Hop til indhold

Daisy Daisy Daisy GFE i særklasse WOW<3

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik besøgt Daisy denne formiddag som dagens første gæst. Det virker til at hun nød et besøg tidlig på dagen. 
Har ikke besøgt hende med mindre bryster, men de nye er meget flotte berøringsvillige. 
Tøsen elsker at sutte pik og tilmed god til det. Hun var igang ca 15 min før vi påmønstrede gummi og derefter diverse stillinger. Ladningen i munden som hun lod hænge i lang tid mens vi småsludrede. 

Alder på 25-26 år passer fint. Hun bliver 4-5 dage endnu. Vi er i Ørestaden. 

mvh 

• 1 month later...
  • Svar 78
  • Visninger 48.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Daisy var endelig kommet tilbage fra hendes korte ferie  Så jeg skrev tidligt i dag om hun kunne tage imod mig. Havde virkelig tænkt meget på hende faktisk siden første besøg, så det var helt berusend

• Daisy var kommet tilbage så skulle selvfølgelig besøge hende. Og det er bare fantastisk at ses med hende Havde virkelig savnet hendes selskab, og hun er bestemt min favorit. Det kan sgu ikke være ande

• Havde haft en rigtig øv dag for at sige det mildt, så her sent til aften valgte jeg at tage hen til Daisy i håb om den kunne blive bedre  Gjorde den delvist også... Jeg havde åbenbart ikke lært a

Skrevet

@Crabman "Normalt er hun ikke lige typen jeg kigger efter normalt"

Kan du uddybe det en smule? Hun ser umiddelbart lækker ud, men måske er der noget billederne ikke fanger eller også er din smag ikke som gennemsnittets - hvilket jo naturligvis er helt fint!!

Skrevet

@Crabman @BLUC2720 er hun kommet sig 100% over brystforstørrelsen - kan man gramse på brysterne uden det gør ondt på hende?

Skrevet

Ja det vil jeg mene. De er virkelig flotte og kan godt tåle mand tager fat. 
hun er netop landet idag og igang igen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.