest. Hendes service og personlighed er top klasse til virkelig konkurrence dygtige priser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 22. Oktober, 2024 sean4321 skrev, for 2 minutter siden: Uha, det var en træls nyhed du kom med Hun er nok den GP jeg har besøgt aller mest. Hendes service og personlighed er top klasse til virkelig konkurrence dygtige priser Det er jo også kun et MÅSKE. Det kender jeg godt. Hun blev også meget hurtig min favorit at ses med. Jeg er helt enig, det man får fra hende på alle punkter, det hænger sgu ikke helt sammen med prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sean4321 79 Skrevet 28. Oktober, 2024 Det ser ud til at bh’en er kommet af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 28. Oktober, 2024 sean4321 skrev, for 19 minutter siden: Det ser ud til at bh’en er kommet af Finder du lige ud af det for os andre så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sean4321 79 Skrevet 28. Oktober, 2024 Crabman skrev, for 5 minutter siden: Finder du lige ud af det for os andre så? Det var planen, men det må vente lidt. Kan se, at hendes ydelser har lige fået en stigning, hvilket selvfølgelig er fair ift hendes service. Men jeg er ikke meget for at, at hendes priser til stiger og falder, hvilket det har gjort “jævnligt”… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 28. Oktober, 2024 sean4321 skrev, for 6 minutter siden: Kan se, at hendes ydelser har lige fået en stigning Kun 200 mere dog. Kan være hun har fulgt med på tråden her hehe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sean4321 79 Skrevet 28. Oktober, 2024 Crabman skrev, Lige nu: Kun 200 mere dog. Kan være hun har fulgt med på tråden her hehe. Det har helt sikkert givet fordoblet efterspørgslen hendes vej, hvorfor hun også har udstyret hendes annonce langt bedre. Stigningen er fair - kan se åbningstiden er mindre og dermed færre kunder så stigning dækker det. Men det her er en lidt dyr afhængighed, så når en GP hæver en pris for dagen efter at sænke den, det kan gøre av for nogle hehe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 28. Oktober, 2024 sean4321 skrev, for 8 minutter siden: Det har helt sikkert givet fordoblet efterspørgslen hendes vej Det har hun bestemt også fortjent. Helt enig i hvad du skriver. Tja så må man bare lige prioriterer hehe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Twain 240 Skrevet 29. Oktober, 2024 (edited) Har så også været forbi Daisy i dag. Og ja, hun er godt nok en vaskeægte sweetie-pie. Hendes voldsomt søde væsen og serviceniveau minder en del om hendes elskelige landsmandinde Ava Pia, hvis nogen kan huske hende. Og måske også om ditto Sweet Cecilia, som vi heldigvis stadig ser i fædrelandet fra tid til anden. Men Cecilia-wise kræver det nok for mit vedkommende lidt flere besøg hos Daisy, før jeg føler, at der er samme fortrolighed og forståelse for netop mine ønsker, som den Cecilia har. Men det er helt naturligt og som det skal være. Tak til @Crabman for (en meget vedholdende) anbefaling af Daisy Den er fuldt fortjent. Twain Redigeret 29. Oktober, 2024 af Twain 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 29. Oktober, 2024 Twain skrev, for 7 minutter siden: Twain Velbekommen. Tak for din beretning, og er glad for at høre du havde en god oplevelse med hende. Som du selv nævner var det jo første besøg, og kræver jo altid flere for at opnå en vis forståelse og balance. Håber hun bliver i landet fremadrettet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cantona7 91 Skrevet 11. December, 2024 Crabman skrev, den 29.10.2024 at 23:04: Velbekommen. Tak for din beretning, og er glad for at høre du havde en god oplevelse med hende. Som du selv nævner var det jo første besøg, og kræver jo altid flere for at opnå en vis forståelse og balance. Håber hun bliver i landet fremadrettet. Hvordan er hendes bryster efter de er blevet lavet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT boi 230 Skrevet 11. December, 2024 Cantona7 skrev, for 7 minutter siden: Hvordan er hendes bryster efter de er blevet lavet? Det er fantastisk. Jeg har kun set hende efter det er blevet lavet. Ingen berørings angst. Jeg må grams, kys og slikke uden noget brok. Det ser som på billeder bare fantastisk ud. Synes jeg. Så er hun en dejligt unge dame. skal snart besøg hende igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cantona7 91 Skrevet 11. December, 2024 TT boi skrev, for 47 minutter siden: Det er fantastisk. Jeg har kun set hende efter det er blevet lavet. Ingen berørings angst. Jeg må grams, kys og slikke uden noget brok. Det ser som på billeder bare fantastisk ud. Synes jeg. Så er hun en dejligt unge dame. skal snart besøg hende igen Er de bløde el hårde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 11. December, 2024 Cantona7 skrev, for 1 time siden: Hvordan er hendes bryster efter de er blevet lavet? Som TTboi beskriver, FANTASTISKE. Har kun slikket og pillet en smule ved dem da hun stadigvæk havde BH på dog. Men der var de rimelig bløde imo, de sidder i hvertfald som de skal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT boi 230 Skrevet 11. December, 2024 Cantona7 skrev, for 3 timer siden: Er de bløde el hårde? Bløde synes jeg. Min problem er når piger får dem lavet og så har smerter. Så kan du slet ikke rør. Det er træls. Hun har lige fået dem lavet har virker som hun har ingen problemer. Så endeligt bare besøg hende. Du fortryder ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dilemmaet 63 Skrevet 17. Januar God eftermiddag de herrer. Efter mange overvejelser fik jeg selv langt om længe besøgt Daisy. Og hvor skulle jeg have besøgt hende noget før for det seriøst en af de bedste oplevelser jeg har haft til dato. Fik sat en aftale op på kun tredive minutter dog. Men en ting er sikkert jeg skal helt klart have mere tid en anden god gang. Blev mødt af en meget smilende og naturlig smuk pige efter min mening. Og fik mig så møvet mig ud i badet. Hun startede med at give mig et mega frækt blow og lækre kys og fantastisk fræk sex. Hun eddermame en frisk pige må man sige der blev ikke sparet på noget og jeg kom også rimelig hurtigt. Hurtigere end jeg gerne selv ville desværre. Men oplevelsen var virkelig til perfektion i min bog. Som beskrevet mange gange af kære TS @Crabman og alle andre der har besøgt hende sød - imødekommende og helt nede på jorden. Også har hun da bare et par helt fantastiske bryster. Jeg kunne genkende alt som beskrevet. Kan godt forstå man bliver afhængig af hende. Jeg har allerede selv lyst til mere. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 303 Skrevet 17. Januar Mon ikke crabman læser med herinde i stilhed når kæresten sover og smiler for sig selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dilemmaet 63 Skrevet 18. Januar GennemsnitligJoe skrev, for 14 timer siden: Mon ikke crabman læser med herinde i stilhed når kæresten sover og smiler for sig selv Det er nok ikke helt utænkeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2454 Skrevet 20. Januar (edited) Dilemmaet skrev, den 17.1.2025 at 15:19: Også har hun da bare et par helt fantastiske bryster. Jeg kunne genkende alt som beskrevet. Kan godt forstå man bliver afhængig af hende. Jeg har allerede selv lyst til mere. Godt der er forskellige præferencer Jeg foretrækker f.eks. helt klart Daisy uden silikone i brysterne og det irriterer mig, at hun har fået det lavet hahaha Nå minderne har man jo lov at have og jeg har heldigvis skudt video med hende og mig og hendes naturlige bryster Redigeret 20. Januar af dhnmdst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dilemmaet 63 Skrevet 21. Januar dhnmdst skrev, for 15 timer siden: Godt der er forskellige præferencer Jeg foretrækker f.eks. helt klart Daisy uden silikone i brysterne og det irriterer mig, at hun har fået det lavet hahaha Nå minderne har man jo lov at have og jeg har heldigvis skudt video med hende og mig og hendes naturlige bryster Andet ville også være mærkeligt. Lyder frækt at have det på video 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2454 Skrevet 25. Januar (edited) Twain skrev, den 29.10.2024 at 22:54: Har så også været forbi Daisy i dag. Og ja, hun er godt nok en vaskeægte sweetie-pie. Hendes voldsomt søde væsen og serviceniveau minder en del om hendes elskelige landsmandinde Ava Pia, hvis nogen kan huske hende. Og måske også om ditto Sweet Cecilia, som vi heldigvis stadig ser i fædrelandet fra tid til anden. Men Cecilia-wise kræver det nok for mit vedkommende lidt flere besøg hos Daisy, før jeg føler, at der er samme fortrolighed og forståelse for netop mine ønsker, som den Cecilia har. Men det er helt naturligt og som det skal være. Vil bare lige sige at jeg har anmeldt både Daisy og Cecilia meget positivt hahaha Redigeret 25. Januar af dhnmdst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sean4321 79 Skrevet 10. April Nogen der stadig kommer hos Daisy? Tænkte ift service osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT boi 230 Skrevet 10. April sean4321 skrev, for 7 timer siden: Nogen der stadig kommer hos Daisy? Tænkte ift service osv Hun levere stadig fantastisk. Bare kom afsted med dig. Du fortryder ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sean4321 79 Skrevet 10. April TT boi skrev, 1 time siden: Hun levere stadig fantastisk. Bare kom afsted med dig. Du fortryder ikke Jeg har besøgt hende før med positiv oplevelse, men hendes services og priser er skiftende synes jeg.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BLUC2720 71 Skrevet 14. Maj Nogen der har haft kontakt med hende 2 seneste dage? Måske er hun forduftet igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg