Rejsenetværk 9737 Skrevet 14. Juni, 2024 LystTilSM skrev, for 6 minutter siden: Og det er da direkte dumt at udelukke de som er aktive for så uddør EG snart Det er klart at det skal kunne have konsekvenser at overtræde reglerne, dem har jeg selv overtrådt og jeg har taget straffen for det. I øvrigt uden at beklage mig. Men jeg kan ikke se hvorfor bortset fra i helt undtagelsesvise tilfælde, at nogen næsten uanset hvad de har gjort skal ekskluderes for livstid. En karantæne uanset hvor lang tid den varer, så er brugeren sat ud af spillet i de uger eller måneder en karantæne nu varer. Kan ikke se at EG har behov for andre sanktionsmuligheder end advarsler og karantæne. Hvis du er en god kunde på et stamværtshus kan du også godt være en idiot og blive smidt ud. Men hvis det er for livstid kan det koste pænt meget omsætning at han lægger sine penge et andet sted. Du kan selvfølgelig være så stor en idiot at andre gæster udebliver hvis ikke ejeren giver dig karantæne. Men det går som regel over inden at stamgæsten vender tilbage igen, forhåbentlig med vilje til at forbedre sig. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liggecykel 6 Skrevet 14. Juni, 2024 (edited) Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: Faktisk så tror jeg at uanset hvor meget det er gået tilbage for EG, så består der en meget lille risiko for at en konkurrent vil kunne køre EG over med et nyt site. Og det nærmest uanset hvor meget bedre et nyt konkurrerende site vil kunne tænkes at være i sammenligning med EG. Alt har en levetid. EG er nået enden fordi Ejer har mistet interesse Usædvanlig mange faste brugere har forladt sitet i vrede. Tag lige med at det værdifulde er bruger-indlæg (skrevet af dem der skriver anmeldelser) og at modereringen mildest talt er inkonsitent. Men det kører videre sålænge det giver links og besøg til pengekoen annoncelight.dk Et nyt konkurrerende site ville få et en god nem start hvis det fik 15-20 af de brugere der har forladt sitet. Det samme med et nyt annoncesite styret af 15-20 piger. Piece of cake hvis folk virkelig vile. Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: Jeg tror at det vil være særdeles uklogt at tolke forfaldet på EG, kritikken af EG's brugere som et udtryk for at tiden er inde til at nogle vil tage konkurrencen op med EG og overtage tronen i konkurrencen med EG. Dertil er EG simpelthen for etableret og dens brugere helt grundlæggende for trofaste til at de vil skifte græsgange. Ikke bare af loyalitet og fordi de befinder sig i kendte omgivelser med kendte brugere, men også fordi at en konkurrent vil have det handicap fra start at den ingen brugere har. Det bider sig selv i halen! Du modsiger dig selv. Folk er jo ikke trofaste når de forlader skuden. EG overtog fordi andre klokkede i det - det samme gør EG ligenu. Der er åbnet for andre. Kom i gang (men uden Rejse) det kræver ikke mange bare de rigtige. LystTilSM skrev, for 50 minutter siden: Og det er da direkte dumt at udelukke de som er aktive for så uddør EG snart Det er det der sker når man giver magten til mindre bemidlede - læs moderatorer og har opgivet sitet. Redigeret 14. Juni, 2024 af Liggecykel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liggecykel 6 Skrevet 14. Juni, 2024 Rejsenetværk skrev, for 29 minutter siden: Det er klart at det skal kunne have konsekvenser at overtræde reglerne, dem har jeg selv overtrådt og jeg har taget straffen for det. I øvrigt uden at beklage mig. Men jeg kan ikke se hvorfor bortset fra i helt undtagelsesvise tilfælde, at nogen næsten uanset hvad de har gjort skal ekskluderes for livstid. En karantæne uanset hvor lang tid den varer, så er brugeren sat ud af spillet i de uger eller måneder en karantæne nu varer. Det er helt ligegyldigt og formålsløst at diskuttere. Man kan bare oprette en ny bruger og så deltager man igen. Jeg ved at en håndfuld brugere har forladt sitet da man ikke længere kan logge ind med Tor-browser - og de brugere vil ikke spores. De skrev så ikke mange anmeldelser men deltag mest i såkaldte debatter. De generer så ikke links til annoncesites så de kan undværes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1216 Skrevet 16. Juni, 2024 Liggecykel skrev, den 14.6.2024 at 12:36: Det er det der sker når man giver magten til mindre bemidlede - læs moderatorer og har opgivet sitet. Her har vi at gøre med en tidligere utilfreds bruger, der er smidt ud mange gange. Det bliver han også i dette navn. Og i øvrigt, det med at skrive pænt til hinanden, mon ikke, det også skal ske overfor Moderator. Kritik er velkommen, men at vi er bims eller mindre bemidlede eller andre diagnoser, det er der ingen grund til, at vi skal lægge ryg til. 24 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 28. Juni, 2024 Bananas skrev, den 10.6.2024 at 12:57: Nej hvad trist. Du er klar over at du svigter os? Det handler nemlig ikke bare om dig. Det handler også om os som stadig har lidt intellektuelt kapital at bidrage med herinde. Jeg føler mig alt mere alene herinde. Og det er din fejl. Og Aarhuselskers fejl, og nogle andres fejl. Ro på @Bananas jeg er her stadig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 588 Skrevet 8. Juli, 2024 Den nye grydeske skrev, den 12.6.2024 at 22:05: Ellers skal der løsnes en lille smule, findes et par nye/flere moderator, og så skal administratoren blive en aktiv del af siden og vise den intresse, svare på spg, opdater annoncer ( Såååå mange, der er enormt frustrerede og bruger ret megen tid på at fortælle i tråde, hvad de synes er galt og kan forbedres og hvor godt alt var engang. Og at det er så svært at starte en ny side. Det er da muligt. Men har bare een af disse 20,30,50 brugere aktivt lavet en tråd med forslag og en nu-tager-vi-selv-fat og hjælper fx ved bombardment kontakt til admini og at 2-3-5 af disse brugere melder sig som moderator. Er det MULIGT, at nogle af disse aktivt og vedvarende bliver ved med at søge kontakt, dialog og småforbedringer (ift deres smag og behov med plads til jokes og højt til loftet) og selv at deltage i moderation. 3 ekstra giver måske netop mere tid til at vurdere anmeldelser og undgå de mange tilsyneladende uretfærdige advarsler og karantæner. Ts her smuttede pga FAREN VED PERMANENT UDELUKKELSE, også andre kalder 'at lægge bånd på sin deltagelse'. Virker liiiiiidt som om mange af disse brugere blot gentager hinandens frustration, forståelige frustration måske, i nye tråde med reelt samme indhold. Har bare een reelt forsøgt aktivt at # moderatorer og bede om hjælp fx til adm kontakt. Bare een....? Eller ligner det lidt fjollet og gentagen brok over noget, man er utilfreds med men hverken aktivt søger at ændre indefra eller forlade og skabe et nyt. Og tråden her som de 10 foregårnde med 'nu skrider jeg viser jo lange, lange indlæg, dvs energi og tid til at fortælle om fortid, frustration og fjollede regler. Veksl dén tid til at blive deltids moderator og søge kontakt og dialog med administrstor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 8. Juli, 2024 nillerniller skrev, for 5 timer siden: søge kontakt og dialog med administrstor Og det tænker du ikke er forsøgt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 665 Skrevet 9. Juli, 2024 EG var en gang et sjovt og hyggelig sted men det er ved at blive ødelagt og druknet i tristesse. Fik meddelelsen "drop dine afsporinger" og karentæne på 2 uger. Jeg ved ikk af hvor jeg skulle have afsporet. Der var ikk nogen henvisninger og jeg har da altid prøvet at optræde hæderligt. Det virker meget tilfældig og svingene som kursen er nu. Tolerancen er blevet snæver som et nåle øje og det er moderetor der bestemmer bredden på det øje. Og den bredde har vi andre ingen indsigt i. Den veksler måske osse efter humør og dags form? Nej, det er simpelthen for useriøst. Og at være aktiv på EG er efterhånden blevet som at spille med blind makker og det giver skrive angst. Derfor akter jeg heller ikk længere at bidrage aktivt med noget på EG og følger exemplet fra århuselsker, tvr og andre 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 10. Juli, 2024 (edited) jensen jr. skrev, den 9.7.2024 at 20:24: EG var en gang et sjovt og hyggelig sted men det er ved at blive ødelagt og druknet i tristesse. Og at være aktiv på EG er efterhånden blevet som at spille med blind makker Gud ved om den blinde makker er Borende X Redigeret 10. Juli, 2024 af 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 1. September, 2024 (edited) Dum måde at afsløre sig selv ved at udpensle andre, ikke? Redigeret 1. September, 2024 af Benarbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg