Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle

Vores gode moderatorkollega @Keeper har fornyligt valgt at stoppe for at nyde hans EG otium. 
 

Keeper har gennem 5 år ydet en fremragende indsats, og vi kommer til at savne hans rolige, grundige hånd i moderatorarbejdet. 
 

Han har bedt mig ønske alle god vind herinde. 
 

Tak for det Keeper.

 

Bryan Mills

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I forlængelse af denne melding om Keepers afgang, vil jeg også give lidt info fra Moderator teamet. 
 

Teamet består nu af Stapler og jeg. 
 

Vi er voldsomt underbemandende. For at klare moderering bør vi være 4 personer tilknyttet. Det er vi ikke. 
 

Det betyder også i praksis, at vi ikke har tid til at være gelinde og fire lidt her og der, som vi altid har gjort. 
 

Så vi kommer til at være mere strikse og uddele advarsler lidt hurtigere, til dem, der ikke vil overholde de retningslinier, som sidens ejer har sat. 
 

Ligeledes betyder det, at brugere, der har tendens til konstant at skabe ballade, tidsrøvende ballade. Og køre på kant af regler, dem skiller vi os hurtigere af med.  
 

Beklager, men det er sådan situationen er. 
 

og det betyder ikke noget for 99% af forums brugere. 
 

God aften til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til jeres for indsats. Jeg synes i gør et godt job i et komplekst forum.

Det vil ikke være aktuelt for undertegnede, da jeg ikke læser og skriver meget, men hvis nogen i dette forum skulle være interesseret i en admin tjans. Til hvem og hvor skal de henvde sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for nu til @Keeper.

Bryan Mills skrev, for 10 minutter siden:

For at klare moderering bør vi være 4 personer tilknyttet. Det er vi ikke. 

Har I overvejet en løsning på dette problem?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bryan Mills skrev, for 15 minutter siden:

Teamet består nu af Stapler og jeg. 

Kan i forklare hvorfor vores profiler ikke bliver godkendt? Jeg har ventet et par måneder snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 13 minutter siden:

Tak for nu til @Keeper.

Har I overvejet en løsning på dette problem?

 

 

CamillaHusmor skrev, for 12 minutter siden:

Kan i forklare hvorfor vores profiler ikke bliver godkendt? Jeg har ventet et par måneder snart.

Her er to, der spørger om “VI” kan forklare eller løse problemer. 
 

Her bør vi måske uddybe, at de moderatorer, der er herinde, de opererer helt frivilligt. 
 

De har INTET med siden Eroguides drift at gøre. De er heller ikke tilknyttet virksomheden bag på nogen måde.

Vi moderatorer har da læst, at der er meget kritik af diverse ting. Men det vedrører ikke os  

Skriv til sidens ejer, evt . Via email.

Vi har som skrevet intet med virksomheden at gøre, vi modererer udelukkende forum.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bryan Mills skrev, for 2 minutter siden:

Her er to, der spørger om “VI” kan forklare eller løse problemer. 
 

Her bør vi måske uddybe, at de moderatorer, der er herinde, de opererer helt frivilligt. 

Jeg er med på at I er frivillige og I ikke er repræsentanter for virksomheden bag, jeg gik bare ud fra at rekruttering af moderatorer gik under jeres arbejdsområde, så at sige.

Nu ved jeg så det.

 

Fortsæt endelig det gode arbejde I ellers laver herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt arbejde af jer resterende! 

Jeg kan virkelig frygte at når I på et tidspunkt ønsker at nyde jeres otium, dør forummet i total kaos og anarki, for det virker ikke til at ejeren bag har lyst til at udvikle og gøre for forummet. Det er og skal ikke være jeres problem, men nu kan ejeren da i hvert fald læse bekymringen, hvis han ellers kigger forbi. Men det er jo nok på annoncelight og ikke herinde pengene ligger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bryan Mills skrev, 1 time siden:

Vi har som skrevet intet med virksomheden at gøre

Jeg takker for svar. Jeg troede bare i have en form for kontakt med dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt. Håber I finder en ny til moderatorteamet. 
men hvordan rekrutterer I egentlig til moderator teamet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bryan Mills skrev, for 12 timer siden:

Skriv til sidens ejer, evt . Via email.

Må man være fræk, at spørge hvilken e-mail. 
Når man trykker på “kontakt os” kommer kun kontaktformularen frem. Og ved flere af os har skrevet der uden held/svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 23 timer siden:

Må man være fræk, at spørge hvilken e-mail. 
Når man trykker på “kontakt os” kommer kun kontaktformularen frem. Og ved flere af os har skrevet der uden held/svar. 

Øverst på forsiden står der "Moderatorer" klikke man på det kommer der en oversigt af alle moderatorerne inkl. administrator, hvor man kan skrive direkte til vedkomne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 10 minutter siden:

Øverst på forsiden står der "Moderatorer" klikke man på det kommer der en oversigt af alle moderatorerne inkl. administrator, hvor man kan skrive direkte til vedkomne.

Øffe skrev, for 12 timer siden:

Jeps, men der er ikke rigtig respons på den mail heller….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, 1 time siden:

Øverst på forsiden står der "Moderatorer" klikke man på det kommer der en oversigt af alle moderatorerne inkl. administrator, hvor man kan skrive direkte til vedkomne.

Kan jeg ikke lige se på mobilen. Måske på pc. 
Men hvis Liv har prøvet, ændrer det nok ikke så meget jeg skriver. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 1 time siden:

Kan jeg ikke lige se på mobilen. Måske på pc. 
Men hvis Liv har prøvet, ændrer det nok ikke så meget jeg skriver. :wacko:

Jeg har skrevet adskillige gange, den gang vi stadig fik fornyet vores annoncer hjalp det, men nu er der ingen respons. Det skader ikke, at du også prøver, måske sker der noget en dag….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 9.4.2024 at 21:38:

Godt arbejde af jer resterende! 

Jeg kan virkelig frygte at når I på et tidspunkt ønsker at nyde jeres otium, dør forummet i total kaos og anarki, for det virker ikke til at ejeren bag har lyst til at udvikle og gøre for forummet. Det er og skal ikke være jeres problem, men nu kan ejeren da i hvert fald læse bekymringen, hvis han ellers kigger forbi. Men det er jo nok på annoncelight og ikke herinde pengene ligger. 

En interessant kommentar. Jeg vil måske forsøge at formulere det lidt anderledes. Vi er i en periode, der måske er lidt vanskelig. Der er inflation etc. Måske er tiderne måske ekstra svære på GP-markedet. Men et site som Eroguide er især blevet hårdt ramt, da bl.a. annoncerne har været væk meget længe.

 

Der er nu en moderator, Keeper, der er stoppet. Men der er fortsat moderatorer, der arbejder og yder en indsats for at debatten ikke løber af sporet.

 

Så kaos og anarki er vi nok ikke helt endt i. Så ingen grund til bekymringer der endnu.

 

Jeg tror måske netop, det falder tilbage på annoncer – især da sitet vist engang også tjente penge på det? 

 

Men det ser ikke lige perfekt ud nu for sitet – i hvert fald ikke udefra set.
 

Hobrofyr skrev, den 10.4.2024 at 09:28:

Ærgerligt. Håber I finder en ny til moderatorteamet. 
men hvordan rekrutterer I egentlig til moderator teamet ?

Man må håbe på, at der snart både sker noget med annoncer og en ny tredje moderator. Det virker som om et par stykker kunne være interessede i at byde ind der :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...