Hop til indhold

Er jeg for tyk til det her?

Featured Replies

Skrevet
Tyksak88 skrev, for 22 timer siden:

Altså til at besøge prostituerede.

Hvad tænker pigerne når de får besøg af en meget tyk kunde?

Væmmes de ikke ved det? 

Jeg er en ung og usikker fyr midt i mine tyvere, som ikke har haft mange seksuelle oplevelser og jeg har meget længe tænkt på at besøge en professionel, men skammen over min krop og udseende fraholder mig fra det. Jeg synes ingen piger skal udsættes for mig. Jeg er 180cm høj og vejer 120kg.

Jeg er ellers sød og venlig og jeg går meget op i min hygiejne, men jeg væmmes stadig over min krop og det vil pigerne også.

Nej du er ikke for tyk til et GP besøg. Jo nogle GP ere væmmes ved det, oplever det især hos Thaipigerne. Hvad GP erene tænker kan kun gisnes om. Omvendt, vil vi aflægge en stærkt overvægtig GP et besøg? Ja nogle syns de er dejlige , men andre, måske flertallet væmmes ved de stærkt overvægtige GP ere. Vi må ikke romantisere problematikken. Husk på at det er cool buisness, det er det virkeligt. Der er måske ydelser som GP ikke tilbyder stærkt overvægtige kunder. 

Skrevet
Vimmel skrev, for 2 timer siden:

Helt ærligt, hvis det var så nemt for ham, tror du så ikke at han bare havde gjort det for længe siden?

Jo, men problemet er jo at taber man sig 5 kg. - og det kan de fleste gøre på måske 1 - 2 uger ved blot at spise og drikke mindre, så de ikke er bagud med at skide - men så skal man bruge mindre energi på at slæbe rundt på det der svarer til 1 reservedunk med 5 ltr. benzin konstant og hele dagen - dvs. at man faktisk behøver indtage endnu mindre end før, for ikke at tage på igen og så begynder primalhjernen at sige: du skal skal spise mindst lige så meget som før, - hvor er det stærkt at du har tabt dig og nu må du godt belønne dig selv med lidt fedt og sødt. Det er her man er nødt til at udnytte at man nu nærmest kan springe rundt som gazelle i forhold til før, til at motionere resten væk og lade være med at lytte til disse pessimister der hele tiden siger: at det ikke kan lade sig gøre, at det faktsik er i orden at veje lidt for meget, man behøver ikke tabe det hele på en gang, det er usundt at motionere, det er farligt at tabe sig, pas på du ikke kommer til at ligne en streg i luften, osv.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

@Jernsvinet
Var det hvad du fik ud af det jeg skrev? Luk munden og skid noget mere?
Du fangede slet ikke at mange mennesker kæmper med psyken, viljen og modet til at komme igang med en livsstilændring?

Det lyder så mega nemt bare at tage sig sammen og tabe sig, alle der er overvægtige kender alle tips og tricks. Vi ved godt at man skal spise færre kalorier end man forbrænder i løbet af en dag, motioner noget mere, spring slikhylden over når man handler, ta’ kun en portion aftensmad, hold motivationen oppe når man har tabt et par kg osv. I teorien er det super nemt - men i praksis går der altså et menneske rundt hvor det ikke er nemt. Det er en vanvittig kamp at begynde at fortælle sin hjerne, at selvom du føler sult, skal du ikke spise. Selvom du har hovedpine og alt er lort, så skal du ikke tage en række af den plade chokolade der ligger i skabet. Selvom du føler at hele verden er imod dig, du føler dig mega sulten, du føler hovedpinen er ved at slå dig ihjel, så skal du kun spise én portion aftensmad. Den mad som engang har været ens bedste ven, man har tyet til når man har været ked af, at bukserne ikke kunne lukkes, når kæresten har været en idiot eller lignende. Og medmindre du har en eller anden afhængighed, så kommer du heller ikke til at forstå den kamp, som overvægtige kæmper med hvert sekund, hvert minut, hver time, hver dag, hvert år! Det er for nemt at se tingene ude fra og fortælle hvad andre skal gøre.
Det er de færreste der kan tage en kold tyrker (må man stadig sige dét?) og stoppe med en last fra den ene dag til den anden. Respekt til dem som kan og har gjort det!
Men om man er heroinmisbruger, ryger, alkoholiker, overvægtig, anorektiker, sexafhængig osv. så handler det om ens mentale tilstand, om man har LYST til at begynde at lægge sin last til side, men også modet. Har man ikke lysten og modet - så får du, jeg eller en veluddannet læge ikke meget ud af at være belærende om, hvor let det ene og det andet er.

At lukke munden og skide noget mere, havde ikke fået mig til at få motivation til at tabe mig. Derimod hjalp det mig, at jeg lod mig selv fejle, og få min hjerne til at acceptere, at jeg somme tider fejler, og kommer op på hesten igen. Og at jeg formentlig bliver ved med at fejle resten af mit liv.
Jeg bliver sikkert også lige så tyk igen, som jeg var for et år siden. Måske jeg bliver tyndere. Who knows. Uanset hvad, er en afhængighed ikke nem at komme af med, uanset hvor let man får tingene til at lyde.
Hvad der virker for mig, virker måske ikke for dig. Og hvad der virker for dig, virker måske ikke for mig eller på en tredje person. Vi er alle forskellige.

Jeg vil ikke afspore tråden mere, men du er velkommen til at sende en pb, hvis du ikke mener at emnet er færdigdiskuteret. 

Skrevet

Det er jeg ked at høre, at du har det sådan, men som de fleste skriver herinde, går pigen nok ikke så meget op i dit udseende, så længe du er sød, venlig og velsoigneret som du beskriver dig selv.

Jeg er en fyr som har svært ved at tage på, noget som jeg ønsker. 

Hvad med en tynd kunde omkring de 60-70kg, hvad tænker pigerne om det? Det er også noget jeg kan blive selvbevidst om når jeg besøger GP'er.

Skrevet
  • Author

Mange tak for alle svarene herinde. 

Det gør mig faktisk noget gladere og mere optimistisk.

Jeg tror næsten at @JenniferRomantica skal have et besøg i nærmeste fremtid så ;)

Skrevet

Endnu engang du er ikke for tyk til at besøge en GP. Men omvendt , hvordan har vi det som kunder med GP ere der er svært overvægtige? Ja , og nu ved jeg godt at der er en del, der svarer , at de noget så glade for overvægtige GP ere  og at det er de dejligste mennesker m.v. Det er naturligvis os som kunder der bestemmer hvad vi vil betale for,  og kan frit vælge præcis den GP vil vil besøge. GP eren er i en anden  situation de kan ikke på samme måde fravælge kunder uden at det går ud over forretningen. Ja og nu ved jeg godt at flere GPere vil skrive at de er noget så frie til at fravælge alle de kunder fra som de lyster. Men sådan fungere det ikke. Mamasan eller alfonsen  sidder i kulissen og trækker i trådene , her er ikke plads til selvbestemmelse.

Skrevet
cassanova skrev, for 43 minutter siden:

Endnu engang du er ikke for tyk til at besøge en GP. Men omvendt , hvordan har vi det som kunder med GP ere der er svært overvægtige? Ja , og nu ved jeg godt at der er en del, der svarer , at de noget så glade for overvægtige GP ere  og at det er de dejligste mennesker m.v. Det er naturligvis os som kunder der bestemmer hvad vi vil betale for,  og kan frit vælge præcis den GP vil vil besøge. GP eren er i en anden  situation de kan ikke på samme måde fravælge kunder uden at det går ud over forretningen. Ja og nu ved jeg godt at flere GPere vil skrive at de er noget så frie til at fravælge alle de kunder fra som de lyster. Men sådan fungere det ikke. Mamasan eller alfonsen  sidder i kulissen og trækker i trådene , her er ikke plads til selvbestemmelse.

Jeg besøger kun piger, der bestemmer selv, og flere har sagt nej til mine ønsker, der hvor jeg er kommet. Dog har de ikke sagt nej til min vægt eller alder.

Redigeret af henlan

Skrevet
cassanova skrev, for 16 timer siden:

Mamasan eller alfonsen  sidder i kulissen og trækker i trådene , her er ikke plads til selvbestemmelse.

Din ekstreme generalisering begynder efterhånden at være provokerende og trættende på en og samme tid:rolleyes:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Din ekstreme generalisering begynder efterhånden at være provokerende og trættende på en og samme tid:rolleyes:.. 

Det var 2 ting ved ham, kan du ikke finde en ting mere, så er han et kinderæg. :D

Skrevet
Den nye grydeske skrev, for 1 time siden:

Det var 2 ting ved ham, kan du ikke finde en ting mere, så er han et kinderæg. :D

Det i hvertfald to ting omhandlende hans udsagn herinde^_^.. Det gør jo hverken personen trættende eller provokerende eller et kinderæg:P.. 

Skrevet
Tyksak88 skrev, den 10.5.2024 at 12:21:

Mange tak for alle svarene herinde. 

Det gør mig faktisk noget gladere og mere optimistisk.

Jeg tror næsten at @JenniferRomantica skal have et besøg i nærmeste fremtid så ;)

Helt ærligt tror jeg dit størst problem er dig selv, og den måde du opfatter dig selv på "komplekser" -dog kan jeg ikke fortænke dig i det -det er mange tankeløse og koldhjertet personer -der ikke gør det nemmer for dig/mig -det kan godt blive trættende i længden -og man kan næsten bilde sig selv ind -at det er sandt noget af det de siger... Samfundet stigmatisere overvægt -og forskelbehandler... Du er nød til at indse -den lægger ved dig selv -uanset hvad folk skriver af velmenene ord, og negligsering af problemet "overvægt" -så kan du kun selv løse det oppe i hoved. At du f.eks. skriver "du væmmes ved dig selv" viser du har et stykke vej endnu... Se eller gense "Det forsømte forår" det viser et udmærke billede på kræfter, man er oppe i mod som overvægtig...

Held og lykke;-) 

Skrevet

180 cm og 120 kg lyder nu ikke som en meget tyk ung mand. Pigerne er ligeglade med det udseende. Bare du er ren og pæn og høflig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.