Hop til indhold

Hvor går grænsen?

Featured Replies

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 5 minutter siden:

altså tror 99 procent af sexkunder vil foretrække de er sammen med en kvinde og ikke en mand der er bygget om

og de 99 procent (iøvrigt er 87 procent af alle statistikker opfundet på stedet....), inkluderer mig. Det betyder ikke at jeg mener der skal lovgives udfra mine egne seksuelle præferencer. 

• Svar 58
  • Visninger 6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hvis det ikke er strafbart at undlade at informere om sådanne forhold ved intimt samvær med andre, så burde det være det.     Jeg ville personligt blive rigtig ked af det hvis jeg blev udsat fo

• Problemet med den slags "observationer" er, at de ikke er andet end spekulation, som er helt ubrugelig. Listen over GP'ere, som gennem tiden er påstået at være født som modsatte køn er lang, og påst

• peterbrusebad
    peterbrusebad

altså tror 99 procent af sexkunder vil foretrække de er sammen med en kvinde og ikke en mand der er bygget om. Kan godt være lige en stor del i denne gruppe som åbenbart tænder på shemales og diverse

Skrevet
tvr skrev, for 4 minutter siden:

og de 99 procent (iøvrigt er 87 procent af alle statistikker opfundet på stedet....), inkluderer mig. Det betyder ikke at jeg mener der skal lovgives udfra mine egne seksuelle præferencer. 

ja de 87 procent er nok ud fra dem som er spurgt men tror hvis du spørge alle sexkunder vi nok nærmer os nærmere 99 men jaja statistikker kan altid debatteres. Jeg startede ikke med at sige at der skulle være en lovgivning men vil skam ikke have noget imod sådan en lovgivning. Folk stod i kø for at støtte en person som måske fik snust til sine trusser uden hun vidste det af naboen. De snakkede om alt det der kunne psykisk påvirke hende osv. Hvad så med en 100 procent hetro mand som finder ud af han har været sammen med en mand. DET vil jeg kalde Psykisk terror og direkte livsændrende for nogle hvis de finder ud af de har været sammen med en mand. Jeg synes IKKE det er ok og synes det er direkte en svinsk handling imod en mand som meget vel kan blive utroligt påvirket hvis han finder ud af han har været intim med en født mand. Og inden folk siger "hvis han kunne tænde på personen så er det jo ikke noget problem, bla bla). Nej der er jeg hellere ikke enig, for hvad nu hvis han bare er så sikker på det er en kvinde fordi han ikke kunne forestille sig nogle faktisk var ombyggere uden at fortælle det i sin annonce. 

Det er deres valg om de vil fortælle sådan en personlig ting siger du, men det er vel også mandens valg om han vil være sammen med en ombygger. Så går respekten kun en vej?

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 19 minutter siden:

ja de 87 procent er nok ud fra dem som er spurgt men tror hvis du spørge alle sexkunder vi nok nærmer os nærmere 99 men jaja statistikker kan altid debatteres.

Du misforstår de 87 procent....

peterbrusebad skrev, for 20 minutter siden:

jeg startede ikke med at sige at der skulle være en lovgivning

Nej, det gjorde du ikke. Men du svarede mig i en kommentar omkring lovgivning.....

peterbrusebad skrev, for 29 minutter siden:

Hvad så med en 100 procent hetro mand som finder ud af han har været sammen med en mand. DET vil jeg kalde Psykisk terror og direkte livsændrende for nogle hvis de finder ud af de har været sammen med en mand. Jeg synes IKKE det er ok og synes det er direkte en svinsk handling imod en mand som meget vel kan blive utroligt påvirket hvis han finder ud af han har været intim med en født mand. Og inden folk siger "hvis han kunne tænde på personen så er det jo ikke noget problem, bla bla). Nej der er jeg hellere ikke enig, for hvad nu hvis han bare er så sikker på det er en kvinde fordi han ikke kunne forestille sig nogle faktisk var ombyggere uden at fortælle det i sin annonce. 

"Psykisk terror", "livsændrende", "utroligt påvirket" ?? er du sikker på han ikke også bliver krænket.... Han lyder unægteligt ret krænkelsesparat, ham det lille skvat i dit eksempel dér. Han har oven i købet betalt for samværet og ikke opdaget noget som helst? Det er helt ærligt nok bedst hvis han slet ikke begiver sig ud i besøg af glædespiger. 

Og ja, jeg er godt klar over det ikke er dig vi taler om her. Eller andre her på eroguide.

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 38 minutter siden:

Hvad så med en 100 procent hetro mand som finder ud af han har været sammen med en mand. DET vil jeg kalde Psykisk terror og direkte livsændrende for nogle hvis de finder ud af de har været sammen med en mand. Jeg synes IKKE det er ok og synes det er direkte en svinsk handling imod en mand som meget vel kan blive utroligt påvirket hvis han finder ud af han har været intim med en født mand.

Nu bliver jeg oprigtigt nysgerrig. Det er meget stærke ord du bruger der.. Pyskisk terror, livsændrende, utroligt påvirket ...

Er det noget du, eller nogen du kender har været ude for? Hvordan ved du ellers at det kan være livsændrende? Er det noget du har læst om noget sted? Det mest nærliggende "livsændrende" jeg kan forestille mig er at man opdager at det jo ikke var så farligt. Sådan var det for mig, jeg blev langt mere nysgerrig end psykiskt terroriseret.

Jeg gætter at det er langt langt flere som reagerer som mig - nåh for fanden, der kan man bare se - end som får sit liv ødelagt af sådan en oplevelse.

Men det er kun et gæt. Oplys gerne hvis du har din viden noget sted fra.

Skrevet
tvr skrev, for 34 minutter siden:

"Psykisk terror", "livsændrende", "utroligt påvirket" ?? er du sikker på han ikke også bliver krænket.... Han lyder unægteligt ret krænkelsesparat, ham det lille skvat i dit eksempel dér. Han har oven i købet betalt for samværet og ikke opdaget noget som helst?

tror vi taler lidt forbi hinanden. Jeg kender ingen som har været udsat for det. Jeg fortæller ord folk skriver om andre situationer som er meget mildere end dette. Mener en skrev det var et overgreb at en lugtede til naboens trusser uden hun vidste det. Det er der jeg kommer ind med, at hvis folk kan mene ting som dette i mildere situationer, så vil jeg mene at være sammen med en mand uden at vide det er en del værre. Alt i alt prøver jeg bare at påpege den effekt det eventuelt kunne have på en maskulin mand at finde ud af han har fået suttet pik af en fyr kan have. 

Skrevet
Bananas skrev, for 45 minutter siden:

Nu bliver jeg oprigtigt nysgerrig. Det er meget stærke ord du bruger der.. Pyskisk terror, livsændrende, utroligt påvirket ...

Er det noget du, eller nogen du kender har været ude for? Hvordan ved du ellers at det kan være livsændrende? Er det noget du har læst om noget sted? Det mest nærliggende "livsændrende" jeg kan forestille mig er at man opdager at det jo ikke var så farligt. Sådan var det for mig, jeg blev langt mere nysgerrig end psykiskt terroriseret.

Jeg gætter at det er langt langt flere som reagerer som mig - nåh for fanden, der kan man bare se - end som får sit liv ødelagt af sådan en oplevelse.

Men det er kun et gæt. Oplys gerne hvis du har din viden noget sted fra.

Jeg tænker jeg giver dig samme svar tyren i ovenstående besked, føler lidt det var samme spørgsmål på en måde jeg fik. Jeg kan sagtens følge dig i den reaktion du ville have i en situation som dette men nu når alle sammen går så meget op i vi skal være åbne og der skal være plads til alle. Så vil jeg mene man også skal respektere mænd som er meget maskuline og eventuelt vil have meget svært ved tanken om at have fået et blowjob af en mand. Det kan være livsændrende uden tvivl, og det kan være direkte klamt for personen. 

Jeg støtter valget at blive ombygger, men hvis du er ombygger og begiver dig ud på at sælge sex, så mener jeg at manden har lige så meget ret til at vide om det er en ombygger eller ej han er sammen med, lige så meget som ombyggeren har ret til privatliv. Manden fortjener respekten at få ahvide om han er sammen med en ombygger eller ikke, og hvis ombyggeren vil have privatliv og ikke dele personlige ting, så skal personen ikke sælge sex.

Redigeret af peterbrusebad

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 6 minutter siden:

Alt i alt prøver jeg bare at påpege den effekt det eventuelt kunne have på en maskulin mand at finde ud af han har fået suttet pik af en fyr kan have. 

Alt i alt er den mand du omtaler sgu nok ikke særligt maskulin, hvis der ikke skal mere til at nedbryde ham. Vi taler jo ikke om en mand der giver ham et bj, vi taler om een der engang var - og og som en denne "maskuline" mand, ikke engang har opdaget ikke er en kvinde. Helt ærligt, denne "maskuline" mand er et skvat af en tøsedreng, lad os bare være ærlige og kalde en spade for en spade.

Skrevet

hvis jeg lavede en annonce at jeg var en kvinde og havde et gloryhole og vil sutte pik på dig og viste dig billeder og du så dukkede op og fik suttet din pik og du senere hen fandt ud af det var en mand. Ville det ikke være utroligt grænseoverskridende?. Og ja jeg er ikke en ombygger men jeg har noget tilfælles med en ombygger. jeg er hellere ikke en kvinde..

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 5 minutter siden:

Manden fortjener respekten at få ahvide om han er sammen med en ombygger eller ikke, og hvis ombyggeren vil have privatliv og ikke dele personlige ting, så skal personen ikke sælge sex.

Alle fortjener ikke at få deres fortid rodet ind i sex annoncer. Kan man ikke klare det, skal man ikke købe sex.

Redigeret af tvr

Skrevet
tvr skrev, for 1 minut siden:

vi taler om een der engang var

og det syn du har der gør lige præcis at vi kommer til at tale forbi hinanden hele dagen fordi du faktisk mener man kan skifte køn og være en kvinde biologisk og ikke juridisk.. Og vil mene en mand som bliver snydt og bliver ramt hårdt af det fordi han slet ikke kan forestille sig at være sammen med en mand er MINDRE et skvat og en tøsedreng end en mand som tænder på at få suttet pik af en mand som har fået en operation. Men jaja, forskellige meninger og synspunkter.  

Skrevet
tvr skrev, for 4 minutter siden:

Alle fortjener ikke at få deres fortid rodet ind i sex annoncer. Kan man ikke klare det, skal man ikke købe sex.

kunne ikke være mere uenig. Lige så vel man ikke skal snyde med sine annoncer og bruge falske billeder, så er det på sin plads at fortælle man er en ombygger. Den holdning der "så bliv væk fra købesexmarkedet" er absurd. Men som sagt vil jeg altid kunne spotte en ombygger men en mand som har været sammen med meget få og tænker han vil prøve at få et blowjob eller lign og finder ud af efterfølgende det var en ombygger der gav ham det, og så er det ligemeget om han tænkte hun så lidt maskulin ud hvis han troede at det ikke kunne lade sig gøre at folk ikke fortalte ting som det.. og gennemførte, for at finde ud af det var en  mand. Det kan ramme en person hårdt uden tvivl, fordi det er ikke alle mænd, langt fra, som er åbne overfor shemales og diverse selvom mange herinde på eg åbenbart er. Så at være en tøsedreng for at blive ramt hårdt af at have været sammen med en mand, eller en tøsedreng for at tænde på en man vidste var født som mand før man startede, der har vi så forskellige meninger. Jeg mener også folk som tænder på shemales er skabsbøsser uden tvivl, mænd som tænder på pik er ikke hetro uanset hvordan du vender og drejer den.

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 42 minutter siden:

og det syn du har der gør lige præcis at vi kommer til at tale forbi hinanden hele dagen fordi du faktisk mener man kan skifte køn og være en kvinde biologisk og ikke juridisk.. Og vil mene en mand som bliver snydt og bliver ramt hårdt af det fordi han slet ikke kan forestille sig at være sammen med en mand er MINDRE et skvat og en tøsedreng end en mand som tænder på at få suttet pik af en mand som har fået en operation. Men jaja, forskellige meninger og synspunkter.  

Forstår simpelthen ikke en fløjtende fis af dette. Er det dansk? 

Interessant snak ift den juridiske del med rettigheder, det mange mennesker måske SYNES, synes ift ikke selv at have det fysisk tæt på som fx at have sex uden at vide det og andre områder som mand-til-kvinde pludselig at kunne konkurrere i atletik. 

Og endelig regler på en side som EG, hvad der er tilladt her at nævne. Bevis. Kun mistanke. 

Generelt hælder jeg nok også til, at man altid skal være reel og ærlig velvidende at det for personen kan koste aftaler. 

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 8 minutter siden:

Jeg mener også folk som tænder på shemales er skabsbøsser uden tvivl, mænd som tænder på pik er ikke hetro uanset hvordan du vender og drejer den.

Jeg vender og drejer intet. Det har jeg slet ikke en holdning til. Jeg tænder hverken på mænd eller shemales. 

peterbrusebad skrev, for 10 minutter siden:

Men som sagt vil jeg altid kunne spotte en ombygger

Så der er altså ikke et problem? Vi taler om en helt teoretisk tøsedreng, der er open minded nok til at besøge glædespiger, men et skvat mht at tage ansvar for egne handlinger. 

Det virker lidt mærkeligt på mig.

Skrevet
tvr skrev, for 14 minutter siden:

men et skvat mht at tage ansvar for egne handlinger.

så når den gamle dame bliver scammet af en fra indien så skal hun også bare lukke røven og tage ansvar for egne handlinger?. Hun gav penge i bedste tro og blev snydt. Hvis manden besøgte "hende" i bedste tro og fandt ud af han var sammen med en ombygger hvilket går imod nogle principper. Og der blev hemmeligholdt information, så blev han scammet. Ja han kunne måske være bedre til at spotte men princippet er han blev snydt og narret og faktisk fik frataget et VALG, et VALG om han vil være sammen med en ombygger. Hvis ikke du kan se det så fair, men kan simpelthen ikke finde andre måder at forklare det på. 

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 12 minutter siden:

så når den gamle dame bliver scammet af en fra indien så skal hun også bare lukke røven og tage ansvar for egne handlinger?. Hun gav penge i bedste tro og blev snydt.

Ikke hvis vi taler om et ulovligt scam, så skal hun naturligvis ikke lukke røven.

peterbrusebad skrev, for 13 minutter siden:

Ja han kunne måske være bedre til at spotte men princippet er han blev snydt og narret og faktisk fik frataget et VALG, et VALG om han vil være sammen med en ombygger. Hvis ikke du kan se det så fair, men kan simpelthen ikke finde andre måder at forklare det på. 

Han har et valg om at have sex med en han ikke kender hele fortiden på. Ja, det kunne være en ombygger. Eller det kunne være en fra Herning. Personligt kan jeg ikke så godt lide folk fra Herning. Og hvis de ikke skriver i deres annnoncer at de engang har boet i Herning, bliver jeg jo scammet. Kan du forestille dig hvilke traumer jeg kunne ende op med? Hvis du ikke kan se det, er det OK. 

Skrevet
tvr skrev, for 2 timer siden:

Ikke hvis vi taler om et ulovligt scam, så skal hun naturligvis ikke lukke røven.

Han har et valg om at have sex med en han ikke kender hele fortiden på. Ja, det kunne være en ombygger. Eller det kunne være en fra Herning. Personligt kan jeg ikke så godt lide folk fra Herning. Og hvis de ikke skriver i deres annnoncer at de engang har boet i Herning, bliver jeg jo scammet. Kan du forestille dig hvilke traumer jeg kunne ende op med? Hvis du ikke kan se det, er det OK. 

ja for at være sammen med en fra en anden bydel eller blive snydt til at være sammen med en mand er helt det samme. 

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 11 minutter siden:

ja for at være sammen med en fra en anden bydel eller blive snydt til at være sammen med en mand er helt det samme. 

Snydt til at være sammen med en mand...... Kan du slet ikke høre hvor langt ude det lyder?

Skrevet
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Snydt til at være sammen med en mand...... Kan du slet ikke høre hvor langt ude det lyder?

siger personen der lige kom med den der Herning sammenligning...

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 2 minutter siden:

siger personen der lige kom med den der Herning sammenligning...

Lige præcis. Det er jo pointen..... 

Skrevet
tvr skrev, Lige nu:

Lige præcis. Det er jo pointen..... 

at du kan sammenligne de 2 ting er mig en gåde. Ved du hvad, vi er uenige, fred være med det. Go weekend....

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 30 minutter siden:

at du kan sammenligne de 2 ting er mig en gåde. Ved du hvad, vi er uenige, fred være med det. Go weekend....

Lad den ligge, du kan aldrig overbevise den om andet end det forudindtagede 

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 15 timer siden:

Så at være en tøsedreng for at blive ramt hårdt af at have været sammen med en mand, eller en tøsedreng for at tænde på en man vidste var født som mand før man startede, der har vi så forskellige meninger. Jeg mener også folk som tænder på shemales er skabsbøsser uden tvivl, mænd som tænder på pik er ikke hetro uanset hvordan du vender og drejer den.

Nedgørende opfattelse af andres seksualitet og preferencer hører ikke hjemme på EG.Alt for mange advarsler giver lang ferie og udelukkelse af tråden.

Skrevet
tvr skrev, for 16 timer siden:

Han lyder unægteligt ret krænkelsesparat, ham det lille skvat i dit eksempel dér.

Nok erfaring og nok advarsler til at vide, hvordan man taler og om og til folk. Ferie.

Næste advarsel giver permanent udelukkelse.

Skrevet
peterbrusebad skrev, den 24.5.2024 at 14:09:

Manden fortjener respekten at få ahvide om han er sammen med en ombygger eller ikke, og hvis ombyggeren vil have privatliv og ikke dele personlige ting, så skal personen ikke sælge sex.

Men hvad med den sex, som starter med et møde på et dansegulv i nattelivet, eller på arbejdspladsen? Hvor der ikke er penge involveret. Det må jo angiveligt være ligeså potentielt traumatiserende for en mand at opdage, at hans scoring er født med et andet køn. Det vil i givet fald betyde, at transseksuelle har livsvarig pligt til at deklarere, hvilket køn de er født med overfor potentielle partnere. Helst før første kys?

Skrevet
peterbrusebad skrev, den 24.5.2024 at 12:40:

Hvad så med en 100 procent hetro mand som finder ud af han har været sammen med en mand.

Men det er jo ikke en mand længere hele din præmis er forkert. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.