Hop til indhold
Larschristian

Bordellernes bagmænd TV2

Recommended Posts

AarhusianerPåAfveje skrev, for 16 minutter siden:

-bagpersoner....:rolleyes:

Ja, selvfølgeligt. Skal love for, at vi lever i en kønsforskrækket tid.:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 timer siden:

Der er så også lige det, at vi ikke må nævne adresser og kan ikke advare hinanden herinde. 
jeg har 4-5 adresser hvor der arbejder sydamerikanske piger som bliver udnyttet af bagmænd/udlejer. 
må bare ikke skrive det. 

Det kan jo stadig gøres i PM, det er jo før set i tråde at folk spørge efter info, og der bliver svaret i PM, både med adresser og anden info de ikke vil / må skrive i anmeldelsen. 

Så tænker du kan lave en PM kæde med folk som søger denne info.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 13 minutter siden:

Det kan jo stadig gøres i PM, det er jo før set i tråde at folk spørge efter info, og der bliver svaret i PM, både med adresser og anden info de ikke vil / må skrive i anmeldelsen. 

Så tænker du kan lave en PM kæde med folk som søger denne info.

Ja måske du har ret. 
Men hvad med dem der har nået at besøge ? Og ikke alle piger/steder der bliver efter spurgt på.så når det nok ikke så bredt ud. så det batter. 

er ikke helt med hvordan pm-kæde hvordan funger det 


 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 time siden:

Ja måske du har ret. 
Men hvad med dem der har nået at besøge ? Og ikke alle piger/steder der bliver efter spurgt på.så når det nok ikke så bredt ud. så det batter. 

er ikke helt med hvordan pm-kæde hvordan funger det 


 

Er helt enig, man når ikke ud til alle på den måde, men man kunne jo skrive til dem der udviser interesse på det område og lægge en føler ud.

Med PM kæde, mener jeg egentlig blot at sende PMs ud til alle der måtte være interesseret.

Min hjerne tænkte noget smart da jeg skrev det. :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professer Pfefferkorn
Stenbukken4700 skrev, for 8 timer siden:

Jeg glæder mig til at se bagsiden af medaljen og hvor langt de kommer ind i den verden Tv2 kommer ..  Hvis der ikke var kunder til de piger så ville der ikke være piger som bliver udnytte og misbrugt  af deres bagmænd og alfonser og  Udlejere .. så det er alle jer  kunder som betaler for et knald som holder  branche i gang ... 

ja længere er den ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professer Pfefferkorn skrev, for 5 minutter siden:

ja længere er den ikke...

Men nu er der jo nogle der ikke kender at pigerne på stedet bliver udnyttet. 
 

jeg har skrevet lidt med nogle noble og normalt vellidte bruge med rigtig god omdømme herinde som faktisk har besøgt piger, der er/bliver udnyttet, som nok helst havde undgået det hvis han/de vidste det. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, den 20.4.2024 at 09:11:

Nej det sker ikke. 
jeg har anmeldt op mod 4-5 steder med sydamerikanske piger som bliver groft udnyttet af ejer af huset, kontorbygningen mm. 
Har enda oplyst navn mm på personen. 
hvor jeg kender præcist hvordan det hele forgår. 
og der sker intet. 
så tvivler på de gør noget eller kan gøre noget. 

Hej Larschristian,

Jeg er en af journalisterne bag dokumentaren. 

Det er meget interessant, hvad du skriver her. Er der mulighed for, at jeg må ringe til dig? Ellers send mig en mail på [email protected].

Det bliver naturligvis behandlet anonymt og fortroligt, hvis det ønskes.

Hvis andre herinde har viden, som I gerne vil dele med os, må I også meget gerne kontakte mig på min mail. Det bliver selvfølgelig også behandlet fortroligt.

Jeg kan tilsyneladende ikke skriver flere kommentarer herinde, så hvis nogen vil i kontakt med mig, så er I nødt til at kontakte mig på min mail ellers kan jeg ikke svare :)

Mvh

Søren Kramer

Del dette indlæg


Link til indlæg
MuldvarpenSøren2 skrev, for 2 timer siden:

Hej Larschristian,

Jeg er en af journalisterne bag dokumentaren. 

Det er meget interessant, hvad du skriver her. Er der mulighed for, at jeg må ringe til dig? Ellers send mig en mail på [email protected].

Det bliver naturligvis behandlet anonymt og fortroligt, hvis det ønskes.

Hvis andre herinde har viden, som I gerne vil dele med os, må I også meget gerne kontakte mig på min mail. Det bliver selvfølgelig også behandlet fortroligt.

Jeg kan tilsyneladende ikke skriver flere kommentarer herinde, så hvis nogen vil i kontakt med mig, så er I nødt til at kontakte mig på min mail ellers kan jeg ikke svare :)

Mvh

Søren Kramer

Hej Søren. 
jeg skriver en mail senere til dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det er en god og vigtig dokumentar, selvom den sandsynligvis også kan have den "kedelige" side-effekt, at der igen kommer politisk fokus på en evt. ulovliggørelse af prostitution.

@MuldvarpenSøren2 og de andre folk bag dokumentaren har gjort et godt stykke arbejde, som bekræfter antagelsen om, at der er bagmænd, som tjener rigtig gode penge i branchen her.

Det er naturligvis ulovligt, men jeg synes nu ikke, at det er så forfærdeligt, at der er nogle, som tjener 500-800 kr. i husleje om dagen. Jeg synes, at det er langt mere afgørende, at pigerne har tilfredsstillende arbejdsforhold og er her frivilligt. 

Dét jeg virkelig savner - og som jeg håber kommer i spotlyset - er de bagmænd/kvinder, der får piger hertil på "falsk" grundlag og som får dem til at arbejde på nærmest slavelignende vilkår. Piger der nærmest skal arbejde i døgndrift og tilbyde ydelser de egentlig ikke har lyst til.  Det gælder både piger fra Østeuropa og Thailand.  Det kan man bl.a. høre om i en dokumentar på DR Lyd.  

Man ser rigtig mange annoncer med de samme østeuropæiske piger, som bliver transporteret rundt til f.eks Århus, Vejle og Odense, som var de omrejsende "tivolier" - og de bagmænd gad jeg virkelig godt, at der blev set nærmere på. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 6 minutter siden:

Det er naturligvis ulovligt, men jeg synes nu ikke, at det er så forfærdeligt, at der er nogle, som tjener 500-800 kr. i husleje om dagen. Jeg synes, at det er langt mere afgørende, at pigerne har tilfredsstillende arbejdsforhold og er her frivilligt. 

Du glemmer at dette kun er fokus på udlejer. 
der er så de rigtige bagmænd som styre pigerne rundt. Som også tager deres del. 
du tror vel ikke kun det er udlejer der tager deres penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Du glemmer at dette kun er fokus på udlejer. 
der er så de rigtige bagmænd som styre pigerne rundt. Som også tager deres del. 
du tror vel ikke kun det er udlejer der tager deres penge. 

Nej - og det er også de bagmænd, som jeg gerne så komme i søgelyset. 

Der findes altså også udlejere, der lejer værelser ud til piger/kvinder, der er selvstændige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...