Guest tvr Skrevet 10. Juni, 2024 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Jeg undre mig bare over hvem der egentlig har klaget så meget over at reglerne ikke blev håndholdt at de lige pludselig fjerner alt råderum.. Det må jo være en større flok.. Tjah, det må jo være en der bestemmer..... Jeg har fået advarsler for "moralprædikener" overfor mænd der synes det er fedt at bolle meget, meget unge piger (som i under 18), piger på stoffer (for de sagde ikke nej) i de tidligere dage af eroguide, (hvor strafpoint udløb) og meget andet. En advarsel, en tidsbegrænset "ferie" eller andet midlertidigt kan man jo forholde sig til. Men en permanent udelukkelse for "næste advarsel", uanset hvad den måtte komme for, gider jeg simpelt hen ikke. Sidens ejere må gøre som de vil. Det er et privat foretagende. Det bliver bare uden mig. Og det er sikkert fint for mange. Så jeg er hverken martyr eller offer eller andet. Jeg er bare et tidligere medlem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 725 Skrevet 10. Juni, 2024 (edited) tvr skrev, for 7 timer siden: (…) På det sidste er der blevet meget lavt til loftet, kørt meget nidkært med tættekammen og uddelt advarsler for detaljer og ting som moderatorer ikke selv har forstået. Jeg har det meget stramt med små mennesker. Ikke af statur men af kapacitet og sind. Og det er hvad dette site lader til at ledes af i øjeblikket. Derfor siger jeg farvel og tak. (…) Jeg har ikke selv været medlem siden starten i 2013, men jeg har været her og fulgt med gennem en længere årrække. Jeg synes, det er ærgerligt med de mange medlemmer, der stopper. Du er ikke det eneste. Jeg vil ikke gå ind i den konkrete sag med din advarsel her. Generelt er jeg forsigtig med at sige, at folk ikke forstår noget etc., som jeg kan se, at du mener at moderatorerne ikke gør. Helt overordnet synes jeg dog også, at det ville være godt med lidt mere plads til, at de enkelte medlemmer kunne udtale sig – der har som jeg ser det i hvert fald også tidligere været lidt højere til loftet, hvilket jeg synes var en af de fine ting ved Eroguide. Jeg kan blive bekymret for at den nuværende linje, hvor der slås ned på mange mindre detaljer kan komme til at “dræbe” debatten i for høj grad og få medlemmer til at udmelde sig. Jeg har lagt mærke til andre tråde, hvor andre medlemmer også har været inde på, at de synes den nuværende linje giver for lidt plads til at give udtryk for sine meninger. Møffe skrev, for 4 timer siden: -Man har da et valg;-) Der er vel ingen der maser nogen ud... Han har jo taget valget... -måske han samtidigt går "under cover" og bliver en af lurene for så på et senere tidspunkt, at vende tilbage som "number 2." (kind of) det er jo ingen skam at gå som martyr -så alle ved det og kan tilkendegive et savn på forhånd;-) Jeg må indrømme, at jeg da synes, det er ærgerligt. I stedet for at snakke om, om medlemmet er en martyr, så synes jeg, at det er ærgerligt at et gammelt og erfarent medlem som @tvr stopper. Det betyder ikke, at jeg altid var enig med ham. Men det er da æv, at han vælger at stoppe. Det er jo Eroguide der bestemmer. Og der er retningslinjerne. Der er kun to moderatorer tilbage, og jeg værdsætter, at de gider at bruge tid på det. Men jeg tænker og har netop kunne lægge mærke til fra f.eks. andre tråde, at det virker som om, at der er en del medlemmer, der føler, at der bliver slået ned på ting der er for små og en del melder sig ud. tvr skrev, for 4 timer siden: Det er det da. Du kan være nok så artig, hvis du liiiige siger en lille morsomhed, andre misforstår det og andre igen afsporer, er det jo dig der får en advarsel...... Og endnu værre, kan du forestille dig hun forsvarede en uanstændig anmeldelse og fik sagt hvad hun mente om anmelder? Uha uha Det er vist både medlemmer og piger der kan få sig en tur der, hvis f.eks. et medlem også ytrer sig for kritisk om en pige. Men jo de kan sikkert også ske, hvis en pige vælger at brokke sig over en kritisk anmeldelse. Typisk ser jeg mere at de bare får en masse ikke særlig pæne kommentarer /TheLion Redigeret 10. Juni, 2024 af TheLion Korrektur mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 10. Juni, 2024 (edited) tvr skrev, 1 time siden: Sidens ejere må gøre som de vil. Det er et privat foretagende. Det bliver bare uden mig. Og det er sikkert fint for mange. Så jeg er hverken martyr eller offer eller andet. Jeg er bare et tidligere medlem. EG er ved at begå et alvorligt selvmål med sin nuværende politik. I 5 måneder havde jeg karantæne, i den tid kunne jeg ikke skrive herinde og siden jeg er kommet tilbage har jeg til nu ikke fået nye advarsler eller påmindelser fra ledelsen. Med den politik som siden nu fører kunne jeg hvis de havde ført den tidligere have været smidt ud for godt, og jeg kan når som helst igen få en ny karantæne. Det eneste som EG opnår med den linje som de nu kører, det er at de langsomt bringer sig selv i en tilsvarende situation som den situation som både Venuslogen og Hedomax bragte sig selv i. EG havde i de første år klogt lært af forgængernes fejl, og blev længe drevet og ledet kompetent. Det er som om ressourcerne og viljen ikke er til det, som det tidligere var tilfældet? Er det tiden under Covid 19 der har drænet siden for overskud, mentalt og på anden vis, og som har gjort at EG aldrig er kommet igen som før nedlukningen af samfundet? Hvis ja ser jeg for mig at EG langsomt men sikkert er i færd med at tabe goodwill og dermed markedsværdi. Og dermed kan EG være i færd med at bane vejen, både for at en ny konkurrent kan købe EG billigere end det ellers havde været muligt, Eller at en ny spiller kan starte et konkurrerende site på på fundamentet af et udbrændt EG, som EG selv gjorde det da både Venuslogen og Hedomax brændte ud efter en række succesfulde år. Jeg tror at det er en meget risikabel strategi at tilpasse driften en virkelighed med kun 2 moderatorer når de tidligere har været, var det mindst 4. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 10. Juni, 2024 af Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
evolvedguy 43 Skrevet 10. Juni, 2024 (edited) men tænker også lidt. Hvorfor skulle de 2 moderatorer gå op i sidens succes siden de ikke tjener en krone på at bruge deres fritid herinde + sidens ejer (som jeg kan forstå det) ikke er til at ku få fat i . Vil næsten være bedst hvis siden blev købt af et medlem eller noget lignende + kunne give moderatorer en lille skilling for at de skal holde styr på tingene, så tror jeg automatisk at siden vil blive en succes (igen) ifølge jer som har været her i mange år. Jeg forstår personligt ikke hvorfor moderatorer overhovedet gider bruge tid herinde når de ingen taknemmelighed eller penge får. Redigeret 10. Juni, 2024 af evolvedguy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 10. Juni, 2024 I gamle dage på Venuslogen, følte jeg mig værdsat - både af mod og mange af brugerne. Indtil det gik ned ad bakke og til sidst døde. Stemningen de sidste par måneder var gået fra at være sjov, interessant og hyggelig - til straight out grim. I begyndelsen af Eroguide følte jeg mig også værdsat. Det var nyt, man ville bidrage med sit og entusiasmen for projektet var tydelig. Indtil det gik ned ad bakke.... Jeg har ikke nogen beef med nogen av moderatorerne, men det er alligevel tydeligt for enhver at projektet ikke omgærdes af entusiasme mere. Måske er det bare tidens tegn. Prostitution ligger jo ikke præcis i top lige nu på listen over positive og vigtige samfundsfænomen. Jeg tror måske at moderatorernes og ejerens idé om hvad Eroguide skal være er en strikt side for anmeldelser og efterlysninger af piger? Hvis der stadig findes nogen idé? Intet andet. Ikke så meget plads for humor, ironi og sjove bemærkninger. Alt mindre plads for debat på nogen form for niveau. Og det gør det jo lidt kedeligt for mange af os. På den anden side så kan man jo spørge sig hvad for en filur man er, hvis man har behov for at blive værdsat på en side som omhandler prostitution? Kan bare snakke for mig selv; hvis ingen sætter pris på det jeg gør eller skriver - så holder jeg op. Man er jo kun et menneske. Med alt dette sagt; så husk nu folkens at jeg lovet at forlade efter 20 000 likes. Så giv mig nu likes så jeg kan pensionere mig før jeg dør, tak. Og til dig @tvrvil jeg igen sige: vi er nogle stykker som burde have hindandens rygge. Man svigter ikke hinanden i strid og i særdeleshed ikke fordi man er lidt sur og følsom. Vi har stadig behov for dig her. Måske mere end nogensinde. - 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7055 Skrevet 10. Juni, 2024 Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: Jeg har lidt på fornemmelsen at der er nogle der forestiller sig at piger der er aktive og populære i forum, og som opnår mandlig interesse for det som de skriver de opnår gratis reklame på bekostning af piger der ikke opnår den samme opmærksomhed. Vi har jo set som der klages over tråde hvor der brainstormes om nye ideer og nye muligheder, og hvor nogle piger og mænd er i centrum for det. Forum vil ikke være ret meget værd, hverken for EG selv eller brugerne hvis der ikke bestod en kerne af særligt aktive brugere der både tiltrækker opmærksomhed og trafik. At smide Jennifer ud vil afgjort være et selvmål af rang af EG, og jeg kan simpelthen ikke se for mig at det sker. Venlig hilsen Rejsenetværk - - Rejse - - Jeg ved ikke om du har lagt mærke til det; men aldrig før i EG´s levetid som jeg kan se tilbage på ( 10 år) har der været så FÅ aktive GP som de sidste 2 - 3 måneder, og det er sgu en trist udvikling. Uden dem og deres medvirken ender det hele som et stort "hanbal" i forsamlingshuset= røvkedeligt Et eller andet bør gøres - hvad? - min egen fantasi rækker ikke - men andre kan sikkert. Ellers vil det gå mere og mere som hønsene skraber ?? - ja bagud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
evolvedguy 43 Skrevet 10. Juni, 2024 Bananas skrev, for 41 minutter siden: Måske mere end nogensinde. tvivler på at han bliver ændre noget men er enig. Ingen humor er lig med katastrofe i næsten alt. Burde næsten bare være en regel om medmindre man decideret truer en anden eller mobber en så kan man skrive hvad man vil, da alle er anonyme og som du siger, er et forum for prostitution 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1765 Skrevet 11. Juni, 2024 Jeg ved godt mange vil bruge det her forum til alle mulige andre debatter (der var vel meget meget aktivitet da politik var tilladt), men jeg tror det ville løse mange problemer, hvis folk brugte det til formålet, nemlig erfaringsudveksling om de skønne kvinder og konkret debat om prostitution. I forhold til linjen og moderation, tror jeg faktisk ikke den er meget værre herinde ens så mange andre steder på nettet. Folk er over en bred kam idioter på nettet. Hvis folk er så utilfredse med det, kan de jo bare oprette deres eget forum uden regler og moderation - det er ret billigt og nemt at komme igang med standardløsninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3196 Skrevet 11. Juni, 2024 Elprebsi skrev, 1 time siden: I forhold til linjen og moderation, tror jeg faktisk ikke den er meget værre herinde ens så mange andre steder på nettet. Folk er over en bred kam idioter på nettet. Der er sikkert andre steder også med ligeså slem en moderation eller værre Men nu er det ikke alle mulige andre steder på nettet vi diskuterer det er linjen herinde der har taget en drejning som vi diskuterer og her har det fået flere til enten at kun kigge ind en sjælden gang eller helt at blive væk Frustrationen kommer sig også af straffe uddelt for forholdsvis harmløse ligegyldige mini forseelser der bonger ud i nogen ret vilde straffe det er proportionerne og den manglende situationsfornemmelse fra moderatorerne der skaber utilfredshed. Elprebsi skrev, for 1 time siden: Hvis folk er så utilfredse med det, kan de jo bare oprette deres eget forum uden regler og moderation - det er ret billigt og nemt at komme igang med standardløsninger. Bare og bare og nemt og nemt er nu så meget sagt det handler jo ikke kun om et nyt forum og at lave sit eget det handler også om at få hele netværket og alle dem i sit community herinde med over et nyt sted så der er ikke noget bare og det er ikke nemt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 11. Juni, 2024 Dillermand Junior skrev, for 2 minutter siden: Bare og bare og nemt og nemt er nu så meget sagt det handler jo ikke kun om et nyt forum og at lave sit eget det handler også om at få hele netværket og alle dem i sit community herinde med over et nyt sted så der er ikke noget bare og det er ikke nemt. Ja og det var det som både Venuslogen og Hedomax levede højt på den tid det varede, og mens det gik tilbage for dem indtil deres tid var ovre. Det at de hverken oplevede nye konkurrenter med kompetente folk med de nødvendige ressourcer bag, men som EG i dag forblev ene om at have denne niche for sig selv. Venuslogen fik solgt mens det så ud til at siden stadig havde en fremtid, men fik en køber der ikke evnede at drive siden videre og derfor døde den til sidst. Hedomax blottede sig ved at gøre siden inaktiv, mens ejeren rejste langt væk fra det hele. Da han kom tilbage var det for sent, løbet var kørt EG havde brugt hans navn med en anden endelse "net" i stedet for com", som EG trak sine brugere på den første tid mens det rigtige Hedomax var inaktiv. Da var løbet kørt for ejeren af Hedomax, han kunne ikke komme igen for nu havde EG overtaget publikum efter ham. EG lykkedes fordi det var kompetente mennesker med ressourcer der skabte den, og som dygtigt formåede at tage over efter 2 gamle spillere der brændte ud uden at kunne gøre comeback. Hvis nogle skal kunne skabe en konkurrent til EG, så skal de være lige så kapable som ejeren af EG. Enten kan de overtage EG hvis den er til salg, eller de kan skabe en ny konkurrent fra grunden. Det er bare ikke en mulighed for glade amatører med flair for IT, men ingen penge til at gøre det for. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dickmand 80 Skrevet 11. Juni, 2024 Hej alle Det sørgelige er ved at ske herinde, medlem efter medlem, går sin vej....fordi boardet efterhånden har så mange regler der bliver håndhævet så fast at vi "dør" i regler. Humor er forbudt. Og gudnåde den der kommer til at skrive tosse eller idiot til en i en debat! Debatterne, er sørgelige skygger af, hvad de har været, for ingen tør "gå til stålet, angste for moderator, der langer bøder ud som en emsig parkeringsvagt. Er det nødvendigt? Hvor er friheden og det sjove ved bordet blevet af? Har moderator glemt dengang han selv var medlem og syntes her var sjovt? før han begyndte og udøve sin...lad os sige begrænset magt, herinde? Nej alle de sjove medlemmer er væk og de gode debatter er væk. og nu går endnu et aktværdigt medlem... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Armstrong 77 Skrevet 11. Juni, 2024 (edited) Rejsenetværk skrev, for 22 timer siden: At smide Jennifer ud vil afgjort være et selvmål af rang af EG, og jeg kan simpelthen ikke se for mig at det sker. Du skriver meget om Venuslogen Rejsenetværk, jeg var der også, og det du ikke skriver om var problemet med at nogle piger var fredede der, af den ene eller anden årsag. Det gav mange vilde konflikter og krige og var med til at ødelægge forummet. Det glemmer du. Du glemmer også at du var ved at ødelægge Hedomax og Eroguide i deres opstart og såmænd også VL. Du vil præcis det samme her, uanset hvad en pige du synes om og uanset hvad hun gør, så er hun hævet op over reglerne for EG og over linjen alene fordi du synes godt om hende. Jeg husker også hvordan du har lavet det her før alle mulige steder. Sådan har din verden altid været. Lige det du synes om skal trækkes ned over andre synes du. Lige de piger du synes om skal have særstatus. Du taler om at forummet dør ud, det kommer det da først til hvis du gentager dine historiske bedrifter eller får magt her. Ja forummet kører med en for hård linje, ja den er alt for restriktiv synes jeg også. Alt for hård og alt for restriktiv. Jeg ved ikke om jeg savner nogle af de dengang aktive kværulanter der sad herinde i tidernes morgen og havde en status som gjorde at de folk lov til alt for meget ævl og ballade uden at der skete dem noget, dem savner jeg ikke, eller linjen. Men alle er lige herinde, jeg har ikke set nogen få særbehandling. (Postivt ting nr 1) Afsporinger af efterlysninger og anmeldelser er faldet (Positivt ting nr 2) Om man har valgt at gå i en retning af at siden her skal være for at skrive anmeldelser og besvare efterlysninger og holde det til det, så behøver det ikke at være en forkert strategi. Dem der har sociale behov og egobehov at udfylde på forummet her, og som de så aktiv gør, og de findes ved gud (stadig) det græder jeg ikke over, hvis der bliver holdt lidt fast i dem i forhold til regelsættet på ligefod og linje med alle andre. Jeg tror dog når jeg læser hvad der er blevet grebet ind overfor i anmeldelser og efterlysninger, så kunne der godt løsnes bare lidt eller være lidt overbærende. Til dem der ikke kan skrive under hyggesnak eller debat uden at få en advarsel er det tit selvforskyldt. Forsæt med at alle er lige herinde. Der er mange anmeldelser herinde der virker plantede. Hvor anmelder f.eks. ligefrem lyver om pigens billeder, engelskkundskaber osv. Anmeldelser som ikke kan være sande. Andre anmeldelser som ikke virker til at være sande. Det er faktisk et problem som gør at jeg bruger stedet her mindre. Redigeret 11. Juni, 2024 af Armstrong 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8095 Skrevet 11. Juni, 2024 Guest tvr skrev, den 10.6.2024 at 11:20: Jeg har været medlem siden 2013, skrevet mange indlæg og været glad for at være her. På det sidste er der blevet meget lavt til loftet, kørt meget nidkært med tættekammen og uddelt advarsler for detaljer og ting som moderatorer ikke selv har forstået. Jeg har det meget stramt med små mennesker. Ikke af statur men af kapacitet og sind. Og det er hvad dette site lader til at ledes af i øjeblikket. Derfor siger jeg farvel og tak. Mine indlæg tilhører mig og bedes slettes. Selvom der står i "reglerne" at de tilhører EROGUIDE, har jeg aldrig accepteret dét. Det gjorde man ikke i 2013 da jeg blev medlem og jeg er aldrig siden blevet bedt om at acceptere det. Så, @Administrator du bedes slette mine indlæg. God vind, og tak for alle debatterne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 11. Juni, 2024 Dickmand skrev, for 3 timer siden: Hej alle Det sørgelige er ved at ske herinde, medlem efter medlem, går sin vej....fordi boardet efterhånden har så mange regler der bliver håndhævet så fast at vi "dør" i regler. Humor er forbudt. Og gudnåde den der kommer til at skrive tosse eller idiot til en i en debat! Debatterne, er sørgelige skygger af, hvad de har været, for ingen tør "gå til stålet, angste for moderator, der langer bøder ud som en emsig parkeringsvagt. Er det nødvendigt? Hvor er friheden og det sjove ved bordet blevet af? Har moderator glemt dengang han selv var medlem og syntes her var sjovt? før han begyndte og udøve sin...lad os sige begrænset magt, herinde? Nej alle de sjove medlemmer er væk og de gode debatter er væk. og nu går endnu et aktværdigt medlem... Jeg er enig med reglerne i at det ikke skal være tilladt at kalde andre nogen former navne, uanset hvor sjovt det er ment. Men konsekvenserne er for hårde og også helt enig i at det skal være meget grelt før udelukkelse kommer på tale. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den nye grydeske Skrevet 12. Juni, 2024 Endnu en væk. jeg fik min første bruger for 4-5 år siden, og det var fedt, rundede hurtigt 100 indlæg og nåde da også op på 1000, og ca det dobble i likes. Det eneste “negative” var at jeg brugte meget tid på siden, læste, skrev og deltog. Jeg var også med i et par fight om/med kvindelige bruger, og opdagede også de lidt mere kedelige ting på denne side. Min aktivitet steg og faldt lidt, men så var jeg med i en tråd hvor en pige jeg anmeldte fik stryg af en stalker, og endte ud med en advarsel, og så blev jeg sku fornærmet og skred. Var væk i et års tid inden jeg genopstod, og nu skriver jeg lidt, ikke meget, læser, det der er, og det er ikke meget, så det positive, jeg bruger ikke ret meget tid på EG, så det er ikke undskyldningen hvis jeg skal smutte igen. smutter jeg så igen, nej ikke lige nu, men der er blevet noget kedeligt herinde. Min største fornøjelse er at læse de bemærkninger den ene af moderatoren laver (det er ikke Bryan Mils ), så har jeg ikke nævnt navne ( min form for humor, som måske en dag får mig smidt ud/puttet på ferie). Ja det er et stort arbejde at lave en ny side, der skal penge, initativer og virkelyst til det, tre ting der mangler her på siden, men de skal være der alle tre. Hvis man ser på Nympho så er det sku lidt op af bakke med deres Forum, det er så heller ikke særlig smart sat op. Hvorfor lader administratoren så bare siden sejle, ja aner det sku ikke, men det virker ikke som en god ide, og de eneste steder han prøver at bevare værdi er ved ikke at slippe bruger, og ikke slette indlæg, da de to parameter afgør sidens værdi, ved et salg og også ved reklame salg, men når man ser antal bruger online og indlæg så kan man da godt se at det ikke er noget at prale af, i forhold til tidligere. Fremtiden. Ja hvis den linje som er lagt nu forsætter, så vil siden komme til at bestå af efterlysninger ( Er der nogen som kender hende ) og anmeldelser ( utrolig mange intetsigende, meget rosende af nye piger, og nye bruger ) og ikke så meget andet, hvilket vil sige at det stille og roligt vil gå i graven. Ellers skal der løsnes en lille smule, findes et par nye/flere moderator, og så skal administratoren blive en aktiv del af siden og vise den intresse, svare på spg, opdater annoncer ( der er annoncer på piger der har været væk i flere år), og så krydse finger for at det ikke er for sent. Det eneste der ikke må ske, er forskels behandling, alle er lige uanset hvad de bidrager med, og ja jeg vil sku også være træt af det hvis @JenniferRomantica forsvandt, for der er ikke ret mange aktive piger tilbage, og de givet sku lige en anden vinkel på tingende, men ingen særbehandling, og indfør så lige forældelse på de skøre point, så der ikke er nogen som er bange for at bidrage , af frygt for det sidste point, for så er man sku ikke et aktiv for siden hvis man ikke tør skrive. Tror jeg på siden ? Jeg håber, men nej, jeg tror ikke rigtig på den mere, og det er sku synd, men jeg tror løbet er kørt, der er for mange der er hoppet i redningsbåden, og skuden har taget for meget vand ind, men jeg håber og håbet er det sidste vi mister. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den nye grydeske Skrevet 12. Juni, 2024 En lille sjov detalje med hensyn til at få slettet bruger, som en del klager over tager lang tid, hvis det overhovedet sker. Keeper stoppede 9/4 og hans bruger er heller ikke slettet, men igen det er antal bruger og indlæg der bestemmer værdien af siden. Og jeg vil også lige sige at jeg ikke misunder moderatorerne deres job, det er sku lidt utaknemmeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liggecykel 6 Skrevet 12. Juni, 2024 (edited) Rejsenetværk skrev, den 10.6.2024 at 19:07: Hvis ja ser jeg for mig at EG langsomt men sikkert er i færd med at tabe goodwill og dermed markedsværdi. Og dermed kan EG være i færd med at bane vejen, både for at en ny konkurrent kan købe EG billigere end det ellers havde været muligt, Eller at en ny spiller kan starte et konkurrerende site på på fundamentet af et udbrændt EG, som EG selv gjorde det da både Venuslogen og Hedomax brændte ud efter en række succesfulde år. Jeg tror at det er en meget risikabel strategi at tilpasse driften en virkelighed med kun 2 moderatorer når de tidligere har været, var det mindst 4. Venlig hilsen Rejsenetværk Sikke da noget at gøre sig klog på. EG har da tydeligvis et simpelt formål : At skaffe kliks til annoncelight. EG har aldrig ingen i sig selv - iflg indlæg fra administrator for nogle år siden (find selv indlægget). Den er vist ikke længere. Du bliver ved med dine tilpassininger og koncepter og strategier og hvad ellers du har opsnuset. Men smart at give et par personer lidt magt (en slags penis forlængelse) og lade dem holde sitet over vandet for ingen penge. Det er da godt gået, for værdien her på stedet er anmeldelser. Og anmeldelser skriver de besøgende jo selv. Redigeret 12. Juni, 2024 af Liggecykel 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 13. Juni, 2024 Dickmand skrev, den 11.6.2024 at 12:39: Hej alle Det sørgelige er ved at ske herinde, medlem efter medlem, går sin vej....fordi boardet efterhånden har så mange regler der bliver håndhævet så fast at vi "dør" i regler. Humor er forbudt. Og gudnåde den der kommer til at skrive tosse eller idiot til en i en debat! Eller at skrive "følger lige med her" i stedet for at klikke på "Følge dette" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 665 Skrevet 13. Juni, 2024 Den nye grydeske skrev, for 12 timer siden: Endnu en væk. Fremtiden. Ja hvis den linje som er lagt nu forsætter, så vil siden komme til at bestå af efterlysninger ( Er der nogen som kender hende ) og anmeldelser ( utrolig mange intetsigende, meget rosende af nye piger, og nye bruger ) og ikke så meget andet, hvilket vil sige at det stille og roligt vil gå i graven. Ellers skal der løsnes en lille smule, findes et par nye/flere moderator, og så skal administratoren blive en aktiv del af siden og vise den intresse, svare på spg, opdater annoncer ( der er annoncer på piger der har været væk i flere år), og så krydse finger for at det ikke er for sent. Osse nogle af mine tanker. Er det et tilfælde at to moderatore har forladt siden på kort tid? Hvor er admin? Den senere tids administrasion af siden med frem færden har ledt min tanker hen på det iranske præstestyrer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 14. Juni, 2024 (edited) Den nye grydeske skrev, den 12.6.2024 at 22:05: Tror jeg på siden ? Jeg håber, men nej, jeg tror ikke rigtig på den mere, og det er sku synd, men jeg tror løbet er kørt, der er for mange der er hoppet i redningsbåden, og skuden har taget for meget vand ind, men jeg håber og håbet er det sidste vi mister. Faktisk så tror jeg at uanset hvor meget det er gået tilbage for EG, så består der en meget lille risiko for at en konkurrent vil kunne køre EG over med et nyt site. Og det nærmest uanset hvor meget bedre et nyt konkurrerende site vil kunne tænkes at være i sammenligning med EG. Så længe EG bare vælger at holde EG i live, tror jeg at det vil være ualmindeligt svært at få os her på EG til at stemme med fødderne for at søge nye græsgange hos en ny spiller i konkurrence med EG. Jeg tror at nichen er så lille og så smal at der i praksis kun er plads til en spiller, og at der i realiteten kun består 2 muligheder for en potentiel konkurrent til EG? 1. EG lukker og giver plads til en ny der kan tage over som en dominerende portal uden reel plads til en konkurrent eller flere konkurrenter. 2. EG bliver overtaget, videre udviklet og videreført af en ny ejer som har både kompetencerne og økonomien til at kunne gøre det. ------------------------ Hvis betingelserne i bare en af de nævnte 2 punkter er opfyldt, så tror jeg til gengæld at denne niche udgør det aktiv at alt erfaring tilsiger at der kun er plads til en dominerende aktør. Som i praksis kan forvente at det ikke er muligt at skabe et levedygtigt alternativ i parallel konkurrence med EG. Jeg tror at det vil være særdeles uklogt at tolke forfaldet på EG, kritikken af EG's brugere som et udtryk for at tiden er inde til at nogle vil tage konkurrencen op med EG og overtage tronen i konkurrencen med EG. Dertil er EG simpelthen for etableret og dens brugere helt grundlæggende for trofaste til at de vil skifte græsgange. Ikke bare af loyalitet og fordi de befinder sig i kendte omgivelser med kendte brugere, men også fordi at en konkurrent vil have det handicap fra start at den ingen brugere har. Det bider sig selv i halen! En konkurrent vokser kun hvis den får brugere, og brugere flytter kun hvis der er brugere i forvejen. Begge dele kan ikke lade sig gøre på samme tid og EG har 12 års forspring, samt alle de samme brugere i hus som en ny konkurrent er nødt til at kunne flytte over til sig for at kunne overleve. Og for at kunne slå EG ihjel hvis det lykkes. Der er ikke som med skobutikker og blomsterhandlere plads til flere i den samme by, eller udbydere af tele og net abonnementer i hele landet. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 14. Juni, 2024 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 665 Skrevet 14. Juni, 2024 Rejsenetværk skrev, for 1 time siden: Jeg tror at det vil være særdeles uklogt at tolke forfaldet på EG, kritikken af EG's brugere som et udtryk for at tiden er inde til at nogle vil tage konkurrencen op med EG og overtage tronen i konkurrencen med EG. Dertil er EG simpelthen for etableret og dens brugere helt grundlæggende for trofaste til at de vil skifte græsgange. Ikke bare af loyalitet og fordi de befinder sig i kendte omgivelser med kendte brugere, men også fordi at en konkurrent vil have det handicap fra start at den ingen brugere har. Hvordan gik det nu Venus logen? Hvordan gik det Hedo max? Hvor mange brugere havde EG i sin opstart? Er krisen på EG stor nok kan andre jo føle sig fristet. Det er vel et ? om hvor tillokkende siden gøres med lay out osv? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 14. Juni, 2024 jensen jr. skrev, for 1 minut siden: Hvordan gik det nu Venus logen? Hvordan gik det Hedo max? Hvor mange brugere havde EG i sin opstart? Er krisen på EG stor nok kan andre jo føle sig fristet. Det er vel et ? om hvor tillokkende siden gøres med lay out osv? Det gik både Venuslogen og Hedomax sådan at de døde, og der derfor blev plads til EG. Hvis ikke EG dør tror jeg at ingen kan skubbe EG ud med en ny konkurrent, men det står enhver frit for at gøre forsøget. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 665 Skrevet 14. Juni, 2024 Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden: Det gik både Venuslogen og Hedomax sådan at de døde, og der derfor blev plads til EG. Hvis ikke EG dør tror jeg at ingen kan skubbe EG ud med en ny konkurrent, men det står enhver frit for at gøre forsøget. Venlig hilsen Rejsenetværk Hedamax var da ikk død men i live da EG kom på banen. Got nok på nedsat blus men alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 14. Juni, 2024 jensen jr. skrev, for 8 minutter siden: Hedamax var da ikk død men i live da EG kom på banen. Got nok på nedsat blus men alligevel. Det der skete det var at EG udnyttede at Hedomax i fravær af sin ejer i en længere periode ikke var tilgængelig på nettet. Dette udnyttede ejeren af EG til at købe domænet Hedomax.net, ikke .com som det originale Hedomax og lancere Hedomax.net under fraværet af samme som .com Hedomax.com blev tilgængelig igen da det skete, men skaden var sket for det vi nu kender som Eeroguide.dk havde overtaget markedet. Hedomax.com døde og samme som .net skiftede til navnet Eroguide.dk og har siden været fuldstændig enerådende indenfor sin genre. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 98 Skrevet 14. Juni, 2024 Indrømmet jeg har ikke læst alle indlæggene, men det er godt nok mange siden mandag, og det siger noget om vigtigheden af TVRs grund til at forlade EG. Selvfølgelig skal vi skrive pænt, men de aktive som skriver meget har også større chance for at overtræde reglerne eller blive misforstået af de som er blevet sat til at håndhæve reglerne. Og er det sikkert at de som håndhæver reglerne har evner til at administrere det magt de er blevet givet Og det er da direkte dumt at udelukke de som er aktive for så uddør EG snart 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg