Hop til indhold
Larschristian

Bordellernes bagmænd TV2

Recommended Posts

henlan skrev, for 6 minutter siden:

de mange bagkvinder?

Det er fordi kvinderne som regel står foran, det er svært at lave et program om dem :D Med mindre de har strap on selvfølgelig… ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 15 minutter siden:

Det er fordi kvinderne som regel står foran, det er svært at lave et program om dem :D Med mindre de har strap on selvfølgelig… ;)

Jeg har da ofte læst om kvindelige bordelejere, og kommer selv på et.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg da pokker. Jeg var stamkunde i januar og februar og betalte en del. Hun fortalte selv uopfordret hvad hun betaler forskellige steder. Det var ikke noget med procenter. Men en meget fornem return on investment. Jeg glæder mig til at blive Ms Ananas boligudlejer i mit næste liv.

Jeg føler at rufferiparagraffen er synderen. Hvis prostitution var fuldt lovligt så ville jeg ikke tøve 2 sekunder med at leje ud til GPer. Det ville nok meget hurtigt presse udlejernes pris ned og servicen op?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 34 minutter siden:

Undskyld. Det var bare dårlig humor fra min side :unsure:

Du skal ikke undskylde. Jeg er nogle gange helt uden sans for ironi og humor grundet alvorligt angreb af autisme.

Jeg er bare så træt af prostitutionsdebattens mange stereotyper.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinas4ever skrev, for 33 minutter siden:

Det tror jeg da pokker. Jeg var stamkunde i januar og februar og betalte en del. Hun fortalte selv uopfordret hvad hun betaler forskellige steder. Det var ikke noget med procenter. Men en meget fornem return on investment. Jeg glæder mig til at blive Ms Ananas boligudlejer i mit næste liv.

Jeg føler at rufferiparagraffen er synderen. Hvis prostitution var fuldt lovligt så ville jeg ikke tøve 2 sekunder med at leje ud til GPer. Det ville nok meget hurtigt presse udlejernes pris ned og servicen op?

Det er også min opfattelse. Når politikerne vælger at placere prostitution i en tusmørkezone, så må de også finde sig i suspekte udlejere. Ingen nytænkning at finde i Folketinget, desværre.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 6 minutter siden:

For mig virker det bare klamt når “Danskere” (uanset  om det er mænd eller kvinder der tjener på andre ) 

Det kaldes kapitalisme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 53 minutter siden:

For mig virker det bare klamt når “Danskere” (uanset  om det er mænd eller kvinder der tjener på andre ) 

ja ækelt

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperbo skrev, for 38 minutter siden:

Jeg er lidt stødt over TV2’s afslappede omtale af bagpersonerne :rolleyes:

Som i....?

Fint med fokus på en ækel udnyttelse, men tvivler på det ændrer noget hos politikere, der jo skal lovgive for at fjerne muligheden for at udleje en afsides hytte eller 3 for 15000-20000 i måneden. Men fin forretning for PERSONERNE BAG uanset køn og dem, der får installeret pigerne.

Vidste man ikke bedre, kunne man jo naivt tro, at dette var en win-win-win-win situation, hvor udlejer, fx rumænsk bagperson, pigen og sexkunden alle vinder. 

Husleje for steder man ofte ikke kan udleje og til 5 gange normal pris

Fin stor profit for at sørge for praktiske ting som kørsel og annoncering

Knalde og kneppe ofte til under markedspris, fordi pigerne ikke har noget valg

Tjene 20% måske af de 7 eller 12 daglige kunder i gennemsnit, der lægger 700,- kr for en 20-30 min.....det render da også op, bortset fra de sikkert skal betale de 10-12-15000 kroner i husleje (eller mere: 1000 om dagen?). Men 20% af 700 - kroner (140,- pr knald) x 7 daglige kunder x 20-25 dage (eller 30) på en måned kan jo for pigen stadig ende i 980 - kroner x 25 dage, 24500 - kroner på en måned. En årsløn i Rumænien eller Moldova? Hun har så nok lidt udgifter, fx husleje og ender måske med at få liiiiidt ondt dernede, som måske kræver læge eller medicin. Måske er hun med i Danmark? Nåh nej....

Naturligvis skal kunderne have det billigst muligt og alle bagpersoner have noget for ulejligheden. Det er trods alt dem, der laver annoncer, slår græs, køber lokumspapir.....eller noget. 

Fandne nemt tjente penge også for udlejer uanset om det er 1000 - kroner husleje pr dag eller 12-15000,- pr måned, især med 2-3 ejendomme eller flere. 

Måske hedder fordelingen 50-30-20. Det kan være TV2 fortæller det. 

Bordellernes bagmænd

En jysk kræmmer ejer flere ejendomme, hvor udenlandske kvinder sælger sex. Politiet er på sporet og afslører kvinderne. Får de også stoppet manden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener bordelvirksomhed bør lovliggøres. Så kan vi få mere ordnede forhold og man kunne komme en god del af den grove udnyttelse til livs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nillerniller skrev, for 10 minutter siden:

Fandne nemt tjente penge også for udlejer uanset om det er 1000 - kroner husleje pr dag eller 12-15000,- pr måned, især med 2-3 ejendomme eller flere. 

Enige i det du skriver. Også er det normalt 3-4 piger i samme lille hus eller udslidt kælder eller kontor bygning.

så de 10-20000 kr. i huslejen skal så lige ganges med 3 eller 4 

Og det er bare huslejen der til alt det andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 15 minutter siden:

normalt 3-4 piger

Ja selvfølgelig, morgentræthed fjernede mine regneevner og logik. Ingen gad da heller tjene 1/2 mio eller mere om året i husleje kun med alt det besvær....alene at skrive navne (udenlandske!) og printe dem til postkasse....ved I hvad en dymo koster??? 

At man må tjene en smule på udlejning og formidling er helt fint. Men ikke på pigerne uanset hvvad kår de kommer fra. Satme dem, der lægger krop til og gør ALT arbejdet. 

Slowman skrev, for 15 minutter siden:

bordelvirksomhed bør lovliggøres.

Jeg kan ikke rigtig se andre muligheder nej, for det skal jo kontrolleres, som man har mandskab og politisk vilje til i dag? 

Et erhverv, der gør og kan gøre så mange gode ting for gp-kunde, burde ikke have andre partere til at skumme fløden. Tænk hvis man en dag bare behandlede erhvervet som noget på linie med coach, terapeut, sexolog, kiropraktor, healer og hvad folk nu ellers render til.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
nillerniller skrev, for 5 minutter siden:

Ja selvfølgelig, morgentræthed fjernede mine regneevner og logik. Ingen gad da heller tjene 1/2 mio eller mere om året i husleje kun med alt det besvær..

Og tilmed sort lige ned i lommen. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nillerniller skrev, for 38 minutter siden:

Får de også stoppet manden?

Nej det sker ikke. 
jeg har anmeldt op mod 4-5 steder med sydamerikanske piger som bliver groft udnyttet af ejer af huset, kontorbygningen mm. 
Har enda oplyst navn mm på personen. 
hvor jeg kender præcist hvordan det hele forgår. 
og der sker intet. 
så tvivler på de gør noget eller kan gøre noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 5 minutter siden:

sort

Jeg kan gætte mange fordele, der fx kunne komme de rette til gavn som gp'ere først og fremmest (men ja, nok en del, der ikke vil betale skat?), kunder (men de udgør vel også en del af problemet med rufferi og handlede piger), staten (skatteindtægt) og fjerne de udnyttende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

tvivler på de gør noget eller kan gøre noget

TV2, medier og politikere....ja, enig, desværre (kender også 2 udlejere) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nillerniller skrev, for 16 minutter siden:

kunder (men de udgør vel også en del af problemet med rufferi

Ja det er jo ligesom at købe tøj der er produceret tredje verden, 

nogle giver ikke en skid hvem de støtter, eller under hvilken forhold dem der laver tøjet lever under.
så ja i min optik har man et ansvar som forbruger/kunde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

ansvar som forbruger/kunde. 

Naturligvis har man det og da især os i en priviligeret, hvid, vestlig verden. 100% enig. Synes faktisk ikke, der ER nogen undskyldning, uanset om det er tøj, prostituerede eller mad. Selv om nogle firmaer jo er gode til at skjule ting. Ift dette erhverv kan man fx:

Bruge sin sunde fornuft

Researche, screene og søge bla også udlejer/ejer

Vende om

Om der så er en gråzone med nogle, der søger at forbedre deres liv....tror det er et fåtal og der stadig er nogle bag samt udlejere, der skummer fløden. Hvilket de ikke behøver.

Kundernes ansvar er vel at holde sig fra visse adresser konsekvent uanset pris, tilbud, fetisch, fotos og diskretion. Og der er vel et.problem, ellers ville TV2 jo heller ikke kunne lave et program om bagpersoner, da uden kunder, ville de ikke eksistere, simpelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nillerniller skrev, for 3 minutter siden:

Kundernes ansvar er vel at holde sig fra visse adresser konsekvent uanset pris, tilbud, fetisch, fotos og diskretion. Og der er vel et.problem, ellers ville TV2 jo heller ikke kunne lave et program om bagpersoner, da uden kunder, ville de ikke eksistere, simpelt. 

Enig. 
Der har været flere specifikke adresser oppe i andre tråde, men de består i bedste stil. 
og stadigvæk velbesøgt. 
Så nogle må være ligeglade ellers ville stederne forsvinde du har ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

ligeglade

Mest tragiskkomiske og hykleriske er at se anmeldelser enten med kunder, der skriver, man skal passe godt på disse piger EFTER besøg eller i negativ anmeldelse brokker sig over falske fotos, ingen atmosphere, gfe, pillowtalk og giver stedet 4 af 10 i karakter......

Omtrent lige så ignorant blindt og dumt (medmindre de jo er kolde i røven) som klimatosser, der har fundet 2-3 kæpheste som personbiler, fly og rødt kød men selv har travlt med at tygge på mandler og avocado og gå i fra Shein-amazon bestilt beklædning......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nillerniller skrev, for 9 timer siden:

Omtrent lige så ignorant blindt og dumt

Jeg ved ikke hvordan man korrekt skal beskrive det. 
jeg tænker bare man vælger at lukke sine øjne for realiteterne.  For at imødekomme sine egne behov. 
så er det nemmer moralsk når man besøger en pige i et gammelt kontor bygning eller udslidt hus. På landet. 
hvis man ikke er klar over det nok ikke forgår helt efter bogen så er man naiv. 
så tænker det bare er nemmere at lukke sine øjne. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...