Hop til indhold
Guest DDR

Så blev det mig...

Recommended Posts

Guest DDR

der fik en uforstålig advarsel.

Jeg opfatter mig selv som stille og rolig, og har aldrig som nogle andre skrevet vidt og bredt i alle tråde, hvad end det var relevant eller ej.

Min brøde var at jeg kom med en en-linies morsom bemærkning, men det var åbenbart nok til at tænde Stapler af.

Det skal ikke ske igen. Jeg har derfor meldt min profil til sletning, så må vi se hvor lang tid der går.

Chiao.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DDR skrev, for 21 minutter siden:

Min brøde var at jeg kom med en en-linies morsom bemærkning, men det var åbenbart nok til at tænde Stapler af.

Det skal ikke ske igen. Jeg har derfor meldt min profil til sletning,

Så er I nogle begge lige nærtagende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja….

Jeg har fået en for at tale ned til en eller anden. Pyt! Jeg må bare formulere mig bedre en anden gang for jeg ønsker ikke at tale ned til folk, bare sige det jeg mener.

Jeg følte mig også talt ned til, men kunne ikke drømme om at anmelde det. 

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes Stapler (hvem/hvad det så end er) skulle tænke sig lidt om, besinde sig og komme DDR i møde i stedet for at alle herinde så bare begynder at optræde som anonyme gæster. Vil det ikke bare være det, som sker? Hvor meget kan Stapler så gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zoro1
DDR skrev, for 2 timer siden:

der fik en uforstålig advarsel.

Jeg opfatter mig selv som stille og rolig, og har aldrig som nogle andre skrevet vidt og bredt i alle tråde, hvad end det var relevant eller ej.

Min brøde var at jeg kom med en en-linies morsom bemærkning, men det var åbenbart nok til at tænde Stapler af.

Det skal ikke ske igen. Jeg har derfor meldt min profil til sletning, så må vi se hvor lang tid der går.

Chiao.

DDR du skal selv slette din profil ellers sker der intet (har selv prøvet det). Du går ind i din profil og under indstillinger kan du delete din konto/profil ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja. Når man ser hvordan folk reagerer herinde ved en advarsel eller ligende. Kan man jo godt  forstå der er krig i verden. 
Tryk nu for pokker bare på PYT knappen det er jo ikke verdens undergang det der sker herinde 

Rigtig god dag til jer alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zoro1 skrev, for 1 time siden:

DDR du skal selv slette din profil ellers sker der intet (har selv prøvet det). Du går ind i din profil og under indstillinger kan du delete din konto/profil ..

Du kan ikke slette din profil selv. Du kan godt klikke på slet, men din sletning skal godkendes inden den bliver til virklighed, og det trækker MEGET ud med lige det, for at sige det pænt, så sker det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Allerede da jeg læste overskriften, vidste jeg trådens indhold. :rolleyes:

Havde håbet på du var blevet snydt med paysafecard, men selv det ville være åndssvagt.

Fatter ikke hvad folk brokker sig over.

Jeg har sgu os fået en advarsel, og jeg kiggede på den og tænkte, ja den var sgu god nok, også videre i teksten.

Hvis du ikke bringer noget relevant til en anmeldelse/efterlysning, så lad være, folk burde vide hvad det ender med. De er kun til brug for nyttig info eller hjælp til TS.

Se det link @Julius smider, der står en udførlig skrevet indlæg fra @Stapler . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Illusion
Crabman skrev, den 16.4.2024 at 07:30:

Jeg har også fået en for at nævne en anden GPs navn :blink::lol:

Og jeg har fået en for at sige at man bliver forelsket i den pågældende pige, der blev talt om. Tror Adm tager sig job liiiidt for seriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Illusion skrev, for 10 timer siden:

Og jeg har fået en for at sige at man bliver forelsket i den pågældende pige, der blev talt om. Tror Adm tager sig job liiiidt for seriøst.

Hun var måske en af moderatorernes foretrukne GP? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...