Hop til indhold

Hvor går grænsen?

Featured Replies

Skrevet

I en anden tråd påstås det at en given person som udgiver sig for at kvinde og  tilbyder sex er en mand.

Ved nærmere eftersyn af billeder på personers profil ses der tydeligt et Adamsæble.

Vil det være i orden at gøre opmærksom på den iagttagelse med henvisning til profilen?

• Svar 58
  • Visninger 6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hvis det ikke er strafbart at undlade at informere om sådanne forhold ved intimt samvær med andre, så burde det være det.     Jeg ville personligt blive rigtig ked af det hvis jeg blev udsat fo

• Problemet med den slags "observationer" er, at de ikke er andet end spekulation, som er helt ubrugelig. Listen over GP'ere, som gennem tiden er påstået at være født som modsatte køn er lang, og påst

• peterbrusebad
    peterbrusebad

altså tror 99 procent af sexkunder vil foretrække de er sammen med en kvinde og ikke en mand der er bygget om. Kan godt være lige en stor del i denne gruppe som åbenbart tænder på shemales og diverse

Skrevet

Hej med dig !

Jeg forstår godt du spørge så pænt, for med de "revsere" vi har herinde, tør man næsten hverken spørge eller svare.

Jeg har en ide (læs mening) om det, men henset til ovenstående, må vi nok hellere lade rette vedkommende besvare dit relevante spørgsmål.

Vedkommende jeg hentyder til, ved godt hvad der menes .....

Jeg håber du snarest får svar på dit spørgsmål, ellers må du sende em PM.

Helge

Skrevet
LystTilSM skrev, for 4 timer siden:

I en anden tråd påstås det at en given person som udgiver sig for at kvinde og  tilbyder sex er en mand.

Ved nærmere eftersyn af billeder på personers profil ses der tydeligt et Adamsæble.

Vil det være i orden at gøre opmærksom på den iagttagelse med henvisning til profilen?

ja uden tvivl, der sku da ingen der gider bestille tid hos en kvinde for at finde ud af det er en mand. Advar imod ting som du er sikker på. Hvis du så et adamsæble så er det da rart at få en advarsel. Jeg vil da løbe skrigene bort hvis jeg besøgte en kvinde og så "hun" havde et adamsæble haha.

Skrevet

Problemet med den slags "observationer" er, at de ikke er andet end spekulation, som er helt ubrugelig.
Listen over GP'ere, som gennem tiden er påstået at være født som modsatte køn er lang, og påstandene typisk baseret på profilbilleder, som viser 'mandlige træk', en mørk stemme, hang til anal osv. Og i det øjeblik nogen faktisk ved noget, så er det meget personlig info at dele om den pågældende, hvis hun ikke selv gør det. (GDPR gælder også, selvom man er anonym).

Fair nok, at det er vigtig info for nogen, om en GP er født med en pik. I så fald kan man besøge en anden, hvis man er i tvivl. At det er vigtigt for dig, gør ikke, at man har et berettiget krav til at vide det :)  Og man kan jo altid gå igen, hvis en GP viser sig at være for maskulin. Enkelte er dog så gennemførte, at ingen herinde er i tvivl, selv efter et besøg. Hvad man ikke ved .. :D

Redigeret af snakie
Tilføjelse

Skrevet
snakie skrev, for 7 timer siden:

Og i det øjeblik nogen faktisk ved noget, så er det meget personlig info at dele om den pågældende

vel falsk markedsføring? Og så burde det vel være okay at dele/advare om det ?

Skrevet
peterbrusebad skrev, den 22.5.2024 at 05:49:

vel falsk markedsføring? Og så burde det vel være okay at dele/advare om det ?

Med mindre der direkte står at vedkommende er født som kvinde, er det vel ikke falsk markedsføring. For all intents and purposes er det jo ikke (længere) en mand

Skrevet
tvr skrev, for 2 timer siden:

Med mindre der direkte står at vedkommende er født som kvinde, er det vel ikke falsk markedsføring. For all intents and purposes er det jo ikke (længere) en mand

god pointe. Vel mere en moralsk ting så. Men ja, jeg kommer heldigvis aldrig ud for det for det mindste maskuline træk er sådan et stort No go for mig at jeg smutter igen. Og hvis jeg ikke kan spotte det ikke er en kvinde 100 procent, så vil jeg blive vanvittigt overrasket

Redigeret af peterbrusebad

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 9 minutter siden:

Men ja, jeg kommer heldigvis aldrig ud for det for det mindste maskuline træk er sådan et stort No go for mig at jeg smutter igen

Fair nok. Og det meste kan du nok se på billederne i annoncen.

peterbrusebad skrev, for 28 minutter siden:

hvis jeg ikke kan spotte det ikke er en kvinde 100 procent, så vil jeg blive vanvittigt overrasket

Ja, hvis du nogensinde finder ud af det...... :)

Skrevet
  • Author
tvr skrev, for 3 timer siden:

Så hvis det oplyses i annoncen at det er en kvinde så vil du finde det ok også hvis der er tale om en mand som har gennemgået en kønsskifte operationen?

Skrevet
LystTilSM skrev, for 13 minutter siden:

Så hvis det oplyses i annoncen at det er en kvinde så vil du finde det ok også hvis der er tale om en mand som har gennemgået en kønsskifte operationen?

En mand der har gennemgået en kønsskifte operation ér jo en kvinde......  så det er et ikke-eksempel

Skrevet
tvr skrev, for 46 minutter siden:

En mand der har gennemgået en kønsskifte operation ér jo en kvinde......  så det er et ikke-eksempel

ahhhhhh . Ved godt tråden nok ikke skal afspores men tror en del er MEGET uenige med dig inklusiv mig selv

Skrevet
  • Author
tvr skrev, for 1 time siden:

Juridisk har du ret, men har du også ret biologiske set?

Når jeg besøger en kvinde ønsker jeg en kvinde både fysisk og mentalt og det føler jeg ikke jeg får ved en som har gennemgået en kønsskifte operationen.

Så kan du sige at jeg er fejl på den, men det må være mit valg, og det valg har jeg ikke hvis nogle oplysninger er tilbage holdt.

Skrevet
LystTilSM skrev, for 27 minutter siden:

Juridisk har du ret, men har du også ret biologiske set?

Når jeg besøger en kvinde ønsker jeg en kvinde både fysisk og mentalt og det føler jeg ikke jeg får ved en som har gennemgået en kønsskifte operationen.

Så kan du sige at jeg er fejl på den, men det må være mit valg, og det valg har jeg ikke hvis nogle oplysninger er tilbage holdt.

Jeg forstår godt hvad du mener. Og jeg kan på ingen måde sige du er fejl på den. Det kan aldrig blive noget jeg kan/skal blande mig i. 

Men det jeg svarede på, var om det var falsk markedsføring. Og det er det ikke. For efter en kønsskifte operation, taler vi ikke længere om en mand.

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 7 timer siden:

Og hvis jeg ikke kan spotte det ikke er en kvinde 100 procent, så vil jeg blive vanvittigt overrasket

Der er et par post-op kvinder i branchen, som ikke reklamerer med det, og som er virkeligt feminine og så overbevisende, at jeg ikke har læst spekulationer herinde. Så jeg ville ikke føle mig alt for sikker ;)

Jeg er også stødt på en GP, som af flere er rost for hendes BJ. Gad vide om alle har luret, hvad hun gemmer under kjolen? :D

Verden er mangfoldig, og jeg synes stadig det må være op til personen selv at fortælle. 

Skrevet
snakie skrev, for 8 minutter siden:

Verden er mangfoldig, 

Det er lige hvad den er, og det kan være svært at håndtere for folk med behov for kontrol og at se tingene i sort eller hvidt. Det ser vi ikke kun i den her forbindelse men i alle mulige sammenhæng.  

Skrevet
Bananas skrev, for 26 minutter siden:

Det er lige hvad den er, og det kan være svært at håndtere for folk med behov for kontrol og at se tingene i sort eller hvidt.

tja, altså føler lidt at mene en kvinde er en kvinde og en mand er en mand ikke nødvendigvis er sort hvidt, bare normalt. 

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 7 minutter siden:

tja, altså føler lidt at mene en kvinde er en kvinde og en mand er en mand ikke nødvendigvis er sort hvidt, bare normalt. 

At en kvinde er en kvinde og en mand en mand er aldeles normalt. Ligesom det er normalt at mennesker sommetider bliver født midt imellem eller med det forkerte køn og får det ordnet senere. Ligesom kvinder med små eller ingen bryster får det ordnet hvis de vil.  Helt normalt nu for tiden. Det er der hvor det sort-hvide bliver lidt ... fattigt.

Skrevet
Bananas skrev, 1 time siden:

Ligesom kvinder med små eller ingen bryster får det ordnet hvis de vil.

kan vist ikke sammenlignes. Hvis jeg vil have opereret mine fortænder til at blive store og identificere mig som en bæver fordi jeg elsker nødder og at kravle i træer så er jeg stadigvæk en mand. At få forstørret sine bryster som kvinde og at "blive" en "kvinde" når man er en mand er slet ikke det samme i min optik. Men hundredevis debatter om det rundt omkring med talk show værter og politikere, så tænker bare vi må være enige om at være uenige, for kan mærke lige på netop dette emne kommer vi ikke til at blive enige :)

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 27 minutter siden:

kan vist ikke sammenlignes. Hvis jeg vil have opereret mine fortænder til at blive store og identificere mig som en bæver fordi jeg elsker nødder og at kravle i træer så er jeg stadigvæk en mand. 

save_a_lollipop_lick_a_beaver_poster-r89

Skrevet

Hvis det ikke er strafbart at undlade at informere om sådanne forhold ved intimt samvær med andre, så burde det være det.  

Jeg ville personligt blive rigtig ked af det hvis jeg blev udsat for sådan noget. Det er ikke fordi jeg har et problem med ombyggede (det er deres egen sag) men jeg er hardcore heteroseksuel og frastødes af sex mellem mænd og vil aldrig være en del af sådan et setup (igen andre må gøre som de har lyst)

En ombygget mand er i min verden stadigvæk en mand selv hvis vedhænget er fjernet og en kunstig kusse er lavet. Hvad to mennesker gør imellem sig skal være med 100% forståelse og information om specielle forhold som netop dette. Det er i min optik grænsende til at forgribe sig på et andet menneske at lyve/skjule sådan et forhold om det er personligt eller ej for det er intimt samvær altså også (meget personligt)

Skrevet

XX = q

XY = m

Det kan kønsskifte ikke ændre på

Skrevet
Obersten skrev, for 6 timer siden:

Hvis det ikke er strafbart at undlade at informere om sådanne forhold ved intimt samvær med andre, så burde det være det.  

En ombygget mand er i min verden stadigvæk en mand selv hvis vedhænget er fjernet og en kunstig kusse er lavet.

Så du mener at "din verden" skal danne baggrund for lovgivning??

Det er i min optik grænsende til at forgribe sig på et andet menneske at lyve/skjule sådan et forhold om det er personligt eller ej for det er intimt samvær altså også (meget personligt)

Nu taler vi jo om købesex, så HVOR personligt det behøver blive - hvor meget man behøver fortælle om sin fortid og dybeste personlige forhold - er der åbenbart delte meninger om......

Skrevet
Enlig skrev, for 3 timer siden:

XX = q

XY = m

Det kan kønsskifte ikke ændre på

Det er der jo heller ingen der siger. Og vel egentlig heller ikke det tråden handler om......

Skrevet
tvr skrev, for 2 timer siden:

Så du mener at "din verden" skal danne baggrund for lovgivning??

altså tror 99 procent af sexkunder vil foretrække de er sammen med en kvinde og ikke en mand der er bygget om. Kan godt være lige en stor del i denne gruppe som åbenbart tænder på shemales og diverse er meget højlydte og derfor du tror (selv besøger, hvad ved jeg) at mange har den holdning at de ikke går op i om det en mand eller en kvinde, men Mænd der besøger kvinder vil have en kvinde, og ikke noget juridisk (identificere sig som en kvinde og er opereret ). Og skal siges jeg er fuldstændig ligeglad med folk er blevet "ombygget", jeg gider bare ikke være intime med dem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.