Hop til indhold
Findus

Timeout under skrivning af indlæg

Recommended Posts

Jeg har nu igen oplevet at et indlæg jeg har arbejdet med er blivet spist, fordi jeg skriver langsomt og løber ind i timeout. Når jeg endeligt trykker "send" bliver det hele spist. Er det en lokal indstilling, eller en del af set uppet på EG?

Selvfølgeligt burde det nemt at huske at se efter om man stadigt er logget ind, og evt. lige tage en sikkerhedskopi før nyt log in - men det er det altså ikke i praksis :)

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er også sket for mig. Som regel kan den reddes ved at trykke på "pil-tilbage", så man kommer tilbage til forrige side. Ellers er det en god ide, at skrive indlægget i Word først.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg også jævnligt gjort når jeg ellers husker det. Kopieres der ind fra Word er der til gengæld problemer med formatering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtigt, det kan godt drille når man vil kopiere noget ind.

Et tip, når man kopierer og sælger sæt ind så spørges der om man vil give tilladelse til udklipsfolder, det siger man ja til for det kopierede ligger i udklipsholder automatisk til det skal sættes ind

Venligst - landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu igen oplevet at et indlæg jeg har arbejdet med er blivet spist, fordi jeg skriver langsomt og løber ind i timeout. Når jeg endeligt trykker "send" bliver det hele spist. Er det en lokal indstilling, eller en del af set uppet på EG?

Selvfølgeligt burde det nemt at huske at se efter om man stadigt er logget ind, og evt. lige tage en sikkerhedskopi før nyt log in - men det er det altså ikke i praksis :)

 

Du kan også gøre det at når du har skrevet et stykke, at du så bare markerer det hele, højreklikker og trykker kopier. Så ligger det skrevne "i musen" og så kan du bare indsætte det hele igen, hvis det skulle blive spist, medens du selv spiser frokost. Forudsætter bare at du ikke kopierer andet "ind på musen" i mellemtiden.

 

Metoden kan også bruges før du trykker send, så du hurtigt kan lave indlægget påny ved at trykke på sæt ind, hvis der skulle være sket noget med forbindelsen i mellemtiden.

 

Ellers lav dit indlæg i Open Office eller et andet skriveprogram, hvor du starter med at lave en mappe og et filnavn den kan gemmes i.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller lære at skrive hurtigere..... Just kidding :P

Det ER en lokal indstilling i hjemmesidens cms. Og det kan ændres :)

Hmm - så det er enten bedre vaner eller et hurtigt teknisk fix. Virkeligt et vanskeligt valg :)

Tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være en god ide at genstarte eller slukke computeren efter en omgang copy paste.. det ville jo være surt at det lå i udklipsholderen, når næste bruger sætter sig til rette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være en god ide at genstarte eller slukke computeren efter en omgang copy paste.. det ville jo være surt at det lå i udklipsholderen, når næste bruger sætter sig til rette.

 

Skulle vel ikke være et problem, hvis hver bruger har sin egen profil og adgangskode  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...