Hop til indhold
dfreak

Prissammensætning

Recommended Posts

Lad mig starte med at skrive, Dette er ikke en reklame for kvinden, men jeg finder det personligt fantastisk at der kun er to priser hos hende

https://annoncelight.dk/showad/395086

der er en normal service og der er en full service, ikke en lang liste med forskellige ydelser man kan vælge til eller fra, hvad synes andre om den måde at lave priserne på i annoncen?

https://annoncelight.dk/showad/398527

denne annonce er stik modsat, en alenlang liste over extraydelser man kan til og fravælge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du ikke regne med . Der står intet om at fx dominans, urin osv er inkl? Ved ikke om hun tilbyder det , men bare for at pointere at man stort set altid har “extras”. Jeg vil dog give dig ret i at der er nogen som overdriver, hvor alt decideret er en “extra”. At girlfriend experience og kys er en extra, har jeg fx personligt svært ved at forholde mig til :) men det er en anden snak og ligegyldig i denne sammenhæng. 

Nå, men !!! :D min erfaring er at det er godt for gæsterne, rent økonomisk, at man kan vælge til og fra. Lige så vel om man vil bruge 15 min eller 60 min med pigen . Vi har alle forskellige preferencer og hvis gæsten fx er ligeglad med kys, hvorfor så ikke lige så godt spare 200 etc etc etc …. 
 

og tilføjelse så er den “alen lange liste” du nævner på 8 punkter , det fandt jeg lidt morsomt :D sorry 

Redigeret af Miley_for_pleasure

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogen er det bestemt fint at have en slags all-inklusiv, forstået således at ens primære præferencer er dækket. (man skal nødvendig ikke nå det hele)

Jeg kan så også godt se balladen hvis en gæst har købt 15 min og  efterfølgende føler sig snydt fordi man ikke nåede det hele  af nedenstående

Normal sex with many positions 69, licking, face sitting ,tongue kissing blowjob without condom ,Girlfriend Experience ,Cumshot on body

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den anden pige har dog god musiksmag. Annie Lennox version af "I put a spell on you" - sagtens et godt valg. Uanset extraydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min optik er den slags lister ret ødelæggende for oplevelsen,mfordi man skal tage stilling før men ved om det er aktuelt eller midt i akten. En pris for den tid man optaget pigen, som inkluderer de almindelige aktiviteter og kun ekstra for ret særegne ting - især ting som koster pigen tid og besvær efterfølgende. Som rengøring af sig selv, seng, lagner mv og evt af legetøj, som skal gøres ren. 
 

Jeg tænker det er tidsfaktoren/forbruget der må være i centrum og så kan det jo være nogle ting pigen ikke vil - anal penetrering, sex og blow uden kondom, men så kan jeg egentlig ikke se det har med prisen at gøre.

Men nu er jeg jo heller ikke GP. Jeg har blot den mulighed at springe over piger med lang og indviklet menukort.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 47 minutter siden:

Den anden pige har dog god musiksmag. Annie Lennox version af "I put a spell on you" - sagtens et godt valg. Uanset extraydelser.

God musiksmag ja, bare synd for hende at hun kommer til at afmontere hendes hår til sidst i hendes video.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en pris og det er det!

Det er tiden der betales for, så om han vil nusse, knalde eller se mig bruge legetøj er lige meget. Jeg gider simpelhen ikke skulle huske på om han har betalt for det og det, eller stoppe legen for at han lige skal betale for kys hvis jeg er med på den.

Begynder jeg at tilbyde urin en dag hvor jeg laver mere end en aftale, så kommer der nok en merpris, da jeg skal bruge en time eller to på at drikke op til besøget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dfreak skrev, for 8 timer siden:

Lad mig starte med at skrive, Dette er ikke en reklame for kvinden, men jeg finder det personligt fantastisk at der kun er to priser hos hende

https://annoncelight.dk/showad/395086

der er en normal service og der er en full service, ikke en lang liste med forskellige ydelser man kan vælge til eller fra, hvad synes andre om den måde at lave priserne på i annoncen?

https://annoncelight.dk/showad/398527

denne annonce er stik modsat, en alenlang liste over extraydelser man kan til og fravælge

Altid interessant med en debat om priser eller måske rettere her priser og services. Mange af pigerne har ekstras. Enkelte vælger så også at tilbyde pakker. For mig at se udelukker det ene ikke det andet.

 

Tag f.eks. de ungarske piger som Nadia eller Naia, der har tilbudt både netop pakker men også ekstras gennem tiden. Så kunne man selv ligesom både vælge og måske spare lidt på en pakke. Det er efterhånden lang tid siden, jeg har besøgt Naia, så jeg ved ikke om det stadig er sådan. Jeg har endnu ikke været hos Nadia.

 

Hvis jeg endelig skulle vælge mellem de to, ville jeg nok foretrække ekstras mere end pakker. Så kan man ligesom selv vælge og der er større fleksibilitet. Jeg ved ikke hvordan andre har det med det?

 

Der er også et medlem, der skriver noget her:

 

Slowman skrev, for 7 timer siden:

I min optik er den slags lister ret ødelæggende for oplevelsen,mfordi man skal tage stilling før men ved om det er aktuelt eller midt i akten. En pris for den tid man optaget pigen, som inkluderer de almindelige aktiviteter og kun ekstra for ret særegne ting - især ting som koster pigen tid og besvær efterfølgende. Som rengøring af sig selv, seng, lagner mv og evt af legetøj, som skal gøres ren. 
 

Jeg tænker det er tidsfaktoren/forbruget der må være i centrum og så kan det jo være nogle ting pigen ikke vil - anal penetrering, sex og blow uden kondom, men så kan jeg egentlig ikke se det har med prisen at gøre.

Men nu er jeg jo heller ikke GP. Jeg har blot den mulighed at springe over piger med lang og indviklet menukort.

Nu ved jeg ikke, om jeg læser det rigtigt. Men det er netop fint med en pris for basisydelser og så kan man betale for ekstras, som er lidt mere specielle. Blowjob uden kondom, sexlegetøj, CIM, tungekys etc.

 

Jeg synes f.eks., det er lidt æv, hvis helt almindelige kys ikke er inkluderet. Der er nogen GP’er, hvor der kan være lister med måske ti ekstras eller lignende hvor det kan blive lidt for meget og man skal betale for alt muligt. Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med hvad pigen har lyst til. Mange vil f.eks. tilbyde blow uden som en ekstra, ret få f.eks. analsex? – jeg tænker vel det er vigtigt med respekt for pigen? Omvendt kan nogle pakkeløsninger blive meget dyre, hvor man slet ikke har brug for alt det der er inkluderet – jeg ved ikke om det er det som du også mener? :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deity Bastet og Lindsay Maddox kørte med pakkepriser, og det syntes jeg virkede rigtigt godt. (det ærgrer mig, at vi nok ikke kommer til at se dem igen)

På den ene side er det nemmere at sige, man gerne vil have Platin-pakken, i stedet for at nævne alle de services, man gerne vil tilkøbe, og på den anden siden er det et rigtigt godt  markedsføringstrick - selvfølgelig afhængigt af hvilke kunder, man ønsker at tiltrække.

Discount-jægerne vil gerne have en lav basispris med mulighed for at vælge til (Den model er brugt hos de billige flyselskaber) mens andre går efter trygheden i at vælge en pakke som dækker alle behov og accepterer, at nogle af mulighederne i pakken måske aldrig bliver udnyttet. (Som på de dyrere charter-rejser og all-inclusive hoteller)

Faktisk fravælger jeg ofte piger, som har den lave pris og en lang menu af extras. Udover at det som regel ender med at blive dyrere, når først jeg har bestilt alt tilbehøret, så signalerer det (i min optik) at det er noget, de helst ikke vil gøre og derfor kræver ekstra for det, men jeg ved også, at det for nogle piger er den eneste måde at få kunder, fordi de i højere grad tiltrækker et andet segment. 

Min ene veninde i branchen vil helst sælge max 15-30 minutter og vil helst ikke kysse eller sutte uden, så for hende giver det god mening at tage ekstra for disse services. 
En anden veninde i branchen sælger avancerede fantasier. Hun har en meget høj pakkepris men har næsten ingen grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 2 timer siden: 

Min ene veninde i branchen vil helst sælge max 15-30 minutter og vil helst ikke kysse eller sutte uden, så for hende giver det god mening at tage ekstra for disse services. 
En anden veninde i branchen sælger avancerede fantasier. Hun har en meget høj pakkepris men har næsten ingen grænser.

Er det en normal ting at det man helst er fri for koster extra, og det man gerne vil er med i prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dfreak skrev, for 50 minutter siden:

Er det en normal ting at det man helst er fri for koster extra, og det man gerne vil er med i prisen?

Min veninde tager lige nu 300 kr for kys og 400 for OWO fordi hun ved at det er meget vigtigt for nogle kunder, men det er noget hun helst ikke gør.
Jeg ved ikke om det er normalt. Jeg kender nogle få piger i branchen, men langt fra nok til at kunne generalisere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som kunde har jeg det sådan at jeg ikke kunne drømme om at betale fx 300 for kys - især da ikke hvis pigen har sat prisen fordi hun helst er fri for kys. Men jeg kysser gerne, hvis pigen også kan lide at kysse. 

Jeg er med på at pigerne har sex og hvad dertil hører for penge, men at bede om ydelser der decideret byder kvinden imod at levere, ville jeg ikke gøre. Så må der findes en anden pige eller man må undvære. Jeg vil fx absolut helst have bj uden kondom, men ikke betale ekstra for det, netop fordi den enten betyder at pigen kompromiterer sig selv (tager en risiko hun ikke ønsker) eller ikke bryder sig om det. Så må jeg undvære, hvis det er en pige jeg iøvrigt gerne vil have sex med. Det handler ikke kun om penge. Jeg er sådan set lidt ligeglad med de 200 kr, som jeg måske alligevel giver som “drikkepenge” i sidste ende, men om ikke at købe noget pigen faktisk ikke rigtig ønsker at sælge.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange er det vel også bare et spørgsmål om at presse prisen så langt på som muligt, det er ikke sikkert de helst er fri, men kan man lige få 300kr mere for en time hvis kunder gerne vil have blow uden og måske et lille bad med den yndige ungmø.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...