Hop til indhold

Recommended Posts

tvr skrev, for 22 timer siden:

Jeg tror faktisk @Olivia - The Legend ❤️ kender sin alder bedre end de fleste. Hvad får dig til at sige "+moms"??  Er det noget du ved? Og hvis du ved det, kan du bevise det? Og hvor har du den viden fra? Det bør du svare på, ellers ligner det bare chikane

Tak for smuk opbakning :)

Kys fra O

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 7.4.2024 at 13:22:

Jeg tror faktisk @Olivia - The Legend ❤️ kender sin alder bedre end de fleste. Hvad får dig til at sige "+moms"??  Er det noget du ved? Og hvis du ved det, kan du bevise det? Og hvor har du den viden fra? Det bør du svare på, ellers ligner det bare chikane

Det tror jeg også, at hun gør. 

Hvad der kan få ham til at sige +moms? Tja. Hvis man har været i spillet længere nok ved man, at mange trækker fra og lægger til. Bevise det? Tror du, det er anklagemyndigheden, som har rejst tiltale i en straffesag? 

Det, som nok får ham til at sige, at hun er ældre end angivet kunne være sammenligningen med andre kvinder, som han kender, som er omkring 40 eller ældre. 

Chikane? haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Namnamtk skrev, for 15 minutter siden:

Hvad der kan få ham til at sige +moms? Tja. Hvis man har været i spillet længere nok ved man, at mange trækker fra og lægger til. Bevise det? Tror du, det er anklagemyndigheden, som har rejst tiltale i en straffesag? 

Jamen så er det jo bare et useriøst gæt og intet andet. 

Anklagemyndighed?? Hvilken planet bor du på? Det har jo intet at gøre med dét. Men der er jo forskel på at vide og at komme med et udsagn der helt tydeligt er baseret på hvad andre åbenbart gør, hvad andre siger for derefter at komme med et indforstået " ;)".... 

Namnamtk skrev, for 5 timer siden:

Det, som nok får ham til at sige, at hun er ældre end angivet kunne være sammenligningen med andre kvinder, som han kender, som er omkring 40 eller ældre. 

Hvorfor skal andre nu blandes ind i det?? Og det argument holder jo lige så meget (eller lidt) som at jeg tror han chikanerer og stalker. For det er der andre der gør..... Nej, vel ?

Lad os bare holde os til fakta. Han medløber og siger noget fordi andre gør det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt at mange i den her tråd som har et sysnpunkt på Olivias alder med moms osv, ikke har besøgt hende her i 2024. De regner og gætter, gætter og regner. Og er ret sikre, uden at have besøgt hende i år. Hvorfor ikke bare besøge hende og melde sin synspunkt bagefter?

Olivia har haft i hvert fald 3 stk fuldbookede lørdagsvagter i år som jeg kender til, fordi jeg prøvede bestille tid lidt sent. Hvorfor har ingen af de besøgere skrevet her og klaget over alder, eller andet? Jeg har besgt hende 2 gange i år, og jeg er meget tilfreds med service og synes alderen er tæt på. Der er to andre i den her tråd (Plaskeren og Kanon1) som har besøgt hende i år, og de klager heller ikke på alderen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår simpelthen ikke det fokus på Olivias alder. Hvis man som jeg har besøgt hende og har oplevet denne helt igennem skønne kvinde rive en rundt, så er man totalt ligeglad med hendes alder. 

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Olivia adskillige gange da hun var aktiv på A-gruppen og andre steder. Vi snakkede om mangt og meget dengang og jeg ved hun var 10 år yngre end mig - så det er hun sku nok stadigvæk :-D 
Derfor kan jeg sige at de 42 ikke er helt ved siden af.

Olivia er en en vaske ægte MILF og på ingen måde en GILF.

Øv at jeg heller ikke kan den 20/4 når dronningen næste gang kommer til Kongens by

K

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår simpelthen ikke det fokus på Olivias alder. Hvis man som jeg har besøgt hende og har oplevet denne helt igennem skønne kvinde rive en rundt, så er man totalt ligeglad med hendes alder. 

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Olivia adskillige gange da hun var aktiv på A-gruppen og andre steder. Vi snakkede om mangt og meget dengang og jeg ved hun var 10 år yngre end mig - så det er hun sku nok stadigvæk :-D 
Derfor kan jeg sige at de 42 ikke er helt ved siden af.

Olivia er en en vaske ægte MILF og på ingen måde en GILF.

Øv at jeg heller ikke kan den 20/4 når dronningen næste gang kommer til Kongens by

K

 

Øv går jeg virkelig glip af dig igen :wub:

Kys 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rushton skrev, for 11 timer siden:

Sjovt at mange i den her tråd som har et sysnpunkt på Olivias alder med moms osv, ikke har besøgt hende her i 2024. De regner og gætter, gætter og regner. Og er ret sikre, uden at have besøgt hende i år. Hvorfor ikke bare besøge hende og melde sin synspunkt bagefter?

Olivia har haft i hvert fald 3 stk fuldbookede lørdagsvagter i år som jeg kender til, fordi jeg prøvede bestille tid lidt sent. Hvorfor har ingen af de besøgere skrevet her og klaget over alder, eller andet? Jeg har besgt hende 2 gange i år, og jeg er meget tilfreds med service og synes alderen er tæt på. Der er to andre i den her tråd (Plaskeren og Kanon1) som har besøgt hende i år, og de klager heller ikke på alderen.

Skønne Mand <3

Tak for endnu en liderlig stund sammen! Wow 

kys fra O

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Drop nu den diskussion om Olivia´s alder. 

Olivia er en fantastisk ægte levende og heldigvis aktiv legende i denne verden -  som Warren Buffet (ikke alder:D) er for aktier, Bill Gates er for software og Elon er for el biler. 

Fantastisk at hun er tilbage :wub: - er blot græde færdig over at der er meget langt fra Jylland på en lørdag :cry: Håber at nå det inden hun forsvinder igen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest agrosiv

Fejl

Redigeret af agrosiv
Fejlopslag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...