Hop til indhold
Signor Cuoco

Hvor er respekten for pigen?

Recommended Posts

I går var jeg på vej til en GP, som jeg kender igennem mange år, men pludselig var der besked på mobilen: Vær sød at ringe mig op.

Hun var stakåndet, lidt konfus og græd. Ville gerne ha' at jeg kom forbi, men kunne ikke overskue at have sex. Jeg nåede frem en halv time senere. Uden ord stod vi i entréen og holdt om hinanden, og da jeg mærkede, at hendes vejrtrækning blev mere rolig, tog vi plads i sofaen, og jeg bad jeg hende fortælle.

Hun havde kastet op og luftet ud efter en grim oplevelse med en kunde, der var ekstremet usoigneret. Han stank, selv efter at have været en i bad hos hende. Alt dette efter en uge med den ene dumme og nedværdigende  sms  efter den anden fra tossede mænd. Hun viste mig dem på skærmen. Der var mange. Uden videre præsentation stod der for eksempel:

-Er du klar om 10 minutter?

- Et hurtigt knald- pris?

- Ka' du ta' 20 cm analt?

- Er du ægte?

Vi talte i to timer. Fortalte historier og jeg fik hende til at grine igen. Vi holdt i hånd, og det var det. Jeg var glad for at kunne hjælpe og trøste, men på vej hjem blev jeg trist og vred.  Hvor er respekten? Hvorfor er der så mange dumme mænd derude? Hvorfor gøre andre ondt? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan koges ned til noget så simpelt, fordi de er anonyme, hvis de kun brugte deres eget nummer og var til at finde frem til, så ville ingen opfører sig sådan der.

Føler med hende, for har selv stået i din situation, det er sådan noget forbandet svineri. 

Håber hun er okay!

Jeg håber da godt nok hun afviste den kunde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 3 minutter siden:

Vi talte i to timer. Fortalte historier og jeg fik hende til at grine igen. Vi holdt i hånd, og det var det. Jeg var glad for at kunne hjælpe og trøste

Det er jeg sikker på, at pigen også satte stor pris på. Godt, at du kunne støtte en, der havde behov for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er idioter alle steder.

De SMSér tror jeg alle piger bliver udsat for, anonymiteten gør mange siger og skriver ting de ellers aldrig ville gøre, bare se på SoMe - det går helt galt. 

Godt du kunne hjælpe i situationen - Jeg og mange andre ville have gjort det samme.

Lad os holde fast i at langt de fleste forstår at opføre sig ordentligt og i øvrigt møder frem uden at stinke som en mødding. 

Jeg læste engang at der skulle 10 gode oplevelser for at opveje en dårlig, så jeg håber hun får en masse gode fornuftige mænd på besøg. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 ting.  Den første er den vigtigste!

1. Alle skal respekteres uanset hvem man er, og man skal opføre sig ordentligt og behandle andre med respekt!

2. Indtil din historie er verificeret, så pga af din historik på EG, så er det for mig en ren fantasi historie du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror sexkunder spejler resten af den mandlige befolkning, dog med en overvægt af mænd der ser ned på, eller næsten hader kvinder. 
Mænd der er blevet afvist mange gange, mænd der ikke er attraktive for kvinder, mænd der ikke kan håndtere kvinder på en naturlig måde enten fordi de er lidt bange for dem - for at blive afvist eller for at blive lidt til grin osv. 

Desværre går det så nok ofte ud over enten kvinder der er i en svag situation økonomisk, socialt, følelsesmæssigt og prostituerede der betragtes som lav status af nogen mænd. Kvinder man kan behandle nedladende og dårligt - og det gør visse mænd så. 
 

Det er sørgeligt, men sandt. Der er desværre også kvinder der udnytter svage mænd og kan styre dem og udnytter dem som skaffedyr og marionetter, men det er jo en anden snak.

Bekymrende, men godt at der er nogen der har overskud til at hjælpe med varme, empati og forståelse.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Manglende respekt for kvinder har alle dage været et problem, desværre. Måske vil det ændre sig en dag i Danmark, nu hvor kvinder generelt får bedre uddannelser end mænd gør. Mænd der ikke respekterer kvinder har et problem, og det problem vil blive større i fremtiden, håber jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Hvorfor er nogle mænd sådan, ja der er nok nogle som opsøger GP’ere da de ikke kan finde ud af at behandle en kvinde pænt og så bliver afvist, og så kun har købe kvinder som mulighed, og den oplevelse de får med den opførsel er da ikke noget værd, men hvorfor de er sådan kan kun guderne vide. De må da mangle noget i deres opdragelse. 

jeg har idag selv kontakten en GP i århus, som jeg ved er meget eftertragtet, og meget svær at få aftaler med, men med en pæn beskrivelse af mig selv, og hvad jeg søgte fik jeg svar meget hurtigt, den første mulighed kunne ikke lade sig gøre, men vi fandt en alternativ dato, så nu har jeg en aftale om 3 uger, hos en som jeg troede var  uopnåelig, men med en høflig optræden, pænt sprog mm lykkes det, og jeg ved at jeg har langt grunden til en rigtig god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 40 minutter siden:

Jeg tror sexkunder spejler resten af den mandlige befolkning, dog med en overvægt af mænd der ser ned på, eller næsten hader kvinder. 
Mænd der er blevet afvist mange gange, mænd der ikke er attraktive for kvinder, mænd der ikke kan håndtere kvinder på en naturlig måde enten fordi de er lidt bange for dem - for at blive afvist eller for at blive lidt til grin osv. 

Godt indlæg!
Jeg tror også mange af de mænd, der opfører sig sådan, mener de har en form for ret til kvinderne.
Det kan være frustrerede ambitioner om rå magt, der spiller en rolle.
De ser kvinderne som en belønning, de har fortjent.
Desværre har vi favoriseret den mandetype i flere tusind år.
De er gode til hårdt fysisk arbejde og til krig - som var den eneste karrieremulighed.

De er vrede; og så kan de afreagerer over for glædespigerne ... 

Véd det ikke, men det kan være een af forklaringerne ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en plan.
Vi starter med at lukke Internettet ned. Så samler vi alle mobilos, brænder simkortene op, og bruger resten til at bygge hus eller noget.
Så kan vi starte forfra hvor det gik gal.

Digitalis er giftigt. Det har vi vidst i hundredevis af år.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er altid noget der er ubehagelig i deres opførsel, pr mail eller sms.

Jeg har oplevet en mand der sendte truende beskeder med at han hurtig kunne skaffe en 9 mm og likvidere mig hvis ikke jeg sendte ham penge... Årsag: jeg kunne ikke møde ham den dag han ønskede, så han mente jeg legede med ham.

Så er der de mænd hvis ikke jeg svare hurtig nok, så må det være fordi jeg er useriøs. 

Heldigvis har jeg mange gode oplevelser og mange skønne mænd ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 11 timer siden:

(…)

Hun var stakåndet, lidt konfus og græd. Ville gerne ha' at jeg kom forbi, men kunne ikke overskue at have sex. Jeg nåede frem en halv time senere. Uden ord stod vi i entréen og holdt om hinanden, og da jeg mærkede, at hendes vejrtrækning blev mere rolig, tog vi plads i sofaen, og jeg bad jeg hende fortælle.

Hun havde kastet op og luftet ud efter en grim oplevelse med en kunde, der var ekstremet usoigneret. Han stank, selv efter at have været en i bad hos hende. Alt dette efter en uge med den ene dumme og nedværdigende  sms  efter den anden fra tossede mænd. Hun viste mig dem på skærmen. Der var mange. Uden videre præsentation stod der for eksempel:

-Er du klar om 10 minutter?

- Et hurtigt knald- pris?

- Ka' du ta' 20 cm analt?

- Er du ægte?

Vi talte i to timer. Fortalte historier og jeg fik hende til at grine igen. Vi holdt i hånd, og det var det. Jeg var glad for at kunne hjælpe og trøste, men på vej hjem blev jeg trist og vred.  Hvor er respekten? Hvorfor er der så mange dumme mænd derude? Hvorfor gøre andre ondt? 

 

Tak for dit indlæg. Hvor er det først og fremmest godt at høre, at du havde en god oplevelse med pigen så. Jeg tror, det spørgsmål du stiller med, hvor respekten for pigen, er et spørgsmål, som man altid kan stille.

 

Jeg er dog bange for, at det du beskriver her måske ikke er det værste jeg har hørt. Der har her åbenbart været talt om usoigneret klient og nogle lidt æv beskeder.

 

Der er desværre GP’er, der oplever at blive truet, voldtaget, slået etc. På et tidspunkt gik der også historier om piger, der blev truet af en mand med en pistol og en kammerat udenfor – jeg tvivler på at der var tale om klienter her.

 

Det er ikke for at negligere det andet du har skrevet – blot gøre opmærksom på at den slags også finder sted.

 

Jeg ved ikke, om der er mange dumme mænd derude – du er jo selv en mand må man antage.

 

Men det er ingen hemmelighed, at der alle dage har fandtes f.eks. mænd der har opført sig rigtig grimt over for piger. Godt at høre at hun så følte sig tryg med dig – det lyder som om at I så har et helt særligt forhold. Måske har du siddet to timer med hende. Du kunne også havde skrevet tre. Alene det at sidde en time med nogen på den måde er vildt. Du plejer da netop også at være en ganske fin en af slagsen, altså af fyre/mænd.

 

Slowman skrev, for 11 timer siden:

Jeg tror sexkunder spejler resten af den mandlige befolkning, dog med en overvægt af mænd der ser ned på, eller næsten hader kvinder. 
Mænd der er blevet afvist mange gange, mænd der ikke er attraktive for kvinder, mænd der ikke kan håndtere kvinder på en naturlig måde enten fordi de er lidt bange for dem - for at blive afvist eller for at blive lidt til grin osv. 

Desværre går det så nok ofte ud over enten kvinder der er i en svag situation økonomisk, socialt, følelsesmæssigt og prostituerede der betragtes som lav status af nogen mænd. Kvinder man kan behandle nedladende og dårligt - og det gør visse mænd så. 
 

(…)

Jeg tror netop spørgsmålet om, hvorfor folk ikke behandler piger med respekt er en god ting at stille.

 

Men dine beskrivelser af fyre/mænd er for mig at se nogen, der måske lidt skærer det mandlige køn over i en kam. Jeg tror ikke, at alle fyre/mænd har så store udfordringer med piger som du antager der. Blandt sexkunder er der sikkert nogen, der har det svært med piger eller det er “unaturligt” for dem som du er inde på eller nogen er måske handicappede, hvilket er total okay også etc. Men mit indtryk her på Eroguide er, at der også er mange fine fyre/mænd i blandt. Det er selvfølgelig ikke det samme som at de ikke også kan få smidt en kold spand vand i hovedet af en pige. Det er vel ligesom at ikke alle piger er sluts eller hader fyre/mænd?


Jeg tror, man skal passe på med at skære folk over i en kam på den måde.

 

Slowman skrev, for 11 timer siden:

(…)

 

Det er sørgeligt, men sandt. Der er desværre også kvinder der udnytter svage mænd og kan styre dem og udnytter dem som skaffedyr og marionetter, men det er jo en anden snak.

Bekymrende, men godt at der er nogen der har overskud til at hjælpe med varme, empati og forståelse.

Nu tror jeg måske vi skal passe på med at bruge ord som empati og den slags. Jeg tænker, at du måske mere mener medfølelse.


Men det er netop rigtig fint at høre, at det pågældende medlem skred ind.

 

Jeg tror også, at man skal passe på med omvendt at gøre piger til skræk-uhyre også. Selvom der nok også findes et par af dem som det er bedst at undgå.



Nogle har diskuteret begreber som incels etc. Dvs. fyre/mænd der hader piger. Det er sikkert også fint at huske på, da man også kan risikere at støde ind i personer fra de grupperinger :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 11 timer siden:

Vi talte i to timer. Fortalte historier og jeg fik hende til at grine igen. Vi holdt i hånd, og det var det. Jeg var glad for at kunne hjælpe og trøste, men på vej hjem blev jeg trist og vred.  Hvor er respekten? Hvorfor er der så mange dumme mænd derude? Hvorfor gøre andre ondt? 

@Signor Cuoco Det var godt at du kunne trøste pigen, jeg har hørt lignende historier om kunder der, ud fra deres adfærd, må betegnes som spader. Jeg har, selvsagt, ikke de endegyldige svar på dine spørgsmål, men vil gøre et forsøg.

Markedet for salg af seksuelle ydelser er et meget broget marked, der er høflige og respektfulde kunder, der gør en dyd ud af at opføre sig ordentligt og sørge for at begge parter får en god oplevelse, der er kunder der bare skal have et knald uden dikkedarer, der er kunder der prutter om prisen, som købte de en ny støvsuger uden at tænke på hvad det gør ved situationen, der er kunder der køber sex fordi de ikke har andre muligheder da de er udfordrede på deres adfærd/hygiejne og der er kunder der dybest set ser voldsomt ned på de skønne kvinder de køber sex af og som mener at når de betaler, så er det dem der bestemmer alt og de dumme tøser skal bare rette ind og tage i mod, for de har ret til at gøre som de vil -inklusive presse prisen ned. For flere af kundergrupperne fylder respekt ikke særligt meget, desværre.

Der kan også være kunder der har oplevet at blive snydt af piger, enten i forhold til pris/ydelse, i forhold til udseende eller i forhold til servicen når først pengene var blevet lagt og derfor mener at de er i deres gode ret til at behandle alle piger som var de snydere, hvilket langt de færreste er. Denne type adfærd er naturligvis heller ikke ok.

Forhåbentlig er det meget få kunder der bevidst går efter at såre GP'er eller at gøre dem ondt, hvilket kun er godt, men der er, jævnfør ovenstående kundegrupper sårer pigerne ved at være tankeløse, grove, uden empati, ligeglade. Den slags adfærd ser man også udenfor GP miljøet, men jeg tror at det er lidt mere udtalt der.

Jeg tror at kvoten af idioter per capita er relativt stabil over tid, hvorfor, kan jeg desværre ikke udtale mig om.

Lad indlægget være en reminder om at vi skal opføre os ordentligt i alle livets facetter, naturligvis også når vi kontakter GP'er.

Ærbødigst, DrMabuse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Jeg har en plan.
Vi starter med at lukke Internettet ned. Så samler vi alle mobilos, brænder simkortene op, og bruger resten til at bygge hus eller noget.
Så kan vi starte forfra hvor det gik gal.

@Bananas brænder simkortene? er du klar over hvor meget røg den slags ville skabe, typisk svenskere ikke at tænke på miljøet....:-o

 

Bananas skrev, for 11 timer siden:

Digitalis er giftigt. Det har vi vidst i hundredevis af år.

Det afhænger, som med så mange ting, af doseringen ;) til gengæld har jeg siden skoletiden vidst at jorden var giftig...

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheLion jeg skriver ikke at alle mænd eller bare at en stor gruppe af mænd hat problemer me kvinder. Jeg skriver at i forhold til den samlede mandlige befolkning, er der i gruppen af sexkøbere, en større andel af den slags mænd. Det kan være 3% af den samlede mandlige befolkning, men af sexkøberne måske 6%.

Og når jeg skriver empati, mener jeg netop evnen til at sætte sig i pigens sted og forstå hvordan det opleves at være udsat for den behandling og ja det fører også til medfølelse.

Måske skal du prøve at udtrykke hvad du selv mener og ikke udlægge hvad jeg mener.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hun været i branchen i flere år og begyndte at græde og kaste op over en beskidt gæst:ph34r:.? Hvordan fulan har hun overlevet i længere tid i branchen.? 
 

Beskederne du beskriver er mere standarten end undtagelsen.. 

Havde jeg haft det sådan som du beskriver så havde jeg været nødt til at stoppe i branchen for mange år siden for ingen skal jo rende rundt og have det skidt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Har hun været i branchen i flere år og begyndte at græde og kaste op over en beskidt gæst:ph34r:.? Hvordan fulan har hun overlevet i længere tid i branchen.? 
 

Beskederne du beskriver er mere standarten end undtagelsen.. 

Havde jeg haft det sådan som du beskriver så havde jeg været nødt til at stoppe i branchen for mange år siden for ingen skal jo rende rundt og have det skidt.. 

Hej,

Kan godt forstå du undrer dig.

For ikke at afsløre for meget, har jeg været nødt til at forkorte min beskrivelse en del. Der var mere i det, især på det psykologiske plan,  end blot en beskidt gæst og den store mængde tåbe-sms'ere. Men samlet blev de  udløsere af noget, der lå dybere. Pigen er ellers meget robust og erfaren, men den dag flippede det helt.

Som mand er det ikke alene trist, men direkte skammeligt, at tænke på mængden af syge sms-ere, som pigerne modtager fra mænd uden opdragelse, fingerspidsfornemmelse og respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft den blandede fornøjelse at være "manager" for en pige, hvilket betød at jeg styrede hendes WhatsApp, når hun selv var optaget.
Jeg har set alt for mange eksempler på fuldstændig respektløs kommunikation, som ved den mindste afvisning resulterer i "fucking møgluder" eller deciderede trusler og tæsk eller voldtægt.

Der er mange dumme svin derude, og det kræver en del af pigerne, at håndtere den slags. Man forstår faktisk godt hvis nogle af dem ender med at hade mænd, 

Og så er der gruppen af selvretfærdige korsriddere, som konstant chikanerer pigerne i et desperat og håbløst forsøg på at udrydde prostitution.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 21 timer siden:

Hej,

Kan godt forstå du undrer dig.

For ikke at afsløre for meget, har jeg været nødt til at forkorte min beskrivelse en del. Der var mere i det, især på det psykologiske plan,  end blot en beskidt gæst og den store mængde tåbe-sms'ere. Men samlet blev de  udløsere af noget, der lå dybere. Pigen er ellers meget robust og erfaren, men den dag flippede det helt.

Som mand er det ikke alene trist, men direkte skammeligt, at tænke på mængden af syge sms-ere, som pigerne modtager fra mænd uden opdragelse, fingerspidsfornemmelse og respekt.

Hej Signor

de grimme ting ophober sig og for nogen bliver det en skønne dag for meget. Man ser jo det samme hos f.eks. politifolk, ambulancefolk og brandfolk (og sikkert mange andre erhverv), hvor personen pludselig har fået for meget.

Den bedste kur er åbenbart at stoppe i den pågældende branche og finde noget andet uden den belastning.

Men du gjorde rigtige :)

 

Redigeret af Dristige
sprogfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

En GP er for mig en håndværker og fortjener alt respekt. Tror ikke nogen vil snakker sådan til ens tømrer. 

Desuden fortjener alle respekt uanset hvad de laver 

Nu har jeg kun en erfaring endnu med en GP men her oplevede jeg at vi fik en god snak om de ting som jeg ikke kan/tør snakke med konen om så den del af besøget blev faktisk ret vigtigt for mig. Desuden kunne hun jo fortælle om de ting som kvinder ikke fortæller deres kærester/mænd om.

Redigeret af Den_nysgerrige
Mere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 22.4.2024 at 11:48:

Havde jeg haft det sådan som du beskriver så havde jeg været nødt til at stoppe i branchen for mange år siden for ingen skal jo rende rundt og have det skidt.. 

True.. 

Der kommer en fast hjem til mig, to gange om måneden.. så ringer hun til mig og spørger om et lån på 3000kr har jeg fået dem tilbage.. nej..

Jeg har lagt hende på is. Det er hun ked a

Hun har ingen andre spørger om penge, man skal os være sød overfor manden ik?

Det er lidt øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...