Hop til indhold

Er jeg for tyk til det her?

Featured Replies

Skrevet

Altså til at besøge prostituerede.

Hvad tænker pigerne når de får besøg af en meget tyk kunde?

Væmmes de ikke ved det? 

Jeg er en ung og usikker fyr midt i mine tyvere, som ikke har haft mange seksuelle oplevelser og jeg har meget længe tænkt på at besøge en professionel, men skammen over min krop og udseende fraholder mig fra det. Jeg synes ingen piger skal udsættes for mig. Jeg er 180cm høj og vejer 120kg.

Jeg er ellers sød og venlig og jeg går meget op i min hygiejne, men jeg væmmes stadig over min krop og det vil pigerne også.

Skrevet

Præcis som Jennifer skriver

Personlig er jeg en gammel mand med for højt bmi men er aldrig blevet afvist

Mener netop at rigtig meget handler om respekt og som du selv skriver god personlig hygiejne

Ved godt det er svært første besøg men for din egen skyld overlad til pigerne at afgøre/bestemme hvad de væmmes ved

Bare klø på

Vh B70

Redigeret af B70

Skrevet

Der er 100% mange GP'er som vil have det helt fint med dig. Alene det, at du er sød, venlig og har god hygiejne er fuldstændige wins. Hvis du er meget selvbevidst omkring din krop, så vil jeg skrive en introduktion til den GP du vil besøge (noget som altid er høfligt at gøre). Her kan du nævne at du er lidt selvbevidst omkring din vægt, så er jeg sikker på de nok skal hjælpe med, at du føler dig tilpas.

Jeg anbefale, at du ser dig efter en med mange gode anmeldelser herinde, så du finder dig en rigtig god oplevelse.

Som en side ting, så håber jeg du vil arbejde lidt med dit syn på dig selv. Du skriver, at "pigerne vil væmmes over dig", men det ved du ikke - du er jo ikke en af pigerne :) Man kan få meget hjælp til et bedre mentalt helbred (og eventuelt fysisk helbred). Jeg kender slet ikke din situation, men tænker aldrig der kan komme noget negativt ud af, at du får det bedre med dig selv.

Du er også fri til at smide en PM hvis du vil have lidt hjælp med at finde en GP eller andre råd!

Skrevet

Du er en anelse større end mig, men jeg har aldrig haft problemer. Bare sørg for at mød høflig og ren op (husk alle folderen os store folk har) og hvis du er i tvivl, så ring eller skriv til pigen først.

Skrevet

Er du ren og pæn så er størrelsen lige meget, tænker jeg også 

Skrevet

Jeg er en fyr, der ofte betaler for sex med store piger, fordi jeg tænder på det. Mon ikke tiltrækningen kan gå den anden vej også?

I øvrigt: Jeg har en fyldig mandlig ven som altid har haft fint held med pigerne. Han har altid sagt, og jeg citerer: "nogen piger vil have en bamse, og jeg er der for dem" :D

Hvis du er velsoigneret, ren & pæn, burde du ikke have problemer.

Skrevet
Tyksak88 skrev, for 2 timer siden:

Væmmes de ikke ved det? 

Jeg er en ung og usikker fyr midt i mine tyvere, som ikke har haft mange seksuelle oplevelser og jeg har meget længe tænkt på at besøge en professionel, men skammen over min krop og udseende fraholder mig fra det. Jeg synes ingen piger skal udsættes for mig. Jeg er 180cm høj og vejer 120kg.

Jeg er ellers sød og venlig og jeg går meget op i min hygiejne, men jeg væmmes stadig over min krop og det vil pigerne også.

NEJ, du må aldrig tænke sådan. Så længe du er renlig og går op i din hygiejne er du velkommen hos mig! Jeg er selv en buttet pige og jeg ser mere på personligheden end på din BMI

mange hilsner Karoline

Skrevet

Nej du er ikke for tyk...Mød nydelig, ren og høflig op, så skal det nok gå...Forventningsafstem evt. med hende den heldige du vælger at kontakte...Afsted med dig...:)

Skrevet

Jeg synes at du skal tage de svar du har fået her og bruge dem til at arbejde med at komme af med din væmmelse over din krop. Der er tydeligvis ingen grund til at du væmmes. :)

Skrevet

120 kg til 180 cm lyder ikke af så voldsomt meget. Jeg er selv lidt overvægtig og desuden gammel, men ingen gp har nogensinde påtalt det. Altid følt mig velkommen hos købedamerne. De er tilfredse med, at jeg er renlig.

Skrevet

Væmmes de ikke ved det? 

Øv at du har sådan en negativ tilgang til din egen krop. Har du oplevet nogen væmmes ved den og er det.en reel frygt?

Jeg er selv en stor bbw og jeg væmmes ikke hvis der kom en med en stor krop. Samtidig når du rigtig langt ved at være sød og venlig og gå op i hygiejnen.

Kontakt den gp du vil besøge, forklar hende situationen. Du kan evt.nøjes med at booke hende 15 min og mærke med kemi, kys, nærvær og så tag den derfra.

Så lægger du heller ikke for meget pres på dig selv ❤️

Skrevet

Det er du på ingen måde. Gør du noget ud af dig selv og er sød og venlig og ærlig så tror jeg du velkommen hos de fleste men som andre skriver spørg. Der jo også den omvendte verden at slanke mennesker tænder på de større kvinder . Skal man være flov over det nej. Jeg elsker xxxer og det der kvinder der også gør. 

Skrevet
Tyksak88 skrev, for 3 timer siden:

Væmmes de ikke ved det? 

Hej Tyksak88

Følg de gode råd fra de andre brugere. Min erfaring med sexarbejderne er at du kommer utroligt langt med høflighed, respekt og god personlig hygiejne. Lær at elsk din krop og husk at rigtige mænd vejer over 100 kilo!    Bare se at komme ud af døren og det kan kun gå for langsomt. God fornøjelse, skipper!   

Skrevet

I første omgang troede jeg lige du var sådan en fyr på 180 kilo - men 120 kg og 1.80cm er jo ingenting i forhold til så mange andre - og også noget du hurtigt kan gøre noget ved - start f.eks. med at tabe 5 kilo - og så må du motionere og træne til du kommer ned under 100 - det er bare at komme igang og du vil ikke se dig tilbage.

Skrevet

Lidt malurt i bægeret . Jeg oplever af og til Thaipiger der syns at overvægtige store mænd er afskyelige.

Skrevet
cassanova skrev, for 47 minutter siden:

Lidt malurt i bægeret . Jeg oplever af og til Thaipiger der syns at overvægtige store mænd er afskyelige.

Jeg er en stor mand, og jeg har mest haft positive oplevelser når jeg har besøgt thaierne. 

Skrevet
cassanova skrev, for 1 time siden:

Jeg vil da nok også anbefale en robust pige og ikke en lille thai på 40-50 kilo. Kan godt forstå at de bliver lidt skræmte hvis du vejer tre gange så meget som dem.

Skrevet

Jeg vil her lige påpege at jeg er 149 cm høj og vejer omkring de 42 kg og min kæreste derhjemme vejer ca det samme som dig men er ca 6 cm lavere.. Jeg bliver aldrig mast så du skal slet ikke tænke din størrelse ind i dit valg men bare spørge lige præcis den pige du tænker kunne være interessant for dig om hun kunne ønske sig et besøg af dig.. 

Skrevet
Tyksak88 skrev, for 10 timer siden:

(…)

Væmmes de ikke ved det? 

Tak for dit indlæg.

Jeg tror aldrig, jeg har hørt noget med om man skulle kunne være for tyk til et GP-besøg.

Du nævner noget med alder. Nogen GP’er foretrækker klienter, der f.eks. er over 25 eller 30 år – det kan måske netop bl.a. handle om at de foretrækker nogen der f.eks. har haft noget seksuel erfaring tidligere eller at de ikke føler at folk ellers er modne nok.

Du nævner noget med at være usikker. Du skriver også, at pigerne ikke vil kunne lide din krop – jeg håber at du ved at det slet ikke behøver at være sådan.

Nogle enkelte GP’er vil f.eks. heller ikke have folk over 60 år. Her handler det måske om at de synes at personen så måske er lidt for gammel til dem.

Der er også en fin kommentar her:

Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

I første omgang troede jeg lige du var sådan en fyr på 180 kilo - men 120 kg og 1.80cm er jo ingenting i forhold til så mange andre - og også noget du hurtigt kan gøre noget ved - start f.eks. med at tabe 5 kilo - og så må du motionere og træne til du kommer ned under 100 - det er bare at komme igang og du vil ikke se dig tilbage.

For det er netop ikke det store, om du så havde været 175 eller 190 cm. Men jeg synes ikke nødvendigvis du behøver at træne det væk. Det kan du hvis du ønsker det. F.eks. tabe 10 kg eller 20 kg eller hvad du nu tænker.

For jeg synes den nok først og fremmest er gal med, at du så tror at GP’erne ikke nødvendigvis vil se dig – måske er nogen ikke glade for overvægt men jeg tror helt sikkert der er en del der ikke har problemer med det.

Bare husk det med at det kan være alderskriterier hos nogle piger og så hygiejnen som du selv nævner – den ved jeg for mange piger er vigtig. Enkelte nævner også nogle gange etnicitet :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Skrevet

Kan nævne at hos mig ville det ikke være et problem overhoved. For mig er det meget vigtigere at du har en god hygiejne, men mest at du er sød og venlig, da det har meget mere betydning når det kommer til at have den gode lækre oplevelse for begge to. Så du må endelig ikke tænke det om dig selv. Her ville du være mere end velkommen <3

Skrevet
cassanova skrev, for 11 timer siden:

Du mener "Bombuey" - det er nok mere en kombination af at være overvægtig og klæ sig smagløst, de ikke bryder sig om, da der ikke skal meget til før de synes en mand er "Handsome" ;-)

Skrevet

Der ses med jævne mellemrum annoncer med piger der anmoder om kunder med max vægt.

Bortset fra det kan man altid spørge inden et besøg, jeg tænker de fleste piger vil svare ærligt og venligt. Det er i hvert fald min opfattelse.

Skrevet

Jeg er samme størrelse som dig og så nok 25 ældre:)

Jeg er endnu aldrig blevet afvist og jeg vil helst besøge unge, slanke piger (se evt mine anmeldelser) 

Henvend dig på en høflig, respektfuld måde. 
Jeg skriver altid deres navn og forslag om tidspunkt og længde samt evt ekstra ydelser i min første henvendelse. Jeg tror GP’ere får mange henvendelser og de er mest glade kortfattet kommunikation uden for mange beskeder frem og tilbage. 
Som andre har nævnt: Husk hygiejnen, nyvasket og nybørstede tænder, en god deo og lidt duftevand på kinderne. 
Tal pænt, respektfuldt og høfligt til din udvalgte pige. Husk du har bare købt lidt af hendes tid og det giver dig ikke ret til at behandle hende dårligt. 
Jeg kan anbefale dig at vælge en pige som er positivt anmeldt her på sitet og måske fortælle det er første gang du prøver dette :)

Jeg ønsker dig en dejlig oplevelse og fortæl os gerne om den :)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

Helt ærligt, hvis det var så nemt for ham, tror du så ikke at han bare havde gjort det for længe siden?
Det er SÅ let når man står udenfor problemerne, at prædike om hvad folk bare skal gøre - uden at ane noget som helst om hvad folk i virkeligheden kæmper med.
Jeg har selv været igennem et større vægttab det sidste års tid. Jeg er stolt af mine resultater omend jeg ikke aner hvor meget eller lidt jeg har tabt mig (vejer mig ikke) - og for mig set i bakspejlet, så har det været nemt. Men i situationen er det bare overhovedet ikke nemt. Der er det en kæmpemæssig udfordring, der giver flere tårer og nederlag end sejre. Man skal have en viljestyrke af stål, til at starte et vægttab. Det er overhovedet ikke nemt ‘bare’ at starte med 5 kg.

Jeg så to veninder igår, som begge kæmper med vægten. Den ene kæmper med den anorektiske stemme i hovedet, der konstant spørg hende, om hun har behov for at spise det hun nu sidder og spiser. Og er kommet SÅ flot i hendes kamp mod den stemme. 
Men hvor er det dog pisse nemt at sidde udenfor hendes hoved og sige ‘du skal da bare spise’. Det er bare slet ikke det, det handler om. Det er psyken, viljen, modet til at trodse det ‘naturlige i ens eget hoved’. Jeg var kæmpe stolt af hende, da jeg så at hun havde fået sul på kroppen og så sundere og gladere ud end jeg før har set hende - og jeg kommenterede hendes resultat flere gange. Og hun lyste op som en sol hver gang. Jeg har stået på sidelinjen og fulgt hendes kamp, og det har ikke været nemt for hende - og hun skulle ‘bare’ spise…

Den anden veninde kæmper omvendt med overvægt, som hun har gjort hele livet. Uddannet fysioterapeut, så hun er jo udmærket klar over hvordan man lever sundt, træner, motionerer og taber sig. Hun er begyndt på det der slankemedicin wegovy som har givet et vægttab på 12 kg på tre måneder. 
Citat: ‘Hvis normaltvægtige føler samme lave lyst til at spise som jeg gør nu (efter at være startet på wegovy) så kan jeg godt forstå at folk siger “hvorfor spiser du ikke bare mindre?” For jeg sidder og tænker det samme nu’.
Hun har fortalt én veninde (og nu mig) at hun er startet på den medicin, for hvad nu hvis hun igen oplevede et nederlag og skulle have et slag oveni hovedet over ‘at fejle’. Det kunne hun slet ikke overskue. 
Jeg tænker ikke, at jeg behøver at fortælle, at jeg også roste hende til skyerne over hendes flotte resultat, selvom hun synes det var virkelig nemt.
To veninder som begge kæmper med vægten i hver sin retning, og det er overhovedet ikke nemt nogen af udfordringerne.

Så det er ikke ‘bare’ at starte med at tabe fem kg. Det er en psykisk og mental udfordring, som folk der ikke har stået i situationen, ikke kan forstå ret meget af. Man skal have lysten til at ville og modet til at fejle, for at gå igang med at arbejde med sin vægt. Og modet til at fejle, afholder alt for mange fra at gøre det - ‘for du skal jo bare spise mindre’.

TS:
Jeg kan ikke sige noget, der ikke allerede er sagt.
Nej, du er ikke for tyk. Har du styr på din hygiejne og ellers opfører dig med respekt overfor hende, så vil hun gøre alt i sin magt, for at du får en god, lækker og fræk oplevelse - uanset hvor stor eller lille din mave måtte være.
Gi’ den gas med din favoritpige og nyd hvert øjeblik. 
Stol på dig selv, slap af i situationen og nyd det.

Held og lykke :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.