Hop til indhold
victora

kvindelig alfons i thaimiljøet

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg er gennem et stykke tid kommet på en thaiklinik i hovedstaden. Jeg har skabt en intim relation til en dejlig thai på ca min egen alder. Normalt betaler jeg 1.000 kr for 1 time med alt. Bortset fra tungekys, er det for mig ren GFE. 

I dag fortalte hun mig så, at Mamasan ( hendes arbejdsgiver/kollega, der styrer biksen og også selv giver massage og andre ydelser ) tager .....  hold nu fast ..... 60 % af hendes indtægt. Dvs, giver jeg 1000 kr til hende, jeg er sammen med i en time, tager alfons/ruffer-mor 600 kr !  Jeg har flere gange spurgt efter hendes eget nummer eller mail, men det tør hun ikke. Nu er jeg lidt i 7 sind om jeg har lyst at fortsætte, for jeg synes ikke, at Mamasan skal have 60 %. Jeg tænkte (måske naivt) at taksten var max 30 %.

Hvad siger I ?

//   Victora

Redigeret af victora
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

50-50 eller 60-40 hvis stedet betaler maden.

Når det kommer til thai er det “bare forretning” og fik lukket en tråd for lidt siden om Samme emmen i Århus. Hvor jeg sag som

 nu hvordan det er i thai verden .. så din trå bliver snart slette ; )

Redigeret af Farvel25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke alt man skal absolut forstå;-) Thaier specielt. Hvad du ikke ved har du ikke ondt af. Når man acceptere det får man det meget bedre;-) Nyd hende -og lad være at spørg for meget -så bliver det lidt nemmer. Humor, empati så, når man langt. Pas på dig selv/dine følelser -de er eksperter i manipulation/offerrollen... Hun tør ikke give dig hendes mobil/mail... Hvorfor mon er du en farlig mand...

Med den pris -ville jeg bare nyde det og hende -så meget som du kan... Hvis du begynder at bekymre dig er det bedre, at blive væk. (for din egen skyld) Hvis du gerne vil gøre noget kan du jo melde mutter til strømerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
victora skrev, for 50 minutter siden:

Jeg har flere gange spurgt efter hendes eget nummer eller mail, men det tør hun ikke.

Spørg til hendes LINE LINE_logo_svg.thumb.png.97bb1a1c547548a4bf99c0be7ac333e9.png

istedetfor - så der det bare at connecte vha. QR-code ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

50/50 60/40 der er mange måder de gør det på.

Jeg kender et par stykker i det jyske, hvor aftalen er 50/50 til gengæld (i de her tilfælde) betaler deres mamasan, kost og logi, samt tøjvask etc... så jeg tror faktisk ikke aftalen er så dårlig. Forestil dig pigen har 1 kunde på en dum dag, og kunden vil kun have 30 minutters almindelig massage. Er prisen 300, så står pigen med 150, fri kost og logi etc (om hun opgiver det til skat ved jeg ikke.

Mamasan får også 150, hun skal, hvis det er en klinik, betale moms, skat, husleje, el, varme, forsikringer etc og derudover kost og logi for hendes freelance ansatte pige.. 

Så når alt er omme, hvem tror du så har tjent mest?

Del dette indlæg


Link til indlæg

og jeg fatter ikke hvordan denne helt åbenlyse bordeldrift kan foeegå i dk for at være ærlig.  Men jeg kan bekræfte de tal der er oplyst længere oope i tråeden af farvel25. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thailover1 skrev, for 2 minutter siden:

50/50 60/40 der er mange måder de gør det på.

Jeg kender et par stykker i det jyske, hvor aftalen er 50/50 til gengæld (i de her tilfælde) betaler deres mamasan, kost og logi, samt tøjvask etc... så jeg tror faktisk ikke aftalen er så dårlig. Forestil dig pigen har 1 kunde på en dum dag, og kunden vil kun have 30 minutters almindelig massage. Er prisen 300, så står pigen med 150, fri kost og logi etc (om hun opgiver det til skat ved jeg ikke.

Mamasan får også 150, hun skal, hvis det er en klinik, betale moms, skat, husleje, el, varme, forsikringer etc og derudover kost og logi for hendes freelance ansatte pige.. 

Så når alt er omme, hvem tror du så har tjent mest?

Så laver du regnestykket baseret på fp , 3 gange om dagen 30 dage om måneden.  Hvis du er i det hjørne, kan du evt. gange med 2-3 hvis der arbejder flere kvinder samme sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thailover1 skrev, for 16 minutter siden:

50/50 60/40 der er mange måder de gør det på.

Jeg kender et par stykker i det jyske, hvor aftalen er 50/50 til gengæld (i de her tilfælde) betaler deres mamasan, kost og logi, samt tøjvask etc... så jeg tror faktisk ikke aftalen er så dårlig. Forestil dig pigen har 1 kunde på en dum dag, og kunden vil kun have 30 minutters almindelig massage. Er prisen 300, så står pigen med 150, fri kost og logi etc (om hun opgiver det til skat ved jeg ikke.

Mamasan får også 150, hun skal, hvis det er en klinik, betale moms, skat, husleje, el, varme, forsikringer etc og derudover kost og logi for hendes freelance ansatte pige.. 

Så når alt er omme, hvem tror du så har tjent mest?

denne her kvinde bor hjemme hos sig selv i egen lejlighed. Om hun  får kost i butikken, ved jeg ikke. Hun kommer kun 4-5 t/dag efter sit andet hvide job. Jeg synes, hun skal finde en anden butik at arbejde i/for.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 22 minutter siden:

Så laver du regnestykket baseret på fp , 3 gange om dagen 30 dage om måneden.  Hvis du er i det hjørne, kan du evt. gange med 2-3 hvis der arbejder flere kvinder samme sted. 

Ja, men igen, hvem har flest udgifter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
victora skrev, for 12 minutter siden:

denne her kvinde bor hjemme hos sig selv i egen lejlighed. Om hun  får kost i butikken, ved jeg ikke. Hun kommer kun 4-5 t/dag efter sit andet hvide job. Jeg synes, hun skal finde en anden butik at arbejde i/for.

 

Jeg kender intet til den kvinde eller butik.

Men ja, hvis hun selv betaler lejlighed etc, så er det bedre at hun "lejer" et lokale i en butik/klinik. Det er der også en del der gør.

However, der har de så en tvungen fast udgift og ingen garanti for indtægt. Det er nok et svært valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 27 minutter siden:

Så laver du regnestykket baseret på fp , 3 gange om dagen 30 dage om måneden.  Hvis du er i det hjørne, kan du evt. gange med 2-3 hvis der arbejder flere kvinder samme sted. 

Og det er ikke alle thaipiger der tilbyder FP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thailover1 skrev, for 1 minut siden:

Og det er ikke alle thaipiger der tilbyder FP.

Tror du seriøst skal sætte dig ordentligt ind i regnestykket, og forholdene.

piger har gerne i gennemsnit 5 kunder om dagen. 
lad os bare sige 20 dage om måneden. 
Og med 2-3-4 piger på bordellet/klinikken. 
så prøv du at regne ud hvad mutter får i hånden. 
 

du tror da ikke selv pigerne kun har 1-2 kunder om dagen. 
så skal de sgu have penge med hjemme fra :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 9 minutter siden:

Tror du seriøst skal sætte dig ordentligt ind i regnestykket, og forholdene.

piger har gerne i gennemsnit 5 kunder om dagen. 
lad os bare sige 20 dage om måneden. 
Og med 2-3-4 piger på bordellet/klinikken. 
så prøv du at regne ud hvad mutter får i hånden. 
 

du tror da ikke selv pigerne kun har 1-2 kunder om dagen. 
så skal de sgu have penge med hjemme fra :lol:

Nu kan jeg så fortælle dig, de to stedee jeg har kendskab til er der kun to der arbejder på hvert sted. Og hvis du tror at hver pige har mindst 5 kunder om dagen, så er du gal på den.

Ingen tvivl om at nogle dage er rigtig gode, men det er ikke alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
thailover1 skrev, for 4 minutter siden:

Nu kan jeg så fortælle dig, de to stedee jeg har kendskab til er der kun to der arbejder på hvert sted. Og hvis du tror at hver pige har mindst 5 kunder om dagen, så er du gal på den.

Ingen tvivl om at nogle dage er rigtig gode, men det er ikke alle.

Så du mener en thai kan leve af 2 kunder om dagen. Når mutter har taget sin 60 % 

er der 800 tilbage i 20 dage om måneden 

så giver det pigen 16000 kr. til at sende hjem leve for husleje og alt. 
ja nærmest en uhyggelig god forretning for dem :huh:

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Så du mener en thai kan leve af 2 kunder om dagen. Når mutter har taget sin 60 % 

er der 800 tilbage i 20 dage om måneden 

så giver det pigen 16000 kr. til at sende hjem leve for husleje og alt. 
ja nærmest en uhyggelig god forretning for dem :huh:

Husleje? Læs hvad jeg skrev.

Og igen senere skrev jeg at der selvfølgelig gode dage, men ikke alle dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thailover1 skrev, for 1 minut siden:

Husleje? Læs hvad jeg skrev.

Og igen senere skrev jeg at der selvfølgelig gode dage, men ikke alle dage.

Ja husleje de skal vel også bo et sted når de kke er på klinikken. 
det skal betales ud af de 16000 kr. 

de bliver nød til i gennemsnit at have 5 kunder. 
før det er en god forretning. 
ja nogle dage 2 andre dage 10 kunder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Ja husleje de skal vel også bo et sted når de kke er på klinikken. 
det skal betales ud af de 16000 kr. 

de bliver nød til i gennemsnit at have 5 kunder. 
før det er en god forretning. 
ja nogle dage 2 andre dage 10 kunder. 

 

Og jeg skrev dem jeg kendte fik kost og logi

Og ja nogle dage 2 som jeg skrev, andre gange har de mange kunder, men du baserede gele regnestykket ud fea 2 kunder.

Men lad os nu bare sige 16000 til gengæld (hvor af de fleste garanteret går uden om skat:-) ) men betalt kost og logi betalt.

Så har de mere end mange kassedamer, butiksansatte etc herhjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thailover1 skrev, for 3 minutter siden:

Og jeg skrev dem jeg kendte fik kost og logi

Og ja nogle dage 2 som jeg skrev, andre gange har de mange kunder, men du baserede gele regnestykket ud fea 2 kunder.

Men lad os nu bare sige 16000 til gengæld (hvor af de fleste garanteret går uden om skat:-) ) men betalt kost og logi betalt.

Så har de mere end mange kassedamer, butiksansatte etc herhjemme.

Ja så har de det samme som en kassedame. 
og det synes du er ok ? 

ved at arbejde som prostitueret 

nå jeg lukker den her fra min side. 
god weekend. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 5 minutter siden:

Ja så har de det samme som en kassedame. 
og det synes du er ok ? 

ved at arbejde som prostitueret 

nå jeg lukker den her fra min side. 
god weekend. 
 

Lige over :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det ikke være fuldstændig ligemeget hvad andre mener hvad 2 personer har indgået af aftale.

hvis det er et problem for hende må hun gøre noget ved det, hvis ikke så lade være med at gøre noget ved det.

Og mhp. ts spørgsmål, så er det ikke dit bord hvad hun tjener, eller hvad hun går glip af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende du henviser til har i det mindste hendes frihed.

Det er værre for de piger der bliver lokket herop for at *arbejde*.

De skal arbejde gratis de første 3 måneder for at afdrage rejsen. Nogle gange mere end 3 hvis de ikke har tjent nok. Herefter kan de så få en 60/40 aftale..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge det er et regnestykke man aldrig kan regne ud... Hvordan kommer pigen herop, og hvem betaler det, og visum -garantistillese,  hotel, flybillet osv. Helt klart mutter skal have sine penge ind -mange piger tager slet ikke ansvar for noget som helst økonomi -der er folk i thailand de betaler for, at gøre det for dem papirarbejde, kørsel rundt til de forskellige kontor, lufthavn mm. I dk. skal de også til lægen, og tjekkes -og en tur i tivoli osv. Mutter lægger ud -men være sikker på hun får det tilbage, når pengene begynder at komme ind...  

Hvis en pige kun har 2 til 5 besøg om dagen -holder det ikke... Det er mange steder de har åben 24/7 og andre fra tidlig morgen til sen aften. Det kan godt være det kun er mig der har oplevet -at de bliver afbrudt under behandlingen af telefonen eller døren -af ivrige kunder... Eller når man ringer bliver den aldrig taget i flere dage, og sender man sms -svare de flere timer efter... com on de sidder sguda ikke og spille kort, eller spiser ris al den tid... Hvis en pige kun er der 4-5 timer og har et "hvidt" job ved siden af har de jo nok 12-14timers arbejde om dagen...-så er de "ikke stakkels på nogen måde" 

Det er mange ting vi ikke ved eller kan forstille os -hvordan de gør og hvorfor -selv om man spørg får man ikke et svar, man kan bruge til noget... Mutter fortæller ikke hvordan det hænger sammen, hvis man spurgt hende -måske ville hun fortælle dig et god historie -som du så kan tro på eller lade være. Og Sandsynligheden for pigen ved ret meget, er ikke stor -måske har mutter fortalt hende, hvad hun skal fortæller, hvis nogen spørg... -Og pigerne instrueres i hvordan de skal få flest mulige penge ud af kunderne... Thaierne er os(de fleste) langt overlegen i købmandskab... Ofte er det et samarbejde med en mand, som måske ejer stedet -er gift med mutter -har flere huse rundt omkring... Manden kender det med at "betale" skat, og hvordan man skal gøre det forskellige hvornår -derfor kan de få en god foretninge op og kører. Kan pigen ikke tjene penge -kommer hun hurtigt retur til thailand eller kommer i oplæring... mutter kalder de "mor" fordi hun er ældst, og de ikke har deres mor med, det er en måde, at vise hende respekt. Og somregl er de hende taknemmelig fordi hun har hjulpet dem herop, og hjælper dem med, at tjene penge, og passer på dem, og hendes ord er lov, og vejer tunger end noget andet de får at vide. Ligemeget hvor rigtig og med de bedste intentioner man prøver, at overbevise pigen om -hun bliver udnyttet, og hun ikke skal finde sig i det osv. osv. De siger "ja" fordi de gerne vil være høflige -men mutter har dem i sin hule hånd;-)

Men hyg jer bare med at forstå;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 24 minutter siden:

Hvis en pige kun har 2 til 5 besøg om dagen -holder det ikke... Det er mange steder de har åben 24/7 og andre fra tidlig morgen til sen aften. Det kan godt være det kun er mig der har oplevet -at de bliver afbrudt under behandlingen af telefonen eller døren -af ivrige kunder... Eller når man ringer bliver den aldrig taget i flere dage, og sender man sms -svare de flere timer efter... com on de sidder sguda ikke og spille kort, eller spiser ris al den tid..

Kender ikke så meget til Thai miljøet. 
men jeg er realist og kan godt regne tingene ud. 
og hvis det nogenlunde er det samme som det miljø jeg kender til. 
de sydamerikanske piger. 
så har det været en dårlig dag hvis de kun er 2 kunder. 
De skal helst holde et gennemsnit på minimum 5 kunder om dagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er gætterierne og fantasierne igang igen. Fra folk som ikke ved, men kan "regne tingene ud".

50/50 eller 60/40 (40 til butikken) er meget almindeligt og accepteret i thaiverden. Jeg siger ikke noget om det rimelige i det. Det er hvad det er.  40/60 som TS påstår er dog ikke helt så almindeligt og jeg undrer hvis TS måske har vendt på det? 

Men klinikejeren som har alle udgifterne har sandsynligt også et firma. Selv om hun ikke indberetter alt, så SKAL hun indberette og betale - også moms. Gør hun det ikke lukkes butikken. Eftersom hun er thai har hun brug for revisor som også koster. Der findes butikker som også indberetter løn, skatter og afgifter for pigerne. Igen, sikkert ikke helt ærligt, men alligevel. De måtte altid være parate på besøg af skat og politi.

Thai'er har det med at blive ved, uanset hvis forretningen går dårligt, og lige nu er der mange som går dårligt i Kbh - sådan går i hvert fald snakken thaierne imellem. Åbenbart ikke på Fyn, ved Møffe at fortælle, eftersom de ikke svarer når han ringer.

Jeg tror det er de færreste thaipiger idag som har 5 kunder hver dag. I hvert fald ikke dem som ikker er åbne 24h - hvad de fleste ikke er.
Nogle dage er nok ok, især ved lønning, men de fleste dage drejer det sig snarere om 2-3 kunde. Tops. Dem der har 10 kunder er let regnede.

TS pige arbejder altså 4-5 timer/dag 5 dage per uge. Det er altså helt urimeligt at tro at hun har 5 kunder per dag. Måske en eller to hvis hun er heldig.
Så hverken hun eller Mamasan tjener særligt meget på hendes job.

Men de er jo thai'er og tænker ikke altid som vi omkring business.

Jeg ved ikke noget som helst om latinapigerne i Kbh, men jeg tror at deres forretningsmodel ser helt anderledes ud og ikke kan sammenlignes med thai'erne. 

 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...