Hop til indhold
Guest VarmePia

Foreslaw om pigernes eget forum

Recommended Posts

Guest Sisse

I glemmer bare en ting. De piger jeg kender de respekter altså også at diskretion i forhold til kunderne også gælder pigerne imellem. Vi har ingen interesse i at dele oplysninger om vores gæster pigerne imellem og jeg har aldrig oplevet det ske heller.

Det vi kan bruge et lukket forum til er eks at debattere told og skat. Bordeller. Håndtering af gæster evt arbejdsskader (ja dem er der også)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I glemmer bare en ting. De piger jeg kender de respekter altså også at diskretion i forhold til kunderne også gælder pigerne imellem. Vi har ingen interesse i at dele oplysninger om vores gæster pigerne imellem og jeg har aldrig oplevet det ske heller.

Det vi kan bruge et lukket forum til er eks at debattere told og skat. Bordeller. Håndtering af gæster evt arbejdsskader (ja dem er der også)

 

 

Det er en helt anden snak :-)

 

jeg lod mig rive med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I glemmer bare en ting. De piger jeg kender de respekter altså også at diskretion i forhold til kunderne også gælder pigerne imellem. Vi har ingen interesse i at dele oplysninger om vores gæster pigerne imellem og jeg har aldrig oplevet det ske heller.

Det vi kan bruge et lukket forum til er eks at debattere told og skat. Bordeller. Håndtering af gæster evt arbejdsskader (ja dem er der også)

 

Det er fint at du i en lille kreds kan stole på andre piger. Det samme gør sig nok også gældende for os mænd. Forskellen er måske at blot fordi nogle mænd er fortrolige med andre udvalgte mænd, så ser vi nok ikke et behov for dels at udvide gruppen til at omfatte alle mænd, og dels et behov for at grave skyttegrave imellem de to køn.

 

Lidt hård vil jeg hævde, at hvis et emne ikke tåler dagens lys for mændene på EG, så hører det bare ikke hjemme her. Det samme vil jeg sige, når nogen enkelte lejlighedsvis mener at denne site udelukkende burde være for mænd.

 

Og i øvrigt kan man jo bare benytte PM systemet hvis man vil dele informationer med udvalgte profiler. Men det kan måske også bare være mig, der aldrig rigtigt har forstået, hvorfor kvinder generelt har et behov for at lave søsterklubber inden for den klub hvor der også er mænd.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan lige forestille mig at mesteren i profiler - veri pigen får infiltreret det lyserøde område :D

 

Ja kan forestille mig alt i dette univers  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Blue. Hvor stor interesse tror du det har for de herre på ero og i resten af dk at Katinka fra bordellet knaldperlen laver en tråd på Ero der lyder.

Har i andre piger også problemer med svamp i skeden efter en vagt....

Og hvor mange piger tror du vil svare i et åbent forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Syntes slet ikke det behøver være så kompliceret. Admin laver bare reglen. Navngivne kunder må ikke omtales på pigernes forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piger PLEASE opret et lukket forum et andet sted end her. Hvis vi mænd ved det er her, vil det Uundgåeligt skabe nysgerrighed og sandsynligvis også rygter om hvad der bliver snakket om der.... Det er desuden in fornemmelse at der er venskaber på tværs mellem drengene og pigerne, så et hermetisk lukket forum vil nok være lidt utopi i dette regi. Er rimelig sikker på at pigerne også ville være tilsvarende nysgerrige hvis der var et forum her hvor kun mænd havde adgang. Som stadig forholdsvis ny her, er det min følelse at styrken ved dette site, er at vi alle kan diskutere åbent med hinanden uden at kommer til at løbe alt for mange rygter rundt i krogene...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blue. Hvor stor interesse tror du det har for de herre på ero og i resten af dk at Katinka fra bordellet knaldperlen laver en tråd på Ero der lyder.

Har i andre piger også problemer med svamp i skeden efter en vagt....

Og hvor mange piger tror du vil svare i et åbent forum.

Hvis I piger ser et behov for et særligt lyserødt underforum - så hvorfor ikke? Lige præcist den type oplysninger kunne jeg godt leve med ikke at have adgang til :)

Men når det er sagt, vil et pigeforum helt sikkert skabe en voldsom nysgerrighed om præcist hvad der bliver sagt og om hvem. Det vil let kunne give anledning til mytedannelse - ligegyldigt hvor uskyldig den faktiske brug er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Blue. Hvor stor interesse tror du det har for de herre på ero og i resten af dk at Katinka fra bordellet knaldperlen laver en tråd på Ero der lyder.

Har i andre piger også problemer med svamp i skeden efter en vagt....

Og hvor mange piger tror du vil svare i et åbent forum.

 

Hvis Katinka ikke senere vil have det smidt tilbage hovedet, og samtidigt ikke senere vil opdage, at der faktisk også er mænd der har hørt, at hun måske ofte har svamp, så vil Katinka nok ikke oprette en sådan tråd. Hun vil nok snarere kontakte sin læge for råd og vejledning.

 

I øvrigt hvis der er tale om en udbredt "erhvervs sygdom" burde den slags mere naturligt ligge i SIO eller lign. forbund. Det samme gør sig gældende, hvis en pige vil vide noget om, hvordan hun er stillet hvis told & skat pludselig kommer uanmeldt på besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jesus Christ hvor kan I ævle tøser ( og det er ikke de lyserøde) giv dog pigerne et privat forum / UDEN adgang for os - hvor svært kan det være ....

Du Godeste en gang vrøvl ...,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jesus Christ hvor kan I ævle tøser ( og det er ikke de lyserøde) giv dog pigerne et privat forum / UDEN adgang for os - hvor svært kan det være ....

Du Godeste en gang vrøvl ...,

 

Præcis - det er alene en sag mellem Admin og pigerne som vi kunder/brugere slet ikke skal blande os i og vi har ingen behov for at vide om et sådant forum eksisterer eller ikke.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men, så burde forespørgslen vel have være rettet direkte til Admin i en PM, fremfor være forelagt i et åbent forum... Eller har jeg helt misforstået???

Hvis man ikke vil have alles holdning, så lad dog for pokker være med at spørge alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

VarmePia efterspørger helt enkelt et pige-forum - hun beder os ikke om hjælp til at løse cirkelens kvadratur eller om at vi stiller regler op eller bekymrer os om hvem der læser hvad...

Indimellem så kan det her forum komplicere selv de enkleste ting

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er emnet jo heller ikke bragt op på "Generel debat", men på "Feedback om  Eroguide.dk".

 

Det er vel et spørgsmål mellem pigerne og Eroguide's administration, som vi andre principielt ikke har noget at gøre med at debattere - hvis administrationen synes, at det er en god idé, og det ellers kan lade sig gøre, hvad kommer vi andres meninger så det smør ved?

 

Ja, det er ganske vist bragt op i et åbent forum - men siger vores fornuft os ikke, at det ikke af den grund er et emne til diskussion blandt os menige hanmedlemmer?

 

Spides. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Slap nu af drenge. Det samme kunne man jo sige, hvis de lyserøde kommenterede på et forslag stillet af en mand, der eksempelvis ønskede et fora  udelukkende for mænd. Der er nok ingen der tager skade af at høre hvad stemningen er for et forslag, uagtet hvad det så end måtte dreje sig om, og hvilket køn der måtte kommentere på det.

 

Og ja, jeg er helt med på, at de mennesker der driver sitet, selvfølgeligt suverænt træffer en sådan beslutning, men derfor behøver man jo ikke at indføre mundkurve. Er man fuldstændig græsk katolsk overfor et sådant forslag, så kan man jo bare tilkendegive dette, snarere end at forsøge bremse en egentligt ganske god og konstruktiv debat.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Hm, mit indlæg var ikke tænkt som et debatoplæg, men et foreslag til eroguide, men synes da det er tankevækkende at nogen profiler er bange for hvad vi piger kan ha at snakke om. Jeg var ikke forberedt på paranoia :) men som Sisse så rigtigt påpeger, så er der emner, som vi kan have brug for at udveksle erfaringer og meninger om, som ikke er noget vores gæster skal kloge i.

Jeg kan da sagtens lave sådan et lukket forum selv, men nu er jeg glad for at være her på eroguide og synes det kunne være dejligt, hvis det var i forlængelse af dette gode site, men jeg kan da også godt forstå, hvis ledelsen synes de har nok at holde styr på i forvejen :) så jeg bliver da ikke tøsefornærmet, hvis de vælger min ide fra :)

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er så stort et problem her på EG kan man jo også oprette en hemlig gruppe på fjæsbog. Man kan oprette sådan at andre ikke kan søge på noget der har med gruppen at gøre. Den eneste måde man kan blive medlem af sådan en gruppe er hvis en administrator inviterer en. Bare et forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan pigerne som her, oprette sig på Fjæsbog med deres kunstnernavne?

 

Selv indbyrdes i branchen er det vistnok ofte sådan man egentlig ikke kender hinanden, og det behøves jo ejheller i et sådant forum.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

De kan oprette sig med navnet "abc def" på fjæsbog hvis de vil, derefter ansøge om "venskab" på fjæsbog med administrator så den person kan inviterer "abc def" til gruppen.

 

Jeg er adminitrator for en sådan gruppe og et medlem var træt af at folk lagde foto op af ham i dumme fulde situationer som hans familie kunne se. Han nedlage sin fjæsbog profil og oprettede en ny med et mærkeligt navn, der kun var venner med mig så han kunne være medlem af gruppen.

Redigeret af BTB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er så stort et problem her på EG

 

Det ved vi ikke, om det er, så længe Admin ikke har udtalt sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hm, mit indlæg var ikke tænkt som et debatoplæg, men et foreslag til eroguide, men synes da det er tankevækkende at nogen profiler er bange for hvad vi piger kan ha at snakke om. Jeg var ikke forberedt på paranoia :) men som Sisse så rigtigt påpeger, så er der emner, som vi kan have brug for at udveksle erfaringer og meninger om, som ikke er noget vores gæster skal kloge i.

Jeg kan da sagtens lave sådan et lukket forum selv, men nu er jeg glad for at være her på eroguide og synes det kunne være dejligt, hvis det var i forlængelse af dette gode site, men jeg kan da også godt forstå, hvis ledelsen synes de har nok at holde styr på i forvejen :) så jeg bliver da ikke tøsefornærmet, hvis de vælger min ide fra :)

Knus Pia

 

Jeg ville blive bedrøvet, hvis dit forslag ikke blev til noget, og du efterfølgende ville sige "Det skyldes at en del af mændene er bange for hvad vi piger taler ".

 

Hvis jeg kort skal fortælle hvorfor jeg helt konkret er imod, så skyldes det:

 

EG er et samlingssted for personer med interesse i køb og sex. Aktørerne på dette forum har intet at skjule, hvorfor alle indlæg m.v. er offentlige tilgængelige, ikke kun for dets medlemmer men for alle.

 

Jeg synes man skal holde fast i dette åbenheds princip. Det er ligeledes mit indtryk, at som det p.t. er på EG, så behandles alle medlemmer ens.

 

De signalværdier der ligger i ovennævnte vil blive brudt hvis man indføre forskellige rettigheder og muligheder for medlemmerne. Jeg synes det er en enorm styrke og tillidserklæring til alle, herunder vores "modstandere", at alle kan læse hvad vi skriver.

 

Når det så er sagt, bliver jeg hverken tøsefornærmet eller lignende, hvis ledelsen på dette site, justere lidt på deres visioner, og udvikler sitet i anden retning. Jeg tror at rejsenetværket spekulere lidt i økonomi omkring annoncer. Man kunne jo også forestille sig, at man på et tidspunkt blev nødt til at opkræve et medlemsgebyr, og ja.....hvis sidst nævnte indføres, så forsvinder styrken jo i de overordnede signalværdier.

 

Jeg ville synes det var ærgerligt, omvendt er jeg så glad og tilfreds med netop EG og deres måde at drive den på, at jeg bestemt gerne betalte et medlemsgebyr.  Jeg vil da også afslutningsvis tilføje "Jeg værdsætter også alle de skønne profiler, man kan udveksle erfaringer m.v. med på dette site"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...