Bananas 17685 Skrevet 10. Juni, 2024 Miza skrev, for 6 minutter siden: Du gør. Alligevel skriver du “man” gør, som om det er det samme for alle. Nogen kysser fordi de har fået ekstra betaling. Jeg kysser med alle hvis pik jeg har lyst at mærke oppe i mig. Og hvis jeg mødte dig er jeg slet ikke i tvivl om at jeg ville elske at kysse og mere med dig. Jeg er jo din fan. Og inden jeg skriver "man", skriver jeg "for mig". Højst sandsynligt ville jeg også elske at kysse med dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 512 Skrevet 10. Juni, 2024 Hvis jeg skal dyrke sex med en, og tage en fremmed pik i min mund, er det en forudsætning at jeg også har lyst til at kysse med personen eller omvendt. Er lysten til at kysse der ikke, skal jeg heller ikke kneppe eller sutte pik på personen. Kunne ikke drømme om at tage ekstra for kys, det følger naturligt med. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17685 Skrevet 10. Juni, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden: Men hvis manden gerne vil kysse, og det er en stor prioritet for ham, så er det da oplagt, at han for forhånd undersøger, om pigen er med på det eller ej? For dig er det oplagt at undersøge på forhånd. For mig er det oplagt at opdage det undervejs. "På forhånd" gør ikke noget for mig. Så du har nok ret i at jeg ikke tilhører majoriteten på EG. Men jeg er alligevel synderligt nuanceret - bare så du ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 11. Juni, 2024 (edited) Liv skrev, for 14 timer siden: Personligt er jeg holdt op med at love nogen noget; det er ikke rart at kysse en med dårlig kysseteknik, for meget mundvand, for tør mund, dårlig ånde ect. Jeg er enig med dig Hvis der er mænd som kysser på den måde, stopper jeg med det samme - så de ikke føler sig snydt. Mange mænd synes eller vil synes, de er mest attraktive ved kvinder, hvilket har de gjort sig megen umage, og som de viser sig til at forstå, hvor godt de kysser og hvor de alle tricks bliver brugt på kvinder, men de ved ikke noget om, at det ikke handler om en teknik. Men det er en selvfølelse, liderlighed og følelsesmæssig sårbarhed der skal handles om, når man kysser med hinanden Redigeret 11. Juni, 2024 af Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1772 Skrevet 11. Juni, 2024 Jeg foretrækker helt klart piger der kysser og allerhelst tungekys. Jeg betaler også gerne ekstra hos de, typisk udenlandske, piger der opkræver dette. For mig er det mærkeligt at starte sex op uden kys, og der er for mig ikke meget bedre end kysseri mens man penetrerer. Jeg har dog fuld respekt for at nogle piger adskiller sex og kys, og jeg sørger for at have det afklaret inden, ligesom jeg selvfølgelig sørger for god mundhygiejne. En ting er jeg dog træt af - piger der indikerer de kysser og så ikke gør det (ikke pga. Dårlig hygiejne, men når man spørger inden man møder op). F.eks.piger der afslutter annoncer med kys "navn" eller skriver ægte kæresteoplevelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 652 Skrevet 11. Juni, 2024 Den skillelinje som åbenbart er præcis mellem at tungekysse et andet menneske, kontra at lade det selv samme menneske penetrere sin vagina med sin penis (beskyttet eller ej) Mig personligt ville penetrationen være den mest intime del, for der er man jo inde i “kvinden” og for mig bliver det ikke mere intimt. Men uforståeligt eller ej, hurra for mangfoldigheden, men fik jeg valget mellem lidt pik eller lidt kysseri så var valget nemt for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2256 Skrevet 11. Juni, 2024 (edited) Jeg har før nævnt, jeg synes en glimrende 'mellemvej' er 'Hollywood-kys'. Jeg har efterhånden besøgt en del der praktiserer dét ... Det er sensuelle læbekys uden tunge. Jeg kan selv godt lide det, fordi jeg ikke er så vild med dybe tungekys. Gjort på en god måde, er 'Hollywood-kys' næsten mere intimt end tungekys. Måske fordi det kræver en særlig form for nærvær .. Redigeret 11. Juni, 2024 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1264 Skrevet 12. Juni, 2024 Bananas skrev, den 10.6.2024 at 20:45: Hvor har i gemt jeres selvværd henne? Jeg er ikke speciet uenig med dig omkring betydningen af tungekys. Jeg nyder det naturligvis også kun hvis jeg fornemmer det gives med glæde og lyst, men den her sætning er ikke ok og ikke nødvendig. Hvor er din respekt for at andre har det anderledes end du og jeg henne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4832 Skrevet 12. Juni, 2024 Bananas skrev, den 11.6.2024 at 00:43: For dig er det oplagt at undersøge på forhånd. Næh, det er det nu ikke nødvendigvis. Ikke hver gang, i hvert fald. Men når jeg er i humør til at kysse, så vil jeg da gerne tilstræbe, at besøget går til en pige, som også gerne kysser. Slowman skrev, 1 time siden: Jeg nyder det naturligvis også kun hvis jeg fornemmer det gives med glæde og lyst, men den her sætning er ikke ok og ikke nødvendig. Hvor er din respekt for at andre har det anderledes end du og jeg henne? Bravo. Det var sådan set også det, jeg mente. Godt formuleret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14418 Skrevet 12. Juni, 2024 Den_glade_amatør skrev, den 11.6.2024 at 00:34: Men hvis manden gerne vil kysse, og det er en stor prioritet for ham, så er det da oplagt, at han for forhånd undersøger, om pigen er med på det eller ej? Ja, for nogle af os er det bare umuligt at love på forhånd. Dybest set skal jeg kysse ham, før jeg ved om jeg vil kysse med ham. Jeg magter simpelthen ikke dårlig kysseteknik, så kan han være nok så sød og dejlig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4832 Skrevet 12. Juni, 2024 Liv skrev, for 17 minutter siden: Ja, for nogle af os er det bare umuligt at love på forhånd. Og det er jo også helt fair. “Kys ved kemi” sender jo også et signal om, hvad man kan forvente. Nemlig at det kan gå begge veje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 17. Juni, 2024 Jeg tænker at det bedste vil være at gen-spørge når man er ansigt til ansigt hvis det er et kardinalpunkt at der skal tungekysses med indlevelse. Det er vel nærmest umuligt at svare helt ærligt på førend kysset er igang Da jeg i forrige århundrede startede som glædespige, havde jeg i flere år før det blev aktuelt skrevet en liste med regler, grænser og rammer for dit og dat til når/hvis jeg en dag sprang ud i det. Mange af tingene på listen var baseret på antagelser, fordomme og formodninger der glædeligvis viste sig at være anderledes til den positive side i virkeligheden da jeg endelig kom igang. Der er nogle få af mine mange oprindelige regler der stadig den dag i dag er aktuelle. Et par stykker i en lidt redigeret udgave. Bl.a. "kysse-reglen" der er aktuel i forhold til trådens emne. "Aldrig knalde med nogen jeg ikke har lyst til at kysse med, bare fordi de betaler." Det praktiserer jeg egentlig som udgangspunkt stadig, omend det viste sig ikke at være så sort/hvidt eller enkelt alligevel i virkelighedens verden. Grænsen for hvem jeg har lyst til at kysse med ændrede sig markant allerede helt i starten af min karriere. Hvad man jeg i starten af 20'erne var tiltrukket af instinktivt og hvad det udviklede sig til gennem erfaring har heldigvis gjort at grænserne er blevet mere flydende. Manuskriptet er mindre stramt. Reglerne er redigerede. Jeg er blevet mere fleksibel med nogle ting og mere firkantet med andre, i takt med at jeg er blevet mere erfaren og bedre til at fokusere på det der i nu'et med netop den tilstedeværende mand, har potentiale til at være magisk - både for ham og for mig. Kysseri er ingen undtagelse. Det skal dog siges at jeg ligesom andre kvinder nævner, ikke altid har lyst til at blive ved med at kysse, hvis vi har alt for forskellig kysse-teknik. Det ved man jeg bare ikke førend man er igang med at kysse, og så er det altså lidt akavet at skulle til at genforhandle lige dér I de tilfælde indrømmer jeg gerne at jeg har en tendens til ikke selv at tage initiativ til flere eller længere kys. Med nogle er knaldet bedre end kysset. Med nogle omvendt. Og med andre igen, er der aktiviteter der hverken er kys eller knald, som er højdepunktet i samværet. Sikkert både for manden i nu'et og for mig. Har jeg det sådan at jeg fra start kan mærke at jeg slet ikke har lyst til at kysse ham overhovedet, så siger jeg på en pæn måde, at jeg tror hans penge er bedre investeret i et møde med en anden kvinde, og tilbyder at han (eller jeg) kan gå igen, eller han kan nøjes med et blowjob i stedet - og naturligvis ikke prissat som den oprindelige aftale. Det sker dog yderst sjældent. Når det sker er det oftest fordi han er påvirket af alkohol. Det har jeg det super stramt med uanset hvor kysselysten jeg ellers er og hvor meget jeg har lyst til ham. Det ender altid med nivemærke på babsen, eller at skamlæben bliver mokket med ind, at han ikke kan få udløsning, han ræber i et ømt øjeblik, nikker en skalle i sin iver, næsten rammer det forkerte hul eller andre fadæser der gør at jeg ikke magter det. Det gælder faktisk også i mit privatliv. Et pustekys fra en skærm kan jeg dog dele ud af til alle. Så værsgo' til dem der mangler Kærligst, Eva 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 26. Juni, 2024 Nu har jeg lige haft en stor skuffelse, hvor jeg ellers følte mig sikker på at hun gerne ville tungekysse. Ekstra til 400!!! Jeg vil helst undgå at være grov, så jeg spørger lige panelet om man kan tillade sig at bede om et test kys på forhånd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4832 Skrevet 27. Juni, 2024 Nice and easy skrev, for 6 timer siden: Nu har jeg lige haft en stor skuffelse, hvor jeg ellers følte mig sikker på at hun gerne ville tungekysse. Ekstra til 400!!! Jeg vil helst undgå at være grov, så jeg spørger lige panelet om man kan tillade sig at bede om et test kys på forhånd? Det kommer an på konteksten, synes jeg. Har du booket tid hos pigen og er kommet frem som aftalt, og du gerne vil blive hos hende, men er i tvivl om du vil tilkøbe kys som ekstraydelse, så hælder jeg til, at man godt kan bede om et testkys. Sådan at forstå, at det er ekstraydelsen isoleret set, du evaluerer på. Forklar pigen, hvad dine overvejelser i forhold til kysset går ud på. Vær dog forberedt på, at nogen piger er så dårlige til engelsk, at de ikke vil forstå din hensigt, så måske gambler du med den gode stemning allerede fra start. At smutte helt fra aftalen, hvis kysset ikke er godt nok, synes jeg ikke er rimeligt. Pigen har sat tid af tid dig, og det kommer til at virke useriøst fra din side. Som om at du hele tiden havde planlagt bare at stjæle et kys fra en GP og så smutte igen. Hører man til dem, hvor tungekys er en forudsætning for hele aftalen, da bør dette fremgå af kommunikationen ved bookingen. Igen med risiko for, at noget går galt, men så kan man med rette sige, at pigen ikke overholder aftalen, hvis hun ikke tungekysser alligevel. Tungekysser hun som aftalt, men hvor du synes hun er vildt dårlig til det, så har hun holdt sin del af aftalen, og så kan du ikke smutte, synes jeg. Når man tilkøber kys som ekstraydelse tror jeg, at man skal være forberedt på, at man ikke helt ved, hvad man får. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexlover4you 100 Skrevet 22. Juli, 2024 Miza skrev, den 10.6.2024 at 23:19: Hver sin mening, hvis jeg ikke har lyst at kysse ham har jeg eller ikke lyst at knalde ham. Hej Miza Nu har jeg jo haft fornøjelsen af dig et par gange.. og har NYDT at kysse med dig hver gang.. og du er jo mere end gavmild med at kysse både alm og med tunge... og har nydt at vi har kunne kigge hindanden i øjenene imens vi kyssede.. det er bestemt ikke sidste gang jeg vil sexe og kysse med dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18190 Skrevet 1. August, 2024 sneræven skrev, den 11.6.2024 at 22:33: Jeg har før nævnt, jeg synes en glimrende 'mellemvej' er 'Hollywood-kys'. Måske skulle jeg have sat noget “copyright” på det begreb.. Skulle lige til at give mit besyv med omkring Hollywood-kys.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18190 Skrevet 1. August, 2024 (edited) For mig kan kys aldrig være mere intimt end selve det at have sex med et andet menneske.. Det egentlig spøjst at folk synes det.. Jeg bryder mig ikke rigtig om kys med tunge helt ned i halsen.. Mest fordi jeg er virkelig dårlig til at dele det der mundvand der.. Jeg kan dog rigtig godt lide at kysse passioneret og intenst uden en hel masse tunge.. Sådan som de kysser på film.. Aka “Hollywood-kys” hvor tungespidserne maks lige mødes men læberne stadig er adskilte.. Begrebet opstod fordi det virkede til at andre forstod hvad jeg mente sådan instinktivt.. Redigeret 1. August, 2024 af JenniferRomantica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2256 Skrevet 1. August, 2024 Google giver følgende definition: "the perfectly-aimed, long, sensual yet tender, closed-mouth kiss that appears in countless movies and TV shows." https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/HollywoodKiss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18190 Skrevet 1. August, 2024 sneræven skrev, for 40 minutter siden: Google giver følgende definition: "the perfectly-aimed, long, sensual yet tender, closed-mouth kiss that appears in countless movies and TV shows." https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/HollywoodKiss Forståeligt at folk forstod det så jo.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg