Hop til indhold
victora

kvindelig alfons i thaimiljøet

Recommended Posts

DU kan jo vælge at give hende "drikkepenge" oven i, et par hundrede vil hun sikker blive glad for. Så har du da gjort noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 20 timer siden:

Kender ikke så meget til Thai miljøet. 
men jeg er realist og kan godt regne tingene ud. 
og hvis det nogenlunde er det samme som det miljø jeg kender til. 
de sydamerikanske piger. 
så har det været en dårlig dag hvis de kun er 2 kunder. 
De skal helst holde et gennemsnit på minimum 5 kunder om dagen. 

Kommer an på om de skal afleverer noget af indtægten til en, eller om de kun skal betale husleje. 

Men ellers vil jeg give dig ret. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 30 minutter siden:

Kommer an på om de skal afleverer noget af indtægten til en, eller om de kun skal betale husleje. 

Men ellers vil jeg give dig ret. :) 

Ja klart skylder de ikke noget er det nemmere at nøjes med 2 kunder. 
men 2 kunder når de skal aflevere 50 % eller mere, så kan det ikke betale sig hverken for mutter pimp eller bagmænd. 
det er ikke raket videnskab og behøver man ikke være matematiker for at regne ud at det ikke hænger sammen.  
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 5 timer siden:

Ja klart skylder de ikke noget er det nemmere at nøjes med 2 kunder. 
men 2 kunder når de skal aflevere 50 % eller mere, så kan det ikke betale sig hverken for mutter pimp eller bagmænd. 
det er ikke raket videnskab og behøver man ikke være matematiker for at regne ud at det ikke hænger sammen.  
 

 

Jeg giver dig jo os ret :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 5.4.2024 at 17:20:

Hvad du ikke ved har du ikke ondt af. ... lad være at spørg for meget -så bliver det lidt nemmer. Humor, empati så, når man langt.

Det er selvmodsigende: Man kan ikke på samme tid "lukke øjnene" og bruge "empati". Det er enten-eller.

Møffe skrev, den 5.4.2024 at 20:48:

Drenge det er et regnestykke man aldrig kan regne ud

Helt enig!

Man skal også overveje, om den enkelte taler sandt, eller om hun kan have en interesse i at lyve. Fx som Pacer skriver som reaktion på historien:

pacer skrev, den 6.4.2024 at 00:43:

DU kan jo vælge at give hende "drikkepenge" oven i, et par hundrede vil hun sikker blive glad for. Så har du da gjort noget. 

Et oplagt motiv til at binde en kunde en historie på ærmet om, at hun bliver flået økonomisk af mutter ...

Jeg siger ikke hun lyver, jeg forholder mig bare til, at det er lidt påfaldende, når Victoria skriver:

victora skrev, den 5.4.2024 at 16:45:

Jeg har skabt en intim relation til en dejlig thai på ca min egen alder. Normalt betaler jeg 1.000 kr for 1 time med alt. Bortset fra tungekys, er det for mig ren GFE.

En intim relation til en dejlig kvinde uden tungekys? Min association er, at du er småforelsket eller seksuelt forgabt i hende? Hun betror sig personligt og privat til dig, men hun kysser ikke når i sexer for penge? Så er relationen nok ikke så personlig/intim.

Det kan også alt sammen sikkert sagtens passe. Men som flere med bedre viden er inde på: Overvej lige alle de variable der er i regnestykket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Det er selvmodsigende: Man kan ikke på samme tid "lukke øjnene" og bruge "empati". Det er enten-eller.

-det er bare sådan jeg er "empatisk holdning" jeg lytter gerne -men spørg ikke af mig selv/sætter ikke spørgsmålstegn ved noget af det de fortælle... For mig er det slet ikke "selvmodsigende" eller svært;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 9 timer siden:

Man skal også overveje, om den enkelte taler sandt, eller om hun kan have en interesse i at lyve. Fx som Pacer skriver som reaktion på historien:

Et oplagt motiv til at binde en kunde en historie på ærmet om, at hun bliver flået økonomisk af mutter ...

 

Det synes jeg ikke er så væsentligt når der blot lægges 1.000 kr det en rigtig fin pris og 1200 er også stadig en god pris.  


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...