Liv 14435 Skrevet 18. Maj, 2024 cassanova skrev, den 14.5.2024 at 16:55: Det korte svar er NEJ. Det er min erfaring. Jeg har godt nok kun besøgt 4 danske GP ere. Det er mit klare indtryk at de bedste udenlandske GP ere langt overgår de bedste danske GP ere. Hvordan hænger det sammen med dette? 5 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1481 Skrevet 18. Maj, 2024 Den_glade_amatør skrev, den 16.5.2024 at 14:56: I høj grad. Rapportens registrerede sexsælgere har en andel på under 50% danske kvinder, hvilket holdes op imod en kontrolgruppe og en tilfældigt udvalgt gruppe kvinder, hvor andelen af danskere er ca 85%. Deri ligger i hvert fald en stor forskel. Nok også i forhold til uddannelsesniveau. Det er fuldstændig umuligt at tegne et billede af “den almindelige sexsælger”, for der er rigtig mange undergrupperinger. Og inden for hver af dem er der forskel på alt muligt pigerne imellem. Måske kunne man komme et stykke af vejen ved rent stilistisk at beskrive måske 10-12-15 forskellige typer sexsælgere, men selv der vil det vil nok være vanskeligt at generalisere. 10-12-15 forskellige typer sexsælgere …. Wauuu Hvor mange typer findes der ? & hvilke “typer” ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4868 Skrevet 18. Maj, 2024 Madame Illona skrev, for 1 time siden: 10-12-15 forskellige typer sexsælgere …. Wauuu Hvor mange typer findes der ? & hvilke “typer” ? Ok, nok snarere mange forskelle i baggrund og motiv for sexsalg mere end “typer”. Jeg tror, vi kommer for langt væk fra trådens emne, hvis jeg uddyber her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2007 Skrevet 19. Maj, 2024 Gerzelle999 skrev, den 14.5.2024 at 17:29: siger bare alt om denne side fuldstændig blottet for menneske syn og empati. Hold dig til emnet. Hvis du synes at nogle bryder reglerne, så rapporterer du deres indlæg. Hvis du ikke kan lide denne side, så er det heldigt at den er helt frivillig at besøge. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2007 Skrevet 20. Maj, 2024 @Slowman og @Dillermand Junior Jeres sidste afsporing og private samtale har jeg slettet. Hold jer til emnet, som trådstarter har indled. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 20. Maj, 2024 (edited) jennyjenny skrev, den 18.5.2024 at 18:55: It depends..I can talk out from my experience and that I prefer to live and work with other thai women than danish girls.. Ja der er jeg nok mere omfavnende.. Jeg holder af alle mine kollegaer.. Også de spanske piger jeg møder i Holbæk og Slagelse og de Thai piger jeg lejer ved i Odense.. Selvom det kan være svært pga deres manglende sprogkundskaber så gør jeg hvad jeg kan for at vi få snakket en smule sammen.. Redigeret 20. Maj, 2024 af JenniferRomantica 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 20. Maj, 2024 Liv skrev, den 18.5.2024 at 20:28: Hvordan hænger det sammen med dette? Du få nok ikke noget svar for det er jo et helt gyldigt spørgsmål.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1438 Skrevet 21. Maj, 2024 Der er MASSER af herboende udenlandske glædespiger i landet, som er selvstændige. Dem betragter du vel så som danske, eller?.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 22. Maj, 2024 JenniferRomantica skrev, den 17.5.2024 at 14:58: Jeg var helt bestemt ikke klar over at man kunne (tillade sig at) give et blow med kondom før jeg startede i branchen.. Første gæst jeg havde fik narret mig til at sutte uden og han kom mig i munden.. Jeg besluttede lige der og med det samme at hvis jeg skulle sutte så mange fremmede tissemænd uden kondom så skulle jeg eddermame ikke være i den branche.. Indtil telen fortalte mig at man aldrig suttede uden kondom.. Det var sådan en lettelse og befrielse fordi jeg fandt mig super godt tilpas i alt andet i jobbet lige pånær det at skulle smage så mange forskellige mænd på en dag og så bagefter kysse mine børn godnat.. Jeg er klar over ikke alle har det som mig.. Og jeg har da bestemt også danske kollegaer der tilbyder oral uden og jeg vil aldrig dømme dem eller lignende.. Jeg ved jo de helt selv har valgt det.. Men ja hvis man har det som mig så kunne jeg forestille mig at det ville være rigtig svært at starte op som privat diskret nu om dage uden til sidst at blive lokket til at sutte uden for at der ville være penge nok i det for dem.. Jeg har stor forståelse for dine synspunkter om at sutte med kondom....og når det så er sagt så har jeg også prøvet at få suttet uden af piger der ikke havde øko fransk på menuen....men det var ikke noget der blev talt om i "gamle" dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 688 Skrevet 22. Maj, 2024 cassanova skrev, den 14.5.2024 at 16:55: Det korte svar er NEJ. Det er min erfaring. Jeg har godt nok kun besøgt 4 danske GP ere. Det er mit klare indtryk at de bedste udenlandske GP ere langt overgår de bedste danske GP ere. Så viser @cassanova sig igen som clickbaitens mester! Som både @Signor Cuoco , @Slowmanog @Møffe påpeger så er det næppe muligt at svare hverken entydigt, det afhænger af præferencer. Jeg har haft gode og dårlige oplevelser med danske såvel som udenlandske piger. For tiden er det primært de udenlandske piger jeg besøger, men det skyldes absolut ikke et bevidst fravalg af de danske. Diskussionen minder en del om når der diskuteres hvilken is der smager bedst eller om fransk/italiensk vin er bedre end vin fra andre lande, eller om dansk øl er bedst. Det der, for mig, er mest underholdende er når medlemmer slår fast med syvtommer søm at danske/udenlandske piger er de bedste/værste Det er interessant at diskussionen drejes over på socialklasser. For mig at se er der en overrepræsentation af de lavere socialklasser i prostitutionsbranchen, både for danske og udenlandske piger, dette understøttes også af den forskning der er lavet på området. Drømmen om studinen der supplerer sin SU ved at sælge sex mens hun studerer jura/medicin/antropologi er nok mest en drøm. Billedet var anderledes for 20-25 år siden end det er i dag, men også dengang var det et mindretal. For mig er det ikke uddannelsesniveauet eller socialklassen der afgør om jeg finder en pige tiltrækkende og givende at være sammen med, men om hun hviler i sig selv i jobbet og om hun udviser empati. Ærbødigst, DrMabuse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 22. Maj, 2024 Liv skrev, den 18.5.2024 at 20:28: Hvordan hænger det sammen med dette? @cassanova hvordan var det med antallet af piger du har besøgt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan 83 Skrevet 23. Maj, 2024 kenzo skrev, den 14.5.2024 at 20:49: Har til dato ikke haft besøg hos danske piger , hvor det har været spild af penge og været maskinsex , det har det til gengæld været hver gang det har været hos udenlandske, så derfor holder jeg mig til de danske piger. Jeg har fuldstændig den samme oplevelse. Så også kun danske piger til mig tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Usædvanlige 24 Skrevet 24. Maj, 2024 SweetKisses skrev, den 14.5.2024 at 19:45: Jeg elsker dansk mad, men jeg elsker også Italiensk mad, og spansk.. og særligt fransk.. det asiatiske køkken er også godt… jeg personligt er ikke så meget til fx polsk mad, men jeg fordømmer ikke dem der sværger til polsk mad… tværtimod synes jeg det er fantastisk at der er noget for os alle… Jeg er rigtig glad for mad - men mest af alt elsker jeg desserter. Og det er faktisk lige gyldigt hvilken nationalitet… sludder, hvilket land desserten stammer fra. Kunne jeg leve af alle slags desserter, så havde jeg gjort det. ovennævnte kan muligvis anses som afsporing, og hvis det skulle ske tager jeg gerne et point… men jeg tænker flertallet forstår at jeg forsøger at sige at vi alle har præferencer - og at det er fuldstændig lige gyldigt at diskutere hvad der er bedst når det handler om smag og behag Det er måske det bedste svar på et svært spørgsmål, jeg har set herinde. Det er sofistikeret svaret, med nuancer og med personlig holdning, uden at være nedladende overfor den oprindelige forfatter. TAK for dit indlæg og hermed en opfordring til alle os andre om at svare i samme tone !! Det gør det så meget lettere at debattere, når man mødes at denne slags svar, forestiller jeg mig. On Topic så foretrækker jeg det italienske eller franske køkken, men når det kommer til præferencer af GP´er, så er jeg meget specifik i min smag, og vil altid kun vælge danske piger - selvom min erfaring kun strækker sig til 1 oplevelse med GP´ere. Men alle bør vel have lov til at efterfølge deres foretrukne smag? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg